Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

K psihijatru boš moral očitno sam,verjetno ga obiskuješ sicer ga nebi poznal,opazi se tudi po napisanih kozlarijah in bedastih vprašanjih,da si "totalen" nepoznavalec motorjev in nove tehnike-tehnologije,ki se na njih uporablja.Kaj,če pomeni "ESA" ELECTRONIK SUSPENSION ADJUSTANT-pa saj tako ali tako neboš razumel zdaj ko je POLNA LUNA OK !!!!!!!!! :headbang:

:rolleyes: No, no človek umiri se malo, da te ne bo infartk. Spašujem, ker ne vem in ker sem tehničen človek pa me pač zanimajo tehnične stvari (saj 80% ljudi tudi ne ve kakšno tehniko imajo v avtomobilih pa jih vseeno vozijo). Glede ESA se posujem s pepelom. Če bi napisal malo bolj kulturno tudi takega odziva ne bi dobil. Tako pa si dobil kar si iskal. Tisto glede psihiatra še vedno velja. Da ne bom več smetil teme bom končal z petelinjim bojem. Upošteval pa bom vsak dobronamerni nasvet, ki ga boš podal. Pa lahko noč in poskrbi za ženo, da ne bo kdo drug :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi motor z delta boxom in z možnostjo nastavitve (gumb stikalo ESA)trdoto vzmeti na mestu,ko motor laufa in trdoto blažilcev med vožnjo,ko voziš- tudi v sredini dolgega zavoja,če čutiš,da je motor premehek OK.

Sicer se apsolutno odloči za Fejzerja 1000 sploh ne 600 saj to je igrača boš samo šaltal poraba pri enakem režimu vožnja pa bo pri Fezerju 1000 kvečem manjša nikakor večja.Namreč tam kjer boš Fejzerja 600 tiščal dokraja(poraba max.),boš s Fejzerjem1000 imel šele 1/2 gasa in poraba je takrat manjša,da negovorimo;sopotnik,prtljaga,navor,pospeški,užitki, :worship: itd.itd.

Z vsem spoštovanjem, ne filozofiraj! Poraba pri enakem režimu vožnje pri FZS 1000 ne bo NIKAKOR manjša kot pri FZS 600.

Kar se pa tiče tiščanja do kraja (pri tem govorimo o obratih 10k plus), pa povprečni voznik redko pride na to delovno območje.

Človek sprašuje o FZS 1000 in FZS 600, ne pa nekem BMW z ful elektroniko.

P.S.: Saj včasih imaš ok nasvete, vendar ga pa tudi večkrat brcneš v temo. Ne kupujejo vsi motorje 12k+ evrov. ;)

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsem spoštovanjem, ne filozofiraj! Poraba pri enakem režimu vožnje pri FZS 1000 ne bo NIKAKOR manjša kot pri FZS 600.

Kar se pa tiče tiščanja do kraja (pri tem govorimo o obratih 10k plus), pa povprečni voznik redko pride na to delovno območje.

Človek sprašuje o FZS 1000 in FZS 600, ne pa nekem BMW z ful elektroniko.

P.S.: Saj včasih imaš ok nasvete, vendar ga pa tudi večkrat brcneš v temo. Ne kupujejo vsi motorje 12k+ evrov. ;)

BRCAŠ v temo 17K+.Vem,da vsi nekupujete takih motorjev sicer jih NEBI VSI kritizirali !!!!!!!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok pa 17k+ !

Pa da ne bo pomote.....jaz jih ne kritiziram. Samo pravim, da človek kupuje motor v cenovnem razredu 4k-10k. Zato tvoj odgovor ni bil na pravem mestu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BRCAŠ v temo 17K+.Vem,da vsi nekupujete takih motorjev sicer jih NEBI VSI kritizirali !!!!!!!!!!!!!!!!

Pa kaj se kurčiš - vsi vemo, da so traktorji dragi... :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Oj vsem skupi!

