tomash Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Prosim za nasvet o nakupu motorja in sicer naj navedem nekaj podatkov: 1. Sedaj vozim Hondo Shadow 600 - malo predelana (širša ravna belanca) 2. Kupil bi motor z večjo prostornino 3. Hočem motor v V motorjem 4. Všeč mi je npr. Yamaha Buldog 5. Problem pa je lahko z višino sedeža (kaj storiti v tem primeru) 6. Pogojno mora biti udobem sedež za sopotnico. Kaj mi je storiti?? Za kakšen dober odgovor se vnaprej zahvaljujem!
suhi Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 3. Hočem motor v V motorjem4. Všeč mi je npr. Yamaha Buldog Napiši malo več - za kaj bi ga uporabljal, koliko si velik(da je problem v višini), kak denar, ali te je strah npr. sv 1000 nakeda - ali bi imel raje kej bol vozljivega... ajd
tomash Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Napiši malo več - za kaj bi ga uporabljal, koliko si velik(da je problem v višini), kak denar, ali te je strah npr. sv 1000 nakeda - ali bi imel raje kej bol vozljivega... ajd Uporabljal bi ga za takšno kar mirno vožnjo, velik sem 165, denarja cca 5000 EUR, sv 1000 naked je zanimiv. Mi je pa všeč Buldog tudi zaradi kardana.
suhi Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 (popravljeno) Potem se mi zdi da si si odgovoril že sam - Bulldog (z dvema ll!!) je ideal zate :whistle: - nizek,za dva, kardan ima, všeč ti je (dobr motor je prešvoh samo to očitno ne moti), za 5000€ se ga dobi (čene uvoz) - alternative nima!!! sv 1000, tuono, ducati monster... so dvovaljniki in se dobijo (no tuono ne) za ta denar - so pa dosti bolj športno naravnani, tuono predvsem nervozen športen motor, sv 1000 špica samo morda res vseeno nepotreben in preveč zate (oba previsoka zate) - edino monster še dobra izbira (je Duc kar nekaterim zelo+ nekaterim pač ne), v Italiji jih je nešteto, lahek(enostavnejši za vozt od bt1100) - ma preber si še v temi monstrov bo najboljš. ajd Popravljeno Avgust 6, 2007. Popravil suhi
Triiik Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 in ker pri nas običajno ljudje kupujjeo " z najmanjšimi možnimi stroški", torej preko posrednika za minimalno provizijo prepisa ... a potem dejansko tožiš/ganjaš posrednika oz. agencijo, ki ti prepis uredi, ali kako? :whistle: Ja, v kolikor kupiš od pravne osebe, je on odgovoren. Važno je, kdo je prodajalec. V kolikor je pravna oseba, ZVP velja. Zanimivo. :) A je podobno tudi po drugih državah EU? O:-) Žal je slovenski zakon na tem področju najbolj zaščitniški v EU. Ostalih žal ne poznam tolk dobr, pa tudi vprašanje je, kolk se splača ukvarjati s stroški prevoza.
iztok66 Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Jaz bi pa prosil za bolj tehnični nasvet,... kako preizkusit motor. Na kaj je potrebno bit pozoren. Kako "poslušat" mašino, pri kakšnih obratih, kako preizskusit sklopko,... skratka kakšno proceduro imate vi ko preverjate motor pred nakupom?
simonsi Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Mislim, da sem to še celo enkrat nekje pisal, pa se ne morem spomnit kje. Drugače imaš pa na netu polno člankov na to temo, če le znaš kaj angleško.
rosse20 Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 ...sv 1000 špica samo morda res vseeno nepotreben in preveč zate (oba previsoka zate)... zakaj previsok? a je višji od 650?
Guest Brumer Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Jaz bi pa prosil za bolj tehnični nasvet,... kako preizkusit motor. Na kaj je potrebno bit pozoren. Kako "poslušat" mašino, pri kakšnih obratih, kako preizskusit sklopko,... skratka kakšno proceduro imate vi ko preverjate motor pred nakupom? Najboljši nasvet je,da nekoga sabo vzameš,ki to zna sicer boš to šolanje drago plačal.Ali pa naj pelje lastnik tega motorja,motor na uradni servis,seveda v tvoji navzočnosti, naj ga ocenijo in toliko mu ga plačaj OK.
