Skoči na vsebino

Master bike 2010?


jupiter

Priporočene objave

Vprašanje na koncu naslova je kar malo preveč optimistično, saj že lansko leto master bike-a ni bilo. Je bilo to posledica nezanimanja ali strahu proizvajalcev, logistične priprave ali zgolj zaradi recesije, pa je seveda odprto vprašanje.

post-6668-126994225641_thumb.jpg

Kako poteka oz. je potekal master bike test se, vsaj tisti, ki smo zadevo spremljali, še spomnimo – torej test je potekal na izbranem dirkališču, sodelovali pa so ali pa naj vsaj bi, motocikli razreda super sport. Običajno so bili razdeljeni v tri različne kategorije – npr. 600 SS, 1000 SS in SS z dvovaljnimi agregati (skozi leta so se kategorije nekoliko razlikovale). Vsi motocikli so bili obuti v enake pnevmatike (npr. l. 2007 Continental Race attack, l. 2008 Dunlop GP racer, l. 2006 Dunlop Qualifier), testni vozniki pa so bili predstavniki recimo temu, bolj znanih svetovnih motorističnih medijev – Motorrad, In moto, Motociclismo, Mcn, PS, Cycle world…, običajno tudi v zasedbi bivših dirkačev. Število testnih voznikov se je skozi leta spreminjalo. Cilj testa je bilo, kljub temu, da se je točkovanje skozi leta nekoliko spreminjalo, ugotoviti oz. izbrati motocikel, ki je najhitrejši. Najprej znotraj razreda in nato še generalnega, ki je bil tudi okronan za »Master bike« dotičnega leta. No, vsaj tako nekako…

post-6668-126994114611_thumb.jpg

Kljub temu, da se pri testih v večji meri niso preveč obremenjevali z drugimi lastnostmi motociklov, je bilo vedno zanimivo brati o master bike testiranju. Menim pa, da je bilo za prenehanje ali pa vsaj prekinitev tega testa, kriva ravno medijska odmevnost oz. močno angažiranje proizvajalcev za ta test. Tako so bili pri tem prisotni predstavniki tovarn, njihovi motocikli pa so imeli popolno tehnično podporo tovarniških mehanikov. Za seboj je seveda to potegnilo tudi želje in predvsem visoka pričakovanja »moštev«, ki pa so se izrazila v njihovih zahtevah – jasen dokaz je npr. Ducati, ki ob zadnjem Master bike-u ni pristal na testiranje njihovega modela 1098 z nameščenimi za takratni test izbranimi Dunlopovimi gumami. In so se umaknili…

post-6668-126994119949_thumb.jpg post-6668-126994228796_thumb.jpg

Z malce razmišljanja ugotavljam, da bi bil letošnji Master bike zanimiv, še posebej v razredu tisočakov. Aprilia RSV4, BMW S 1000 R, nova MV Agusta in v Master bike-u še ne testirana nova Yamaha YZF-R1…so zagotovo motocikli, ki bi jih radi videli v obračunih, tudi z že uveljavljenimi ZX-10R, CBR 1000 RR in GSX-R 1000. Tudi v razredu dvovaljnikov je nov Ducati 1198 in zanimivo bi ga bilo videti skupaj z RC8, pa malce ostarelo Aprilio RSV 1000 in BMW-jem HP2 Sport. Če bi bila poleg še recimo Bimota DB7 ali 8 bi si pa najbrž želeli že preveč, bi bilo že malo kičasto. Razred 600 SS je zaradi medsebojnega japonskega obračuna skupaj s Triumphovo Daytono 675 vedno zanimiv. Hmm… ali bi jim navkljub samo dvema valjema, ob bok postavili tudi Ducatija 848?

post-6668-126994109162_thumb.jpg post-6668-126994128657_thumb.jpg

Spodaj je razvidna še tabela skupnih zmagovalcev testiranja Master bike, od leta 2002.

