Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

Sej tole okol oblike je itak stvar okusov :) Ker men je npr K3 lepsi od K4 :) cene so pa itak hjuuuuuuuuu :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K3 je tud men zlo usec, je pa res da so zlo redki pa cene so (usaj to kar lah zdj dobis) previsoke..po drug strani je pa stara oblika, zasnova, vozne lastnosti, itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

čao

sem nova na forumu in rabim vaše mnenje

sem v fazi zbiranja podatkov za nakup motorja, nekak se mi še najbolj 'dopade' tako cenovno kot model Daelim Daystar 125. Sem čista začetnica. Je sploh primeren ta motor za ženske + začetnice?? Če ni, bi prosila za kakšen predlog.

Hvala pa lp!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V redu je . Mogoče malo prepočasen za suvereno vožnjo.

Kaj pa kakšen 500-600ccm naked na 25kw, če že imaš izpit za toliko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V redu je . Mogoče malo prepočasen za suvereno vožnjo.

Kaj pa kakšen 500-600ccm naked na 25kw, če že imaš izpit za toliko?

Ni to malo prehudo za začetek? Glede na to, da nisem navajena vožnje z motorjem. Predvsem ga ne mislim imeti za hitre vožnje ampak sem bolj za 'na izi' vožnjo.

Izpit grem delat v kratkem, brez omejitev ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede moči 35km ni preveč. Dovolj, da greš lahko tudi v kakšen hrib malo hitreje in da te vse živo ne prehiteva.

Mogoče bolj pomembna je teža motorja, da ga lahko sama pobereš ko ti bo padel. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede moči 35km ni preveč. Dovolj, da greš lahko tudi v kakšen hrib malo hitreje in da te vse živo ne prehiteva.

Mogoče bolj pomembna je teža motorja, da ga lahko sama pobereš ko ti bo padel. ;)

Simonsi ima se kako prav. Po ravnem se ni problem peljat. In gasa do daske ti ni treba dat.

Zacetniku vecje probleme dela teza in neokretnost motocikla, kar se fajn pokaze pri mestni voznji. Izberi si moped z nizkim sedezem, probaj ga ugasnjenega porivat in premikat sem ter tja, pa na eno veeeeliiiko prazno parkirisce vadit - predvsem pa pejt najprej izpit delat, da bos dobila obcutek na tistem motorju, ki ga bos vozila v avtosoli, pa se bos potem lazje odlocala...

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simonsi ima se kako prav. Po ravnem se ni problem peljat. In gasa do daske ti ni treba dat.

Zacetniku vecje probleme dela teza in neokretnost motocikla, kar se fajn pokaze pri mestni voznji. Izberi si moped z nizkim sedezem, probaj ga ugasnjenega porivat in premikat sem ter tja, pa na eno veeeeliiiko prazno parkirisce vadit - predvsem pa pejt najprej izpit delat, da bos dobila obcutek na tistem motorju, ki ga bos vozila v avtosoli, pa se bos potem lazje odlocala...

Lp!

jah, glede teže samga motorja sem že tudi sama razmišljala, kako bi bilo, če bi mi padel.... :rolleyes:

najboljše res, da najprej izpit naredim, potem pa še pridem po kakšen nasvet... upam, da čimprej

hvala pa lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslušaj nasvete ostalih..

125 je definitivno premalo. Kot prvo je treba praktično tiščat do konca, da se pelješ z normalno hitrostjo 90km/h (100 namreč gre tak motor) in v taki vožnji ni nobenega užitka. Kot drugo pa si v kakšnem klancu prej ovira in te folk prehiteva in se rine mimo tebe ipd, kar ni ravno varno.. Prav tako pa k varnosti ne prispeva to, da praktično ne moreš normalno prehitet, če se pred tabo npr. pelje tovornjak 70km/h, ti bi se pa rada peljala 90, ker boš rabila 5 min, da prideš mimo :)

Vsekakor je bolj primeren kakšen motor iz 250 ali 500ccm ponudbe, lahko zablokiran na 25kw, če se bojiš prevelike moči. Tudi v 600 klasi se najde kakšen ok motorček, ki je prav tako lahko zablokiran.Kot so že rekli, predvsem glej na to, da boš motor lahko obvladala v smislu teže in višine. Tu pa ravno 500ccm klasa ponuja nekaj primernih motorčkov, npr ER5, GS500, CBF500, ipd :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz bi prej reku kak ER6-N pa tud kak SV650..delujeta bolj zenstveno..treba gledat tud na to, da je za zenske oblika se bl pomembna... B)

Jz bom tud lubici (je visoka 170 pa tud nima kaj velik več k 50kg) k gre zdle delat izpit dal kr svojga za vozt (sv 650 naked) - se mi zdi, da je krasna zadeva za naučit se vozt, k je tok lahek da joj in moči tud vredu - jz vem da sm (ko sm pred leti mel prvega sv-ja) se furu tak lepo v četrti pa peti prvih par sto kilometru, sploh pomislu nism da bi probu kak to v tretji potegne :whistle: hehe - pa tud še zmeri ne trga neki brutalno - men za te stroške bolšga motorja ni - pa še šikan je - edin neki res teži lubica glede okrogle luči spredi - ma ja kot pravš ženske pač :naughty:

Drgač je karkol od nakedov najlaži pomoje za osvojit, k so daleč najbolj obvladljivi, lahki in tud težišče je super, poza naravne...vse je najbolj kul no. Er 5 je pa tak mnda za vsakega začetnika zmaga a ne?

