Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


Priporočene objave

Objavljeno
2. Pa glede tvoje ugotovitve o funkcionalnosti one šajbe na er-6, ki ga ti sicer imenuješ endura pa ti zagotavljam da to ni niti približno endura. No kakorkoli stvar je sledeča da se moraš zavedati da ima ta motor 72 konjev in končno hitrost čez 200. In če na tak motor greš šraufat neke "funkcionalne" šajbe mu lahko bistveno poslabšaš vozne lastnosti. Tako da je treba stvar premisliti tudi iz tega vidika.

Tako da vas še enkrat prosim da se zavedajte da svetujete začetniku in nehajte tukaj klatit svakojake oslarije.

Dečki bog

od kje ti ta ideja o poslabšanju voznih lastnosti?.....kot začetnik verjetno ne bo vozil čez 200 km/h ali pač?

Objavljeno
Živjo!

Jst mam 194cm... Sem začetnik...

Glede na to, da si zelo velik in kot praviš si začetnik (ne samo po izkušnja ampak tudi po temu kaj bi sploh rad), ti bi jaz priporočal kakšen večji motor, npr. potovalno enduro.

Objavljeno (popravljeno)

Ma jst tut mislim, da je vse skupaj stvar okusa...

Meni osebno kake povecane sprednje, dodatne izvenserijske sipe ne zgledajo dobr.

Pa sej mi tut kak drugace prevec okrancljan moped ne sede.

Ce naj zacetnik nebi vozil ne vem kako hitro, zakaj bi sploh dajal sipo na nakeda?

Jaz sem tudi iskal ob nakupu monstra brez sipe, pa sem jo "fasal" zraven in sem se nekako navadil.

Je pa originalna in s tem tudi nekako ne seka prevec ven. Ne vem kako je brez nje na monstru, ampak

140-150 se da cist normalno peljat tudi dalj casa.

Tudi avto mora zgledat hud ze brez kaksnih spojlerjev, da nalepk in napisov sploh ne omenjam.

Lahko pa to primerjamo tudi s cabrioleti - original vetrna zascita se nekako gre, da bi pa ne vem kaj predeloval, je pa skoraj bolje, da si clovek omilsi navaden avto z veliiikim sibedahom :whistle:

Je pa res, vsak pac kakor mu pase... :D

Lp!

Popravljeno . Popravil flight69
Objavljeno
od kje ti ta ideja o poslabšanju voznih lastnosti?.....kot začetnik verjetno ne bo vozil čez 200 km/h ali pač?

Ne vem od kod tebi ideja da taka šajbetina nima vpliva na vozne lastnosti. Konec koncev pri višjih hitrostih na balanci pošteno čutiš že top case ki ga imaš za ritjo in je trdno pritjen na okvir motorja, pa da ne bi občutil take šajbe ki je pritrjena nekam na nosilce za luč in je vrtljiva skupaj z balanco?

Prav tako bo pa verjetno tudi kot začetnik šel na avtoban si malo dvignit adrenalin in mašino malo scedit. Drugač je boljš da si kupi skutrček pa si tam gor namontira tako šajbo :naughty:

Pa upam da se zdaj nisem zameril že drugemu bmw - jašu

Objavljeno
Ne vem od kod tebi ideja da taka šajbetina nima vpliva na vozne lastnosti. Konec koncev pri višjih hitrostih na balanci pošteno čutiš že top case ki ga imaš za ritjo in je trdno pritjen na okvir motorja, pa da ne bi občutil take šajbe ki je pritrjena nekam na nosilce za luč in je vrtljiva skupaj z balanco?

Prav tako bo pa verjetno tudi kot začetnik šel na avtoban si malo dvignit adrenalin in mašino malo scedit. Drugač je boljš da si kupi skutrček pa si tam gor namontira tako šajbo :naughty:

Pa upam da se zdaj nisem zameril že drugemu bmw - jašu

mogoče iz lastnih izkušenj.....namreč na C-ju sem vrgel dol sprednjo šajbo (katere se ne bi sramoval noben avtomobilist) striktno iz enega razloga....in to zaradi tega, ker nisem imel več občutka za hitrost in se je ovinek vedno prehitro "približeval"....drugače kakršnihkoli motenj med vožnjo ni bilo.....na GS-u (ki je mimogrede endura) je pa sprednja šajba serijsko, pa ni nobenih motenj med vožnjo , tudi pri višjih hitrostih......rahlo pa mešaš top case za ritjo in šajbo....tudi top case ne moti med vožnjo, dokler je za tabo sopotnik......če pa sopotnika ni, potem pa je lahko erotično.....guess why?.....

