maco47 Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 Mogoče si ga kdaj celo videl, sta someščana... Saj, v končni fazi, če je denar skupen, je tako skoraj vseeno, kdo našteje denar. Pa še skupaj se vozita. Samo, sliši se pa lepo... ''Žena mi je kupila motor'' Prinas je obratno - žena prišpara na gospodinjstvu mož pa kupi !!! trojan69 1
Bmflar Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 (popravljeno) Za začetnika Moto Guzzi Nevada 750, poceni in za dve leti več kot dovolj za uvajanje, zelo okreten motor. Fat Boy je malo bolj štorast in težje vodljiv, vendar s pametjo bi tudi to šlo... Čim več moraš sprobat, da vidiš kaj ti leži, šele nato se odloči za nakup ... Pa veliko varnih kilometrov želim ! Popravljeno April 11, 2010. Popravil HD-Dyna dotem 1
maco88 Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 Bi se najprej rad opravičil ker sem odprl novo temo vendar s hitrim pregledom obeh najavlenihlinkov nisem našel ustreznega odogvora.Kako tudi ne povsem v vaših odgovorih za katere se vam zahvaljujem. Zanima me še vedno izkušnja voznikov prej naštetih motorjev. Glede na to da si želim nekaj takšnega in ne kej lažjega si to nameravam tudi kupiti Seveda se zavedam da bo potrebno malo vaje in predvsem veliko previdnosti od začetka. No pri motorju pa seveda prvo gledam na izgled, potem na udobno vožnjo pa seveda pospešek. Seveda ne pričakujem nekega pospeška od cestnega motorja. Če imate v mislih mogoče kateri motor ki bi ustrezal tem kriterjim prosim na dan z besedo. Me pa še zanima nekaj drugega. Glede yamahe wild star, kontaktiral sem zastopnika iz krškega in mi je odgovoril, da tega motorja ni mogoče kupiti v Sloveniji. Pa me zanima kje ste ga vi kupuili oziroma tisti, ki si ga lastite. LP halls in SCORPIONS 1 1
simonsi Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 Za začetnika Moto Guzzi Nevada 750, Pa MG Breva 750 je tut luštkan motorček videt. SCORPIONS 1
maco88 Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 Ok, ot tehleh dveh modelov mi ni noben všeč tak da tole kr odpade Iščem nekaj težjega
baddad Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 Ok, ot tehleh dveh modelov mi ni noben všeč tak da tole kr odpade Iščem nekaj težjega Kawasaki vn 2000 Suzuki 1800 Honda vtx 1800 Yamaha 1900 Triumph 2300 če pa ne, potem Boss Hoss. dotem 1
maco88 Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 No že pred časom sem si ogledoval yamaho 1900 pa bo očitno kr tota mogla bit. Al ma kdo kak argument da ni vredu ?? 08 letnik?? SCORPIONS 1
ferek Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 No že pred časom sem si ogledoval yamaho 1900 pa bo očitno kr tota mogla bit. Al ma kdo kak argument da ni vredu ?? 08 letnik?? Vrhunski kruzer kar se mene tiče! Kruzer of the year v USA leta 2006 (tam pod imenom stratoliner).:trance_27_notworthy:.. Čeprav sem čoper in HD fan, bi ga dal na prvo mesto med udobnimi kruzerji. Tudi 1300 je OK, sam ima malo nižji zic in malo bolj naprej stopalke, tako da se mi je zdel manj udoben. Sicer bi ti vseeno priporočil za začetek kako lažjo varianto morda vn 800 clasic, ali vn 900. Pri čoperju načeloma ne zgubiš kaj dosti na ceni. V rangu novih pa se mi zdi nekako nepremagljiv (vsaj na videz) kawasaki vn 1700 clasic LT ali voyager... so pa to že lepi denarci... Pri HDju je pa tako, da kar se udobja tiče je varianta edino Electra glide, road king ali heritage... ostali imajo pa sicer lepo ime... Aja pa tudi moto guzzi californija 1100 je baje prav udobna zadeva...:naughty: halls 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 11, 2010 Opozori Objavljeno April 11, 2010 Nisem ravno poznavalec zato bi vas prosil za pomoč. Želim čoperja oziroma cruzerja. Sam sem si ogledoval Yamaho wild star vendar kolikor sem razbral iz foruma je motor preokreten. Kot drugo pa sem vidl Harlya "fat boy". Zdej pa me zanima kaj mi vi sploh priporočate in pa kako do motorja pridet. Letos bi bil največji frajer, če kupiš Hondo Fury. trojan69 in grepavl 2