Xwrt Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 (popravljeno) Kupujem motor pa me zanima vaše mnenje za sledeč motor: Honda Transalp 600 letnik 1999 18000 km cena malo manj kot 3000 € Glede registracije , servisne knjige in same ohranjenosti motorja vam trenutno ne vem povedati kaj več ker si ga še nisem ogledal od blizu. Prodaja pa ga podjetje iz okolice Rimskih toplic. Popravljeno Avgust 13, 2007. Popravil Xwrt
Stric Burek Objavljeno Avgust 25, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2007 Ni glih nakup(še), je pa prodaja. Danes smo s kupcem sklenila kupoprodajno pogodbo doma pri meni. Oba sva podpisala. Zdej na meni je da naredim prepis. Kupec je rekel da nej grem do kakega posrednika zaradi plačila davka in potem overit na upravno enoto ker je cenejše kot nekje drugje :whistle: Uglavnem me zanima če grem lahko tudi v Ljubljani do nekoga ki prodaja avte(rabljene???) in naredimo prepis in pa oberitev na Lj UE in ne v Ilirski Bistrici kjer živim?
Dolenc™ Objavljeno Avgust 25, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2007 (popravljeno) Da, kjer češ, še preko neta se da naredit :). Davka, razen če se ni kej spremenilo, se ne plača, ampak samo prepis(cca 12,5eu) in pa overitev, ki je kak evro. Popravljeno Avgust 25, 2007. Popravil Dolenc™
dvabatta Objavljeno Avgust 25, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2007 Kupujem motor pa me zanima vaše mnenje za sledeč motor: Honda Transalp 600 letnik 1999 18000 km cena malo manj kot 3000 € ---------------------------------------------------------------------------- No tudi Transalp ni slaba,je pa že precej zastarela(če se ne motim so jo pričeli izdelovati 1984). Varjanta,za ta denar dobiš v Italiji ,že V-Stroma 650-2004. Na www.moto.it,seveda,če se ti da,malo pobrskat . LP , pa dobro izbiro in dosti km!
bikez Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Tudi jaz kupujem motor in bi prosil lastnike Fazer 1000 (star model letnik 2003-2005) za kakšno informacijo glede tega motorja. Vprašanje sem podal že v rubriki Motocikli pa noben ne ve povedat o tem motorju nič. Vožnja na motorju bo po večini umirjena, 50% sam, 50% sopotnica. To bo moj prvi motor, razen kross motorja Kawasaki KX 250. Ali je ta motor premočna živinca zame in bi raje kupil prvo Fazer 600? Vozil sem že Fazerko 600 in Hondo CB 500. Ali se gištel na tem motorju kaj zvija, ker je cevni oz. ni deltabox in koliko je to moteče?
KeC Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Če maš v glavi potšiman in nekaj izkušenj z motorji potem 1000 ni preveč. Bo celo priročno če se boš vozil veliko s sopotnico. Glej Vsi ti motorji imajo že hudo dodelano tehniko tako da dvomim, da bi se kakšen 03-05 zvijal toliko, da bi opazno občutil. Mislim da med cevnim in deltaboxom v rigidnosti ni večjih razlik, je nekaj le te v teži. Če ti je všeč kupi.
Frips Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Tudi jaz kupujem motor in bi prosil lastnike Fazer 1000 (star model letnik 2003-2005) za kakšno informacijo glede tega motorja. Vprašanje sem podal že v rubriki Motocikli pa noben ne ve povedat o tem motorju nič. Vožnja na motorju bo po večini umirjena, 50% sam, 50% sopotnica. To bo moj prvi motor, razen kross motorja Kawasaki KX 250. Ali je ta motor premočna živinca zame in bi raje kupil prvo Fazer 600? Vozil sem že Fazerko 600 in Hondo CB 500. Ali se gištel na tem motorju kaj zvija, ker je cevni oz. ni deltabox in koliko je to moteče? Vozil oba, enega imam. 1000-ka je dokaj močna zverina, vendar je boljša izbira, če misliš veliko potovati s sopotnico. Sam imam 600. Z sopotnico sem naredil veliko kmjev. Dokler nisem zamenjal prvega zobnika z manjšim, je imel premalo moči (vsaj zame). Sedaj je vožnja veliko lepša, manj šaltanja inp. Je pa res da 600 za kakšno večje priganjanje ni. Recimo Dvor-Kočevje jo pri 140-150 že kar orng zvija. Pri normalni vožnji "zvijanja" ne boš občutil. Sedaj....kupiti 1000 ali 600. Če imaš v glavi poštimano potem 1000, vendar počasi. :D
Pervy Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Ali se gištel na tem motorju kaj zvija, ker je cevni oz. ni deltabox in koliko je to moteče? okvir se sigurno ne bo zvijal, to kar verjetno ti misliš je zvijanje zaradi mehkega vzmetenja. 600 nisem vozil, vozil sem 1000 in ima mehko vzmetenje, premehko za moje pojme ampak če praviš da boš vozil normalno potem ni panike. zvija ga pri višjih hitrostih v dolgih ovinkih in to kot čigumi. no sicer pa tudi drugi podobni motorji iz tistega (in sedanjega) časa niso nič boljši. razen italianov ga itak vsi v tem rangu serjejo z (pre)mehkim vzmetenjem za kako konkretno divjanje.