Upam da mi bo kdo znal pomagat.Iščem namreč informacije kako je kaj z uvozom novega motorja iz Nizozemske.Ne sprašujem zase, ampak za kolega, ki je iz Cipra, kjer so motorji precej dragi in bi uvozil motor iz NL.Zanima me naslednje: glede na to da so tako kot me v EU, kakšnih velikih odstopanj pri zahtevah za uvoz verjetno ni (lahko pa da se motim, ker se mi ne sanja o teh stvareh :unsure: ). Kaj vse se sploh potrebuje za uvoz novega motorja?Kako je z davkom?Homologacija?Itd.

Mogoče se bo komu zdelo neumno vprašanje, ampak takle mamo...tud nevedneži mormo bit tuki :D

Pa vnaprej hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj vsem skupi!

Upam da mi bo kdo znal pomagat.Iščem namreč informacije kako je kaj z uvozom novega motorja iz Nizozemske.Ne sprašujem zase, ampak za kolega, ki je iz Cipra, kjer so motorji precej dragi in bi uvozil motor iz NL.Zanima me naslednje: glede na to da so tako kot me v EU, kakšnih velikih odstopanj pri zahtevah za uvoz verjetno ni (lahko pa da se motim, ker se mi ne sanja o teh stvareh :unsure: ). Kaj vse se sploh potrebuje za uvoz novega motorja?Kako je z davkom?Homologacija?Itd.

Mogoče se bo komu zdelo neumno vprašanje, ampak takle mamo...tud nevedneži mormo bit tuki :D

Pa vnaprej hvala!

Kar se samega nakupa tiče; gre gor, kupi, pripelje domov.

Kar se pa tiče registracije (torej razne takse, homologacije in podobno) bo pa treba pregledati njihovo (Ciprsko) zakonodajo in predpise.

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žiujo.

Kupil bi en motor vstopnega razreda za čimbolj razumno ceno.

Gledal sem neke italijanske oglase, ki so se mi na prvi pogled zdeli še kar okej pa me zanima,

če se vam zdi, da je kaj od tega vredno ogleda pa it s kombijem iskat. :? :? :?

Kawasaki ER 5, 50KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1346703 2000eur, 9500km, l.2002

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1324740 2000eur, 22500km, l.2002

Suzuki SV 650, 70KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1341743 2000eur, 26000km, l. 2002

Suzuki GSF 600 Bandit, 78KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1335769 2300eur, 36000km, l. 2001

Honda CB 500, 58KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1339459 2000eur, 28000km, l.2002

Suzuki GS 500, 41KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1333659 1600eur, 32000km, l. 2002

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1350140 1800eur, 24000km, l.2002, štacuna

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1340551 2000eur, 6800km, l. 2002

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1339529 2100eur, 21500km, l. 2002, štacuna

Hvala za kakšen pameten nasvet!

LP, jernej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žiujo.

Kupil bi en motor vstopnega razreda za čimbolj razumno ceno.

Gledal sem neke italijanske oglase, ki so se mi na prvi pogled zdeli še kar okej pa me zanima,

če se vam zdi, da je kaj od tega vredno ogleda pa it s kombijem iskat.

:? :? :?

Kawasaki ER 5, 50KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1346703 2000eur, 9500km, l.2002

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1324740 2000eur, 22500km, l.2002

Suzuki SV 650, 70KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1341743 2000eur, 26000km, l. 2002

Suzuki GSF 600 Bandit, 78KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1335769 2300eur, 36000km, l. 2001

Honda CB 500, 58KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1339459 2000eur, 28000km, l.2002

Suzuki GS 500, 41KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1333659 1600eur, 32000km, l. 2002

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1350140 1800eur, 24000km, l.2002, štacuna

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1340551 2000eur, 6800km, l. 2002

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1339529 2100eur, 21500km, l. 2002, štacuna

Hvala za kakšen pameten nasvet!

LP, jernej

Zdravo...če kupuješ, probej kupit nekaj z masko, ali vsaj z šipo (če ti to seveda izrecno ne pomeni, da je zaradi tega grši...), drugače bi se jaz nekako za "Suzuki SV 650, 70KM