RenoRaines Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 (popravljeno) Ali se v pomladi 2011 obeta nova paleta 600ccm motorjev? Sedanji modeli so v igri 4 leta pri Hondi, Cucuki 3 leta, Yamaha 3 leta, Kawasaki 2 leti. Če ne drugega, bi vsaj Honda lahko kako spremembo naredila. Čeprav, če pomislim, da bi spet manjšali motor in zmanjševali težo, bomo dobili nekaj kar bo izgledalo kot 250ccm Ninja, glede na to da že Fireblade izgleda kot šestotak Popravljeno Maj 6, 2010. Popravil RenoRaines
JoeBradley Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Bom kar tole temo izkoristil, saj bi svoji dal zelo podoben naslov obenem pa je precej neaktivna, tako da ne bom nobenemu hodil v zelje . Kolega se je pravkar zelo razočaran vrnil z enega ogleda rabljenega motocikla, saj mu lastnik ni dovolil niti, da bi se ga dotaknil, kaj šele, da bi nanj sedel. Ker tudi sam najverjetneje nameravam pomladi prvič prodajati, me zanima, kakšne so kaj navade pri individualni prodaji motorja. Je normalno, da se bodoči kupec z motorjem odpelje kakšen testni krog, ali je bolj v navadi, da ga lastnik malo popelje kot sovoznika ali nič od tega. Ostalo glede prepisov itd. mi je jasno, tudi to, da se pri dobrem motorju oba zapeljeta do kakšnega uradnega mehanika, ki kaj pove o motorju, zanima me le to glede vožnje, če bi se (recimo) "kupec" kar odpeljal, oziroma če (bog ne daj) med testno vožnjo pade ali kako drugače poškoduje motor. Hvala za odgovore.
biker77 Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Bom kar tole temo izkoristil, saj bi svoji dal zelo podoben naslov obenem pa je precej neaktivna, tako da ne bom nobenemu hodil v zelje . Kolega se je pravkar zelo razočaran vrnil z enega ogleda rabljenega motocikla, saj mu lastnik ni dovolil niti, da bi se ga dotaknil, kaj šele, da bi nanj sedel. Ker tudi sam najverjetneje nameravam pomladi prvič prodajati, me zanima, kakšne so kaj navade pri individualni prodaji motorja. Je normalno, da se bodoči kupec z motorjem odpelje kakšen testni krog, ali je bolj v navadi, da ga lastnik malo popelje kot sovoznika ali nič od tega. Ostalo glede prepisov itd. mi je jasno, tudi to, da se pri dobrem motorju oba zapeljeta do kakšnega uradnega mehanika, ki kaj pove o motorju, zanima me le to glede vožnje, če bi se (recimo) "kupec" kar odpeljal, oziroma če (bog ne daj) med testno vožnjo pade ali kako drugače poškoduje motor. Hvala za odgovore. jest mu ga komot dam za peljat če pusti kavcijo v celotni vrednosti motocikla.. ja, pri motorju smo res mal tečni..avto daš komot za peljat.. Frips in ImenitnaPriložnost 2
BIZIXXX Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 jest mu ga komot dam za peljat če pusti kavcijo v celotni vrednosti motocikla.. ja, pri motorju smo res mal tečni..avto daš komot za peljat.. Ja ponavad je tko da si v avtu zraven, pr motorju je mal težje. Drugač pa tko kot biker77 pravi, kavcija v celotni vrednosti motocikla, pa kakšen oseben dokument.Če ni tega, naj ga pa samo gleda pa sedi na njem.
