Painkiller Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Pozdrav. Spet imam eno vprašanje (morda amatersko) ampak sej sem še začetnik na motorju... Motor je Z750. Danes sem ga peljal po precej semaforiziranih cestah, kjer je pogosto ustavljanje in speljevanje. Kar pogosto se mi je dogajalo, da ko sem motor POPOLNOMA USTAVIL v npr 3. prestavi, z stisnjeno sklopko, mi potem ni hotelo več prešaltat v nižjo prestavo (2.1...), tudi v ler ne. Menjalnik ni pač delal. Tako da sem moral motor malo z nogami premaknit naprej, da se je vse skupaj izgleda lepo usedlo, in je potem lepo prešaltalo. Med vožnjo menjalnik dela brezhibno, ko švicarska urca. Vprašam zato, ker ko sem vozil v avtošoli ER6, se mi je v 30 urah vožnje samo enkrat ali dvakrat to pripetilo (v višjih prestavah) in sem potem nagonsko premaknil motor malo naprej z nogami da je prešaltalo. Zdej me zanima če je ta fenomen verige, zobnikov in nasploh menjalnika normalen pojav, ali bolj kliče po servisu?? V knjižici z navodili mi je pa uspelo razvozljat Italjanski jezik, in pravi: "Pri ustavljanju postopoma šaltaj v nižje prestave, tako da imate v 1. prestavi ko popolnoma ustavite motor" Za odgovore pa se vnaprej zahvaljujem. Hvala. malakai 1
jimgoose Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Pozdrav. Spet imam eno vprašanje (morda amatersko) ampak sej sem še začetnik na motorju... Motor je Z750. Danes sem ga peljal po precej semaforiziranih cestah, kjer je pogosto ustavljanje in speljevanje. Kar pogosto se mi je dogajalo, da ko sem motor POPOLNOMA USTAVIL v npr 3. prestavi, z stisnjeno sklopko, mi potem ni hotelo več prešaltat v nižjo prestavo (2.1...), tudi v ler ne. Menjalnik ni pač delal. Tako da sem moral motor malo z nogami premaknit naprej, da se je vse skupaj izgleda lepo usedlo, in je potem lepo prešaltalo. Med vožnjo menjalnik dela brezhibno, ko švicarska urca. Vprašam zato, ker ko sem vozil v avtošoli ER6, se mi je v 30 urah vožnje samo enkrat ali dvakrat to pripetilo (v višjih prestavah) in sem potem nagonsko premaknil motor malo naprej z nogami da je prešaltalo. Zdej me zanima če je ta fenomen verige, zobnikov in nasploh menjalnika normalen pojav, ali bolj kliče po servisu?? V knjižici z navodili mi je pa uspelo razvozljat Italjanski jezik, in pravi: "Pri ustavljanju postopoma šaltaj v nižje prestave, tako da imate v 1. prestavi ko popolnoma ustavite motor" Za odgovore pa se vnaprej zahvaljujem. Hvala.
trebor Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 To ni nič strašnega. Malo premakneš motor naprej in nazaj in ob enem prestavljaš navzdol. Samo ti vseeno ni treba mesariti in z vso silo pritiskati prestavni vzvod. S tem, ko motor premikaš, se premikajo tudi zobniki v menjalniku, tako, da lahko potem brez problema prestaviš. To ponavljaš, dokler nimaš v prostem teku ali prvi prestavi. LP Robert
simonsi Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 to je normalno. Pa da ti recimo ni treba guncat naprej pa nazaj, samo malo sklopko popustiš, tolk da se spet prešalta. zjelen, suhi, nejcgs in 1 other 4
Dejanx Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Najlažje je to nardit med ustavljanjem, najmajn nevšečnosti pol pa še takoj si pripravlen da speljes da te ne cakajo pol pri semaforah:D nejcgs, suhi, Gregc in 1 other 2 2
dukemb Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Ko se pelješ proti križišču ga tako in tako redkokdaj šaltaš dol do prve - ponavadi do druge. Če ti ne gre takoj v prvo spustiš narahlo sklopko da zagrabi in potem lahko šaltaš brez problema v prvo. Tako je vsaj na mojem. nejcgs 1
jimgoose Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Ah, prej sem nekaj zaštrikal! Podobno težavo sem imel tudi jaz na TDM- ki! Po nekajdnevnem tuhtanju ugotovim, da se mi je zrahljal vijak na ročici sklopke, z katerim nastavljaš sklopko oz napetost pletenice! Zopet lepo nastavim" prijemališče" in prestavlja se ponovno kot pri švicarski uri! Torej - preveri nastavitev sklopke in pazi, da ne pretiravaš v obratni smeri in ti sklopka ne začne drseti!
dukemb Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Ah, prej sem nekaj zaštrikal! Podobno težavo sem imel tudi jaz na TDM- ki! Po nekajdnevnem tuhtanju ugotovim, da se mi je zrahljal vijak na ročici sklopke, z katerim nastavljaš sklopko oz napetost pletenice! Zopet lepo nastavim" prijemališče" in prestavlja se ponovno kot pri švicarski uri! Torej - preveri nastavitev sklopke in pazi, da ne pretiravaš v obratni smeri in ti sklopka ne začne drseti! Kaj pa če sklopka hidravlična?
jimgoose Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Potem pa v jok in na drevo!!! Pa guncanje motorja naprej in nazaj, da ga spraviš v ler!:closedeyes:
dukemb Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Potem pa v jok in na drevo!!! Pa guncanje motorja naprej in nazaj, da ga spraviš v ler! Nič ne rabiš guncat, le sklopko počasi popustiš in nato prestaviš v nižjo.
