suhi Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 (popravljeno) Takemu podvigu pravijo Hrvatje(Dalmatinci) s konja na magarca!!!! :hmm: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: drugače si pa spet :topic: Popravljeno Maj 21, 2008. Popravil suhi
Pervy Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 A fazer bi bil pa ok?Ali pa 600 bandit? Al je oboje preslabo? ne ker sta oba z punco precej težka, ti motorji pa imajo ob relativno švoh mašini (za 2 z to kilažo) že v osnovi prešvoh (premehko) vzmetenje.
pubi1 Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Ok, torej sem spet na začetku, al kako? Po drugi strani pa ne bi rad imel za prvi težek motor preko 600cm, da se vsaj malo navadim.
Vucko Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 (popravljeno) Ok, torej sem spet na začetku, al kako? Po drugi strani pa ne bi rad imel za prvi težek motor preko 600cm, da se vsaj malo navadim. Js tud nisem navajen motorja,pa bi si vseeno kupil 1000 ce bi si lahko, sam so vecinoma 600 naprodaj in se mi zdi da so 1000 drazje.Tako da si bom najverjetneje kupil kaksno 600. PS. mene skrbi se zaradi moje visine.Tk da se js tud ne znam odlocit kaj bi mel Popravljeno Maj 21, 2008. Popravil Vucko
Port Folio Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Ok, torej sem spet na začetku, al kako? Po drugi strani pa ne bi rad imel za prvi težek motor preko 600cm, da se vsaj malo navadim. Js tud nisem navajen motorja,pa bi si vseeno kupil 1000 ce bi si lahko, sam so vecinoma 600 naprodaj in se mi zdi da so 1000 drazje.Tako da si bom najverjetneje kupil kaksno 600. PS. mene skrbi se zaradi moje visine.Tk da se js tud ne znam odlocit kaj bi mel IMHO (s prve roke): Obema toplo priporočam nabavo Bandita GSF 1200 s/n (vseeno) stari model, zakaj?: - vozi se kot da imaš moped pod sabo - dopušča napake začetnikov - je za visoke in nizke osebke - nizki stroški potrošnega materiala - dela, dela, dela se ne kvari itd..... seveda pred nakupom majstra s seboj - nabavna cena je tam tam - ko se ga navadiš, lahko zelo športno voziš - natovoriš ga kot "bivola" pa še kr vleče v klanc - . . . . . . pa bi se dalo še naštevati, pa za prvi motor nad 500 ccm je zelo pohvale vreden .) . lp PF P.S. res pa da se mi ni dalo tokrat prebirat kaj sta želela slišat, upssss, pol sm čist :topic:
Pervy Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Ok, torej sem spet na začetku, al kako? Po drugi strani pa ne bi rad imel za prvi težek motor preko 600cm, da se vsaj malo navadim. glej vse to sranje okoli pretežkega ali premočnega motorja za začetnika je navaden bullshit. fazer 600 (ali kak podoben motor) ni čisto nič lažji ali manj nevaren ali brutalen ali karkoli od fazer 1000 (ali podobnega). edina razlika je da motor z več konji in več navora ne rabiš priganjat v visoke obrate, manj je šaltanja itd. in posledično je lahko celo lažji za navadit se kot bolj švoh motor ki ima mogoče samo 10 kg manj. če se misliš vozit v dvoje ti itak hitro vse postane malo prešvoh, na živce ti gre prestavljanje po 2 prestavi nižje za vsako prehitevanje itd. skratka al kupi 250 ccm al pa je vseeno, kubikaža in konji niso neki faktor. da pa je močen motor nevaren pa je tudi navadno sranje, ki ga ponavadi širijo tisti ki sami nimajo pojma ali so presrani že od svojega motorja in se potem pred začetniki delajo frajerje. ja, zajeban je cestak z 170 konji in ciklistiko ki ti da vredu vozne lastnosti šele pri hitrosti, v razredu nakedov (ali z oklepom) ali tourerjev pa kubikaža in konji niso problem. za dva z vajino težo (160 kg skupaj brez opreme in prtljage) je od 100 konjev dalje komaj kaj pravega, vse ostalo boš hotel po eni sezoni menjat ko se boš navadil. torej kupi kar ti je všeč in kar ti paše če le imaš denar in se ne sekiraj če je po mnenju nekaterih "strokovnjakov" premočno. če ti glava koliko toliko dela, se razlimaš z malo čebelico itak prej ker ti prej ali slej ne znese kako prehitevanje kjer bi močen motor simpl potegnil mimo.
pubi1 Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 No ja, zgleda super, samo je pa zopet cena problem.
Matori Hanzo Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 No ja, zgleda super, samo je pa zopet cena problem. Vedno je kak problem, ampaq ga boš že rešil, saj si, kot kaže, sistematičen človek. Pohvalno. Zanima me pa, ali si svojo sedemdesetkilsko punco zahaklal po temeljitem posvetu na kakem forumu ali si šel bolj na filing?
