Skoči na vsebino

yamaha fz1 fazer vs honda cbf 1000


andrejprimc

Priporočene objave

Sam vozim hondo cb 1000R, letos pa bi rad presedlal na malo bolj potovalni motor, pa se ne morem odločt kaj bi vzel. Zanimata me predvsem yamaha fz1 fazer in honda cbf 1000. Za vsa priporočila se v naprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim hondo cb 1000R, letos pa bi rad presedlal na malo bolj potovalni motor, pa se ne morem odločt kaj bi vzel. Zanimata me predvsem yamaha fz1 fazer in honda cbf 1000. Za vsa priporočila se v naprej zahvaljujem.

Motorja sta oba super in z nobenim ne boš zgrešil.

Sam sem bil v podobni dilemi in so me prepričale naslednje stvari:

-Izgled (z bug spojlerjem ter akrapovičem postane FZ1-S prava glasna sexy zverina,medtem ko CBF 1000 deluje nekako neizrazito, mogoče ne toliko zanimivo)

-150konjev plus 190mm guma zadaj vzbujata dober občutek in spoštovanje do motorja

-z intervali na 10.000 km zelo nezahteven motor za vzdrževanje, za hondo ne vem

-drža in udobje predvidevam da je približno identično, z obema kilometri kar letijo...

Na žalost ne morem spisati prave primerjave, ker nisem nikoli imel cbf-ke, kot sem dejal oba sta super in odločil se boš na podlagi videza. Fz1 je bolj športna medtem ko je cbf bolj umirjena, tako agregat kot sama oblika. Kaj pričakuješ od motorja veš sam, zato ti želim dober nakup!!!!

Tukaj je še link do fotk moje FZ1-S. Dodanih je malo stvari, ker čisto serijska fz1 meni ni preveč všeč...

Galerija motociklov

Slike se nahajajo bolj proti dnu strani.... :OK:

Popravljeno . Popravil NejcN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da si do zdej voziu naked 1000 kubični motor, ti bo honda CBF bistveno prelen motor, razen če to želiš...v primerjavi s FZ1 je kot dan in noč...Honda je dejansko bolj potovalen in umirjen motor, veliko nižji od FZ1 a malenkost bolj udoben in tudi drža na motorju je manj "nejkedovska" B)...tko pa domače rečeno bolj za stare fotre (ni blo mišleno da bi koga užaliu) :P, dočim FZ1 je še vedno dovolj športno nastrojen in vsaj meni bolj svež...je pa FZ1 vseeno bolj udoben kot pa tvoja honda, pa tudi vetrna zaščita je kar zadovoljiva.

Popravljeno . Popravil Andro82
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fz1 definitivno.Za potovat je vredu zaradi drže in zica če pa boš hotu mal hitreje pelat ti bo dala z 150 konji vetra, mam frenda, ki mu z 600 ss motorji ne motejo sledit nikjer in nikoli.Edino sedež za sopotnico ni ravno potovalni.

Popravljeno . Popravil musaschi64
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@andrejprimc: Andro ti je nekako dobro opisal razliko. Tudi sam mislim, glede na to kaj si vozil, da boš z FZ1 bolj zadovoljen. Sicer se pa moraš sam odločit, kaj ti je bolj pri srcu, kaj ti je lepše, na katerem se bolje počutiš itd. Zakaj boš prešel na potovalni motor? Te moti veterna zaščita? Želiš bolj udoben motor?...... Odločitev je na koncu na tebi samemu.

Mogoče kot info, kar se veterne zaščite tiče. Pri mojih 176cm mi pri FZ1S tolče direktno v roke in ramena, tega na CBFki nisem občutil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam bi rajši fazerko, k se mi zdi tistih 150KM kr mikavnih. Kupujem pa tak motor ravno zaradi sopotnice, saj so bile ture s CB-ejko kr naporne zanjo, pa tud za kšn motozbor nisi mel kam stvari dat.

Popravljeno . Popravil andrejprimc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, teh 150 konje je res kar zanimivih :worship: glede sopotnice ti pa tudi lahko povem, da ne bo trpela...z mojo se veliko voziva v dvoje, pa je zelo zadovoljna :naughty: pravi da je dovolj udeoben tud za malenkost daljšo furo...ni pa glih dnevna soba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@andrejprimc: Andro ti je nekako dobro opisal razliko. Tudi sam mislim, glede na to kaj si vozil, da boš z FZ1 bolj zadovoljen. Sicer se pa moraš sam odločit, kaj ti je bolj pri srcu, kaj ti je lepše, na katerem se bolje počutiš itd. Zakaj boš prešel na potovalni motor? Te moti veterna zaščita? Želiš bolj udoben motor?...... Odločitev je na koncu na tebi samemu.

Mogoče kot info, kar se veterne zaščite tiče. Pri mojih 176cm mi pri FZ1S tolče direktno v roke in ramena, tega na CBFki nisem občutil.

CB-jka je super motor za tistega ki jo vozi, zelo vodljiv in poskočen motor, medtem ko sopotnik zadaj ne uživa nekega udobja in zaradi tega jo hočem tudi zamenjati. Tudi sam sm na strani fazerke, ker se mi zdi vseno malce bolj športna in dovolj navita za solo vožnje da si dam mal užitkov.Zanima pa me predvsem kakšno udobje nudi sopotniku. Men se zdi da bi mogla bit kr vredu, glede na to kr sm bral na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, teh 150 konje je res kar zanimivih :worship: glede sopotnice ti pa tudi lahko povem, da ne bo trpela...z mojo se veliko voziva v dvoje, pa je zelo zadovoljna :naughty: pravi da je dovolj udeoben tud za malenkost daljšo furo...ni pa glih dnevna soba :P

Sigurno bo bolj udoben kot CB-jka prej. "Dnevno sobo" pa bomo nabavli tja ko bo bomo počasi za v penzijo.

