Skoči na vsebino

Sinhronizacija vplinjačev - 6 cilindrov


Priporočene objave

Objavljeno

Imam en droben problem. Po vseh pripetijah in nepripetijah z nastavitvijo ventilov (na uradnem servisu mi je za motor šolan serviser izjavil, da imam hidravlično nsatavljive ventile, pa so skoraj taki kot pri fičotu) je napočil čas za sinhronizacijo uplinjačev - fergazerjev po domače. Premorem navodila za sinhronizacijo, tudi pod razno pa se zadeve ne znam lotiti sam (papirolog po poklicu), pa tudi meni znani mehaniki se ne upajo lotiti sinhronizacije 6 uplinjačev, najbrže zaradi tega, ker premorejo le aparaturce za 4 vplinjače. V navodilih tudi lepo piše, kako nadgradiš merilno napravo iz 4 na 6 uplinjačev. Če se kdo na take zadeve spozna ali pa pozna koga, ki se, bom zelo vesel, če mi to sporoči.

Sinhronizacija bo kar potrebna, ker po 30 kKM stroj ni več tak kot je bil, ostala periferija (zračni filtri, svečke, ipd) so pa popedenani. Pa tudi v zračni filter nazaj je že počilo.

Ni vse zlato kar je šest cilindrov, je pa dobr.

Ceco

Objavljeno

Kaj pa imaš to za eno zverino! Saj jaz ti ne bom naredil sinhronizacije ampak saj veš FIRBEC PRESS. Mogoče Zlatokrilka

Objavljeno

6 cilindrov!!

Woow, si pa verjetno eden redkih Honda F6C Valkyrie lastnikov.

Glede sinhroniziranja je postopek skoraj enak kot pri 4 cilindrih (vsaj kolikor sem bral), edino kar rabiš je 6 merilnih ur ali napravo za sinhroniziranje 6 vplinjačev.

Objavljeno
edino kar rabiš je 6 merilnih ur ali napravo za sinhroniziranje 6 vplinjačev.

A niso te ''merilne ure'' oz. naprave v bistvu navadni vakuummetri? Sam prašam.

Objavljeno

Eko, da se bo tema razvila, pa moje potrebe lažje uresničile.

Hanziju:

Kaj pa imaš to za eno zverino! Saj jaz ti ne bom naredil sinhronizacije ampak saj veš FIRBEC PRESS.
Hanzi, lepo te je ponovno brat na forumu. Ne boš sinhroniziral, če boš pa za, se bova spomladi z veseljem malo povrtela okoli Valkire (deviške bojevnice v norveški mitologiji, ki so heroje peljale v Valhalo). Imam tudi sam doma ranjenca (mojo drago) z grdim izpahom rame, potrganim živcem, ampak - sva šla kljub temu na Sardinijo z mopedom, po pol leta si pa že sama oblači majce, po bližnjici, ampak vseeno. Trma Hanzi, pa bo.

Alesu:

Glede sinhroniziranja je postopek skoraj enak kot pri 4 cilindrih (vsaj kolikor sem bral), edino kar rabiš je 6 merilnih ur ali napravo za sinhroniziranje 6 vplinjačev.
Ja, sam rabim tipa, ki to ima in zna.

Mimixtzu:

A niso te ''merilne ure'' oz. naprave v bistvu navadni vakuummetri? Sam prašam.
Jesu, bogami. Pa še cevke zraven rabiš.
Objavljeno

A si mogoče že vprašu Vombergerja iz Kranja? Trgovina in servis Honda iz Britofa pri Kranju. Tel.: 04 234 26 01

Objavljeno

Čudno mi je to da ti noben serviser ne upa sinhronizirati, ok če nima naprave za 6 vplinjačev, sam merilne ure niso tko drage, postopek pa isti kot pri 4 vplinjačih.

A si to vprašal pr kakih resnih serviserjih al pr kakih šušmarih??

Objavljeno

hmnja... pa sem mislil da je kakšna poštena makina ala CBX1000 al pa Z1300... pa je sam valkira... ok... tud prov. :D

Uradi pa pooblaščen honda servis bi ti to mogu narest.

Zdej kako bojo oni to naredl, je njihov problem... kakšni bojo pa rezultati pa tvoj.

Praši Vombergerja, ampak pomoje ti bo on samo reku da prnes sabo navodila pa bosta že neki poštudirala... :D

LP

Objavljeno
hmnja... pa sem mislil da je kakšna poštena makina ala CBX1000 al pa Z1300... pa je sam valkira... ok... tud prov.

