Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

Ti imaš vsaj toliko pameti, da že v štartu kupuješ enduro-jaz je nisem imel in sem kupil ene ''cestne koline'' stare 10 let in sem bankrotiral, da sem se 2 leti nazaj vkup spravljal... Čestitke!

KLE 500-Vredu motor z zanesljivim agregatom vendar ma mogoče malo švoh mašino,

Pegaso-Italjan, enovaljnik-bejži stran ker štrom zajebava in še otročje zgleda v primerjavi z KLEjem,

Transalp-Zanesljiv in preverjen agregat(kot pri KLEju). Ima tradicijo...,

F650-podobna mašina kot pri Pegasotu-enovaljnik.Prednost:zveneče ime ampak mogoče malo premalo moči, Tenere-Nimam izkušenj ampak sem slišal, da je kar zanesljiv in da je škoda, ker so ga nehali delat.,

Freewind-Pri Suzukiju je zoprno, ker rezervne dele čakaš 2 meseca...

Naj dodam še Hondo Deauville(ima isti agregat kot Transalp), ki jo sam posedujem(če te zanima mi pošlji PM) in Yamaho XT, ki je po moji oceni najzaneslivejši od vseh omenjenih v tem postu. Je pa enovaljnik in trese, da bo na tvojo srečo sopotnica mogoče že med vožnjo postala vlažna :blush:

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, hvala za toliko odgovorov in nasvetov! Tomozuki, tebe tudi ze en čas ne.. Se vidi, da sem spet po dolgem času na forumu..

Torej, za motorje tega ranga se odločam, ker kaj manjšega tudi ne morem met oz. se na njih ne počutim udobno - 190cm dela svoje:) Tudi nimam namena z motorjem noret, ampak se udobno vozit in jo kdaj tud na kakšno turo mahnit.. Zato sem tudi odpisal "cestake", čeprav me kak naked še vedno zamika, pa kak supermoto tudi..

Sam sem slišal precej negativnega glede Pegasota in BMWja, za ostale pa ne kaj dosti, razen za Transalpa, ki naj bi bil zlo zlo zanesljiv.. No, Transalpa imamo pri bajti, ampak je bratov.. Tako da mi je ta še najbolj interesanten, v drugi vrsti pa KLE. Tako da mislim da se bom tudi med tema odločal (glavno vodilo pri nakupu je čim bolj zanesljiv motor pa čim manj stroškov s servisi..)

Pri nas verjetno ne bom našel katerega od teh na 25kw, tako da verjetno lahko kar računam na blokado na servisu?

tnx

lp,

Jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Odločam se za nakup motorja. Na spodnjem linku sem zasledil izredno zanimiv motor (motor ki si ga želim) za izredno ugodno ceno!

Zato bi Vas prosil če mi lahko svetujete, na kaj morem biti pozoren pri takem motorju. Kajti cena je za dobrih 1000 ojrov ugodnejša od vseh, ki sem jih gledal.

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1781794

Za odgovore se vam zahvaljujem že v naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, zadnje čase sem spet nekaj prisoten, prej sem imel pa pauzo :) Če ne bi bil omejen na teh 25kW, bi ti svetoval še kakšnega ZR-7, ker so dokaj poceni, motor je pa taki tank, da ga zlepa ne uničiš. Je tudi eden izmed bolj udobnih nakedov, če ne celo najudobnejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, za motorje tega ranga se odločam, ker kaj manjšega tudi ne morem met oz. se na njih ne počutim udobno - 190cm dela svoje

Višina ni ovira, tvoje počutje je tisto, kar šteje. Imaš zelo veliko vejo modelov za izbirat.