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edin neki res teži lubica glede okrogle luči spredi - ma ja kot pravš ženske pač :naughty:

Jao ženske. Kot da bi svojo poslušal :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja se čist strinjam z er5 al pa er6 , čist kul motorček za začetek.tud jaz bi mela tazga za začetek,čeprav ma moj hondo transalp pa tud ni slaba sam ne vem če bi bla zame, ker si bo on umislu neki druzga, sem jo pa probala vozit pa niti ni tolk velka kokr zgleda pa tud lepo jo jevozit je kar lepo vodljiv motor.Se grem pa ta teden prijavit za začetek vožnje A neomejeno, zdravniški in teste imam že narejene sam še vozit moram začet.

LP Katarina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Passaggio...pomeni passaggio di proprieta...to bi bil prepis lastništva, vendar ne vem koliko nanese to pri njih , ker ne vem kaki so postopki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je kar nekaj težavic. Pred nekaj časa je znanec uvozil CBR600f in kot se spomnem je kot prvo fuuuul čakal neke papirje (A.C.I. potrdilo o odjavi,ker gre vozilo ven iz države) in bil tam 3X (samo za to je porabu kr neki denarja :glare: ), je pa res da je kupoval od privat osebe. Lahko da imajo trgovine poštelano.. Najboljše bi blo da se oglasi nekdo ki je dal to čez. Al pa poklicat tja kjer gledaš motor,mogoče bi ti znali oni kaj povedat...

LP...Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak bi jim prej rekel naj pripravijo vse dokumente pa da uredim v enem dnevu.

Če bi pa kaj palamudili ga pa sploh vzel nebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: čudno je tole....če ga kupiš v trgovini dobiš račun, in ne kupoprodajne pogodbe, pa čeprav je motor rabljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je kar nekaj težavic. Pred nekaj časa je znanec uvozil CBR600f in kot se spomnem je kot prvo fuuuul čakal neke papirje (A.C.I. potrdilo o odjavi,ker gre vozilo ven iz države) in bil tam 3X (samo za to je porabu kr neki denarja :glare: ), je pa res da je kupoval od privat osebe. Lahko da imajo trgovine poštelano.. Najboljše bi blo da se oglasi nekdo ki je dal to čez. Al pa poklicat tja kjer gledaš motor,mogoče bi ti znali oni kaj povedat...

LP...Igor

Prepis stane cca 30 EUR (odjava prometne in ACI-ja za izvoz). Res pa je da na ACI uradu čakaš kot butelj. Če kdo misli da so naši uradniki počasni, naj gre to rihtat v Italijo. :whistle:

Zelo važno pa je, da pri nakupu od fizične osebe na roko napišeš kupoprodajno in jo neseš overit na upravno enoto (to stane cca 10 EUR). To je sicer italijanom nelogično ker se pri njih dokazuje lastništvo z ACI-jem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak bi jim prej rekel naj pripravijo vse dokumente pa da uredim v enem dnevu.

Če bi pa kaj palamudili ga pa sploh vzel nebi.

Simonsi, ce kupujes od firme, vprasaj koliko bodo dodatno racunali ce ti oni uredijo ACI, odjavljeno prometno in seveda racun, na katerem je oznaceno tudi, da je davek vkljucen v ceno. In koliko casa rabijo za to.

Ko sem jaz zase spraseval pri privat prodajalcih v It, so mi dejali, da jim njihovi posredniki to uredijo za priblizno 150- 200 eur.

Na koncu sem kupil pri BMW uradnem trgovcu in so oni vse dokumente uredili (po AĆI smo se zapeljali kilometer stran in je zrihtal trgovec v cirka 20 minutah) - vse vkljuceno v ceno mopeda.

Lp!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem jaz zase spraseval pri privat prodajalcih v It, so mi dejali, da jim njihovi posredniki to uredijo za priblizno 150- 200 eur.

Se mi zdi, da imajo namen še tukaj fajn zaslužit. Za 200€ doplačila naj si motor kar v tazadnjo vtakne.

Logično bi bilo da so stroški prepisa vklučeni v ceno ali pa neko minimalno doplačilo.

Bom še videl kako pa kaj, se mi nič ne mudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi smo šli overit(oz. karkoli je treba narest da se prekliče AČI) ACI in smo plačali 70€ ali tam nekje. Pol jaz, pol prodajalec. Račun so pa napisali v trgovini kjer sem ga kupil(prodajalec dela v tej trgovini in je mel motor za na šiht) in mi ga poslali čez nekaj dni. ČE je še kaj plačal on pa nevem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!