Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

če ima boben zadaj, potem je staro kot zemlja.

kilometrov pa sigurno nima samo 25000. :lol1: Razen če je 15 let v kakšni šupi ležala. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že dalj časa sem se igral z idejo da bi nabavil še en enduro za pohorje in sedaj ko se je še ata spet ogrel bi nekaj verjetno nabavila. pred davnimi časi pri 16-ih sem imel hondo 250 XL l'88 (uradno fotrova ampak se ni uspel dosti vozik ko sem jo uničil) in je bila čisto super (če ne šteješ pregrevanja :xx: ) ker ne iščem hard zadeve.

skratka iščem nekaj v rangu 200 do 600 štiritakt enocilinder, poceni in vzdržljivo za kar bi dal max 1500-2000€. gledal sem malo stare KTM 420 pa recimo suzo DR 350 pa KLR (KLE je pre-soft) itd. ma kdo kako idejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že dalj časa sem se igral z idejo da bi nabavil še en enduro za pohorje in sedaj ko se je še ata spet ogrel bi nekaj verjetno nabavila. pred davnimi časi pri 16-ih sem imel hondo 250 XL l'88 (uradno fotrova ampak se ni uspel dosti vozik ko sem jo uničil) in je bila čisto super (če ne šteješ pregrevanja :xx: ) ker ne iščem hard zadeve.

skratka iščem nekaj v rangu 200 do 600 štiritakt enocilinder, poceni in vzdržljivo za kar bi dal max 1500-2000€. gledal sem malo stare KTM 420 pa recimo suzo DR 350 pa KLR (KLE je pre-soft) itd. ma kdo kako idejo?

Pervy mojster, prav o tem se pogovarjamo zadnje 2-3strani.

Pravjo da je XT600 top naložba, baje motor za zmeraj.

Vseeno svetujem nakup za okrog 1500€(seveda primerno ohranjen za ta denar), ker manj je po moje že kr zjebano in daš itak pol za popravilca...

Mihc, če govori kar ni res, pol zihr neki prikriva in nima sam 25k km. Tulku jih nardiš u 2-3letih, če se voziš tudi kej po cesti... Tku da tu jest nebi verjel. Se splača ponajt podatke o tem, kaka je debelina diska in kake oznake ima nov. Diskov ne menjavaš glih vsako leto, včasih celo nikoli... In če ima res samo 25k km pol veš da niso bli menjani(ali pač). Preverjati "na oko" kolko spije olja je pa dokaj misija nemogoče :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne pogledate malo v Italijo - dobiš dejansko mladega 10 let, da ga še celo lepo registriraš lahko pa so krasno pod 2000€ - pomoje je to bol tombola kot pa 90 letniki al pa kaj podobnega - poglejte linke pa komentirajte:

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1485241

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1451299

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1433266

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1421934

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

iščem fazerja 1000 (fzs 1000 2003-2005), in glede na to da pri nas ni nikakršne ponudbe rabljenih modelov svoje moči predvsem usmerjam v tujino. V italiji se cena giblje od 4k eur, v avstriji/nemčiji pa nekje od 5k naprej. Napram banditu 1200s nekje isti letnik/kilometrina se mi zdi osebno po vsem prebranem boljši motor za 1000 eur višjo ceno. Se motim?

Če ima slučajno kdo izkušnje z omenjenim motorjem bi vsekakor prav prišlo njegovo mnenje - "uradna" tema za omenjen motor v podforumu motocikli je bolj boga kar se informacij tiče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes: jst pa iščem Hondo Hornet 900 no ja...loh tut 600 tm do 2003 letnik po možnosti črna al pa srebrna... če kdo slučajn misle prodajat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začetnik nižje postave (165cm),močne telesne konstrukcije kupuje svoj prvi pravi motor!

In sedaj mu je oko padlo na Kawasaki er6n in Suzuki SV 650n.Prebral,prestudiral je vse tehnične podatke,kar jih je možno dobit na netu. Tehnica se pregiba na stran Kwaka.

Dajte še malo vi svetovat!

Hvala! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začetnik nižje postave (165cm),močne telesne konstrukcije kupuje svoj prvi pravi motor!

In sedaj mu je oko padlo na Kawasaki er6n in Suzuki SV 650n.Prebral,prestudiral je vse tehnične podatke,kar jih je možno dobit na netu. Tehnica se pregiba na stran Kwaka.

Dajte še malo vi svetovat!

