Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


Priporočene objave

Objavljeno
ima kdo kak vzorec pogodbe za prepis motorja? Rabim sestavt nek papir, ravno toliko, da imam nek dokument, da sem lastnik, dokler ne naredim prepisa? Pa malo nujno je.

Hvalaaa

Podatki obeh strank z davčno, podatki motorja s številkami in opis stanja če je potrebno (brezhibno ...) vrednost plačila in po potrebi priznavanje napak in podpisi in to je vse .

Objavljeno

Kupujem Suzukija GSXR 600 in sem gledal tega pa me zanima če kdo pozna motor in lastnika. Lastnik se bi naj vozil prejšno sezono. Pripeljan je bil iz Belgije bil je podrsan po levi strani, oklep je nov in na novo pobarvan. Malo me zanima vaše mnenje. Sem se peljal z njim in je videt vse ok, nič ne trese, nič ne vleče, motor dela dobro. Pri prevoženih sem malo skeptičen. Motor pa je verjetno stal kje zunaj ker je blok motorja kar fajn zoksidiran pa nekateri vijaki so rjavi. Res pa je daje cena tolko nižja od ostalih.

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1760149

lp John

Suzuki.doc

Objavljeno

A ma kdo mogoče seznam vseh moto trgovcev oz. preprodajalcev v sloveniji?

Objavljeno
ima kdo kak vzorec pogodbe za prepis motorja? Rabim sestavt nek papir, ravno toliko, da imam nek dokument, da sem lastnik, dokler ne naredim prepisa? Pa malo nujno je.

Hvalaaa

Tule imaš vzorec in naj ti prodajalec tole izpolni v treh izvodih(ali izpolni sam oba pa morata podpisat) in pojdita obvezno z prodajalcem k notarju overit,da neboš imel kakšnih problemov pri registraciji zaradi lastništva ali kakšnih koli davkov-dajatev. :eek:

post-9445-1200786167_thumb.jpg

Objavljeno

Tako kot je brumer rekel-obrazec pa dobiš v vseh papirnicah.

Objavljeno
Tako kot je brumer rekel-obrazec pa dobiš v vseh papirnicah.

ZAKAJ saj si ga lahko sprinta!!!!! :whistle:

Objavljeno

Ja to je res-sam tist v papirnici je na kopirnem papirju. Za nas bol lene k se nam ne da pisat :krneki:

Objavljeno

Pozdrav!

Zacel bom delati izpit za 25kw, kar pomeni da imam 3 leta do neomejenga... Že nekaj časa imam neke približne smernice kaj bi imel; nagibam se k raznim touring enduro varjantam - KLE 500, Pegaso, Transalp, F650, Tenere, freewind.

Tukaj bi prosil za kak morebiten nasvet kaj se splača vzet (limit imam nekje 3000€) oz. kaj od tega je najbolj vzdržljivega - sepravi okvare in te stvari.. Dijaški žep ni velik za morebitne velike stroške servisov in vzdrževanja:)

Druga stvar pa je.. Kaj od tega se lahko kupi že prej zablokiranega na 25kw? Predvidevam da bom najverjetneje moral stvar sam zablokirat? Gledal sem tudi na autoscoutu, kjer je ogromno teh motorjev že zablokiranih, tako da se ogrevam tudi za to opcijo..

Skratka, prosim za nasvete..

hvala!

lp

Objavljeno

je pa še ena varianta da je odblokiran v prometnem pa še naprej piše 25 kw

Objavljeno

ja ja moj z750s ma tud napisano 25kw :naughty:

drgač pa freewinda glih ne priporočam preveč pa pegaso tud ne

Objavljeno
Pozdrav!

Zacel bom delati izpit za 25kw, kar pomeni da imam 3 leta do neomejenga... Že nekaj časa imam neke približne smernice kaj bi imel; nagibam se k raznim touring enduro varjantam - KLE 500, Pegaso, Transalp, F650, Tenere, freewind.

Tukaj bi prosil za kak morebiten nasvet kaj se splača vzet (limit imam nekje 3000€) oz. kaj od tega je najbolj vzdržljivega - sepravi okvare in te stvari.. Dijaški žep ni velik za morebitne velike stroške servisov in vzdrževanja:)

Druga stvar pa je.. Kaj od tega se lahko kupi že prej zablokiranega na 25kw? Predvidevam da bom najverjetneje moral stvar sam zablokirat? Gledal sem tudi na autoscoutu, kjer je ogromno teh motorjev že zablokiranih, tako da se ogrevam tudi za to opcijo..

Skratka, prosim za nasvete..

hvala!

lp

Blokada te stane 250€. (servis štern. 200€ za blokado +30 do 50€ vgradnja)

Registracija 200€ (zablokiranga), drugače 400€

Oprema 500+€ (tukaj lahko prišparaš vendar ti tega ne svetujem)

Če misliš uvozit ... 300€ min.

Papirologija (registracija, prepis, overitev pri notarju, homologacija ...) ... cca. 100€ skupaj

si to računal?

Pa da ne omenim da bo tank prazen ti bi se pa rad precej vozil s svojim novim motorjem.

Objavljeno
Blokada te stane 250€. (servis štern. 200€ za blokado +30 do 50€ vgradnja)

Registracija 200€ (zablokiranga), drugače 400€

Oprema 500+€ (tukaj lahko prišparaš vendar ti tega ne svetujem)

Če misliš uvozit ... 300€ min.

Papirologija (registracija, prepis, overitev pri notarju, homologacija ...) ... cca. 100€ skupaj

si to računal?

Pa da ne omenim da bo tank prazen ti bi se pa rad precej vozil s svojim novim motorjem.

