Skoči na vsebino

Predlagani novi zakoni glede javnega cestnega prometa


Priporočene objave

Objavljeno

Madona, so se pa res polotili teh zadev v enem ogromnem paketu.

Na hitro preletela Predlog Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o varnosti cestnega prometa in podpiram, da se za voznike začetnike organizirajo "delavnice varne vožnje"

(1) Voznik zacetnik, ki ima v Republiki Sloveniji stalno ali zacasno prebivališce in je v

Republiki Sloveniji opravil vozniški izpit in pridobil vozniško dovoljenje za vožnjo motornih

vozil kategorije A2 ali A ali B in imetnik vozniškega dovoljenja, ki je skladno s tem zakonom

pridobil slovensko vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A2 ali A ali B na

osnovi veljavnega vozniškega dovoljenja, izdanega v tujini, ce je od izdaje tega vozniškega

dovoljenja minilo manj kot leto dni in v državi, kjer je pridobil vozniško dovoljenje, ni opravil

programa za voznika zacetnika, mora opraviti program dodatnega usposabljanja v skupnem

trajanju dvanajst ur. Program vsebuje:

- vožnjo odlicnosti,

- vadbo varne vožnje,

- skupinsko delavnico o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med

udeleženci cestnega prometa.

Obveznosti naj bi vozniki izpolnili v obdobju 6 mesecev po pridobitvi vozniškega dovoljenja.

Novost je tudi izobraževanjein usposabljanje za varno vožnjo pri vseh, ki imajo več kot 13 in manj kot 17 kazenskih točk - na kak odziv bo to pri imetnikih točk naletelo si ne upam predvidevat...

(2) Imetnik veljavnega vozniškega dovoljenja, ki doseže ali preseže 13 kazenskih tock, pa ne

preseže 17 kazenskih tock, se mora udeležiti programa izobraževanja in usposabljanja za

varno vožnjo, ki obsega vsebine o varnosti cestnega prometa in o psihosocialnih odnosih

med udeleženci v cestnem prometu. Imetnik veljavnega vozniškega dovoljenja, ki doseže ali

preseže 13 kazenskih tock, pa ne preseže 17 kazenskih tock, od katerih jih doseže vec kot

polovico zaradi kršitev vožnje pod vplivom alkohola, mamil, psihoaktivnih zdravil, ali drugih

psihoaktivnih snovi, se mora udeležiti programa izobraževanja in usposabljanja za varno

vožnjo, ki obsega vsebine o nevarnostih vožnje pod vplivom alkohola, mamil, psihoaktivnih

zdravil, ali drugih psihoaktivnih snovi. Po uspešno zakljucenem seminarju se vozniku, enkrat

v dveh letih, izbrišejo iz evidence 4 kazenske tocke.

Pristop, ki so ga pri tem ubrali se mi zdi fajn, ampak od predloga zakona do izvajanja v realnosti je še daleč, tako da pustimo času čas.rolleyes.gif

Objavljeno

Ne vem, zakaj tega ne bi vključili v obvezen del izpita. S tem samo priznajo, da nekdo, ki je opravil izpit, ne zna voziti avtomobila ali motorja. Šole bi morale biti usposobljene izobraževati tako, da bi to znanje pridobil že pred izpitom.

Objavljeno (popravljeno)

Zelo pozdravno!!

Če se spomnim, kako je bilo njega dni, ko nisi imel koga kaj vprašat', ampak si moral "pogrnit'. Nakar si študiral, kaj je šlo na asfaltu narobe??!

Današnji "frišni" motoristi, imajo pa vse na razpolago, le udeležiti se je potrebno preventivnih "moto zabav"! - Fajn. :worship:

Kajti:

"Novopečeni motorist je kot ptica, ki prvič poleti iz svojega gnezda..."

Včasih se izide - včasih pa ne... :hmm:

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Novost je tudi izobraževanjein usposabljanje za varno vožnjo pri vseh, ki imajo več kot 13 in manj kot 17 kazenskih točk - na kak odziv bo to pri imetnikih točk naletelo si ne upam predvidevat...

