Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

Ti kar kupi blokirano R6, če ti je motor všeč... Iz vidika vožnje je popolnoma isto sranje, ali boš imel ZZR250 ali Ninjo 250 s 25kw, ali pa R6 s 25kw. Če ti je slednja bolj všeč potem kupi, za naučit se enako super kakor prva dva.. Tudi zapacala se ne bo nič in pokvarila prav tako ne, če boš enkrat dal ven blokade.. Seveda, pa ti R6 svetujem samo ob predpostavki, da bodo blokade res ostale not.. Če misliš potem to predčasno jemat ven in se brez izkušenj vozit z odprtim, potem pa se strinjam s predhodniki, ki pravojo, da je tak motor za nekoga brez izkušenj kar malo preveč, ker te hitrost in moč hitro zavedeta. Ni pa to absolutno res, mogoče spadaš med tiste, ki imajo v glavi resnično vse pošlihtano in potemtakem je vseeno na čem štartaš.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar kupi blokirano R6, če ti je motor všeč... Iz vidika vožnje je popolnoma isto sranje, ali boš imel ZZR250 ali Ninjo 250 s 25kw, ali pa R6 s 25kw.

:grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da se mašina z umirjeno vožnjo 'zamori', je PMSM bolj-ali-manj samo 'urbani mit'. To so pač mehanske naprave, ki se ne utrudijo na način, kot se utrudimo živa bitja in tudi kondicije in moči ne izgubijo, če ne 'trenirajo', ipd...

D.

sicer :topic: ampak ko je kar nekaj let nazaj postalo moderno da so se vozili avti iz ZDA (se kdo spomni poplave ford probe in podobnih modelov pri nas) so bile mašine baje "zamorjene" od njihovega stila vožnje. kaj kmalu so vsi naši lokalni junaki avte (mašine) uničili in takrat so stručkoti to pripisovali temu, da so zamorjene mašine preveč terali in govorili da bi jih bilo fajn ajnfarat in privadit na naš stil vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer :topic: ampak ko je kar nekaj let nazaj postalo moderno da so se vozili avti iz ZDA (se kdo spomni poplave ford probe in podobnih modelov pri nas) so bile mašine baje "zamorjene" od njihovega stila vožnje. kaj kmalu so vsi naši lokalni junaki avte (mašine) uničili in takrat so stručkoti to pripisovali temu, da so zamorjene mašine preveč terali in govorili da bi jih bilo fajn ajnfarat in privadit na naš stil vožnje.

Tukaj bi dal iz lastnih izkušenj prav PERVY-u . Pred mnogimi leti, sem od stare giospe (72 let) kupil Fičkota. Med vožnjo domov z gasom do pleha, so me ustavili policisti in prvič v življenju sem plačal kazen zaradi oviranja prometa :headbang: :headbang: :headbang:

Avto ni šel več kot 70 po števcu. Mašina je bila "tovarniško obnovljena", avto pa star 21 let !!!!

Potem smo ga ajnfarali. Postopek je bil tak, da sem ga na poti iz službe spustil po daljšem klancu navzdol v 4 kolikor je šlo in nato prestavil v 3, da sem mu počasi povečeval obrate .

Rezultat je bil opazen že kar kmalu, ko je avtomobilček letel po AC kolikor je števec od fička lahko pokazal.

Imam še žive priče :whistle: Možak je hotel skočit iz avta od strahu. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer :topic: ampak ko je kar nekaj let nazaj postalo moderno da so se vozili avti iz ZDA (se kdo spomni poplave ford probe in podobnih modelov pri nas) so bile mašine baje "zamorjene" od njihovega stila vožnje. kaj kmalu so vsi naši lokalni junaki avte (mašine) uničili in takrat so stručkoti to pripisovali temu, da so zamorjene mašine preveč terali in govorili da bi jih bilo fajn ajnfarat in privadit na naš stil vožnje.

Kot si rekel - 'stručkoti'... :rolleyes: Sem od mehanika (mojstra - lastnika delavnice) slišal tudi že, da se avto včasih slabo počuti in pač zato včasih cuka... :slap:

Moje mnenje je pač, da stroji (kar motorji tudi so), če so dobro zasnovani, načrtovani, izdelani in vzdrževani, delajo. Če delajo počasneje, kot bi lahko, jim to v ničemer ne škodi in tudi ne zmanjša njihove zmožnosti delati hitreje.

