Skoči na vsebino

Menjalnik : Ustavljanje v višjih prestavah


Painkiller

Priporočene objave

Pozdrav. Spet imam eno vprašanje (morda amatersko) ampak sej sem še začetnik na motorju...

Motor je Z750. Danes sem ga peljal po precej semaforiziranih cestah, kjer je pogosto ustavljanje in speljevanje. Kar pogosto se mi je dogajalo, da ko sem motor POPOLNOMA USTAVIL v npr 3. prestavi, z stisnjeno sklopko, mi potem ni hotelo več prešaltat v nižjo prestavo (2.1...), tudi v ler ne. Menjalnik ni pač delal. Tako da sem moral motor malo z nogami premaknit naprej, da se je vse skupaj izgleda lepo usedlo, in je potem lepo prešaltalo. Med vožnjo menjalnik dela brezhibno, ko švicarska urca.

Vprašam zato, ker ko sem vozil v avtošoli ER6, se mi je v 30 urah vožnje samo enkrat ali dvakrat to pripetilo (v višjih prestavah) in sem potem nagonsko premaknil motor malo naprej z nogami da je prešaltalo. Zdej me zanima če je ta fenomen verige, zobnikov in nasploh menjalnika normalen pojav, ali bolj kliče po servisu?? V knjižici z navodili mi je pa uspelo razvozljat Italjanski jezik, in pravi: "Pri ustavljanju postopoma šaltaj v nižje prestave, tako da imate v 1. prestavi ko popolnoma ustavite motor"

Za odgovore pa se vnaprej zahvaljujem. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav. Spet imam eno vprašanje (morda amatersko) ampak sej sem še začetnik na motorju...

Motor je Z750. Danes sem ga peljal po precej semaforiziranih cestah, kjer je pogosto ustavljanje in speljevanje. Kar pogosto se mi je dogajalo, da ko sem motor POPOLNOMA USTAVIL v npr 3. prestavi, z stisnjeno sklopko, mi potem ni hotelo več prešaltat v nižjo prestavo (2.1...), tudi v ler ne. Menjalnik ni pač delal. Tako da sem moral motor malo z nogami premaknit naprej, da se je vse skupaj izgleda lepo usedlo, in je potem lepo prešaltalo. Med vožnjo menjalnik dela brezhibno, ko švicarska urca.

Vprašam zato, ker ko sem vozil v avtošoli ER6, se mi je v 30 urah vožnje samo enkrat ali dvakrat to pripetilo (v višjih prestavah) in sem potem nagonsko premaknil motor malo naprej z nogami da je prešaltalo. Zdej me zanima če je ta fenomen verige, zobnikov in nasploh menjalnika normalen pojav, ali bolj kliče po servisu?? V knjižici z navodili mi je pa uspelo razvozljat Italjanski jezik, in pravi: "Pri ustavljanju postopoma šaltaj v nižje prestave, tako da imate v 1. prestavi ko popolnoma ustavite motor"

Za odgovore pa se vnaprej zahvaljujem. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni nič strašnega. Malo premakneš motor naprej in nazaj in ob enem prestavljaš navzdol. Samo ti vseeno ni treba mesariti in z vso silo pritiskati prestavni vzvod. S tem, ko motor premikaš, se premikajo tudi zobniki v menjalniku, tako, da lahko potem brez problema prestaviš. To ponavljaš, dokler nimaš v prostem teku ali prvi prestavi.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlažje je to nardit med ustavljanjem, najmajn nevšečnosti pol pa še takoj si pripravlen da speljes da te ne cakajo pol pri semaforah:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se pelješ proti križišču ga tako in tako redkokdaj šaltaš dol do prve - ponavadi do druge. Če ti ne gre takoj v prvo spustiš narahlo sklopko da zagrabi in potem lahko šaltaš brez problema v prvo. Tako je vsaj na mojem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, prej sem nekaj zaštrikal!

Podobno težavo sem imel tudi jaz na TDM- ki! Po nekajdnevnem tuhtanju ugotovim, da se mi je zrahljal vijak na ročici sklopke, z katerim nastavljaš sklopko oz napetost pletenice!

Zopet lepo nastavim" prijemališče" in prestavlja se ponovno kot pri švicarski uri!

Torej - preveri nastavitev sklopke in pazi, da ne pretiravaš v obratni smeri in ti sklopka ne začne drseti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, prej sem nekaj zaštrikal!

Podobno težavo sem imel tudi jaz na TDM- ki! Po nekajdnevnem tuhtanju ugotovim, da se mi je zrahljal vijak na ročici sklopke, z katerim nastavljaš sklopko oz napetost pletenice!

Zopet lepo nastavim" prijemališče" in prestavlja se ponovno kot pri švicarski uri!

