Skoči na vsebino

Omejitve moči motorjev po novem


bmwslo

Priporočene objave

Največ 74 kW moči za motocikle v EU ????

Evropska motoristična zakonodaja v pripravi lahko skriva marsikakšno presenečenje. V zadnjih dneh so na svet privekale govorice, da utegnejo evrobirokrati v Evropsko unijo vpeljati francoski sistem omejevanja največje moči. Govori se, da bi bilo 74 kW povsem dovolj. Sistem deluje v Franciji, zakaj ne bi torej v celotni Evropi.

In zakaj toliko ne bi bilo dovolj? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem pa tudi avtomobile omejit na max. 200 konjev... čaki gremo pol vse omejit, tudi v avtomobilih ne rabš več kot 200 konjev... naših 150 dizelskih je že več kot dovolj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naša prihodnost (na elektronski podlagi): :?

1) Za na cesto, je motocikel s 74 KW in dobrim navorom, (za "pametne" voznike), povsem zadovoljiv! Saj se lahko, kot je eden prej omenil, ubiješ tudi z "brencljem" od 50 kubikov, da ne rečem kar z biciklom.

2) Izdelali pa bodo motocikel s 150 KW, ki na cesti ne bo funkcioniral, ker bo elektronika "izklopila" njegovo delovanje. - Deloval pa bo na dirkališču... :hmm:

tole me spominja na nissana GTR ki ima isto zadevo (na japonskem) ... na cesti se omeji mislm da na 180km/h in ne vem kolko konjev, (top gear jeremy clarkson) ko pa prideš na pisto pa gps prepozna stezo, pol se pa začne zabava :)

evo točno to, čist izvedljivo Popravljeno . Popravil Racemaniak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: podpiram!

Podpri še da se omeji količina hrane, ki jo imaš na razpolago za mesec in količina toaletnega papirja. Zakaj bi nekateri porabili več kot drugi? Od kje pa jim ta pravica? So pa nesramni, da si to upajo!!! :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podpri še da se omeji količina hrane, ki jo imaš na razpolago za mesec in količina toaletnega papirja. Zakaj bi nekateri porabili več kot drugi? Od kje pa jim ta pravica? So pa nesramni, da si to upajo!!! :wallbash:

Ta pravica jim pripada kot vrhovnemu regulatornemu organu, takorekoč vladi, parlamentu, itd itd itd ...

100 konjev je povsem dovolj, le ustrezno morajo biti uporabljeni.

Vsi tukaj vemo (tisti, ki imajo več kot 5 dek možganov v glavi), da horsepower na koncu prispeva v bistvu največ k zagotavljanju končne hitrosti, kar pa v javnem prometu naj ne bi igralo vloge.

Gre v bistvu za eno perverzno številko, na osnovi katere se zganja cel halo - zaradi nespoštovanja le-te pa se tudi marsikdo fenta ...

Ne rečem, da v primeru, če omejitev res 'fašemo', ne bi bilo več mrtvih, ampak prepričan sem, da bi se mentaliteta malce spremenila, da ne bi vsi hlepeli po "čimveč konjih" ...

Glede hrane - povsem na mestu ideja, v bistvu :-).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne bi omejili še kW na avtomobilih? Če se jim gre toliko za varnost, zakaj dopuščajo, da pride na trg avto s 300, 400, 500KM? Lahko damo omejitev na konje. Aja da ne? Aha, da to pa ni vredu ideja, pa itak nima veze z varnostjo. Dobro. Kaj pa, če recimo končno hitrost omejimo na 180km/h, kot je na Japonskem? To bi šlo? Aja, da to je pa nesmisel. Ampak bi se dalo kaj dogovort. Bistveno, da so radarji v uporabi. Sam še to se nam nuca, da se radariranje privatizira :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evropska unija je gnusoba od gnusobe,stalno poslušam same omejitve.Omejitve tukaj omejitve tam,to se bo podražal ono se bo podražal,pa kaj so fuknjeni ti Bruseljski prašiči? Kaj majo veze konji z varnostjo motorjev v prometu? To ne bo nič pripomoglo k boljši varnosti.Če človek nima v glavi se bo razkantal z 30kmh,kakor so že nekateri pred mano ugotovili.Tej zanikrni EU avtoriteti se gre spet sam za gnar,da bodo lahko spet kasirali,ko bodo uvedli,da je potrebno plačati še za blokado,ki gre v motor in slastno kasirali tiste,ki bodo modificiral motorje.Čedalje bolj mi gre na K. tale gnili EU.Na koncu bomo samo še roboti,ker bodo oz. so že, načeli družbene odnose med ljudmi s svojimi glupimi naprednimiEU predlogi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn nategovanje tole. Najprej ti prodajo kurbico in od nje mastno kasirajo. Potem pa ti zavijejo roko na hrbet in z vezico priščipnejo jajca, pa še fino moraš plačat za to.