RSTDRIVER Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 v svojih letih vožnje na dveh kolesih mi še ni uspelo ustaviti mopeda višje kot v 1. prestavi.... (razen, ko sem se zabil....) mogoče je pa tle problem?
suhi Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 v svojih letih vožnje na dveh kolesih mi še ni uspelo ustaviti mopeda višje kot v 1. prestavi.... (razen, ko sem se zabil....) mogoče je pa tle problem? Če je potrebno na hitro ustaviti, pa res ni časa še lepo postopoma prestavljati iz npr. 4 vse do 1 ali pač? Meni se je še danes zgodilo, ko se je neka mamka odločila, da se bo pogovorila s svojim sosedom in iznenada v naselju zabremzala na polno. Seveda sem imel v 4. in sem se s stisnjeno sklopko glih dokaj varno ustavil (pač ravno ne pričakuješ kaj takega ). Edina opcija pa je guncanje, sam raje uporabljam sklopko in po 5 sekundah je že pripravljen za gas ajd
RSTDRIVER Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Če je potrebno na hitro ustaviti, pa res ni časa še lepo postopoma prestavljati iz npr. 4 vse do 1 ali pač? Meni se je še danes zgodilo, ko se je neka mamka odločila, da se bo pogovorila s svojim sosedom in iznenada v naselju zabremzala na polno. Seveda sem imel v 4. in sem se s stisnjeno sklopko glih dokaj varno ustavil (pač ravno ne pričakuješ kaj takega ). Edina opcija pa je guncanje, sam raje uporabljam sklopko in po 5 sekundah je že pripravljen za gas ajd po mojem, de še nisem bremzal brez, da bi šoltal na dol.... pa še enkat... med semaforji ni časa predvidet, de se je treba ustavt? klinc, zato pa je tko kt je... ustavt se v 5-i pr semaforju zato k je rdeč... nism vedu , de je lahko rdeč...
AiroH Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Pozdrav. Spet imam eno vprašanje (morda amatersko) ampak sej sem še začetnik na motorju... Motor je Z750. Danes sem ga peljal po precej semaforiziranih cestah, kjer je pogosto ustavljanje in speljevanje. Kar pogosto se mi je dogajalo, da ko sem motor POPOLNOMA USTAVIL v npr 3. prestavi, z stisnjeno sklopko, mi potem ni hotelo več prešaltat v nižjo prestavo (2.1...), tudi v ler ne. Menjalnik ni pač delal. Tako da sem moral motor malo z nogami premaknit naprej, da se je vse skupaj izgleda lepo usedlo, in je potem lepo prešaltalo. Med vožnjo menjalnik dela brezhibno, ko švicarska urca. Vprašam zato, ker ko sem vozil v avtošoli ER6, se mi je v 30 urah vožnje samo enkrat ali dvakrat to pripetilo (v višjih prestavah) in sem potem nagonsko premaknil motor malo naprej z nogami da je prešaltalo. Zdej me zanima če je ta fenomen verige, zobnikov in nasploh menjalnika normalen pojav, ali bolj kliče po servisu?? V knjižici z navodili mi je pa uspelo razvozljat Italjanski jezik, in pravi: "Pri ustavljanju postopoma šaltaj v nižje prestave, tako da imate v 1. prestavi ko popolnoma ustavite motor" Za odgovore pa se vnaprej zahvaljujem. Hvala. Ko previdevaš da se boš ustavu začni šaltat dol. Pomisli na menjalnik na kolesu k menjaš brzine ti ne menja k si namestu ti pa ko se zobniki začenjajo premikat isto deluje na motorju, tko naj te ne skrbi menjalnik deluje že prav sam ti se moreš še ulaufat
AiroH Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Nič ne rabiš guncat, le sklopko počasi popustiš in nato prestaviš v nižjo. Kaj če pa slopka še vedno drsi in noče v brzino kaj pa pol .) ?
danci1973 Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Kaj če pa slopka še vedno drsi in noče v brzino kaj pa pol .) ? Pol pa še malo vadiš... D.
AiroH Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Pol pa še malo vadiš... D. To že sam k gre zaradi tehnične napake
tomm Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 ola problemmmm! sem novopečeni motorist s težavo. motor crkuje pri prestavljanju v višjo prestavo. največkrat se to dogaja na začetku vožnje, kljub temu, da motor pred vožnjo ogrejem na delovno temperaturo ( kar sicer ne vem ali je potrebno ali ne, povejte tudi to ). dodajam gas, stisnem sklopko, premenjam, in ko dodam gas on men crkne. haaaloooo ve kdo pomagat? thx
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se