P.S. +1,5cm višji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To vem, se pa od vseh motorjev na katerih sem sedel, najbolje pocutim na teh touring endurah (drža mi najbolj ustreza in ne sedim prisiljeno).. Kokrkoli, verjetno bo kar KLE oz TA, kar bo ugodneje.. Najprej blokada, da naredim nekaj kilometrov, potem pa verjetno kar ven.. :)

tnx,

lpJ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Idi si pogledat še kakšnega ZR-a. Motor je namreč delan za to, da ko se vsedeš gor, sestopiš komaj, ko ti zmanjka goriva. Glede na 22 literski tank to traja precej časa :) Priporočam ti ga tudi, ker je to najbolj udoben motor, ki smo ga imeli pri bajti, je sorazmerno poceni in nezahteven za vzdrževanje. V Rimskih toplicah se prodaja en srebrn za (mislim, da) 2.700€, 2001 letnik. Razen, če ti dizajn ni všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej lep pozdrav vsem skupaj!

Naj naznanim da bom v marcu kupoval motor in sicer cestni. Zanima me kaksni so vasi nasveti glede nakupa motorja med 4000 - 5500 eur. Nekako najbolj se mi dopade Kawasaki 636 za njim tkoj je Yamaha R6, Honda CBR600(ne f model) pa tud suzuki GSX K4.

kateri se najmanj kvarijo, kateri prvozeni kilometri so se v mejah normale??

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej lep pozdrav vsem skupaj!

Naj naznanim da bom v marcu kupoval motor in sicer cestni. Zanima me kaksni so vasi nasveti glede nakupa motorja med 4000 - 5500 eur. Nekako najbolj se mi dopade Kawasaki 636 za njim tkoj je Yamaha R6, Honda CBR600(ne f model) pa tud suzuki GSX K4.

kateri se najmanj kvarijo, kateri prvozeni kilometri so se v mejah normale??

Hvala in lp

Najmanj se kvarijo motorji z 0,0 Km ,pa še dve leti garancije imaš samo ne za 5,5K EU bo potrebno malo globlje v žep.Jaz sem mehanik,pa vedno kupim nov motor sam sebi pravim naj drugi šraufajo.Pri hiši je najstarejši motor dve leti,najmlajši pa eno leto,vsega skupaj pa sem imel 10-motorjev(momentalno 4-rje).Verjemim v moje izkušnje,raje še eno leto počakaj ali pa malo kredita in si kupi nov motor,namreč ni bil natleh,ni zgonjen,nove gume,ketna zobniki,amortizerji itd.itd. :worship:

Ps.to je samo moje mnenje,pa nezameri,dal sem ti samo neobvezen ampak pameten nasvet.Vendar vsak mora na svoji koži sprobat,potem boš šele prišel,do pravih odločitev.Namreč pazi za 6K EU dobiš že dober motor npr. Kawasaki ER-6-N z ABS-som,res da je malo majhen sicer pa zelo vozen in vredu sploh če si moraš še malo izkušenj nabrat in ko ga boš menjal neboš veliko izgubil. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sory, sam ta odg. je tud kr neki...tip lepo vprasa ker cesten motor za cca. 5k €, ti ma pa svetujes novega...se prav pol so vsi k kupujejo rabljene motorje neumni,ipd..?? pol mu pa svetujes er6n (ga mogoce prodajas?)...in od kje logika da temu motorju ne bo padla cena - pada usakem enako! :rolleyes:

moj nasvet: CBR (odlicen, pogost, drazji) ali K4 (enako odlicen, redek-sicer vedno manj, malo cenejsi) - skratka le se stvar okusa oz. izgleda... B) (btw: bolje za 5,0-5,5k € kupit dobrega K4, kt pa slabso CBR)

(ta dva (v primerjavi z drugima dvema) bos tudi kasneje veliko lazje in bolje prodal)