biker77 Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Ja ponavad je tko da si v avtu zraven, pr motorju je mal težje. Drugač pa tko kot biker77 pravi, kavcija v celotni vrednosti motocikla, pa kakšen oseben dokument.Če ni tega, naj ga pa samo gleda pa sedi na njem. točno tako..še prerado se zgodi da se ti kak klinac pride sam peljat..ker pač v soboto popoldne nima kaj počet..in ker lih ducatija ni še nikol vozu.. dotem 1
suhi Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Jz svojga ne dam zlepa nobenem, ker nikol ne veš kolko znanja ma ta potencialni kupec, kolko denarja v resnici ima, ali bo res poplačal stroške... Enako kot Biker77 bi mu tudi jz rekel, da mi naj da ves denar vnaprej in se naj vozi če mu ustreza, ali ga pa zapeljem sam, kar sem pa tudi že udejanil. Večinoma pa je praksa, da se motor dobi na test vožnjo za nekaj kilometrov, saj so ljudje precej bolj zaupljivi kot sem sam ajd
Mavti Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Jz svojga ne dam zlepa nobenem, ker nikol ne veš kolko znanja ma ta potencialni kupec, kolko denarja v resnici ima, ali bo res poplačal stroške... Enako kot Biker77 bi mu tudi jz rekel, da mi naj da ves denar vnaprej in se naj vozi če mu ustreza, ali ga pa zapeljem sam, kar sem pa tudi že udejanil. Večinoma pa je praksa, da se motor dobi na test vožnjo za nekaj kilometrov, saj so ljudje precej bolj zaupljivi kot sem sam ajd Jaz sem pred testno vožnjo mojega motorja zahteval denar in ga tudi dobil, po testni vožnji pa je bil kupec navdušen in sva sklenila kupčijo. Ker pa ni imel prevoza in da nebi še enkrat hodil sva motor naložila v moj kombi ga privezala in sem mu ga zastonj dostavil do doma. :yes: Žal sem z dajanjem motorjev na preizkus ali pa kar tako malo za peljat imel samo slabe izkušnje pa me je naučilo. dotem 1
JoeBradley Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 hvala vsem za odgovore, tako nekako razmišljam tudi sam. morda se lahko naredi izjema, če vidiš, da je kupec resen in zanesljiv človek, sicer pa - če ga zapeljam sam en krog vidi, da z motorjem ni nič narobe, s sedenjem na njem na dvorišču pa dobi občutek ali ima dovolj dolge noge, da sežejo do tal.
vulcan Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 Jaz sem tudi v dilemi kaj kupiti? Najraje bi imel nakeda, vsaj 750 ccm ali več, da je igriv za vozit in po potrebi dovolj udoben za sopotnika. Vsi litrski nagci imajo zadaj samo klopco, kar mojo že v osnovi odbija, 600 taki imajo vredu sedeže samo jih moraš v obrate tišat, da dajo kaj konkretnega od sebe. Monster je vredu samo je malo majhen za mojih 186 cm, vozil sem Bulldoga, ki je OK samo malo podhranjen. Malo gledam Shiverco ali pa CB 900, kaj še kaj priporočate?
TBoxer Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 Jaz sem tudi v dilemi kaj kupiti? Najraje bi imel nakeda, vsaj 750 ccm ali več, da je igriv za vozit in po potrebi dovolj udoben za sopotnika. Vsi litrski nagci imajo zadaj samo klopco, kar mojo že v osnovi odbija, 600 taki imajo vredu sedeže samo jih moraš v obrate tišat, da dajo kaj konkretnega od sebe. Monster je vredu samo je malo majhen za mojih 186 cm, vozil sem Bulldoga, ki je OK samo malo podhranjen. Malo gledam Shiverco ali pa CB 900, kaj še kaj priporočate? Kaj pa ta stara Multistrada (tista z Ohlinsi)?
biker77 Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 Jaz sem tudi v dilemi kaj kupiti? Najraje bi imel nakeda, vsaj 750 ccm ali več, da je igriv za vozit in po potrebi dovolj udoben za sopotnika. Vsi litrski nagci imajo zadaj samo klopco, kar mojo že v osnovi odbija, 600 taki imajo vredu sedeže samo jih moraš v obrate tišat, da dajo kaj konkretnega od sebe. Monster je vredu samo je malo majhen za mojih 186 cm, vozil sem Bulldoga, ki je OK samo malo podhranjen. Malo gledam Shiverco ali pa CB 900, kaj še kaj priporočate? pol pa big naked..cb1300, gsf1250..al pa K1200
urkoman Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 Všečna samo ni naked . CB900F Hornet je naked, pa sopotnica ti ne bo pojamrala glede sedenja in visokih tačk, kot je pri večini ostalih. Če te moti okrogla luč je pa že drug problem, ampak ostalo je pa BP.
TBoxer Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 Všečna samo ni naked . Zdaj pa se moraš sam odločit. Naked, igriv, komot za sopotnika... Mislim, da celotnega paketa na boš našel?!?
urkoman Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 pol pa big naked..cb1300, gsf1250..al pa K1200 cb1300 problem za sopotnika, prevelik strosek nižanja tačk. Je tudi mene zamikalo
urkoman Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 Zdaj pa se moraš sam odločit. Naked, igriv, komot za sopotnika... Mislim, da celotnega paketa na boš našel?!? Bom prilimal slike, kako izgleda naked "celotni paket", s tem mam v mislih dolge vožnje in precej bolj potovalno usmerjen bike, sam da iz strihanja pride.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se