2008 – Honda CBR 1000 RR

2007 – MV Agusta F4 312

2006 – Aprilia RSV 1000 R

2005 – Kawasaki ZX-10R Ninja

2004 – Kawasaki ZX-10 R Ninja

2003 – Suzuki GSX-R 1000

2002 – Suzuki GSX-R 750

No, da pa stvar glede podobnih testiranj ni tako zelo črna, so nam pripravili podoben test kot je bil Master bike – tokrat samo v najmočnejšem razredu. Zanimiva je tudi napoved na strani hrvaške motorevije - KLIK

Rezultati so v revijah, ki so sodelovale pri testu, že objavljeni.

post-6668-126994106353_thumb.jpg

Še Master bike na wikipedii - http://en.wikipedia.org/wiki/Masterbike

In še na youtube -

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uuuuu ovalni high speed test je zaribal motorje? to bi znalo japonofile bolet, če so taljani torturo prenesli, japonci pa ne hehe. bomo vidli. Glede na prvo dirko v Superstocku, se mi zdi, da bi bil BMW zelo resn konkurent za naslov Masterbike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

@ Jupiter: lepo napisano, pozabil si omeniti le eno bistveno spremembo pravil: najprej je bil zmagovalec (absolutno) najhitrejši motorček, nato pa so (leta 2006??) to spremenili v povprečno najhitrejšega - zmagal je tisti motor, s katerim je največ voznikov vozilo najhitreje

@ Cartman: sej se že ve kdo je zmagal (in za ostala mesta), če si pogledal filmček z MCNja (razen če nas v filmčku samo hecajo :P ):

1. BMW S 1000 RR

2. Aprilia RSV4 R

3. MV Agusta F4

4. KTM RC8 R

5. Ducati 1198 S

6. Honda CBR 1000 RR

7. Suzuki GSX-R 1000

8. Kawasaki ZX-10R

9. Yamaha YZF-R1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. BMW S 1000 RR

2. Aprilia RSV4 R

3. MV Agusta F4

4. KTM RC8 R

5. Ducati 1198 S

6. Honda CBR 1000 RR

7. Suzuki GSX-R 1000

8. Kawasaki ZX-10R

9. Yamaha YZF-R1

Če me kaj veseli je to, da so na prvih petih mestih evropejci!

To mora bolet japaneserje.. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me kaj veseli je to, da so na prvih petih mestih evropejci!

To mora bolet japaneserje.. trance_25_naughty.gif

A nisi opazil, da so vsi na cestah že objokani.yawn.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi neverjetna razlika med najboljšim krogom prvouvrščenega Bmw napram drugouvrščeni Aprilii: razlike je za celi dve sekundi (na dvominutnem krogu)!!! :eek:

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uuuuu ovalni high speed test je zaribal motorje? to bi znalo japonofile bolet, če so taljani torturo prenesli, japonci pa ne hehe. bomo vidli.

Nisem še čisto vsega pregledal, ampak nekako takole - test je bil razdeljen na tri dele:

1. Test na 12,5 km dolgi ovalni stezi Nardo;

2. Test "vsakodnevnosti" oz. test na vsakdanjih cestah;

3. Test na dirkališču

V motoreviji je v tej številki opisan test na Nardu, pa čeprav je bil to zadnji, tretji del celotnega testa. (Poleg motorradovih testnikov sta bila na testu še Hrvat in Šved.) Kdo od testiranih ni uspel dokončati testa? V tem vrstem redu so odpadli - Aprilia, MV Agusta, KTM, Suzuki in Yamaha. :hmm:

Glede na prvo dirko v Superstocku, se mi zdi, da bi bil BMW zelo resn konkurent za naslov Masterbike.

Hmmm... glede na prebrano bi bil BMW res najbrž favorit. Pa Motorrad je tudi nemški :glare:

sej se že ve kdo je zmagal (in za ostala mesta), če si pogledal filmček z MCNja (razen če nas v filmčku samo hecajo :P ):

V tem primeru ne gre za isti test kot ga je z istimi akterji izvedla revija Motociclismo (+ MCN). Pač več revij in različni načini testiranja. :yea1: Mislim, da so oni celo obdržali ime Mastebike in so testirali v Španiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Jupiter,

sorry, res govoriva o dveh različnih testiranjih :blush: zavedel me je tvoj naslov - MasterBike 2010, pa sem pač komentiral ta test, ki se še vedno dogaja, le v malo bolj okrnjeni varianti, samo še tisočaki; letos je bil na novi pisti Motorland Aragón (Ciudad del Motor de Aragón), kjer bo tudi "nadomestna" MotoGP dirka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi neverjetna razlika med najboljšim krogom prvouvrščenega Bmw napram drugouvrščeni Aprilii: razlike je za celi dve sekundi (na dvominutnem krogu)!!! :eek:

(ne)preverjeno ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(ne)preverjeno ?

časi na pisti (poleg testa na cesti) so navedeni v 40-stranskem članku v zadnjem In Motu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!