Popravljeno . Popravil e_boy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, kar boš kupil, ne boš falil. Večinoma so vsi istega ranga, enako zmogljivi in enako dobri za vožnjo. GSX-R-ji in ZX-i se mi zdijo, da bolj ceno zgubijo kot ostali. Ampak to pride v poštev zgolj pri nakupu novega. Pri rabljenem ti je itak vseeno, saj ga poceni kupiš in poceni naprej prodaš. Skratka, pojdi v kakšni salon, zajahaj zadevo, vzami še punco sabo, da se odloči iz vizualnega aspekta in to je to. Ti pa nekaj toplo priporočam. Če je to tvoj prvi motor, potem si raje vzami kakšnega nakeda ali nakeda s pol oklepom. Je bistveno bolj začetniško prijazen, odpušča napake, nezahteven za vozit, udoben in skuliran. Tudi, če te kaj preseneti in panično stisneš na polno po prednji bremzi je majhna verjetnost, da te motor katapultira preko prednjega kolesa. Za 4000 - 5000€ bi lahko izbiral med velikim številom nakedov. Najbolj bi ti priporočal Fazerja 600 (1000-ka je precej bolj športno strupena in manj prijazna začetnikom).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ali je moč edini razlog zakaj supersport ni za začetnika?

Kupil bi r6 in jo zablokiral na 25kW. Avto vozim 3 leta (naredil 50.000km), z mopedom (šel je 70 km/h) sem prevozil 15.000 km izključno po mestu (lj). A bi bil prehud preskok?

Naked mi ne diši, ker piha (na izpitu sem vozil cbf 500 in me je na avtocesti blazno motilo). Tourerji mi niso všeč, chopperji pa niso moj stil.

Pomanjkanje udobja me ne moti, ker če hočem udobje se peljem z avtom.

Popravljeno . Popravil lmperator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je moč edini razlog zakaj supersport ni za začetnika?

Ne.

Kupil bi r6 in jo zablokiral na 25kW. Avto vozim 3 leta (naredil 50.000km), z mopedom (šel je 70 km/h) sem prevozil 15.000 km izključno po mestu (lj). A bi bil prehud preskok?

Naked mi ne diši, ker piha (na izpitu sem vozil cbf 500 in me je na avtocesti blazno motilo). Tourerji mi niso všeč, chopperji pa niso moj stil.

Če misliš, da na SS ne piha, se motiš. Razen, če si v velikostnem razredi Danija Pedrose in se celo lahko skriješ za šipco.

Tipično so nakedi (pa tudi večina ostalih ne-SS motorjev) zaradi nekoliko širšega krmila, manj agresivne ciklistike in nenazadnje tudi bolj sproščenega položaja voznika pač lažji za vozit. Večinoma so kombinirani še z bolj umirjenim motorjem (v primerjaiv z SS iste prostornine). Obstajajo seveda tudi izjeme, razni brutalni 'street fighterji' - Tuono, SuperDuke, ... :naughty:

Glavni razlog, zakaj so nakedi dobri za začetnike, pa je čisto ekonomski. Ko ga vržeš po tleh - in slej ko prej ga - je manj škode.... Plastike so precej drage. ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, kar boš kupil, ne boš falil. Večinoma so vsi istega ranga, enako zmogljivi in enako dobri za vožnjo. GSX-R-ji in ZX-i se mi zdijo, da bolj ceno zgubijo kot ostali. Ampak to pride v poštev zgolj pri nakupu novega. Pri rabljenem ti je itak vseeno, saj ga poceni kupiš in poceni naprej prodaš. Skratka, pojdi v kakšni salon, zajahaj zadevo, vzami še punco sabo, da se odloči iz vizualnega aspekta in to je to. Ti pa nekaj toplo priporočam. Če je to tvoj prvi motor, potem si raje vzami kakšnega nakeda ali nakeda s pol oklepom. Je bistveno bolj začetniško prijazen, odpušča napake, nezahteven za vozit, udoben in skuliran. Tudi, če te kaj preseneti in panično stisneš na polno po prednji bremzi je majhna verjetnost, da te motor katapultira preko prednjega kolesa. Za 4000 - 5000€ bi lahko izbiral med velikim številom nakedov. Najbolj bi ti priporočal Fazerja 600 (1000-ka je precej bolj športno strupena in manj prijazna začetnikom).

in seveda si pozabil dodati da so tudi bistveno slabši če se hočeš malo bolj športno zapeljat..mogoče ma pa fant željo kak krog tudi na dirkališču narest..

seveda vsakemu svoje..