Ja super tale EU, ni kaj. Kaj ko bi naše politike izvozili vse skupaj v Bruselj (z avijonom preko Poljske) in na novo žico na Karavankah potegnili? :evilgrin:

Popravljeno . Popravil Kramp
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enkrat bo ljudem prekipelo(celi EU) in takrat se politiki v Bruslju lahko še samo skrijejo v njihove bunkere, ker drugje ne bodo več varni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enkrat bo ljudem prekipelo(celi EU) in takrat se politiki v Bruslju lahko še samo skrijejo v njihove bunkere, ker drugje ne bodo več varni

Ja, na nikolovo nedeljo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se strinjam z 100Ps samo naj odpravijo omejitve hitrosti na AC kot imajo npr.Nemci(priporočljivo hitrost). še vedno bo letel 200 + Km/h.

Do sedaj je bila moja najhujša poškodba z mopedom 5Kw in z ca 30Km/h bil sem ca 15 min v nezavesti, ko pa sem prišel k sebi so mi policaji najprej dali pihat namesto,da bi poklicali rešilca.Sploh nisem vedel niti kaj se je zgodilo, kje sem bil,iz katere strani sem se pripeljal, bili so pač prepričani, da sem bil pijan, alko test je pokazal seveda 0,00 potem so se šele začeli opravičevat.

Ps.nobena omejitev nebo nič pripomogla k zmanjšanju nesreč, saj za nesrečo je dovolj samo par KW !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se strinjam z 100Ps

Ps.nobena omejitev nebo nič pripomogla k zmanjšanju nesreč, saj za nesrečo je dovolj samo par KW !!!

Torej, zakaj se potem strinjaš z omejitvijo na 100 PS??!!??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno bom podprl zadevo, ko bo pri nas tako opevanega evropskega komisarja Janeza Potočnika šofer po svetu prevažal s Smartom zablokiranim do 130 km/h...

Možakar ponavadi močno visoko kotira na raznih meritvah javnega mnenja, na račun tega, da je evropski komisar. Nihče se pa ne vpraša, kaj je za nas sploh kdaj dobrega storil za slovence. V vseh teh letih odkar je v Bruslju, se ne morem spomniti niti ene dobre stvari, razen da nam nabija kazni izrečene na nedokazanih dejstvih , iz katerih ekoteroristi kot je on sam vlečejo ogromne dobičke. Zapomnite si tega evrokrata, tudi on je sigurno kriv za marsikateri bebav zakon, ki je v resnici vedno voda na mlin multinacionalk. Marš banda!

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, zakaj se potem strinjaš z omejitvijo na 100 PS??!!??

Nevem kaj ti ni jasno, saj hočejo uvesti max.75 KW to je ca 100 Ps (ali 100KS -kojnskih sil) kar je popolnoma dovolj za vožnjo nad 200 Km/h Zato moj predlog naj potem eliminirajo omejitev na AC 130 in naj uvedejo takoimenovano priporočljivo hitrost(richt geschwindikajt)kot je v Nemčiji!!! :hmm:

Ps;tako bomo izkoristili vsaj teh 100Ps.na AC katere sedaj teoretično nemoreš, razen malo pri prehitevanju,vhrib in pri speljevanju!

Popravljeno . Popravil maco47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ni glavn point v tem da je 100km čist dost za vozit, itd. Gre se za svobodo izbire, gre se za svobodo od omejevanja. Kaj pa če se lepega dne spomnijo da prepovejo motojre na 200ccm kot V Iranu pa koker vem na kitajskem. Ne to se pa v svobodnem in liberalnem svetu ne more zgodit.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največ 74 kW moči za motocikle v EU ????