Torej - preveri nastavitev sklopke in pazi, da ne pretiravaš v obratni smeri in ti sklopka ne začne drseti!

Kaj pa če sklopka hidravlična?whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa v jok in na drevo!!!

Pa guncanje motorja naprej in nazaj, da ga spraviš v ler!closedeyes.gif

Nič ne rabiš guncat, le sklopko počasi popustiš in nato prestaviš v nižjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v svojih letih vožnje na dveh kolesih mi še ni uspelo ustaviti mopeda višje kot v 1. prestavi....

(razen, ko sem se zabil....)

mogoče je pa tle problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v svojih letih vožnje na dveh kolesih mi še ni uspelo ustaviti mopeda višje kot v 1. prestavi....

(razen, ko sem se zabil....)

mogoče je pa tle problem?

Če je potrebno na hitro ustaviti, pa res ni časa še lepo postopoma prestavljati iz npr. 4 vse do 1 ali pač? Meni se je še danes zgodilo, ko se je neka mamka odločila, da se bo pogovorila s svojim sosedom in iznenada v naselju zabremzala na polno. Seveda sem imel v 4. in sem se s stisnjeno sklopko glih dokaj varno ustavil (pač ravno ne pričakuješ kaj takega :) ). Edina opcija pa je guncanje, sam raje uporabljam sklopko in po 5 sekundah je že pripravljen za gas :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je potrebno na hitro ustaviti, pa res ni časa še lepo postopoma prestavljati iz npr. 4 vse do 1 ali pač? Meni se je še danes zgodilo, ko se je neka mamka odločila, da se bo pogovorila s svojim sosedom in iznenada v naselju zabremzala na polno. Seveda sem imel v 4. in sem se s stisnjeno sklopko glih dokaj varno ustavil (pač ravno ne pričakuješ kaj takega :) ). Edina opcija pa je guncanje, sam raje uporabljam sklopko in po 5 sekundah je že pripravljen za gas :)

ajd

po mojem, de še nisem bremzal brez, da bi šoltal na dol....

pa še enkat... med semaforji ni časa predvidet, de se je treba ustavt? klinc, zato pa je tko kt je...

ustavt se v 5-i pr semaforju zato k je rdeč... nism vedu , de je lahko rdeč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav. Spet imam eno vprašanje (morda amatersko) ampak sej sem še začetnik na motorju...

Motor je Z750. Danes sem ga peljal po precej semaforiziranih cestah, kjer je pogosto ustavljanje in speljevanje. Kar pogosto se mi je dogajalo, da ko sem motor POPOLNOMA USTAVIL v npr 3. prestavi, z stisnjeno sklopko, mi potem ni hotelo več prešaltat v nižjo prestavo (2.1...), tudi v ler ne. Menjalnik ni pač delal. Tako da sem moral motor malo z nogami premaknit naprej, da se je vse skupaj izgleda lepo usedlo, in je potem lepo prešaltalo. Med vožnjo menjalnik dela brezhibno, ko švicarska urca.

Vprašam zato, ker ko sem vozil v avtošoli ER6, se mi je v 30 urah vožnje samo enkrat ali dvakrat to pripetilo (v višjih prestavah) in sem potem nagonsko premaknil motor malo naprej z nogami da je prešaltalo. Zdej me zanima če je ta fenomen verige, zobnikov in nasploh menjalnika normalen pojav, ali bolj kliče po servisu?? V knjižici z navodili mi je pa uspelo razvozljat Italjanski jezik, in pravi: "Pri ustavljanju postopoma šaltaj v nižje prestave, tako da imate v 1. prestavi ko popolnoma ustavite motor"

Za odgovore pa se vnaprej zahvaljujem. Hvala.

Ko previdevaš da se boš ustavu začni šaltat dol. Pomisli na menjalnik na kolesu k menjaš brzine ti ne menja k si namestu ti pa ko se zobniki začenjajo premikat isto deluje na motorju, tko naj te ne skrbi menjalnik deluje že prav sam ti se moreš še ulaufat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ne rabiš guncat, le sklopko počasi popustiš in nato prestaviš v nižjo.

Kaj če pa slopka še vedno drsi in noče v brzino kaj pa pol .) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj če pa slopka še vedno drsi in noče v brzino kaj pa pol .) ?

Pol pa še malo vadiš...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

ola

problemmmm! sem novopečeni motorist s težavo.

motor crkuje pri prestavljanju v višjo prestavo. največkrat se to dogaja na začetku vožnje, kljub temu, da motor pred vožnjo ogrejem na delovno temperaturo ( kar sicer ne vem ali je potrebno ali ne, povejte tudi to ). dodajam gas, stisnem sklopko, premenjam, in ko dodam gas on men crkne. haaaloooo :?:?:? ve kdo pomagat?

thx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!