Thundercat Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Zanima me pa, ali si svojo sedemdesetkilsko punco zahaklal po temeljitem posvetu na kakem forumu ali si šel bolj na filing? :lol: Fazer 600 je za 90 kg mesa moškega + 70 kg ženske čisto dovolj močan/trd. Če je premehak, rešiš ceneje problem kot pa z nakupom 1200 ccm motorja(gostejše olje).
bikez Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Če bi še enkrat kupoval oz. ko bom, bom kupil 1000. Se pa da na 600 marsikaj porihtat. Npr. menjava zobnikov, izpuh, filter kak PCIII, pol pa je že tud 600 spodobna mašinca, original sigurno ne za dva, kr boš skoz po menjalniku skakal (meni to ni všeč).
Frips Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 (popravljeno) Ti pa vsaj dolgcajt ni :whistle: lenoba Popravljeno Maj 22, 2008. Popravil Frips
pubi1 Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Zanima me pa, ali si svojo sedemdesetkilsko punco zahaklal po temeljitem posvetu na kakem forumu ali si šel bolj na filing? :whistle: :naughty: hehe, recimo, da filign, samo ona v štartu ni nič stala.
lmperator Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 Hvala za pomoc dozzi ... vem da je treba vse prej sprobat,ker mi SS najbol disijo sem se prvo vrgel na njih.Ce bom seveda prevelik in mi bo voznja neudobna ... pol ne vem,upam da se bo kaj naslo.Drgac je pa malo problem zaradi tega ker nimam moznosti vseh vrst motorjev sprobat,ter se nato odlocit.Drgac pa punc,motorjev,avtov in denarja se baje ne posoja. :D Glede tvojga kolega ... sej se lahko spravi na SS ampak je bol vprasanje kolk udobno se pelje. Upam da se najde kdo ki je priblizno tolk velik in ima SS da mi pove mal ce se velik matra. V bistvu je motor misljen za uzitek in ne za trpljenje :whistle: Pac ker gledam motorje in bi rad vsaj malo bil seznjanjen kako in kaj... itak pa da bom motor sprobal preden ga kupim. SS je neudoben in pika. Pa če si 190+ ali pa 170. Jaz imam 173 cm in sem po 400+ km v enem dnevu pošteno utrujen, hrbet me zvija, včasih imam celo modre dlani od slabe prekrvavitve. Hehe ... ni panike sej vsak lahko svetuje... drgac pa ne vem ... a so SS 900 kaj vecji ko pa 600 (bedno vprasanje,sam si nisem mogo pomagat,da ne bi vprasal) širši so (filing da ma večje srce :)). drugače je pa isto oz. zelo podobno.
Stric Burek Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 1000ccm motor s tabo, punco in še prtljago bo približno isto kot 600ccm samo s tabo. Tako na oko. Kupi si motor. ER5 je prešvoh. Meni samemu je bil švoh, zvijal se je pa kar orenk...
Matori Hanzo Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 :whistle: :naughty: hehe, recimo, da filign, samo ona v štartu ni nič stala. Menda res. Ne gre pa zanemariti nevarnosti, da te zamenjava neustrezne primadone precej dražje stane kot zamenjava neustreznega mopeda :) Zadeva je pa taka, da te nihče od nas ne pozna in ti lahko trosimo samo neke splošne modrosti. Nihče ti pa ne more garantirati, da te ne bo sicer dobrodošla rezerva konjev v kombinaciji s tolikanj opevanimi "jajci" lepega dne zanesla preko tvojih sposobnosti. Ali nasprotno, da ti ne bo čisto soliden moped po določenem času res postal prešvoh. Ko kupuješ moped, moraš skoraj nujno vzeti v zakup, da ga boš menjal in le sčasoma ugotovil, kaj ti zares odgovarja.
_THUNDER_ Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 glej vse to sranje okoli pretežkega ali premočnega motorja za začetnika je navaden bullshit...... bo držalo.. še 190 konjska zx12r je lahko prav pohlevna kobilica, ki odpusti vsako začetniško napako... edino pravilo je, da ne smeš biti nor in prepogumen, da bi jo neusmiljeno ožemal..... sicer pa še takrat sama poskrbi za take primerke... brez skrbi, da ti na določeni točki (odprtega plina) nažene strah v kosti in z bledo faco lepo pridno spustiš ročico za gas... :evilgrin: :naughty: ne resno.. jaz bi kupil 1000, pa ga magari na začetku blokiral.... :yes:
Guest Brumer Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 :whistle: :naughty: v štartu ni nič stala. Dobro si napisal,pri motorju,pa je res ravno obratno,veliko stane na startu.Vedi pa eno,če kupiš 500 ccm bi rad 650 ccm,če imaš 650 bi rad 750 ccm,če kupiš 750 bi rad 900 itd. Neha se nekje pri 1200 ccm in pri ca 150-180 Ks.Res pa je,da za tak motor potrebuješ predvsem:željo po pravem motorju, izkušnje in nenazadnje denar,kar pa marsikateremu na tem forumu manjka in ti svetuje neki mali poceni in zate neuporaben motor. :beer2: carmagedon 1
Vucko Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 a je kdo doma blizu nove gorice in ima kaj casa da gre pogledat eno cbr 600 rr, ker js sem iz koroske in mi je malo dalec da bi sel samo gledat ... zato bi prosil koga ce bi lahko pogledal motor in mi javil a se mi splaca hodit v novo gorico.
