Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

Sem 18 letn smrovc, ki ima izpit za do 25 Kw. Se pravi pr 21 bom mel neomejeno. To je še 3 leta. Letos marca-aprila pade nov motor. Zdaj pa nevem kaj se mi bolj splača kupit. Kawasaki ninjo 250r ko pride zdaj v slovenjo, al pa kaj v rangu 600ccm(nov motor) hornet naprimer. V vsakem primeru mora bit motor nov. Kawasaki pride 4000€ ampak ga bom imel zgolj 3 leta ker pr 21 absolutno nekaj močnejšega. Al da dam zdaj 6-7 k € in že zdaj kupim pravo žvat ? ka pa VI mislite? Finančno sem tut omejen, da nebo kdo mislu da mi vse starši kupujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je tako kot praviš, bi ti jaz priporočal kakšno enduro 125 ali 250 kubikov, da se "navadiš" motorjev. Vsaj iz mojih izkušenj je tako bolje, kot pa takoj dirkalni motor in na cesto.

Popravljeno . Popravil T.o.M.i
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse gre po stopničkah:

Najprej člov'k skobaca,

nato hodi,

nakar teče.

Ko to obvlada, se začne voziti z biciklom... pol po tazadnejm, nakar pa po tasprednjem.

Nato prešalta na motor (???)... na "easy"... pa po tazadnjem, sprednjem itd...

Potem je na vrsti pista...

Pa če si fejst priden, postaneš svetovni prvak!!!

A veš, kaj sem hotu povedat?... :hmm: :?

...Da, če imaš srečo, postaneš dober motorist! :yes: :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

em ... TOMI 125 nebom fural hvala. V glavi mam bolj ali manj pošlihtan, hitrost me ne mika(ampak čoperja nočem), tut z avtom ne divjam, sem vozil že marsikateri motor pa sm se najbolje počutil na z 750 in hornetu. Ne se zajebavat pebi no, to je miljon tolarjev v igri, pomagite malo prosim.

Popravljeno . Popravil Flatron
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

em ... TOMI 125 nebom fural hvala. V glavi mam bolj ali manj pošlihtan, hitrost me ne mika(ampak čoperja nočem), tut z avtom ne divjam, sem vozil že marsikateri motor pa sm se najbolje počutil na z 750 in hornetu. Ne se zajebavat pebi no, to je miljon tolarjev v igri, pomagite malo prosim.

Jaz sam vozim Bmw-eja,da neboš mislil,da svoje hvalim,ampak večkrat vzamem ženinega Kawasakija R-6-N nov stane z ABE-som ca 6K EU in če se le da zapreti na 25 KW bi ti sigurno zelo odgovarjal.Ko pa boš 21 ga odpreš (čene že prej)in imaš res večnamenski motor,ko pa ti bo prešvoh ,ta motor ni problem prodati in si kupiš pač močnejšega OK.Razmisli moje mnenje.

post-9445-1199470107_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse gre po stopničkah:

Najprej člov'k skobaca,

nato hodi,

nakar teče.

Ko to obvlada, se začne voziti z biciklom... pol po tazadnejm, nakar pa po tasprednjem.

Nato prešalta na motor (???)... na "easy"... pa po tazadnjem, sprednjem itd...

Potem je na vrsti pista...

Pa če si fejst priden, postaneš svetovni prvak!!!

A veš, kaj sem hotu povedat?... :hmm: :?

...Da, če imaš srečo, postaneš dober motorist! :yes: :yes:

Če imaš pa zelo veliko srečo ostaneš pa še ŽIV !!! To si mu pozabil napisati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam jst sm visok 184 cm, ni ta motor malo nizek zame, ali pač ?

Jaz imam 186 cm,pa ga vozim brez problema.Kawasaki mislim,da je visok 79 cm npr. BMW-K-1200-R pa ima dve višini (nižji sedež)79 cm višji pa 82 cm.Veš pri motorjih je bolj važno kako sediš in v kakšnem položaju na sedenje je balanca,če pa so v kolenu noge za par stopinj bolj ali manj skrčene pa vsaj po moje neigra neke velike vloge OK. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je tako kot praviš, bi ti jaz priporočal kakšno enduro 125 ali 250 kubikov, da se "navadiš" motorjev. Vsaj iz mojih izkušenj je tako bolje, kot pa takoj dirkalni motor in na cesto.

A veš za kakšno fain 250ccm enduro? Pa da je bolj v stilu transalpke, 650 gs-a ali kaj podobnega. Jaz bi se z 250-tko čist zadovoljil pa nič pametnega ne najdem ... a je 125 al pa 650, 250tke so zgleda kr redke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam 186 cm,pa ga vozim brez problema.Kawasaki mislim,da je visok 79 cm npr. BMW-K-1200-R pa ima dve višini (nižji sedež)79 cm višji pa 82 cm.Veš pri motorjih je bolj važno kako sediš in v kakšnem položaju na sedenje je balanca,če pa so v kolenu noge za par stopinj bolj ali manj skrčene pa vsaj po moje neigra neke velike vloge OK. :worship:

Men je tudi tale Brumerjeva ideja ena od boljših.

Z minimalnimi stroški se da tudi povišat belanca i.p.d.