bikez Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Divjal ne bom, no kdaj pa kdaj je treba tud "auspuhe prepucat" tko, da šparal ga tud ne bom. Ja, imel sem v mislih dolge ovinke in velike hitrosti, kjer ne bi rad imel čudn občutek, tako da je ta tvoj "čigumi" pridodal kr velik minus, samo če to počnejo vsi razen italjanov pol, hmm. A se na tem motorju ne da nastaviti vzmetenja na bolj trdo brez kakšnih predelav ali menjave olja? Tole z zobniki tudi ni slaba ideja in bi jo bilo vredno poizkusiti na 600ccm klasi. Kakšna pa je razlika med vožjo z 600ccm in 1000ccm Fazerko razen navora in pospeškov, torej polaganje v ovinke, kako se počuti sovoznik na motorju, vetrna zaščita v predelu glave (verzija z oklepom), poraba, vzdrževanje (skratka vse kar se spomnete). Hvala in LP
KeC Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Ne kompiciraj saj nisi Valentino :D Predvidevam, da se da na 1000ki (pa na 600ki tudi) nastaviti trdoto vzmetenja. Pervy ima za sabo leta motoriranja in verjetno bolj opazi takšne zadeve kot pa recimo novejši voznik. Ti motorji so pač kompromis med relativno športnimi užitki in možnostjo potovanja na daljše ture brez večjih naporov. Glede ostalih zadev pa so razlike tako majhne, da se ti ni treba preveč obremenjevati s tem. 1000ka pač malenkost več kuri, in mogoče malce bolj obrablja gume. To pa je tudi vse. Glede vertne zaščite pa je vedno tako, da je odvisno od vsakega posameznika. 10cm v višini lahko pomeni kar veliko razliko ali pa sploh nikakršne, odvisno od motorja. Dokler ne boš sprobal ne boš vedel.
Frips Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Divjal ne bom, no kdaj pa kdaj je treba tud "auspuhe prepucat" tko, da šparal ga tud ne bom. Ja, imel sem v mislih dolge ovinke in velike hitrosti, kjer ne bi rad imel čudn občutek, tako da je ta tvoj "čigumi" pridodal kr velik minus, samo če to počnejo vsi razen italjanov pol, hmm. A se na tem motorju ne da nastaviti vzmetenja na bolj trdo brez kakšnih predelav ali menjave olja?Tole z zobniki tudi ni slaba ideja in bi jo bilo vredno poizkusiti na 600ccm klasi. Kakšna pa je razlika med vožjo z 600ccm in 1000ccm Fazerko razen navora in pospeškov, torej polaganje v ovinke, kako se počuti sovoznik na motorju, vetrna zaščita v predelu glave (verzija z oklepom), poraba, vzdrževanje (skratka vse kar se spomnete). Hvala in LP Kar se vzdrževanja tiče....računaj da ima 1000 večjo porabo ter da gume grejo hitreje :naughty: Na 600 imam porabo od 4,5-5,5l /100km (pravi šparovček). Za 600 imaš tudi zavarovanje manjše (70 kw). Kar se tiče "čigumija" ni tako strašno. 600 se lepo pelje (to lahko potrdi vsak ki se je peljal za mano :whistle: ) in se to zibanje čuti res pri velikih ekstremih. Vzmetenje - pri 600 lahko štelaš samo prednapetost, dušenja ne moreš. Glede počutja na motorju je pa vse odvisno od tvoje velikosti. Jst z svojih 176 cm se počutim na 600 ok. Glede sovoznika - moja se z svojih 177 ni pritoževala. Je pa res,kot sem že rekel,da je pri velikem bratu malenkost drugače. Na koncu se moraš sam odločiti ;)
Pervy Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 A se na tem motorju ne da nastaviti vzmetenja na bolj trdo brez kakšnih predelav ali menjave olja? problem je v premehkih prvih vilcah, ki niso nastavljive ampak je isto pri skoraj vseh naked in poloklep zadevah. kot rečeno zadeva ni kritična, te pa moti če se greš preganjat proti tuonotu recimo :headbang:
Frips Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Lahko nastaviš prednapetost vzmeti. Vsaj pri fzs-ju.