OK strom, vidim, da si za hece. Moja je takšna, mogoče ti bo potem bolj všeč ali pa boš spremenil mnenje o Valkirah:

cool100.jpg

Glede uradnih pa pooblaščenih servisov raje nebi, bom spet tablete za želodec iskal po predalih. Nekaj sem že povedal na to temo glede sosedov OLPja. Zadel si pa bistvo, kako bojo oni naredili, je njihov problem, kakšni bojo pa rezultati, pa moj. Res je, vsi se bojijo to delat kot hudič križa. Večina "uradnih in pooblaščenih" in nekaj posvečenih mi svetuje, naj pustim zadevo pri miru, ker če ne zna bit vse "razhojsano" potem. Pa se ne strinjam, ker stroj ni več optimalen (s tretjo je vrtel zadnjo gumo, brez heca), pa sem vse ostalo eliminiral, pa tud dodanega kroma ni več kot za 10 kg. Še vedno iščem profija, ki to zna. Vombergerja pa pokličem po praznikih.

Lepo se imejte,

Ceco

Objavljeno

Pomoje da ni taka panika, res da sam ne delam več kt dva cilindra, ampak saj se uplinjači sinhronizirajo v parih, dva med seboj in če so to štirje spet dva med seboj in potem pari med seboj, če pa jih je šest pa je isti šmorn, dva, dva, dva in potem pari med seboj, pa tud če imaš samo 4 vakummetre gre, sam mal je treba pretikat.

To je samo moje mnenje, lahko da se motim.

Objavljeno

hehehe... huda fotka, ni kej.

Jah, če misliš met zadevo neki cajta, ti svetujem da si dobiš vso potrebno literaturo, pa se naučiš sam štelat. Edino tako boš mel optimalno nastavljeno, pa še cenej bo.

Sej jest bom mogu tud enga najt, k mi bo to pr yamahi poštelu tko k more bit... pa tud ne vem kam bi pelu zadevo.

LP

Objavljeno
hehehe... huda fotka, ni kej.

Jah, če misliš met zadevo neki cajta, ti svetujem da si dobiš vso potrebno literaturo, pa se naučiš sam štelat. Edino tako boš mel optimalno nastavljeno, pa še cenej bo.

Sej jest bom mogu tud enga najt, k mi bo to pr yamahi poštelu tko k more bit... pa tud ne vem kam bi pelu zadevo.

LP

A nis reku da edino sam dobr nardiš, nč vozt, literaturo v roke pa štelat, EDINO TAKO BOŠ MEL OPTIMALNO NASTAVLJENO, PA ŠE CENEJE BO.

Take so mi najboljše, "bom sam d bo cenej".

Objavljeno

Poskusite se zment na tel. 05/3025782, majstru je ime Severin.

Jast bil do zdej zmer zadovoljen.

lp

Objavljeno

Ceco. Strinjam se z Gidlom glede parov in pretikanja. Jaz bi naredil enako oz. sledeče:

Ponavadi je potrebno sneti rezervoar in narediti prehodnega za nastavljanje (palstična kantica 1 l in nanjo nataknjena cev). Pač poiščeš dostop do komore med vplinjačem in blokom motorja. Ponavadi so to cevke, speljane »nekam«. Narediš adapterje, da bodo tvoje urce (vakuumetri) gor pasale. V tvojem primeru, ker nimaš 1 x vrstne mašine ampak 2 x 3 poiščeš prva vplinjača na vsaki strani. To sta tista, katerih os loput je fiksna na osi, kjer je pritrjena »zajla« za gas (njuno loputo lahko nastavljaš le z »zajlo« za gas). Odmašiš jim prej omenjene cevke in na vsakega pritrdiš urco (ostale štiri cevke so nedotaknjeno zamašene oz. speljane »nekam«). Dvigneš gas napr. na 4.000 min-1 (z ročnim vijakom na motorju), če ti seveda v navodilih ne piše drugače, tako da motor konst. teče (pazi na temperaturo motorja, če boš zelo počasen). Zajle tih dveh nato nastaviš tako, da ti pač obe urici kažeta enako (pač nekaj, ni pomembno kaj). Ugasneš in vzameš vsakemu vplinjaču še enega zraven na vsaki strani. Ponoviš, vendar tokrat z vijaki na oseh vplinjačev nastavljaš nov vplinjač s prvim. Ugasneš. Vzameš še zadnja dva vplinjača na vsaki strani in ju primerjaš s prvima. Cevki srednjih dveh zopet vrneš v prvotno stanje tako, da sta komori srednjih vakumsko zaprti, kot pri vožnji.