Hvala! :worship:

kava je baje full dobra stvarca..vsaj tako vejo povedat..in bom kr vrjel..čeprav pa ni nek oblikovalski dosežek

na drugi strani je suzuki že en mal zastarela zadevca..je pa suzuki :whistle:

jest bi vzel er6n

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začetnik nižje postave (165cm),močne telesne konstrukcije kupuje svoj prvi pravi motor!

In sedaj mu je oko padlo na Kawasaki er6n in Suzuki SV 650n.Prebral,prestudiral je vse tehnične podatke,kar jih je možno dobit na netu. Tehnica se pregiba na stran Kwaka.

Dajte še malo vi svetovat!

Hvala! :worship:

Naked bike je sicer na oko zelo lepa stvar, vendar zelo neuporabna. Zato ti predlagam da razmisliš mogoče o nakupu modela sv 650 s ki ti nudi nekaj vetrne zaščite. Sam sem do lani vozil yamaho xj 600 n in ti lahko povem da iti na daljšo turo z nakedom je zelo neudobno. Naked je uporaben tako malo za po mestu. Razmisli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kava je baje full dobra stvarca..vsaj tako vejo povedat..in bom kr vrjel..čeprav pa ni nek oblikovalski dosežek

na drugi strani je suzuki že en mal zastarela zadevca..je pa suzuki :whistle:

jest bi vzel er6n

Nobenga dosti nesprašuj kupi kar ti je všeč,nekede vozim že od leta 1992 in mi drugega motorja nebo nihče vsilil.Letno prevozim med 10K kil.od tega vsaj tri dalše fure in tur de Slovenie(v 4 rih dneh ca 2K+ kil.).Edino je pa res,da na vseh dam malo večjo zaščitno šipo!

Ps:pa še slika ženinega ER-6-N in mojega nekeda!!

post-9445-1205872227_thumb.jpg

post-9445-1205872257_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobenga dosti nesprašuj kupi kar ti je všeč,nekede vozim že od leta 1992 in mi drugega motorja nebo nihče vsilil.Letno prevozim med 10K kil.od tega vsaj tri dalše fure in tur de Slovenie(v 4 rih dneh ca 2K+ kil.).Edino je pa res,da na vseh dam malo večjo zaščitno šipo!

Ps:pa še slika ženinega ER-6-N in mojega nekeda!!

Eh, pa res ne razumem ljudi ki si najprej kupijo naked bike pol pa gredo nanj šraufat neke čudne pleksi šajbe ki nimajo nič skupnega z estetiko, še manj pa z aerodinamiko. Če pogledamo onega ubogega kwaka, ki kot je maloprej en napisal ni bil ravno nek oblikovalski dosežek, zdaj pa je z ono šajbo lih tak kot moped našga poštarja. Da pa o bemflu rajš sploh ne govorim. Pa tudi 2k km v 4. dneh ni nek dosežek, pač penzionističnih 500 na dan. Pa verjamem da je še to preveč ko poslušaš kako tuli veter okrog tiste "sam svoj majstor" šajbe. Tako da vam vseeno priporočam da poprosite kakšnega kolega z s-ko da vam da za peljat da boste videli razliko med oklepom ki so ga naštudirali švabi v vetrovniku in te vaše šajbe. Pa srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, pa res ne razumem ljudi ki si najprej kupijo naked bike pol pa gredo nanj šraufat neke čudne pleksi šajbe ki nimajo nič skupnega z estetiko, še manj pa z aerodinamiko. Če pogledamo onega ubogega kwaka, ki kot je maloprej en napisal ni bil ravno nek oblikovalski dosežek, zdaj pa je z ono šajbo lih tak kot moped našga poštarja. Da pa o bemflu rajš sploh ne govorim. Pa tudi 2k km v 4. dneh ni nek dosežek, pač penzionističnih 500 na dan. Pa verjamem da je še to preveč ko poslušaš kako tuli veter okrog tiste "sam svoj majstor" šajbe. Tako da vam vseeno priporočam da poprosite kakšnega kolega z s-ko da vam da za peljat da boste videli razliko med oklepom ki so ga naštudirali švabi v vetrovniku in te vaše šajbe. Pa srečno vožnjo.