Seveda to ne velja za tiste stroje, ki dlje časa sploh ne delajo, zaradi česar lahko pride do raznih neprijetnih oksidacij oz. korozij, ki pa jasno lahko vplivajo na delovanje.

Avto ni šel več kot 70 po števcu. Mašina je bila "tovarniško obnovljena", avto pa star 21 let !!!!

Potem smo ga ajnfarali. Postopek je bil tak, da sem ga na poti iz službe spustil po daljšem klancu navzdol v 4 kolikor je šlo in nato prestavil v 3, da sem mu počasi povečeval obrate .

Rezultat je bil opazen že kar kmalu, ko je avtomobilček letel po AC kolikor je števec od fička lahko pokazal.

Imam še žive priče :whistle: Možak je hotel skočit iz avta od strahu. :rolleyes:

Ne govorimo o 21 let starem fičkotu, kateremu se je v vplinjač naselila mišja družina, ker je zadnjih 10 let, preden si ga kupil ti, bolj ali manj stal. :P Govorimo o moderem, tehnološko izpopolnjenem stroju, ki se bo -bolj ali manj- redno vozil.

Je mogoče, da je od stila vožnje odvisen tudi 'stil vzdrževanja'? :whistle: In da taki 'zamorjeni fičkoti' v 21-ih letih doživijo cca. 5 menjav olja (in ostalih vzdrževalnih del)?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj bi dal iz lastnih izkušenj prav PERVY-u . Pred mnogimi leti, sem od stare giospe (72 let) kupil Fičkota. Med vožnjo domov z gasom do pleha, so me ustavili policisti in prvič v življenju sem plačal kazen zaradi oviranja prometa :headbang: :headbang: :headbang:

Avto ni šel več kot 70 po števcu. Mašina je bila "tovarniško obnovljena", avto pa star 21 let !!!!

Potem smo ga ajnfarali. Postopek je bil tak, da sem ga na poti iz službe spustil po daljšem klancu navzdol v 4 kolikor je šlo in nato prestavil v 3, da sem mu počasi povečeval obrate .

Rezultat je bil opazen že kar kmalu, ko je avtomobilček letel po AC kolikor je števec od fička lahko pokazal.

Imam še žive priče :whistle: Možak je hotel skočit iz avta od strahu. :rolleyes:

Naj bo mal off-topic. Možakar od tete mož je mel fičota, športni volan pa špic bate in znižane glave to je tolk letelo da se vsak ki se je peljal z njim ni hotel nikol več peljat :worship: Je pa res da nima to blage veze z motocikli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem 'iz stroke', pa bom vseeno poskusil... :)

Tudi zablokirane mašine se zavrtijo v iste obrate v nižjih prestavah. In zablokiran motor deluje enako kot ne-zablokiran - bat se še vedno premika od spodnje do zgornje točke, ventili se enako odpirajo in zapirajo, glavna gred se prav tako vrti v isto smer, ...

Ni razloga, da bi se karkoli posebej 'zapacalo' - morda en kanček več 'karbonskih usedlin' na ventilih, zaradi česar je malce poslabšan pretok zraka oz. mešanice, ampak pri kilometrih, ki jih motoristi ponavadi naredijo na leto, je to zanemarljivo. Še posebej pri novih motorjih, kjer uhajanja olja pri ventilih ni oz. je minimalno.

To, da se mašina z umirjeno vožnjo 'zamori', je PMSM bolj-ali-manj samo 'urbani mit'. To so pač mehanske naprave, ki se ne utrudijo na način, kot se utrudimo živa bitja in tudi kondicije in moči ne izgubijo, če ne 'trenirajo', ipd...

D.

sicer :topic: ampak ko je kar nekaj let nazaj postalo moderno da so se vozili avti iz ZDA (se kdo spomni poplave ford probe in podobnih modelov pri nas) so bile mašine baje "zamorjene" od njihovega stila vožnje. kaj kmalu so vsi naši lokalni junaki avte (mašine) uničili in takrat so stručkoti to pripisovali temu, da so zamorjene mašine preveč terali in govorili da bi jih bilo fajn ajnfarat in privadit na naš stil vožnje.