če pa že SS motor pa za tak denar največ dobiš od suzukija-radialne zavore, amortizer, zelo dobre vozne lastnosti..poglej za kakega 750..zelo prijazen motorček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je moč edini razlog zakaj supersport ni za začetnika?

Kupil bi r6 in jo zablokiral na 25kW. Avto vozim 3 leta (naredil 50.000km), z mopedom (šel je 70 km/h) sem prevozil 15.000 km izključno po mestu (lj). A bi bil prehud preskok?

Naked mi ne diši, ker piha (na izpitu sem vozil cbf 500 in me je na avtocesti blazno motilo). Tourerji mi niso všeč, chopperji pa niso moj stil.

Pomanjkanje udobja me ne moti, ker če hočem udobje se peljem z avtom.

... supersport motor ... že sama beseda pove čemu je namenjen ...

... v osnovi so vsa motona kolesa bolj nevarna kot avtomobili ....

... tvoje izkušnje v vozilu in na mopedu žal ne pomenijo prav veliko na malo bolj resnem motociklu, saj je to povsem drugi svet ...

... kaj je komu všeč je povsem osebna odločitev - meni sonajbolj všeč naked motocikli, choperja pa ne bi imel, drugi pa ravno obratno ...

... če mislis kupiti R6 in jo dati "zablokirati", definitivno nisi izbral pravega motocikla...

... po moji oceni je pravi motocikel tisti, na katerem v osnovi za svoje potrebe ne rabiš nič spreminjati (razen drobnih osebnih dodatkov, da je motor samo tvoj) ...

... ja in moč je posredno eden najpomembnejših razlogov, da tak motor ni primeren za čistega začetnika ...

... pravzaprav je najpomembnejši tisti obratno sorazmerni del ... kako ga ustaviti...

... dejstvo je, da se izredno malo motoristov zaveda nasprotne nevarnosti, ki jo prineša moč in posledično končna hitrost ...

... težave so:

1. pravilna presoja hitrosti, glede na vse okoliščine (promet, zavoji, podlaga ceste ...)

2. posledično način zaviranja in presoja razdalj pri zaviranju (poznam cel kup motoristov, ki mislijo, da znajo zavirati)

3. super sport motorjiso praviloma bolj vodljivi in manj stabilni (predtek kolesa, sama zasnova zaradi namena)

4. prisiljena drža, ki je dokaj nenaravna in s tem posledično dokaj hitra utrujenost ...

5. ...

... pa še marsikaj se bi dalo povedati ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če mislis kupiti R6 in jo dati "zablokirati", definitivno nisi izbral pravega motocikla...

Zakaj ne?

... ja in moč je posredno eden najpomembnejših razlogov, da tak motor ni primeren za čistega začetnika ...

... pravzaprav je najpomembnejši tisti obratno sorazmerni del ... kako ga ustaviti...

... dejstvo je, da se izredno malo motoristov zaveda nasprotne nevarnosti, ki jo prineša moč in posledično končna hitrost ...

Zavore narejene za motor s 120hp uporabljane na mopedu s 34hp. Tu ne vidim nič slabega.

Končna hitrost je primerljiva s 125cc motorji. Če je pa to preveč, pol pa tut ne vem kje začeti. Nakedi grejo tut čez 230 km/h. Takrat pa bolj, da si priklenjen gor.

In ja vse kaže, da sem se odločil. Mogoče me malenkost, ampak res malenkost še vleče proti ninji 250r. Najraje bi sicer vozil oba in se nato odločil, a kaj ko to ni izvedljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ob misli da zablokiraš R6 (ali kaj podobnega) na 25 kW me zanima nekaj čisto tehničnega - a ne "zapacaš" mašine z tem oziroma kako deluje taka mašina če je zablokirana in se ne more niti zavrtet na približno tiste obrate za kar je narejena????

kaj je z mašino če recimo voziš dve leti blokado in jo potem vzameš ven in začneš vozit in sukat zadevo "normalno"? po moji logiki bi moralo tako zamorjeno mašino razturit ko bi prvič vidla 10.000 obratov????

anybody? brumer ki je iz stroke mogoče?

