Skoči na vsebino

Motorradov test naked motorjev 2010


dukemb

Priporočene objave

Danes sem kupil revijo Motorrad katera je izšla 5.3.2010 in primerja 11 naked motorjev

Skupina A

1. Yamaha FZ1

2. Kawasaki Z1000

3. Suzuki B-King

4. Honda CB 1000 R

5. BMW K 1300 R

Skupina B

1. MV Avgusta Brutale 1090 RR

2. Triumph Speed Triple

3. Moto Morini Corsaro Veloce

4. KTM 990 Super Duke

5. Ducati Streetfighter S

6. Benelli TNT 1130 Sport

Zmagovalec testa 1 skupine seveda BMW K 1300 R

Zmagovalec testa 2 skupine Triumph Speed Triple

Popravljeno . Popravil dukemb
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole pa treba kupit..me kr zanima..

al lahko samo test v pdf-ju na ZS pošlješ?

v drugi skupini pogrešam tonota..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole pa treba kupit..me kr zanima..

al lahko samo test v pdf-ju na ZS pošlješ?

v drugi skupini pogrešam tonota..

Samo, da skener usposobim pa bom flikno gor še rezultate.yes.gif Če me kdo prehiti je dobrodošlo. trance_40_thumbup.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no..dobrodošel cel test ne samo rezultati trance_44_wink5.gif

In gor je cel test. Sedaj pa mnenja.

Nisem še celega prebral ampak prva hecna stvar mi je končna hitrost BKinga - 247km/h slap.gif .

Povem da je kar precej višja trance_40_thumbup.gif , razem če so letnike 2010 blokirali na to hitrostSS.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In gor je cel test. Sedaj pa mnenja.

Nisem še celega prebral ampak prva hecna stvar mi je končna hitrost BKinga - 247km/h slap.gif .

Povem da je kar precej višja trance_40_thumbup.gif , razem če so letnike 2010 blokirali na to hitrostSS.gif

amm..v četrti je men šel 260..se pravi če laže ene 10% je to še vedno 234..pa se ČETRTA prestava ni zvrtela še..

okej..spet nek nemški test :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti dukemb, sm lahk tvoj prjatu? :)

Če si že podrezal v ogenj s tem, da naj podamo mnenja, ga pa bomo. O BMW je najverjetneje škoda izgubljati besed, edinole če se pojavi novi Brumer preoblečen v gospo srednjih let in prične hvalisati :evilgrin: Kar se pa ostalega testa tiče, me je pa marsikaj presenetilo. Prvo je, da sem za Moto Morinija bral že marsikaj v presežnikih, na tem testu pa se je odrezal povprečno na cesti in skupno podpovprečno. Da bo 3 leta stara CB1000R še vedno nasekala novega Z1000 (tako opevanega, izboljšanega) je ravno tako presenečenje in bi res z največjim veseljem stestiral omenjena dva, tudi zato, da jih primerjam z mojim "daleč najslabšim" FZ1. Triupmh pa drži titulo že ohoho dolgo in kapo dol, da jim uspeva tako dobro.

Za hec sem odštel točke od ABS-a in zmetal oba testa v enega in dobil nov rezultat:

1. BMW (716)

2. Triumph Speedy (650)

3. Suza B-King (649)

4. Honda CB1000R (643)

5. MV Brutale (638)

6. Kawa Z 1000 (635)

7. KTM SuperDuke (634)

8. Duc Streetfighter (631)

9. Yamaha FZ1 (620)

10. Moto Morini (611)

11. Benelli TNT (602)

Vem, da te številke niso vse in je potrebno vzeti vsako področje v svoj obzir, a vrstni red in tesnost razvrstitve se je pa krepko spremenil :) (morda za nadaljno debate slajše :naughty: )

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti dukemb, sm lahk tvoj prjatu? smile.gif

Če si že podrezal v ogenj s tem, da naj podamo mnenja, ga pa bomo. O BMW je najverjetneje škoda izgubljati besed, edinole če se pojavi novi Brumer preoblečen v gospo srednjih let in prične hvalisati evilgrin.gif Kar se pa ostalega testa tiče, me je pa marsikaj presenetilo. Prvo je, da sem za Moto Morinija bral že marsikaj v presežnikih, na tem testu pa se je odrezal povprečno na cesti in skupno podpovprečno. Da bo 3 leta stara CB1000R še vedno nasekala novega Z1000 (tako opevanega, izboljšanega) je ravno tako presenečenje in bi res z največjim veseljem stestiral omenjena dva, tudi zato, da jih primerjam z mojim "daleč najslabšim" FZ1. Triupmh pa drži titulo že ohoho dolgo in kapo dol, da jim uspeva tako dobro.