Ne vem če je to novost. Kajti kar nekaj jih poznam, ki so moral že it na izobraževanje in varno vožnjo. Seveda proti plačilu in s potrdilom ti potem brišejo 3 točke. Naj me kdo poprav, če se motim.

Objavljeno

Ne vem če je to novost. Kajti kar nekaj jih poznam, ki so moral že it na izobraževanje in varno vožnjo. Seveda proti plačilu in s potrdilom ti potem brišejo 3 točke. Naj me kdo poprav, če se motim.

maš prav marja, že prej je bilo to... moja napaka, se opravičujem blush.gif

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem, zakaj tega ne bi vključili v obvezen del izpita. S tem samo priznajo, da nekdo, ki je opravil izpit, ne zna voziti avtomobila ali motorja. Šole bi morale biti usposobljene izobraževati tako, da bi to znanje pridobil že pred izpitom.

Kolikor sem jaz razumela iz predloga, bo zadeva obvezna kot dodatno usposabljanje (12 ur) po tem, ko bodo vozniško dovoljenje že prejeli.

Glede na to, da bodo to dodatno usposabljanje morali opraviti tudi vsi, ki imajo vozniška dovoljenja izdana v tujini, si mislim da zato stvar ne bo v obveznem delu izpita. Ne vem, samo domnevam, po tem kar sem tam prebrala trance_11_confused.gif

Popravljeno . Popravil urssa
Objavljeno

Definitivno podpiram, da gredo stvari končno v smeri izobraževanja. Bi pa verjetno bilo potrebno nekaj več narediti tudi v avtošolah, ki imajo v tem trenutku cilj čimprej spravit učenca do izpita, kvaliteta znanja (razen tega, da zna izpitno vožnjo brat znake), pa je bolj sekundarna ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne vem, zakaj tega ne bi vključili v obvezen del izpita. S tem samo priznajo, da nekdo, ki je opravil izpit, ne zna voziti avtomobila ali motorja. Šole bi morale biti usposobljene izobraževati tako, da bi to znanje pridobil že pred izpitom.

Jaz bi pa predlagal, da je tak tečaj obvezno opravljati periodično (na primer vsakih 5 let) za obnovo veljavnosti vozniškega dodovljenja.

Seveda pa bi po drugi strani s podzakonskim aktom reguliral najvišjo možno ceno takega tečaja in minimalne standarde).

Objavljeno

Jaz bi pa predlagal, da je tak tečaj obvezno opravljati periodično (na primer vsakih 5 let) za obnovo veljavnosti vozniškega dodovljenja.

Seveda pa bi po drugi strani s podzakonskim aktom reguliral najvišjo možno ceno takega tečaja in minimalne standarde).

se načeloma strinjam.

ok, mogoče je na 5 let res malo prepogosto, glede na to, da so lani spremenili zakon in se zdaj nova vozniška dovoljenja izdajajo za 10 let, potem je veljavnost potrebno podaljševat (administrativno podaljševanje (nova fotografija), zdravniški pregled ni zahtevan) - da bi na 10 let bil obvezen še tečaj pa verjetno ni slabo.

kako bodo stvari uredli z vsemi, ki imate vozniško dovoljenje avtomatsko veljavno do 80. leta, je pa spet vprašanjeunsure.gif

Objavljeno (popravljeno)

se načeloma strinjam.

ok, mogoče je na 5 let res malo prepogosto, glede na to, da so lani spremenili zakon in se zdaj nova vozniška dovoljenja izdajajo za 10 let, potem je veljavnost potrebno podaljševat (administrativno podaljševanje (nova fotografija), zdravniški pregled ni zahtevan) - da bi na 10 let bil obvezen še tečaj pa verjetno ni slabo.

kako bodo stvari uredli z vsemi, ki imate vozniško dovoljenje avtomatsko veljavno do 80. leta, je pa spet vprašanjeunsure.gif

a ) Z dekretom vsa dovoljenja izdana do določenega datuma spremenijo in jim veljavnost določijo na 10 let :)

b ) Spremenijo vse nazive ulic in s tem avtomatsko dokumenti postanejo neveljavni (pa še država pokasira neznansko veliko količino denarja od svojih državljanov). (Tole zadnje je hec, če keri pomembnež to bere, da se ne bi res spomnil kake take debilne ... )

Popravljeno . Popravil gody01
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Jaz bi pa s temi ponovnimi zdravniškimi začel z dopolnjenimi 45 leti. Osnova: vid, sluh in refleksi.