Lahk povem ka je doma delu Zephyr 750 ko ga ata že neki cajta ni ne orenk pelu ne nikol sploh vrtel na več kt 7000 obratu - zadeva se lensko leto ni več dala sploh zavrtet na več kt 4000 obratu, čist jo je zamoril, zvok je bil kot da ne dobiva zadosti bencina - uglavnem, dal smo naštelat mašino in svečke nove, ventile...ni da ni pa je še vedn trajal kake 1500km da je začel vlečt ko pred leti - tak da zadeva se zamori to fixno, sam z mal dela :naughty: (sej ne da je blo težk, sam pač jz sm se mogu mal furat) - pa rata

ajd - dejmo pobi k temi nazaj!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega bi si rad kupil enduro za po njivah. Torej, dal bi okrog 1000-1200€, ne rabi papirjev. Pravi da bi rad da je motor vzdržljiv, četudi malo težji...

Malo sva gledala po netu, samo jaz se ne spoznam na te starine...

Kaj naj izbere?

Yamaho XT? Kawo KLR? Kaj je najbolj vzdržljivo? Olje in filter bomo že menjali, samo da mu ni treba pol mašine podirat vsake 20h(2takter odpade :D)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav - tokrat zanima mene nekaj - na netu sm zasledil SV-ja 650 nakeda, letnik 03, srebrn (pejte prosim gledat na avto net, k ne delajo linki - je za 3250€) - no me zanima če kdo kaj ve o tem motorju, kaj je blo z lastniki, kak dolg se prodaja, karkol narobe...... karkol bo pač dobrodošlo.

Hvala in lep pozdrav

Suhi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznamj ne lastnika tega motorja če si to mislo. Kot pa verjetno sam veš so ti modeli motorjev zelo dobri, mislim kar se tiče vzdržljivosti same mašine. Stric je mel letnik 95, za po brezpotjih pa to pa vem da ni nikol crknal al pa kej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ekola, jaz sem ta, namesto kerega Burek piše. no bom pa še sam kej uprašou. ponuja se mi ena XT-jka 600 l. 1992 za 800€ možakar pravi, da je mašina super, prav takega mnenje ima en kolega, ki je mopeduljo vidu, edin registracija ne bo šla skozi. mika me, da bi jo šel kar iskat. zanima me, kaj lahko pričakujem od samega motorja. a naj predno ga sploh začnem voziti menjam olje pa filc? kaj pomeni cca 50 kkm za en tak motorček?

taknju že vnaprej, Miha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ima sigurno 80kkm+. ;)

Če kupiš garje, imaš jamo za denar brez dna. :)

Itak moraš pa najprej vse pregledat in oreng servis naredit (olje, filtri, svečka, ventili, ležaje podmazat..).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Usak te bo probou nategnt, enmu ki se ne spozna na motorje se mu zdi OK na prvi pogled. Jaz bi raje dal več dnarja, morda celo za novejšo, ker navsezadnje, če bo ta slaba, boš itak dal za vsa popravila in use stvari istu kukr bi dal za novejšo. Pa še slabo voljo maš zarad tega...

Premisli, sm sigurn da boš po kakmi mesci odkril napake, za katere je prodajalc reku da je uštimano... Sej vsi vemo kako gre to. Nisem bogat da bi kupoval poceni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se dokončno odločil. V ponedeljek ga grem iskat v italijo. R6 '03

Zahtevaj use papirje takoj, da ne boš čakal kot jaz :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Kupujem motor Yamaha Thundercat 2003 . O tem motorju sem veliko prebral v revijah in tudi tukaj na forumu.

Sedaj pa sem na AVTOPIKANET, zasledil eno in potrebujem pomoč:

Yamaha thundercat

leto:2003

prevoženih 9500km

cena:3500eur-sitnica

2. lastnik

modre barve

Prodajalec je iz Kopra!

Sedaj pa vas sprašujem, če slučajno pozna kdo ta motor? Ali je bilo z njim kaj narobe? Kaj si mislite o njem?

Ker sem doma iz PRLEKIJE se ne bi rad brez veze vozil do Kopra, za prazen nič.

Za odgovore že v naprej hvala!

lp

P.S. Vsaki odgovor bo mi pomagal! :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet jaz tu pisarim :rolleyes: gre se za to XT-jko, ki pravi možakar, da ima 25 kkm, pa da je motor super, itd....

omenja l. 1991, ampak, mislim, da je ta moped krepko pod l. 1990. po moje naj bi šlo za modele cca do l. 1986. naj me kdo popravi če se motim.

xt600e.jpg

lp, Miha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!