Vucko Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 oz. bom tako vprasal ... a ma kdo kaj casa in se spozna na cbr-ke da gre z mano v Koper in Novo Gorico na ogled motorja? Jaz sem iz Raven na Koroskem. PROSIM ZA POMOČ :D
triler Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 oz. bom tako vprasal ... a ma kdo kaj casa in se spozna na cbr-ke da gre z mano v Koper in Novo Gorico na ogled motorja?Jaz sem iz Raven na Koroskem. PROSIM ZA POMOČ :D Predlog. Najdi si service manual in notri malo preglej kaj je treba do dolocenih km menjat itd... Vse to vprasaj lastnika. Ce najdes karkoli kar ni narejeno je dobra municija za zbijanje cene. Preglej diske. Ce imajo rob in ima motor kao malo km, je mozno da so prevrteni km. Dobro preglej cel motor in se prej vprasaj lastnika ce je bil kaj zbit. Ce rece, da ne in opazis kaj cudnega samo korakaj. Ce se je zlagal glede ene reci, se je lahko glede vsega. Preglej sprednje vilice ce so kaj zavite. Rabis ravno plosco 30x10cm, ki jo naslonis na vilice pod kriz in ce ne lezi natancno ni vse ok... Mogoce ti bo se kak mojster dal kak namig, jaz samo povem kar vem ;)
suhi Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 (popravljeno) Ce imajo rob in ima motor kao malo km.... kaj to pomeni, če imajo diski rob - kako to zgleda? hvala in upam da nism preveč off topic Popravljeno Maj 23, 2008. Popravil suhi
pubi1 Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Sem iskal sliko po googlu, pa je nisem našel, da bi ti pokazal. Če veš kako izgleda nov disk, potem si to predstavljaj tako, da zgornji rob diska - "kroga", ne sme biti širši od debeline diska. Upam, da razumeš. Ne vem točno, ampak mislim, da malo roba itak je na vsakem disku. Celo približno računajo, da 10000 prevoženih km je poraba diska 1/8 mm.(mogoče sem se celo zmotil.) ...koliko so zrabljeni – normalna obraba nekako pomeni 0.6-0.7 mm na 100.000 km... citat iz ene druge strani in sicer se tiče avta, ne vem kako je za motor.
gusti Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 Lep pozdrav. na netu sem zasledil oglas za transalpo http://www.avto,net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=2080066# (vejico v piko pa bo) A ga slučajno kdo pozna in ve v kolikšni meri je podrsan? Ker se na sliki ne vidi. Pa tudi vas sprašujem, kaj lahko pričakujem od motorja z 70000 prevoženimi kilometri? To da ga bom nekoč težko naprej prodal mi je jasno :) Sam bolj me zanima okrog agregata in to, koliko km zdržijo ti agregati brez generalke? Pač iščem dokaj poceni in zanesljivega konjiča, ki me bo fural okrog (občasno tudi mojo boljšo polovico) na izlete predvsem po sloveniji in avstriji. Stil vožnje pa bo lagano turistički :whistle: Pa še eden za primerjavo: http://www.avto,net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=2073779 Katerega bi vi raje izbrali? LP
suhi Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 Lep pozdrav. na netu sem zasledil oglas za transalpo http://www.avto,net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=2080066# (vejico v piko pa bo) A ga slučajno kdo pozna in ve v kolikšni meri je podrsan? Ker se na sliki ne vidi. Pa tudi vas sprašujem, kaj lahko pričakujem od motorja z 70000 prevoženimi kilometri? To da ga bom nekoč težko naprej prodal mi je jasno :) Sam bolj me zanima okrog agregata in to, koliko km zdržijo ti agregati brez generalke? Pač iščem dokaj poceni in zanesljivega konjiča, ki me bo fural okrog (občasno tudi mojo boljšo polovico) na izlete predvsem po sloveniji in avstriji. Stil vožnje pa bo lagano turistički :whistle: Pa še eden za primerjavo: http://www.avto,net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=2073779 Katerega bi vi raje izbrali? LP Transalp je dvovaljnik - zato bi jz mel tega!! Drugače jih ne poznam, samo se mi oba zdita solidna - če ma en 50000km en pa 70000km (kolikor toiko realnih), to za nobenega ni kaj veliko. Pojdi gledat in če je kaj realnosti in nič laži na zgodbah prodajalca kupi kar ti je bl ušeč. ajd
vic Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 (popravljeno) Tudi jaz iščem drug motor in sicer naked ali tourer varjanto, za cca 4500€ Ali kdo pozna naslednje motorje ta mi je zelo zanimiv: http://www.avto;net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=2083974 ; http://www.avto;net/2004/motornaKolesa/ogl...?id=2083921samo je rekel da je bil rahlo podrsan po desni strani ; pa razmišlam tudi o yamahi FZ6S , avto pika net Kakšna mnenja Hvala Lep pozdrav Popravljeno Maj 24, 2008. Popravil vic
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se