Teoretični preizkus znanja na 10 let. Poligon pa tudi tam nekje.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi kar predlagal redna izobraževanja na dve leti v trajanju 5 delovnih dni, recimo v kraju Brdo, ali pa na Bledu (takrat bi imeli plačan dopust in prevozne stroške+bivanje) , hkrati bi še opravili preventivne zdravniške preglede (se razume komplet sitematski pregled) seveda plačane od države, kot jih imajo naši politiki, na vsake pet let pa še recimo 3 dni praktične vožnje na poligonih, prav tako plačani vsi stroški in dopust. No potem pa se bi vsi zbudili in ugotovili, da so to samo lepe sanje.

Meni je inštruktor vožnje, ko sem po dobrih 16 urah prakse dobil v roke izpit rekel:

Izpit imaš, ma vozit ne znaš. Po dobrem letu boš dobil nekaj iskušenj in boš mislil, da znaš. Zavedaj se, da tudi takrat ne boš znal. Šele takrat boš znal, ko se boš začel zavedati, da najbrš res ne znaš.

In kako prekleto prav je imel.

Vse je lepo in prav v teoriji, če bi uspeli obnavljati vsako znanje na par let, in hoditi na delavnice varne vožnje..vendar v praksi žal to ne štima. Ravno tako bi bilo prav, če bi obnavljaji tečaj prve pomoči na vsake par let. Siguren sem, da 90% ljudi (vključno z mano) ni sposobno nuditi pravilno prve pomoči ob nesreči. Že sama teorija se je v 10 letih spremenila toliko, da takrat točna navodila, so danes napačna.

Vsekakor bi tečaj varne vožnje, razni poligoni etc, bili odlični kar v sklopu avtošole, ali pa recimo v določenem časovnem zamiku obvezni. Vse nadaljne zadeve pa itak opravi promet. Bojim se namreč, da bi iz tega lahko nastal biznis. Potrdila bi se lepo štempljala, izvedbe pa ne bi bilo. Približno tako kot so v Italiji tehnični pregledi. (na daleč pogledajo vozilo, ponavadi kar skozi okno, žig pade na prometno, faktura se izda). Ja po tem vprašanju smo v Sloveniji 100 let pred njimi.

Popravljeno . Popravil DAMI33
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ja no... višje kazni... ljudje božji, dnar je pa treba kje zapraut, če ne bo splesniu :P

Objavljeno

Jaz bi pa predlagal, da je tak tečaj obvezno opravljati periodično (na primer vsakih 5 let) za obnovo veljavnosti vozniškega dodovljenja.

Seveda pa bi po drugi strani s podzakonskim aktom reguliral najvišjo možno ceno takega tečaja in minimalne standarde).

Tak predlog bi podprl tudi jaz. Pravzaprav menim, da je glede teh zakonov odprta tudi javna razprava in je možno te predloge poslati tja?

Objavljeno

a ) Z dekretom vsa dovoljenja izdana do določenega datuma spremenijo in jim veljavnost določijo na 10 let :)

b ) Spremenijo vse nazive ulic in s tem avtomatsko dokumenti postanejo neveljavni (pa še država pokasira neznansko veliko količino denarja od svojih državljanov). (Tole zadnje je hec, če keri pomembnež to bere, da se ne bi res spomnil kake take debilne ... )

Bom posredoval ;-)

Jaz bi kar predlagal redna izobraževanja na dve leti v trajanju 5 delovnih dni, recimo v kraju Brdo, ali pa na Bledu (takrat bi imeli plačan dopust in prevozne stroške+bivanje) , hkrati bi še opravili preventivne zdravniške preglede (se razume komplet sitematski pregled) seveda plačane od države, kot jih imajo naši politiki,

... in študentje.

Objavljeno

Mislim, da se bom odrekel javnemu cestnemu prometu in prestopil v zasebni sektor.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!