Za hec sem odštel točke od ABS-a in zmetal oba testa v enega in dobil nov rezultat:

1. BMW (716)

2. Triumph Speedy (650)

3. Suza B-King (649)

4. Honda CB1000R (643)

5. MV Brutale (638)

6. Kawa Z 1000 (635)

7. KTM SuperDuke (634)

8. Duc Streetfighter (631)

9. Yamaha FZ1 (620)

10. Moto Morini (611)

11. Benelli TNT (602)

Vem, da te številke niso vse in je potrebno vzeti vsako področje v svoj obzir, a vrstni red in tesnost razvrstitve se je pa krepko spremenil smile.gif (morda za nadaljno debate slajše trance_25_naughty.gif )

ajd

Ko se je začel prodajat nov Z1000 so pisali da mu ni enakega itd. Kot kaže ni tako. Bmw pa je tako jasno da mora zmagat.whistle.gif

Škoda da ni moj King na 1 mestubiggrin.gif .

Popravljeno . Popravil dukemb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se je začel prodajat nov Z1000 so pisali da mu ni enakega itd. Kot kaže ni tako. Bmw pa je tako jasno da mora zmagat.whistle.gif

Škoda da ni moj King na 1 mestubiggrin.gif .

važno da je pri tebi na 1. mestu..

kot je (kmalu)moj meni..pa čeprav je predzadnji :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

važno da je pri tebi na 1. mestu..

kot je (kmalu)moj meni..pa čeprav je predzadnji tongue.gif

Moram napisat, da se nobenega od teh motorjev ne bi branil. Vsi imajo prednosti in slabosti. Najboljši pa je tisti ja - katerega imaš samtrance_40_thumbup.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram napisat, da se nobenega od teh motorjev ne bi branil. Vsi imajo prednosti in slabosti. Najboljši pa je tisti ja - katerega imaš samtrance_40_thumbup.gif

Z1000, CB1000R in FZ1 ne bi nikol mel..rajš Tuno letnik 2003

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z1000, CB1000R in FZ1 ne bi nikol mel..rajš Tuno letnik 2003

Zakaj ne teh 3?

"Tuna" bo drugo leto na testu z V4 motorjem.

Popravljeno . Popravil dukemb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jz se nobenega ne bi branil hehe (čeprav bi BMW-ja najverjetneje prodal in kupil enega FZ1 ali CB1000R + še kaj uporabnega :) ). Smešno je, kako so razvrednoteni rabljeni Moto Moriniji - popolnoma spodoben se v Italiji (pr nas jih tak ni) dobi za dobrih 5000€, kar pač je malo denarja za takšno redkost - ali pač kvaliteta in zanesljivost igrata svojo vlogo? (Link 1, Link 2, če ne verjame kdo)

Ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne teh 3?

"Tuna" bo drugo leto na testu z V4 motorjem.

FZ1 zarad tega ker me spominja preveč na FZ6 (me vsakič ušesa bolijo ko jo slišim)

CB1000R zarad tega ker nisem pička (to je litrski naked za pičke - besede ženske)

Z1000 ker pač ni ničesar "posebnega" na njem..

aja..pozabu oment še speeda..bi ga že mel v garaži pa me nekej na njem moti..ne vem kaj..sam zdi se mi da ni to zame..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedno neko zgovarjanje da je to al nemški al italjanski ali pa angleški testsurrender.gif

pač bmw je plačal da so zmagali

trumf ze tak zadnja 3 leta plačuje da so 1 al pa 2

tak da počasi bojo japanezeri tudi morali kaj primaknit

pa makaronarji tudi......

pač vsake oči imajo svojega malarja

aja K1300 mi je prav hud

speed pa mi je tak ze 4 leta všeč......

aja navalite z minusi

dukemb hvala za test

grem ju3 v leklerka revijo iskat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej hvala za teste.

Tudi meni je smešno, da je novi Z1000 ki je v marsikateri reviji zelo pohvaljen, da ima zelo dobro ciklistiko, stabilnost v zavojih, obilico navora, itd, na tem testu pa je končal na 4. mestu, torej za hondo CB1000:blink:. Res so verjetno razlike majhne med modeli, pa vseeno nekak ne gre skupi.

Kawasakijev motor naj bi bil tudi zelo dober, predvsem pospeševanja med samo vožnjo, kot je tudi razvidno iz testa, saj ima odlične pospeške od 60-100; 100-140, 140-180km/h ...

Pa tudi končne hitrosti so malo hecne, ta novi Z1000 naj bi imel po drugih testih končno čez 250km/h, tukaj komaj 240, pa tudi suzuki Bking končna komaj 247, res malo hecno.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa so delili motorje v dve skupini? Po kakšni logiki?

Sicer pa; recimo Brutale izgubi v področju varnosti veliko točk, pa ima edina poleg Ducatija traction control, ABS pa tako noben nima v tisti skupini, poleg tega ima še blažilec krmila, ki ga ima tudi samo še Ducati se mi zdi.

Škoda, da ne znam bolje nemško... Mogoče kdo ve, kaj pomeni ''Lenkerschlagen''?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!