S tem si delo končal. Obstaja pa še vrsto kombinacij: napr, nastavitev z le dvema uricama (pač najprej eno in nato drugo stran), oz. celo z eno urco, ki ima dva (ali več) ventila/ov, ki ju/jih ročno odpiraš in zapiraš, pač kateri vplinjač nastavljaš in pri tem poskrbiš, da so vrtljaji motorja res konstantni (sam uporabljam). Sam pri nastavljanju svojega motorja pravokotno v hladilnik vode& olja usmerim rahel curek vode, da imam konst pogoje za delo (temp).

Verjemi, da boš sam najbolje uglasil svoj klavir, ker ti ni vseeno, kot je drugim. Mogoče boš prvič potreboval malo več časa, naslednjič bo zagotovo hitreje. Če si pa res prestrašen, potem vzemi svinčnik in popiši stanje vijakov pred posegom, tako da boš po potrebi vrnil v prvotno stanje (vendar ne bo potrebno :)).

p.s. Če imaš res tak motor, kot je na sliki in ne v avatarju, kapo dol.

Objavljeno

Leon, Gregor, hvala za nasvete. Ugotavljam da sem dregnil kar v pravo tehnično stvar in poslastico. Sorry, spoznam se na izvedene finančne instrumente, banke, korporacijske finance, sem velik "ljubiteljski" poznavalec tehnike in tudi ločit sem se znal sam, ampak tole ne bo šlo. Če prinesem navodila za sinhronizacijo, bi mi vidva znala to naredit? Kolikor sem sam doumel, je potreben en vakummeter, 4 cevne ščipalke, kakšen šraufenciger pa rokavice. Eden od uplinjačev je referenčni in s tem fiksen, potem se pa začne neko pretikanje ... Tudi moje ročice in jezik so za kakšno rabo.

Leon, tista huda fotka ni moj moped. Malce je bilo šale na stromov racun. Tudi ona iz avatarja ni, ker če dobro pogledaš, boš videl, da sta skupaj zvezana dva agregata, en za drugim. Moja Valkira je pa čisto nekaj tretjega, zelo voznega, če hočeš, zato hočem imet agregat poštiman, kot je treba, ker rad "orng pelem", kar se z Valkiro to še kako da. Je pa razlika med najinima mopedoma, pa ne samo po oblik. Jaz vozim z volovskim navorom, ti pa z bikovskimi obrati.

Očitno smo pa že nekaj zmleli. Da vsi ne znamo vsega, a ne? Zato moramo komunicirati, med drugim tudi zato, da zvemo, kdo je profesionalec v poslu, na motorju ali okoli motorja, ali pa šarlatan. Tale Motosvetov forum je odlična priložnost, da se zadeve "presejejo".

Lepo se imejte,

Ceco

Objavljeno

Ceco!

En vakummeter je premalo, rabiš najmanj dva! Priporočljivo pa je za vsaj vplinjač svoj vakummeter.

Objavljeno

Imam še eno podvprašanje. Zakaj je/ni dobro, da Valkira nima filtra za bencin. To da ni prostora, ne bo odgovor, ker se da še Rootsov polnilnik stlačit vmes (pol ma pa 160 KM).

Vaš Ceco

Objavljeno
Zakaj je/ni dobro, da Valkira nima filtra za bencin.

Nek sistem za čiščenje/filtriranje bencina pa menda ja ma. Sej ni mus, da glih bencinski filterček na cevki visi. Lahko je tudi kako drugače urejeno.

Objavljeno
Imam še eno podvprašanje. Zakaj je/ni dobro, da Valkira nima filtra za bencin. To da ni prostora, ne bo odgovor, ker se da še Rootsov polnilnik stlačit vmes (pol ma pa 160 KM).

Vaš Ceco

Verjetno da ima v rezervarju. Na mojem GPZ-ju je v rezervarju mrežica.

Objavljeno
Imam en droben problem. Po vseh pripetijah in nepripetijah z nastavitvijo ventilov (na uradnem servisu mi je za motor šolan serviser izjavil, da imam hidravlično nsatavljive ventile, pa so skoraj taki kot pri fičotu) je napočil čas za sinhronizacijo uplinjačev - fergazerjev po domače. Premorem navodila za sinhronizacijo, tudi pod razno pa se zadeve ne znam lotiti sam (papirolog po poklicu), pa tudi meni znani mehaniki se ne upajo lotiti sinhronizacije 6 uplinjačev, najbrže zaradi tega, ker premorejo le  aparaturce za 4 vplinjače. V navodilih tudi lepo piše, kako nadgradiš merilno napravo iz 4 na 6 uplinjačev. Če se kdo na take zadeve spozna ali pa pozna koga, ki se, bom zelo vesel, če mi to sporoči.  

