STARI Objavljeno November 11, 2002 Opozori Objavljeno November 11, 2002 Ja saj zgleda da je to nerešljiva uganka zaenkrat.Upam pa da bodo tovarniški strokovnjaki ali pa serviserji našli zdravilo za to.Do takrat pa se bom verjetno moral z tem sprijaznit. Saj če bi bil edini ki bi se mi to dogajalo se z tem ne bi sprijaznil. Mi lahko svetuješ kakšen naslov na netu da bi prišel do podatkov vplinjača pa mogoče še motorja.Aja to sem ti pozabil povedat da sajastega dima pa sploh ni ko je motor na delovni temperaturi.
Mačica Objavljeno November 11, 2002 Opozori Objavljeno November 11, 2002 Leon pa Transalp, kaj ko bi se vidva mal uskladila v mnenjih, ker ugotavljata točno nasprotujoče si ugotovitve. Tu mislim na prebogato/presiromašno zmes.
ceco Objavljeno November 11, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2002 Stari, začni iskat po netu pri raznih klubih/asociacijah, ki imajo skoraj vedno tudi technical topics, tips and tricks, ipd. Sam sem za Valkiro našel vse, pa še klub zraven, ki dela po celem svetu. Za začetek pojdi na http://www.bigbikeriders.com/, nadaljuj na http://www.startouring.org/gateway.html, naprej se boš pa že sam znašel. Eko, še nekaj čisto zanimivega sem ti našel. Pod FAQ je pol vprašanj v zvezi z vplinjači http://www.roadstarmagazine.com/links.shtml Ceco
transalp Objavljeno November 11, 2002 Opozori Objavljeno November 11, 2002 Leon pa Transalp, kaj ko bi se vidva mal uskladila v mnenjih, ker ugotavljata točno nasprotujoče si ugotovitve. Tu mislim na prebogato/presiromašno zmes. He, he, Mačica, vidiš, ravno zato pa je tale forum... 8) :D Sicer pa si presiromašne zmesi nisem izmislil. Tule je tovarniški "tuning guide" za "aftermarket" Mikuni uplinjače za Harleye: http://www.mikuni.com/fs-tuning_guide.html Pod točko 3 so navedeni tudi nekateri vzroki za "pokanje skozi uplinjač", zadnja dva od štirih vzrokov sta presiromašna zmes (posredno oz. neposredno): http://www.mikuni.com/tg_backfires_through.html
Leon Objavljeno November 11, 2002 Opozori Objavljeno November 11, 2002 Transalp opravil izvrstno delo. :D Stari ne vrzi puško tako kmalu v koruzo. Malo truda vloži v stvar. Naredi tisti izvijač. Da vidiš kakšne podatke ima Ceco za svoj motor. 8) Mačica tu pišemo, da izmenjujemo in usklajujemo mnenja. Vsaka ideja je dobrodošla. Za marsikatero na forumu prebrano informacijo, bi morala na nekaterih servisih odšteti cekine. Pišemo in beremo, da bo znal vsak svoj motor sam popravit in da ga serviserji proti plačilu ne bodo žejnega čez vodo vozili.
STARI Objavljeno November 11, 2002 Opozori Objavljeno November 11, 2002 Kje pa veš da ne bom vrgel puške v koruzo,ker jaz sem zelo vztrajen.Veš z kar nekaj lastniki Wild Starov sem se pogovarjal in večina jih je priznala to napako,bili pa so tudi izjeme ki niso priznali ampak samo zaradi tega ker niso hoteli kritizirati svoj bajk(samo dva) Saj tudi jaz ga ne kritiziram ampak moram priznat da če bi ob nakupu vedel za to hibo ga ne bi vzel.Drugače je pa za njegovo težo in velikost zelo dobro vozen po ovinkih,ker tukaj sem že dostikrat bral da so takšni motorji samo za vožnjo naravnost hahahaaha.Tudi sam sem se že prepričal da so se morali dost bol sport motori pošteno potrudit da so me ujeli.Jaz se vsem skupaj zahvaljujem za pomoč posebej tebi Leon in Transalp. Bom pa še pobrskal po teh linkih ki ste mi jih napisali.
ceco Objavljeno November 12, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2002 Transalp opravil izvrstno delo. :D Stari ne vrzi puško tako kmalu v koruzo. Malo truda vloži v stvar. Naredi tisti izvijač. Da vidiš kakšne podatke ima Ceco za svoj motor. 8) Mačica tu pišemo, da izmenjujemo in usklajujemo mnenja. Vsaka ideja je dobrodošla. Za marsikatero na forumu prebrano informacijo, bi morala na nekaterih servisih odšteti cekine. Pišemo in beremo, da bo znal vsak svoj motor sam popravit in da ga serviserji proti plačilu ne bodo žejnega čez vodo vozili. Samoizobraževanje je zelo pomembna stvar. Veliko je npr. zamolčanih napak na motorjih. Staremu poka nazaj (mimogrede Stari, Gas station vabi?), na Valkiri v njegovi življenski dobi kakšnih 2kkm veselo rožlja v menjalniku. Meni je pametni serviser zamenjal potisni ležaj sklopke /ker je ziher to to/, pa je še vedno rožljalo. Na koncu sem šel na Technical board Valkyrie Rider Cruiser Cluba, kjer so ameriški kolegi pognjavili Hondo, ki je na koncu priznala, da gre za star tovarniški kiks še iz časov Gold Winge. Tam se zadeva ne sliši tako hudo, ker je zadušena s plastiko, pri Valkirah je pa to druga pesem, ker je agregat center odprtega sveta. Kiks je v dveh polgredeh menjalnika in rožljanje preneha samo in ni nevarno, da bi se kaj razletelo. Če pa hudo utrujaš, ti poderejo menjalnik in zamenjajo z enotno gredjo. Rezultat: presliši rožljanje in pusti zadevo na miru. Vmes sem si seveda z zanimanjem prebral vse o menjalnikih na motociklih. Čisto ljubiteljsko, potem me pa je firbec odnesel na olja, ker nisem mogel razumeti, zakaj strašno Motul 300 full sintetično olje /ki mi ga je veselo nalival uradni servis, ker ima največji RVC/po 6kkm izgleda kot novo, ko ga spustiš iz motorja. Preprosto, ker to olje začne delat šele nad 7000 obrati, moj agregat je pa narejen po čisto drugem konceptu nizkovrtečega stroja. Pujsi, ni kaj. Zdaj pa uporabljam olje, ki ga priporoča Honda po specifikaciji in je največ polsintetično. Pa sem po poklicu čisti papirolog in kravatar po službeni dolžnosti, samo take stvari je dobro vedeti in se o njih pozanimati na poljuden način zaradi potreb, nenazadnje pa tudi iz firbca, kako kaj deluje. Meni so stroji impozantne zadeve. Mačica, Leon in Transalp sta antipoda dvojčkov ali zagrizenih srednješolskih in faks sošolcev. Eden je +, drugi pa -, kar lahko prevedeš tudi v revno in bogato zmes. Lepo se imejte, Ceco
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se