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, pa res ne razumem ljudi ki si najprej kupijo naked bike pol pa gredo nanj šraufat neke čudne pleksi šajbe ki nimajo nič skupnega z estetiko, še manj pa z aerodinamiko. Če pogledamo onega ubogega kwaka, ki kot je maloprej en napisal ni bil ravno nek oblikovalski dosežek, zdaj pa je z ono šajbo lih tak kot moped našga poštarja. Da pa o bemflu rajš sploh ne govorim. Pa tudi 2k km v 4. dneh ni nek dosežek, pač penzionističnih 500 na dan. Pa verjamem da je še to preveč ko poslušaš kako tuli veter okrog tiste "sam svoj majstor" šajbe. Tako da vam vseeno priporočam da poprosite kakšnega kolega z s-ko da vam da za peljat da boste videli razliko med oklepom ki so ga naštudirali švabi v vetrovniku in te vaše šajbe. Pa srečno vožnjo.

HVALA za tako izčrpen odgovor!!!!! (greš med ignorirane KLIK)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začetnik nižje postave (165cm),močne telesne konstrukcije kupuje svoj prvi pravi motor!

In sedaj mu je oko padlo na Kawasaki er6n in Suzuki SV 650n.Prebral,prestudiral je vse tehnične podatke,kar jih je možno dobit na netu. Tehnica se pregiba na stran Kwaka.

Dajte še malo vi svetovat!

Hvala! :worship:

Kawa. Sam bi šel sicer na ER6f verzijo, zaradi oklepov in boljše vetrne zaščite.

Motorček je res pravi fun bike, še bolj kot Hyosung 650GT-R, ki je precej podoben omenjenmu Suzukiju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B) Jaz pravim vsakemu svoje, naked ali s poloklepom, z vsakim se boš lahko peljal, probaj, potem pa kupi, tako boš vedel kaj ti bolj sede. Res je, da na nakedu nimaš vetrne zaščite, vožnja nad 150km/h je neudobna, še posebej na daljše relacije, če pa se ne pelješ po AC, te torej to ne bi smelo motiti. Ima pa naked tudi prednosti, kajti pri S-verziji je balanca bolj pomaknjena k vozniku, nekako bolj je ukrivljena, zaradi česar je položaj sedenja nekoliko manj udoben kot na nakedu in tudi vodljivost je s tem slabša.

Ampak, kot sem že povedal, vsakemu svoje, jaz sem z nakedom zadovoljen, veter me ne moti, ker se ne vozim veliko po AC, za po ostalih cestah pa je vetrna zaščita po mojem mnenju odveč, oz. ni potrebna.

P.S. tiste poštarske plastike pa res ne pašejo na nakeda :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B) Jaz pravim vsakemu svoje, naked ali s poloklepom, z vsakim se boš lahko peljal, probaj, potem pa kupi, tako boš vedel kaj ti bolj sede. Res je, da na nakedu nimaš vetrne zaščite, vožnja nad 150km/h je neudobna, še posebej na daljše relacije, če pa se ne pelješ po AC, te torej to ne bi smelo motiti. Ima pa naked tudi prednosti, kajti pri S-verziji je balanca bolj pomaknjena k vozniku, nekako bolj je ukrivljena, zaradi česar je položaj sedenja nekoliko manj udoben kot na nakedu in tudi vodljivost je s tem slabša.

Ampak, kot sem že povedal, vsakemu svoje, jaz sem z nakedom zadovoljen, veter me ne moti, ker se ne vozim veliko po AC, za po ostalih cestah pa je vetrna zaščita po mojem mnenju odveč, oz. ni potrebna.

P.S. tiste poštarske plastike pa res ne pašejo na nakeda :whistle:

Aftermarket balanca anyone?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak ima svoj okus. Enim je šipa na nakedu ostudna do obistu, drugemu je všeč in uporabna. Kje je problem? Vsakdo si motor opremi, kot je njemu všeč in funkcionalno. In če bo nekomu všeč poštarska šipa na enduri, kaj potem? Meni osebno tudi ni tista šipa na ER-6N všečna, ampak je že funkcionalna. In to je verjetno tudi bil namen, da se je namontirala....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame osebno je naked čist v redu, ker motor pač ni za na avtocesto, ampak za ovinke. Tam se pa tak al tak pelješ v povprečju nekje okrog 100-120km/h razen če nisi Rossi wanna be :krneki: tak da veter ne igra nobene vloge, vsaj meni ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak ima svoj okus. Enim je šipa na nakedu ostudna do obistu, drugemu je všeč in uporabna. Kje je problem? Vsakdo si motor opremi, kot je njemu všeč in funkcionalno. In če bo nekomu všeč poštarska šipa na enduri, kaj potem? Meni osebno tudi ni tista šipa na ER-6N všečna, ampak je že funkcionalna. In to je verjetno tudi bil namen, da se je namontirala....