Guest Brumer Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Divjal ne bom, no kdaj pa kdaj je treba tud "auspuhe prepucat" tko, da šparal ga tud ne bom. Ja, imel sem v mislih dolge ovinke in velike hitrosti, kjer ne bi rad imel čudn občutek, tako da je ta tvoj "čigumi" pridodal kr velik minus, samo če to počnejo vsi razen italjanov pol, hmm. A se na tem motorju ne da nastaviti vzmetenja na bolj trdo brez kakšnih predelav ali menjave olja?Tole z zobniki tudi ni slaba ideja in bi jo bilo vredno poizkusiti na 600ccm klasi. Kakšna pa je razlika med vožjo z 600ccm in 1000ccm Fazerko razen navora in pospeškov, torej polaganje v ovinke, kako se počuti sovoznik na motorju, vetrna zaščita v predelu glave (verzija z oklepom), poraba, vzdrževanje (skratka vse kar se spomnete). Hvala in LP Kupi motor z delta boxom in z možnostjo nastavitve (gumb stikalo ESA)trdoto vzmeti na mestu,ko motor laufa in trdoto blažilcev med vožnjo,ko voziš- tudi v sredini dolgega zavoja,če čutiš,da je motor premehek OK. Sicer se apsolutno odloči za Fejzerja 1000 sploh ne 600 saj to je igrača boš samo šaltal poraba pri enakem režimu vožnja pa bo pri Fezerju 1000 kvečem manjša nikakor večja.Namreč tam kjer boš Fejzerja 600 tiščal dokraja(poraba max.),boš s Fejzerjem1000 imel šele 1/2 gasa in poraba je takrat manjša,da negovorimo;sopotnik,prtljaga,navor,pospeški,užitki, :worship: itd.itd.
bikez Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 (popravljeno) Kupi motor z delta boxom in z možnostjo nastavitve (gumb stikalo ESA)trdoto vzmeti na mestu,ko motor laufa in trdoto blažilcev med vožnjo,ko voziš- tudi v sredini dolgega zavoja,če čutiš,da je motor premehek OK.Sicer se apsolutno odloči za Fejzerja 1000 sploh ne 600 saj to je igrača boš samo šaltal poraba pri enakem režimu vožnja pa bo pri Fezerju 1000 kvečem manjša nikakor večja.Namreč tam kjer boš Fejzerja 600 tiščal dokraja(poraba max.),boš s Fejzerjem1000 imel šele 1/2 gasa in poraba je takrat manjša,da negovorimo;sopotnik,prtljaga,navor,pospeški,užitki, :worship: itd.itd. :topic: Nekaterim se ob polni luni pač malo poslabša. Zelo spoštujem ljudi, ki so se rodili tako pametni, da jim že malo škodi. Priporočam obisk psihiatra, lahko zrihtam :hmm: P.S. ESA=European Space Agency. A so tebi tukaj opremili BMW-ja? Pa pazi, da ne zgoriš, ko priletiš nazaj v atmosfero. Sorry, nekateri pač hočemo izvedeti kakšno informacijo in ker ne vemo včasih vprašamo tudi kako bedarijo. Obstaja pa še en pregovor. Bolje izpasti glup nego iz avijona. Ti si verjetno iz avijona :lol1: . Pa lep dan ops. lep večer še naprej. Ostalim se opravičujem za ta neumesen vložek. Popravljeno Avgust 29, 2007. Popravil bikez
Guest Brumer Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 :topic: Nekaterim se ob polni luni pač malo poslabša. Zelo spoštujem ljudi, ki so se rodili tako pametni, da jim že malo škodi. Priporočam obisk psihiatra, lahko zrihtam :hmm: P.S. ESA=European Space Agency. A so tebi tukaj opremili BMW-ja? Pa pazi, da ne zgoriš, ko priletiš nazaj v atmosfero. Sorry, nekateri pač hočemo izvedeti kakšno informacijo in ker ne vemo včasih vprašamo tudi kako bedarijo. Obstaja pa še en pregovor. Bolje izpasti glup nego iz avijona. Ti si verjetno iz avijona :lol1: . Pa lep dan ops. lep večer še naprej. K psihijatru boš moral očitno sam,verjetno ga obiskuješ sicer ga nebi poznal,opazi se tudi po napisanih kozlarijah in bedastih vprašanjih,da si "totalen" nepoznavalec motorjev in nove tehnike-tehnologije,ki se na njih uporablja.Kaj,če pomeni "ESA" ELECTRONIK SUSPENSION ADJUSTANT-pa saj tako ali tako neboš razumel zdaj ko je POLNA LUNA OK !!!!!!!!! :headbang:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se