Opremo delno imam, nisem šparal že v štartu. Jakna in hlače, to je to:) Za registracijo in ostale stroške pa ni krize, to bom nabral.. Uvoz je plan B, najraje bi našel že zablokiran bike, da imam čim manj stroškov in živcev.. Če ne pa potem blokada..

Bolj me matra kater motor izbrat?

Hvala!

lp,

Jaka

Objavljeno

Če en veš, kaj bi rad, je pa izbira še toliko lažja, ker boš z vsakim motorjem zadovoljen. :P

Moped ki ti je lep za pogledat, udoben, pa da ne boš imel preveč stroškov z njim.

Objavljeno

Jesus, kje si se pa ti našo? :D Motor iščeš torej. Za Pegasota sem slišal, da je fajn, ampak tisti pred letom 2002 in tisti po 2004, vmes pa so bili baje neki problemi s fergazerjem. Glede na to, da imata z BMW-jevimi GS-om isto mašino (tega sem namreč že peljal na daljšo rundo - cca 200km), bi znal bit dober nakup. Al pa kaki ER-5, samo pomoje si malo previsok. Freewind pa.... mah, nekih pohval ni nikoli dobil. Je vredu, ampak je ogromno boljših. KLE je ok, ampak nima tubless zračnic. Sej ne vem, če jih tudi druga dva mata. Ampak kolega ga je ravno zato prodal, ker je enkrat zapeljal na žebelj in se je skoraj razsipal, ker je guma spustila v 5 sekundah. Drugače pa gledaš v dobrem rangu za začetnika. Samo ne vem, kje bi dobil 25kW motor. V Nemčiji jih je polno, ampak potem ga moraš uvažat.

Objavljeno

samo prvi pegasoti in stari bmw f650 so imeli isto rotax mašino potem pa so imeli pegasoti drugo mašino z oznako i.e. (ajnšpric) BMW-ji pa tudi svojo, ki je bila boljša od pegasotove, ki jo je včasih nekaj zajebavala elektronika (ampak ne pri vseh motorjih, odvisno od sreče). pozabil sem kdaj točno je bilo to ampak tam nekje z modeli okoli 2000 ali prej.

Objavljeno
samo prvi pegasoti in stari bmw f650 so imeli isto rotax mašino potem pa so imeli pegasoti drugo mašino z oznako i.e. (ajnšpric) BMW-ji pa tudi svojo, ki je bila boljša od pegasotove, ki jo je včasih nekaj zajebavala elektronika (ampak ne pri vseh motorjih, odvisno od sreče). pozabil sem kdaj točno je bilo to ampak tam nekje z modeli okoli 2000 ali prej.

Ahaaaa, ja, točno. Malo sem pozabil in zamešal. Torej, vozil sem novega GS-a, kar tukaj potem ni v pomoč. Kake pa so bile težave s elektroniko? :)

Objavljeno
Ahaaaa, ja, točno. Malo sem pozabil in zamešal. Torej, vozil sem novega GS-a, kar tukaj potem ni v pomoč. Kake pa so bile težave s elektroniko? :)

nevem, nekaj se spmnim da ni rad hladen vžigal pa da so cukali včasih itd. ampak to ne vsi samo nekaterim "srečkotom". mislim da je itak tema o tem nekje na forumu.

Objavljeno

kaj pa Cagiva Canyon 600? simpatičn motorček, 600cc enovaljnik s serijskimi 25kW :) samo nevem pa kako je z vzdržljivostjo in servisi, ti bi znali biti problem.

Objavljeno

Moram malo pregledat stare Motorrade, ampak mislim, da ni bil posebno opevan. Je bil Pegaso bolj.

Objavljeno
kaj pa Cagiva Canyon 600? simpatičn motorček, 600cc enovaljnik s serijskimi 25kW :) samo nevem pa kako je z vzdržljivostjo in servisi, ti bi znali biti problem.

Mimogrede pokukaj še SEM in SEM.

Objavljeno
samo prvi pegasoti in stari bmw f650 so imeli isto rotax mašino potem pa so imeli pegasoti drugo mašino z oznako i.e. (ajnšpric) BMW-ji pa tudi svojo, ki je bila boljša od pegasotove, ki jo je včasih nekaj zajebavala elektronika (ampak ne pri vseh motorjih, odvisno od sreče). pozabil sem kdaj točno je bilo to ampak tam nekje z modeli okoli 2000 ali prej.

GS PA pegaso nista nikoli imela istega agregata. Pegaso je imel 5 ventilov, gs pa 4. Zaradi tega je prvim pegasotom rado izdihnilo tesnilo na glavi.

Pa prvi IE pegasoti so imeli problem z odzivnostjo gasa, se pravi da je cuknil ko si iz nule dal gas.

Objavljeno
Mimogrede pokukaj še SEM in SEM.

sej nisem to napisal zase, mišljeno je bilo kot predlog motorja do 25kW uporabniku _jezus_-u :)

Objavljeno
sej nisem to napisal zase, mišljeno je bilo kot predlog motorja do 25kW uporabniku _jezus_-u :)

Aha. No, Jezus gre pa lahko tudi peš. Celo po vodni gladini, če nas pri verouku niso farbali :smoke:

Objavljeno
GS PA pegaso nista nikoli imela istega agregata. Pegaso je imel 5 ventilov, gs pa 4. Zaradi tega je prvim pegasotom rado izdihnilo tesnilo na glavi.

Pa prvi IE pegasoti so imeli problem z odzivnostjo gasa, se pravi da je cuknil ko si iz nule dal gas.

Nevem, jaz se ne bom delal pamentega. Zgolj "fowardiram" besede serviserja za Aprilio ;)

Objavljeno

Kaj pa kakšen ZZR 250? Glih en na avtonetu prodaja 25kW varianto.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!