Evropska motoristična zakonodaja v pripravi lahko skriva marsikakšno presenečenje. V zadnjih dneh so na svet privekale govorice, da utegnejo evrobirokrati v Evropsko unijo vpeljati francoski sistem omejevanja največje moči. Govori se, da bi bilo 74 kW povsem dovolj. Sistem deluje v Franciji, zakaj ne bi torej v celotni Evropi.

Tale kost je pa velika in trda :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj ti ni jasno, saj hočejo uvesti max.75 KW to je ca 100 Ps (ali 100KS -kojnskih sil) kar je popolnoma dovolj za vožnjo nad 200 Km/h Zato moj predlog naj potem eliminirajo omejitev na AC 130 in naj uvedejo takoimenovano priporočljivo hitrost(richt geschwindikajt)kot je v Nemčiji!!! :hmm:

Ps;tako bomo izkoristili vsaj teh 100Ps.na AC katere sedaj teoretično nemoreš, razen malo pri prehitevanju,vhrib in pri speljevanju!

In tak nesmisel mi napiše človek, ki vozi BMW K1200 R.... :wallbash:

Ne vem, zakaj potem ti sam ne voziš 600 kubične čebele s 100 konji?? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je tako.

Recimo 180 konj je lahko prevec celo za marsikatero pisto, kaj sele za cesto. Marsikateri motorist s temi konji bo vozil

po pameti, se pa najdejo ljudje ki ne bodo. Ce grem se bolj globoko, nekateri jih znajo obvladati in voziti varno tudi hitro, ker imajo(mo) cut za hitrost in varnost. Poznam pa veliko ljudi ki si zelijo motor ali ga celo imajo, vendar so zelo nevarni vozniki ze z avtomobilom in recimo mopedi oz. skuterji, kaj sele z zverino 600/1000ccm in tega cuta nimajo razvitega. Ena izmed letosnjih nesrec v naselju govori, da motor z 180 konji lahko ubija, ampak to lahko tudi tisti z 100, 80 ali pa 60 konji. Za take ljudi bi bilo ustrezno ne vem koliko, najraje nic motorja. Omejitev je samo neka uradniska bariera zaradi strahu pred nesrecami oz. neka birokratska preureditev zakona pomoje z namenom preventive ali

dolocitve nekega evropskega standarda v smislu "tako je".

Z pogojevanjem razvoja motosporta in pist bi se mogoce strinjal z uvedbo omejitve za registrirane motocikle na 60 konj in ne 100, ker je to ze visoka stevilka in naj rece kdo karkoli hoce, tak motor na cesti JE nevaren, sploh v obmocju visoke moci, kjer ga zgoraj omenjene osebe, pa tudi mi - tezko vozimo varno, kaj sele po omejtivah. Da se zlahka peljati 200 pa tudi cez po vsaki regionalki, celo lokalni cesti. Ce ze mislijo postavljati omejitev, je ta na 100 konj

nesmiselna, ker s tem ne bo ENE (1) nesrece manj.

Moja omemba motosporta pa se nanasa predvsem na to, da sodobni motorji, predvsem supersport z 100 in vec konji sicer omogocajo registracijo in voznjo po cesti, vendar je pri nas predvsem zaradi slabih cest, gostega prometa, kazni, represije in policije, voznja po cestah postavljena pod vprasanje smiselnosti. Nenehna pazljivost in opreznost ter gledanje in branje znakov je bila meni kot vozniku SS sicer velikokrat v opozorilo, da sem vozil bolj varno, mnogokrat pa samo okras na cesti. In takih nas je najvec. Smiselno- mogoce je, ampak do kaksnih mej- si jih moramo postaviti pa sami. Omejitev na 100 konj jih nebi. Na 60 mogoce, ali pa samo delno. Neki uradniki, ki niso nikoli nazigali in drgnili

s koleni slovenski asfalt, naj tega ne postavljajo, ker niti ne vejo kaj je motorizem in kaksni smo mi.

Blokado, kakrsnokoli, se pa da v kratkem casu z motocikla lepo odstraniti.

Zato omejitve NE podpiram.

Popravljeno . Popravil RHonda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!