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne?

Zavore narejene za motor s 120hp uporabljane na mopedu s 34hp. Tu ne vidim nič slabega.

Končna hitrost je primerljiva s 125cc motorji. Če je pa to preveč, pol pa tut ne vem kje začeti. Nakedi grejo tut čez 230 km/h. Takrat pa bolj, da si priklenjen gor.

In ja vse kaže, da sem se odločil. Mogoče me malenkost, ampak res malenkost še vleče proti ninji 250r. Najraje bi sicer vozil oba in se nato odločil, a kaj ko to ni izvedljivo.

... "zablokiranje" motocikla znamke Y R6 na 25 kw? ... tudi če bo komu to uspelo, to ni več ta motor ... na trgu je dovolj motorjev, ki imajo takšno nazivno moč ... in to je prava izbira, če že moraš imeti tak motor zaradi omejitev v VD ...

... ne gre za zavore, ki so skoraj na vseh motorjih vrhunske in oddelajo tako, kot voznik želi... problem je v vozniku, ali to zna in zmore ...

... gre za zrelost vsakega posameznika, pa ne želim nikomur držati pridike ... vse se dogaja v glavi vsakega posameznika ... tudi če nekdo vozi Y2K in komande za upravljanje potekajo "od možganov do zapestja" in ne od "jajc ali riti do zapestja" je vse OK ...

... pa brez zamere ...

... osebno menim, da bi moral vsak začeti z "lažjimi" motornimi kolesi, ki nimajo velike nazivne moči in počasi prehajati na višjo moč ... seveda je mogoče takoj kupiti R1 ali še kaj močnejšega in ga pritiskati, tako dolgo dokler se da ... s postopnim napredovanjem človek počasi dobiva znanje, rutino in občutek, ki je potreben za VARNO upravljanje motorja ... kilometraža potem sama "oblikuje" motorista v zrelo osebo, ki ve kaj hoče in se zaveda koliko zmore in si kupi temu primeren motor ...

... največja neumnost je kupiti "še malo močnejši motor" kot ga ima sosed, samo da sem glavni ... poznam motoriste, ki jim marsikateri "plastičar" s XXX KM ne cesti ali pisti ne more niti blizu, pa čeprav sedijo na motorju, ki ima 60-100 KM ...

Popravljeno . Popravil Gallus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ob misli da zablokiraš R6 (ali kaj podobnega) na 25 kW me zanima nekaj čisto tehničnega - a ne "zapacaš" mašine z tem oziroma kako deluje taka mašina če je zablokirana in se ne more niti zavrtet na približno tiste obrate za kar je narejena????

kaj je z mašino če recimo voziš dve leti blokado in jo potem vzameš ven in začneš vozit in sukat zadevo "normalno"? po moji logiki bi moralo tako zamorjeno mašino razturit ko bi prvič vidla 10.000 obratov????

anybody? brumer ki je iz stroke mogoče?

Sicer nisem 'iz stroke', pa bom vseeno poskusil... :)

Tudi zablokirane mašine se zavrtijo v iste obrate v nižjih prestavah. In zablokiran motor deluje enako kot ne-zablokiran - bat se še vedno premika od spodnje do zgornje točke, ventili se enako odpirajo in zapirajo, glavna gred se prav tako vrti v isto smer, ...

Ni razloga, da bi se karkoli posebej 'zapacalo' - morda en kanček več 'karbonskih usedlin' na ventilih, zaradi česar je malce poslabšan pretok zraka oz. mešanice, ampak pri kilometrih, ki jih motoristi ponavadi naredijo na leto, je to zanemarljivo. Še posebej pri novih motorjih, kjer uhajanja olja pri ventilih ni oz. je minimalno.

To, da se mašina z umirjeno vožnjo 'zamori', je PMSM bolj-ali-manj samo 'urbani mit'. To so pač mehanske naprave, ki se ne utrudijo na način, kot se utrudimo živa bitja in tudi kondicije in moči ne izgubijo, če ne 'trenirajo', ipd...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!