Motorček je pa res dober in še ABS ima, kar je :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A veš za kakšno fain 250ccm enduro? Pa da je bolj v stilu transalpke, 650 gs-a ali kaj podobnega. Jaz bi se z 250-tko čist zadovoljil pa nič pametnega ne najdem ... a je 125 al pa 650, 250tke so zgleda kr redke.

kar se tiče 250 ccm endure jih ima Husqvarna in Yamaha, samo bolj hard enduro varijanta, brez dvoma pa prva liga za po terenu in po cesti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti starejše zadeve ne smrdijo lahko pogledaš za kakšno yamaho xt 350, samo so pri nas redke. alternativa je tudi suzukijev dr 350, ki so pa malo mlajši, samo pa vseeno niso to novi modeli. oba motorja imata okoli 30 konjev, lahka in okretna, primerna tako za lahek teren kot za cesto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brum brum ka je res da ta kawasaki nima števca za gorivo ?

Popravljeno . Popravil Flatron
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ei fatje jst se opravičujem sam nek me zanima če kupiš yamaha r6 ali se jo da blokirat da jo voziš s izpitom do 125ccm se pravi pri neomejenem jo pol sam odpreš.nevem ali je to sploh mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem delala izpit na ER-5 in vse je šlo tol u easy lih da si ga dau u prvo, je kr sam lezu naprej. hehe.

Mi je bil všeč. Mi je tud kej drucga npr, še ne v mojem denarnem rangu vse od Motoguzzi griso 850 do monsterčka kacga. AL pa duce 750.

No, sedaj imam izpit leto in pol, mal sem se že vozila, sicem največ sam do Medulina (blizu Pule), pa do Postojne na navice, do Izole, Ljubljana-Trbovlje,... Sej jest nisem na mestu, da svetujem, sam povem pa, da tale ER-& ni švoh, v Munchenu lani sem pa "PROU PASALA" na Kawasaki-ju 1400 LOL.

Lep pozdrav&veliko užitkov, pa s čemerkoli boš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem 18 letn smrovc, ki ima izpit za do 25 Kw. Se pravi pr 21 bom mel neomejeno. To je še 3 leta. Letos marca-aprila pade nov motor. Zdaj pa nevem kaj se mi bolj splača kupit. Kawasaki ninjo 250r ko pride zdaj v slovenjo, al pa kaj v rangu 600ccm(nov motor) hornet naprimer. V vsakem primeru mora bit motor nov. Kawasaki pride 4000€ ampak ga bom imel zgolj 3 leta ker pr 21 absolutno nekaj močnejšega. Al da dam zdaj 6-7 k € in že zdaj kupim pravo žvat ? ka pa VI mislite? Finančno sem tut omejen, da nebo kdo mislu da mi vse starši kupujejo.

Predvsem odvisno kakšen tip človeka si? Ali menjaš mobitele na pol leta ali takrat, ko ti crkne (oz. gre baterija)? Ljudje smo namreč čudna bitja:

1) nekateri se zadovoljijo s stvarjo, ki opravlja svojo namembonst in pri njen vztrajajo,

2) drugim je "gušt" imeti nekaj novega, drugačnega (pa ni važno, da je boljše, močnejše).

Na moje razmišljanje se veže tudi moj odgovor...

1) kupi si motor, ki ti je všeč (ER 6, Hornet, Bandit, FZ-6... in podobno), motor, ki lahko nezahtevnemu vozniku služi tudi desetletje in več in ga zablokiraj na 25kw...

2) kupi si nekaj rabljenega do 25 kw, potem pa naprej po občutku.

Kakor koli, pamet pri vožnji in veliko dobrih kilometrov.

lp,

Popravljeno . Popravil gvucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo eno vprašanje imam glede hyosunga xrx 125...

a bi kdo vedu kko je kej z rezevnimi deli???

Nevem kje je ta tvoj kraj,če is kje blizu Žužemberka (Notranjska)lahko vse dele naročiš pri Barboriču. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo eno vprašanje imam glede hyosunga xrx 125...

a bi kdo vedu kko je kej z rezevnimi deli???

To pa lahko rečem, da je eden izmed velikoh Plusov pri Hyosungu. Uvoznik - Saplex ima vse dele vedno na zalogi in samo pokličeš ter se zmeniš. da ti pošlje po pošti. Kosi so bili vedno že drugi dan, ali pa najkasneje čez 2 dni pri meni. Pa sem velikokrat kaj rabil, včasih tudi take stvari za katere si sploh ne bi mislil, da se jih da dobit, kaj šele, da so na zalogi :)

Skratka če boš šraufal sam ti je najbolša opcija naročit direkt preko uvoznika, ker res takoj dobiš. Če pa pelješ na servis, npr. Barborič pa itak on naroči.. Ampak meni se je enkrat zgovarjal, češ da kosov še ni, ker motor ni bil še končan, pa sem glede na izkušnje z zalogo kosov pri uvozniku 99% prepričan, da ni bil razlog pri Saplexu ampak pri njemu :) Sicer pa to ni nič takega, itak so ti serviserji skozi prezaposleni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima kdo kak vzorec pogodbe za prepis motorja? Rabim sestavt nek papir, ravno toliko, da imam nek dokument, da sem lastnik, dokler ne naredim prepisa? Pa malo nujno je.

Hvalaaa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima kdo kak vzorec pogodbe za prepis motorja? Rabim sestavt nek papir, ravno toliko, da imam nek dokument, da sem lastnik, dokler ne naredim prepisa? Pa malo nujno je.

Hvalaaa

Pa, človek, kaj ti sploh rabiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!