Sinhronizacija bo kar potrebna, ker po 30 kKM stroj ni več tak kot je bil, ostala periferija (zračni filtri, svečke, ipd) so pa popedenani. Pa tudi v zračni filter nazaj je že počilo.  

Ni vse zlato kar je šest cilindrov, je pa dobr.

Ceco

Če bo to kdo znal potem je to Štern v Kranju.Samo je problem ker on šraufa Yamahe.Verjetno bi se pa dalo z njim dogovorit.

Objavljeno
Imam še eno podvprašanje. Zakaj je/ni dobro, da Valkira nima filtra za bencin. To da ni prostora, ne bo odgovor, ker se da še Rootsov polnilnik stlačit vmes (pol ma pa 160 KM).

Vaš Ceco

Večina ma že v rezervoarju mrežico, ki jo je sicer fino od časa do časa spucat, ampak pri tolk novih zadevah ni panike.

Lahko pa sam vržeš vmes kakšen filterček... sej se jih dobi. Če maš dost placa, lahko kar donitovga, k ga dobiš na pumpi za cca 200 SIT, sicer pa poglej malo po www.louis.de

Majo lušne kromane pa to...

Sicer pa če tank še ni rjast, ni panike...

LP

Objavljeno

Leon: bi se kar strinjal s tabo, le glede obratov motorja nisem prepričan. Pri Transalpu (le 2 cilindra) je obvezno to početi pri obratih prostega teka, zato morajo biti vakuummetri primerno dušeni. Pred meseci sva se pogovarjala ravno o dušenju doma narejenih merilnikov. Eden od "maharjev" s TA mailing liste je povečal dušenje z vstavitvijo daljšega kosa medeninaste cevke z zelo majhnim notranjim premerom v dovodno gumijasto cevko vsakega od vakuumetrov. Pravi, da so kazalci zdaj pri miru.

Ceco: Transalp ima filter za gorivo skrit v ohišju kombiniranega ročno-vakuumskega ventila ("pipice") za bencin. Na dnu pipe je skledica, v njej pa filter, ki se ne menja, ampak čisti. Mogoče je pri F6C podobno...

Objavljeno

Transalp: Sem točno nate pomislil, ko sem napisal, »...če ni drugače zapisano v navodilih...« glede obratov. Ampak poglej logiko. Sinhronizem mora biti zagotovljen preko celega območja vrtljajev. Torej je vseeno na kateri točki ga zagotoviš. Razen, če nima TA kakšne posebnosti v delovanju.

Dobra ideja za dušenje, da tiste kuglice ne škatlajo v ceveh. Sam sem začel s štirimi urami, vendar, s časom niso bile več vse enake (mehanizem butanje ven not zjebe). Nato sem naredil dve uri, referenčno in kontrolno. Zopet isto. Nato sem se odločil za eno uro in štiri ventile za dovod cevi. Dela kot puška v 0. V začetnih fazah sem probaval tudi z navpičnimi cevmi (1 m) malo napolnjene z oljem (višina oljnega stolpca, ko se zožijo in to). Stvar je bila zelo netočna in sem jo opustil.

Potrebujem stroboskop (12V napajanje in vzbujanje preko enega kabla svečke) za neko meritev na motorju. Anybody? PM, prosim.

Objavljeno
Transalp: Sem točno nate pomislil, ko sem napisal, »...če ni drugače zapisano v navodilih...« glede obratov. Ampak poglej logiko. Sinhronizem mora biti zagotovljen preko celega območja vrtljajev. Torej je vseeno na kateri točki ga zagotoviš. Razen, če nima TA kakšne posebnosti v delovanju.

:D Leon, me veseli, da si se spomnil name. Glede logike sihnronizma se (spet) globoko strinjam s tabo. Zakaj v servisni knjigi strogo zahtevajo obrate prostega teka pri nastavitvi sinhronizma, ne vem. Mogoče je razlog ravno v počasnejšem segrevanju motorja med nastavljanjem? Kdo ve...

Objavljeno

Ceco, če ti ni predaleč, v Novem mestu je avtoelektričar Verbič Peter (ki je tudi motorist) in ima vsaj štiri vakuum metre. Meni je odlično sinhroniziral (sicer samo) štiri uplinjače v avtomobilu. Pokliči ga, mogoče se zmenita.

Potrebujem stroboskop (12V napajanje in vzbujanje preko enega kabla svečke)

Imam tak stroboskop, zmeriva lahko kar hočeš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!