Ne gre se tukaj za okus. Zaradi mene si lahko Brumer namontira na svoj moped rožnatega slona če mu paše. Ampak se moramo zavedati da je namen te teme svetovanje začetniku. In tukaj se mi zdijo nasveti v stilu kupi naked pol si pa gor zašraufaj neko šajbo skrajno butasti in to iz dveh razlogov:

1. Če hočeš imeti na mopedu šajbo si pač kupi moped z oklepom ali poloklepom, saj imaš dandanes več kot dovolj izbire na tem področju.

2. Pa glede tvoje ugotovitve o funkcionalnosti one šajbe na er-6, ki ga ti sicer imenuješ endura pa ti zagotavljam da to ni niti približno endura. No kakorkoli stvar je sledeča da se moraš zavedati da ima ta motor 72 konjev in končno hitrost čez 200. In če na tak motor greš šraufat neke "funkcionalne" šajbe mu lahko bistveno poslabšaš vozne lastnosti. Tako da je treba stvar premisliti tudi iz tega vidika.

Tako da vas še enkrat prosim da se zavedajte da svetujete začetniku in nehajte tukaj klatit svakojake oslarije.

Dečki bog

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Jst mam 194cm, pa me zanima kak motor bi prišel zame v poštev. Sem začetnik na tem področju, razen ATX kot mulc nisem sedel na močnejši mašini, pa tut izpit bom mogu še it delat. Iščem pa en bike predvsem za zasebno zadovoljstvo, krajše razdalje, ne pa neka potovanja), predvsem se nagibam h kakšnim chopperjem, sam ne poznam ne modelov ne neč, tko da bi kak nasvet bil dobrodošel, predvsem glede tega katere modele naj iščem, kje iskat, pa kako je s servisiranjem na realiciji NG-LJ. Pa kako sploh začet, na slabši 250 mašini al se lahko tut na močnejšem, pa se sproti privajaš. Saj vem, da se bom mogu sam pozanimat, ampak upam, da bo kdo mel tolk cajta, pa mi vsaj začetne napotke dal, d ne bom preveč pameten pa kaj zajebal, kar se pri meni prevečkrat zgodi, da se kar zaletim v eno zadevo in jo izpeljem do konca. Aja, budget pa je kakršen je, k sem študent, sam avta ne rabm, tko da si lahk en motor privoščim tja do enih 10.000 maksimum sem pripravlen dat, kolkr sem našparal v vseh letih, starejših motorjev pa ne bi glih kupoval, k šraufanje ni moja največja vrlina. Sej vem, tole opis zdej zgleda kot da bi kakšen kravatar pisal, sam meni je motor želja že od mladih let, zdej pa bi jo končno rad uresniču.

Lp

Popravljeno . Popravil dozzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Jst mam 194cm, pa me zanima kak motor bi prišel zame v poštev. Lp

Tko, hmmmm ene triljon strani je bilo že pisano, kaj je naj naj za začetek.

Prvo izpit, potem ti bo lažje specificirat, kaj ti dejansko odgovarja in posledično tudi spraševati.

V avto-šoli boš imel možnost probati 125/350/600 ccm ali karkoli več kot ATX.

Srečno pri izpitu, če ne veš katera AŠ(v Lj.) sporoč, da dobiš kontakt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar lahko povem jz je, da nikakor ne kupuj 250 kubičnih ker je to res tok prešvoh pa ni poštenih bremz ne nič - res raje nabavi npr. 1100 drag star (sedaj nove yamahe so midnight star pa so res prekrasne - glej mal na netu ne :slap: ), drugače pa tudi z rabljenim ne moreš prov zlo falit, če ni bilo kaj preveč sesutega. pa boš po moje srečen da je joj :naughty: Sicer nism pristaš čoperjev za uvajalni motor samo če že potem res naj ne bojo preslabi in s tistim malim diskom spredaj in bobnom zadaj.

Zagotovo so nakedi primernejši za uvajanje v motociklizem, samo tudi s čoperjem se da. Resda so težke kobile in precej neokretne na mestu, samo lepe pa za užitke kot praviš ti so pa zagotovo. malo glej avtonet pa boš zasledil - ker tule ti bo zagotovo vsak hvalil svojega in na koncu ne boš nikjer - razmisli če res želiš čoperja!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!