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1341743 2000eur, 26000km, l. 2002" odločil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tukaj ti bomo težko pomagali - edino kar naj omenim je to, da če se boš odločil za nakup res kakega najcenejšega sv-ja ali kaj podobnega potem seveda pričakuj, da ohranjenost ni ravno najboljša - ne vem sicer kako si finančno preskrbljen, vendar računaj, da ti vsaj 500€ ne uide če ga pelješ na servis, pa še npr. obe gumi...pa hitro prekoračiš tudi to globo - ne vem - dobro razmisli pred nakupom - jz bi raje še kakšen dan(ali mesec) kaj več delal in nabavil za malo več že dobro ohranjenega, naredil pošten servis in se lepo vozil naokoli :winkiss:

glede modelov si pa lahko prebereš po temah - vsi pa pravijo da ti 500taki so neverjetno vzdržljivi, tako da kiksnat ne moreš, je pa res da ga boš najverjetneje želel po enem letu že prodat - so le premajhni, s premalo konji - morda je res sv 650 najboljši od predlaganih.

pa lepo kupnjo želim:)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FANTJE BMW JE ZAKON

KUPTE SI BMW

IN ZAKAJ

TO BOSTE UGOTOVILI POTEM!!!

mam BMW in je fajn, ni kaj, sam kaj bom pa ugotovil? Razloži malo no - pa kolega potrebuje pomoč, daj mu kak uporaben nasvet!!! :rolleyes:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam BMW in je fajn, ni kaj, sam kaj bom pa ugotovil? Razloži malo no - pa kolega potrebuje pomoč, daj mu kak uporaben nasvet!!! :rolleyes:

ajd

kak problem pa ima ta kolega ?

vprašaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, v bistvu sm rabil samo še malo spodbude, da se čimprej spravim kakšnega pogledat pa da enkrat končno do motorja pridem:)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to kako italijani vozijo motorje, in nekaterih izkušnjah, bi krepko premislil preden bi ga šel v italijo iskat in še to ob podpori nekoga, ki se hudo dobro spozna na tehnične zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to kako italijani vozijo motorje, in nekaterih izkušnjah, bi krepko premislil preden bi ga šel v italijo iskat in še to ob podpori nekoga, ki se hudo dobro spozna na tehnične zadeve.

Kec; :whistle: moram ti dat enkrat prav, :devil: čeprav se vedno kaj kregava OK! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to kako italijani vozijo motorje, in nekaterih izkušnjah, bi krepko premislil preden bi ga šel v italijo iskat in še to ob podpori nekoga, ki se hudo dobro spozna na tehnične zadeve.

Ko sem vozil po Dolomitih(že večkrat) sem si rekel, če bi kdaj kupoval motor bi v Italiji(saj severni) vozijo, ko pussiji..... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kec; :whistle: moram ti dat enkrat prav, :devil: čeprav se vedno kaj kregava OK! :beer2:

:beer2:

Ko sem vozil po Dolomitih(že večkrat) sem si rekel, če bi kdaj kupoval motor bi v Italiji(saj severni) vozijo, ko pussiji..... :rolleyes:

Po dolomitih mogoče, kar pa počnejo z njimi v mestih pa je :headbang:

No seveda ne morem trditi tega za vse ampak, kar sem videl pa mi je dalo konkretno za mislit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah sej zdej ko gledam še mal naše rabljene motorje, izbira je sicer manjša,

ampak tistih 100 eurou razlike pa tud odtehta sitnosti.. Tko da v končni fazi bom

vrjetn kr nekje v radiju 200km kupu, vsaj mi ne bo šu ves dan za ogled enga mutorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo upam da nism v napačni temi ampak me zanima vaše mnenje če bi vi prodajali motor oz kok je vreden:Honda cbr 1000RR črne barve letnik 04 10k kilometrov AKRAPOVIČ izpuh nikoli poškodova ali popraskan...hvala...LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo upam da nism v napačni temi ampak me zanima vaše mnenje če bi vi prodajali motor oz kok je vreden:Honda cbr 1000RR črne barve letnik 04 10k kilometrov AKRAPOVIČ izpuh nikoli poškodova ali popraskan...hvala...LP.

Od nove cene MINUS 30-35% z originalnim auspuhom za Akrapoviča pa mu lahko daš 1/2 nove cene.Če nima originalnega auspuha potem pa nedoplačaj NIČ.Mora ti dati tudi OBVEZNO servisno (štempljano)knjižico in gume vsaj 50%.

Ps:Vedi eno ta motor se računa,da je star 4 leta kajti za letos je sezone konec !!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!