Objavljeno
mogoče iz lastnih izkušenj.....namreč na C-ju sem vrgel dol sprednjo šajbo (katere se ne bi sramoval noben avtomobilist) striktno iz enega razloga....in to zaradi tega, ker nisem imel več občutka za hitrost in se je ovinek vedno prehitro "približeval"....drugače kakršnihkoli motenj med vožnjo ni bilo.....na GS-u (ki je mimogrede endura) je pa sprednja šajba serijsko, pa ni nobenih motenj med vožnjo , tudi pri višjih hitrostih......rahlo pa mešaš top case za ritjo in šajbo....tudi top case ne moti med vožnjo, dokler je za tabo sopotnik......če pa sopotnika ni, potem pa je lahko erotično.....guess why?.....

Pri R - u je res mogoče vseeno, tam se že pri 120 vse trese in ropota da res nič več ne čutiš.... :whistle:

Objavljeno
........Tako da vas še enkrat prosim da se zavedajte da svetujete začetniku in nehajte tukaj klatit svakojake oslarije.....

Ponovno preberi to mantro in se pomiri.

Objavljeno

Tema je namenjena čisto drugemu, kot šipi na nakedu. Če se bo vsak od nas zadržal "temi neprimernih" komentarjev, bo motosvet dosti bolj prijazno in urejeno okolje za vprašanja. Poskusimo no, vsaj v pomembnejših temah. Bo šlo?

Objavljeno

Vzamem moj zlonamerni zadnji komentar nazaj in bom v bodoče imel gobezdalo zaprto. Na nakeda si pa res lahko vsak šraufa kar mu paše.

IN VENDAR SE VRTI!

Objavljeno
Živjo!

Jst mam 194cm, pa me zanima kak motor bi prišel zame v poštev. Sem začetnik na tem področju, razen ATX kot mulc nisem sedel na močnejši mašini, pa tut izpit bom mogu še it delat. ...

...

Prvo izpit, potem ti bo lažje specificirat, kaj ti dejansko odgovarja in posledično tudi spraševati.

V avto-šoli boš imel možnost probati 125/350/600 ccm ali karkoli več kot ATX.

...

@dozzi, upoštevaj nasvet@Port Folia, si boš prišparal nateg z nakupom napačnega motorja.

Čoperji fajn izgledajo, vendar boš moral še sam presoditi, ali ti tudi vožnja na njem odgovarja. ;)

Objavljeno

Jp, verjetno res ne gre prehitavat stvari. Bom najprej kar lepo v avtošolo zavil, potem pa naprej ...

Objavljeno (popravljeno)
mogoče iz lastnih izkušenj.....namreč na C-ju sem vrgel dol sprednjo šajbo (katere se ne bi sramoval noben avtomobilist) striktno iz enega razloga....in to zaradi tega, ker nisem imel več občutka za hitrost in se je ovinek vedno prehitro "približeval"....drugače kakršnihkoli motenj med vožnjo ni bilo.....na GS-u (ki je mimogrede endura) je pa sprednja šajba serijsko, pa ni nobenih motenj med vožnjo , tudi pri višjih hitrostih......rahlo pa mešaš top case za ritjo in šajbo....tudi top case ne moti med vožnjo, dokler je za tabo sopotnik......če pa sopotnika ni, potem pa je lahko erotično.....guess why?.....

A misliš nadgradnja v tem stilu?

post-7865-1206113185_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
Ne gre se tukaj za okus. Zaradi mene si lahko Brumer namontira na svoj moped rožnatega slona če mu paše. Ampak se moramo zavedati da je namen te teme svetovanje začetniku. In tukaj se mi zdijo nasveti v stilu kupi naked pol si pa gor zašraufaj neko šajbo skrajno butasti in to iz dveh razlogov:

1. Če hočeš imeti na mopedu šajbo si pač kupi moped z oklepom ali poloklepom, saj imaš dandanes več kot dovolj izbire na tem področju.

2. Pa glede tvoje ugotovitve o funkcionalnosti one šajbe na er-6, ki ga ti sicer imenuješ endura pa ti zagotavljam da to ni niti približno endura. No kakorkoli stvar je sledeča da se moraš zavedati da ima ta motor 72 konjev in končno hitrost čez 200. In če na tak motor greš šraufat neke "funkcionalne" šajbe mu lahko bistveno poslabšaš vozne lastnosti. Tako da je treba stvar premisliti tudi iz tega vidika.

Tako da vas še enkrat prosim da se zavedajte da svetujete začetniku in nehajte tukaj klatit svakojake oslarije.

Dečki bog

Hopla,- sem šele danes šel malo gledat. Nisem rekel, da je ER6 endura. Še enkrat preberi moj post. Napisal sem ''da tudi če kdo na enduro namontira poštarsko šipo,...'' Kje pa piše, da je treba vsako mašino pritisniti, kolikor gre...? Moje skromno mnenje je, da se dirka na dirkališču. Pa pustimo pri miru filozofiranje, kaj bi če bi. Brumer pa menda ja ve, kako in kaj. In, verjemi, da ga je sprobal, če bi treslo, bi vrgel to šipo dol. Ali pa mogoče dvomiš o tem...?

Objavljeno

Jaz pa opazam,da se rabljenih GRX-R 600 skoraj nic ne prodaja :(Vsej ne za tak denar,kot sem jaz pripravljen odstet zanj :)

Objavljeno

tud jaz opažam da se ne prodajo

bi si ga mogoče omislila sam so cene zasoljene :rolleyes:

Objavljeno

Sem ze gledal. Sam imam velik problem,ker se ne spoznam prevec na motorje (še! :) ). In ne bi rad kupu kakega motorja,k je bil vozen na dirkaliscu,brez enega samega servisa... Na servisno se itak ne mors zanest :(

Kr nekak ne vem,kaj bi naredu :(

Objavljeno

Če je bil na dirkališču se takoj vidi po nalepkah. Tudi v oglasu je napisano "mai pista" ponavadi, kar pomeni da ni bil tam.

Servis pa itak nardiš ko ga pripelješ.

Objavljeno
Če je bil na dirkališču se takoj vidi po nalepkah. Tudi v oglasu je napisano "mai pista" ponavadi, kar pomeni da ni bil tam.

Servis pa itak nardiš ko ga pripelješ.

to ti lah usak rece al pa napise..po nalepkah tega ne mors vedt..vidi se po vilcah, drugih dodatkih k so za na pisto, poliestrih, itd...servisna je pa itak tkotko - usak jo lah preuredi, ipd...pac pogledas da je use originalno, nalepke ok, itd..pac uzames v zakup da kupujes rabljen motor in ne novga, in upas da bo use ok...;)

Objavljeno
Hopla,- sem šele danes šel malo gledat. Nisem rekel, da je ER6 endura. Še enkrat preberi moj post. Napisal sem ''da tudi če kdo na enduro namontira poštarsko šipo,...'' Kje pa piše, da je treba vsako mašino pritisniti, kolikor gre...? Moje skromno mnenje je, da se dirka na dirkališču. Pa pustimo pri miru filozofiranje, kaj bi če bi. Brumer pa menda ja ve, kako in kaj. In, verjemi, da ga je sprobal, če bi treslo, bi vrgel to šipo dol. Ali pa mogoče dvomiš o tem...?

Prav imaš jaz se s to šipo peljem brez kakršnihkoli problemov 215 K/mh in nisem usran od mušic,tudi čelada je samo povrhu malo od mušic, tudi v dežju se šipa zelo dobro obnese.Imam pa original Kawasakijevo šipco za R-6 še neuporabljeno -PRODAM!!!

post-9445-1206306086_thumb.jpg

Objavljeno
to ti lah usak rece al pa napise..po nalepkah tega ne mors vedt..vidi se po vilcah, drugih dodatkih k so za na pisto, poliestrih, itd...servisna je pa itak tkotko - usak jo lah preuredi, ipd...pac pogledas da je use originalno, nalepke ok, itd..pac uzames v zakup da kupujes rabljen motor in ne novga, in upas da bo use ok...;)

Načeloma je isto kot bi kupoval rabljen motor v Sloveniji. Pozoren moraš biti itak na vse. Čimveč informacij probaš dobit že po telefonu/mailu. Je pa tut fajn če maš koga tam blizu da pride motor prej pogledat. Drugače pač tvegaš tisto kilometrino.

Če se greš uvoz, glej da bo gor USE original, ker drugače boš mel probleme pri homologaciji v Sloveniji.

Objavljeno

Racing motorji so bili 90% dobro servisirani. Ostalih 10% boš pa videl na prvi pogled.

Nekateri, ki nimajo pojma tankajo benzin in gas. Racerji pa se bolj spoznajo na vse skupaj, in če hočejo da jim motor (boljše) dela ga štimajo.

Objavljeno

@e-boy - trenutno se zanimam za 600tko,letnik od 2001-2003.

Aha,hvala za vse nasvete. Se mal pa bom ratu ekspert za motorje :D Torej ce je bil na dirkaliscu in redno servisiran kaj dosti narobe z samo masino ne more bit??

Objavljeno

zakaj ne pogledas za kakim K4 - novejsi, lepsi, itd..pa v ceni ni take razlike...k dat npr. 4k € za 7let star motor mhm...

se pa strinjam s tem, da italijani lepo skrbijo za motorje (kar se tice SS), jih poznam kr neki in sploh ni tko kokr mamo kle mnenje o tujini, itd..mislm da velik bols skrbijo kot mi, ok itak so izjeme tko kt povsod...itak da bo sou usak italijan tud na pisto (lah 1x, 5x al pa 100x) - kar ne pomen da je motor zgonjen - tko k pravjo bols ga zgont na pisti kt na cesti...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!