Sej ravno zato pa bi rajši fazerko, k je nekako bolj športna zame in tud udobna za mojo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

priporočam da pred nakupom nujno sprobaš oba motorja, saj sta si zelo različna v udobju, vetrni zaščiti, temperamentu, načinu vožnje, zmogljivostih itd - le tako boš spoznal kateri ti bolj ustreza

(čeprav zna bit da bi ti morda kak tretji še bolj ustrezal ;) )

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim hondo cb 1000R, letos pa bi rad presedlal na malo bolj potovalni motor, pa se ne morem odločt kaj bi vzel. Zanimata me predvsem yamaha fz1 fazer in honda cbf 1000. Za vsa priporočila se v naprej zahvaljujem.

Mogoče Ti bo tole kaj v pomoč:

http://www.torquemonsters.co.uk/1000roadsters.htm

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno mislim da danes ni tak problem u vetrni zaščiti reskiraš tistih 150e pa zamenas šipco pa je http://www.mrashop.de/mrashop/cmsAction.do;jsessionid=70DDF089C735AF7462607FF101392E91

bolj je pomembna sama drža na motorju!ha recimo jaz sem se iz tdmke usedu na mojga fz1 sm mislu da se sam po prednem kolesu pelem pol sm pa mel čast pelat r1 l2009 pa k sem presedlau nazaj na fz1 sem pa dobu občutek k da sem hmm na viragu haha ni blo glih tok hudo no!!sam po parih km mine ta filing!! Ko se pa na r1 po parih km začnejo oglašat zapestja (vsaj pr men amaterju!!)!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče Ti bo tole kaj v pomoč:

http://www.torquemonsters.co.uk/1000roadsters.htm

Lp

Izjemno dober link - ženska je čudovito opisala in v resnici je zadeva zelo blizu temu! Se splača prebrat, ker bo vse potem jasno. Jz sm tudi marsikaj prebral in marsikaj sprobal, a vseeno je na koncu zmagala strast in pač rumena barva, pa mal več agresije morm rečt da mi tud ni odveč :boobies: Sedenje pa je jasno na CBF 1000 precej pokončnejše in namenjeno touringu, FZ1 je vseeno precej športen motocikel (vedno pa ti razna podjetja ala Bagster za sprejemljiv denar izdelajo sedež po željah, tako da to naj ne bo ravno največji dejavnik za nabavo motorja).

Jz bi prebral še od Moto Pulsa teste:

1. Yamaha FZ1 fazer z ABS Link 1

2. Yamaha FZ1 (ta je najbolj špasen test :) ) Link 2

3. Vzporedni test Sport-Touring (Bandit, BMW1200RS, FZ1 Fazer, CBF 1000) - Link 3 - ga je tudi avto magazin delal, sam mi ni na hitro uspelo najt linka.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim hondo cb 1000R, letos pa bi rad presedlal na malo bolj potovalni motor, pa se ne morem odločt kaj bi vzel. Zanimata me predvsem yamaha fz1 fazer in honda cbf 1000. Za vsa priporočila se v naprej zahvaljujem.

Če imaš možnost, vsekakor prej preizkusi več variant.

Sam vozim Suzuki Bandit GSF 1250 S in sem zelo zadovoljen, pa bi si upal ta motor priporočati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, če smem, bom še sam povedal, kar si mislim.

Sam vozim po novem CBF 1000. FZS1 še nisem vozil, je pa na pogled dosti bolj športen motor. V bistvu pa tega na CBF niti ne pogrešam, pa še nisem stari oča:)

Motor (CBF) je zelo kultiviran, v višjih vrtljajih prav športen. Ima zadostno zalogo moči, predvsem pa navora. Pravtako je tudi zelo prostoren in udoben...Vsekakor pa pred nakupom PROBAJ vse motorje...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil novo (09') CBF 1000, tako kot vedno kapo dol japonskim inzenirjom in konstruktorjom, ampak proti fz1 je bistvena razlika. Tako kot so to svetovali ze prej v temi, najprej poizkusi obadva. Meni je cbf za zelo umirjeno, kultivirano voznjo, lahko bi rekel da je ze skoraj dolgocasen, no vsaj napram fz1.

Z nobenim ne bos zgresil, ampak ce imas moznost naredi z vsakim vsaj 300km, da bos vedel pri cem si.

Z cbf modelom sem imel le to "slabo" izkusnjo, ko sem pozabil na omejitve se je stevec znasel nekako pri 240km/h..

Pa srecno pri izbiri!

Lp, Gloga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Gloga, tole si odlično spisal ... jaz sem imel taveliko CBF v top2 izboru, super motorino, a se vmes med 50 in 200km/h praktično ne zgodi nič, kar bi povzročilo, da ima motorin "dušo".

Skrajno razumska odločitev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kup Hondo... :P ... pa ne zato, ker je boljše ampak nas bo pol preveč.

Dvomim, da boš lahko z vsako prevozu 300 km in jo testiru ... nihče ti je ne bo dal, sta pa oba motorja dobra. Trgovci še salame ne dajo probat, če se ne morš odločt, kero bi kupu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, če smem, bom še sam povedal, kar si mislim.

Sam vozim po novem CBF 1000. FZS1 še nisem vozil, je pa na pogled dosti bolj športen motor. V bistvu pa tega na CBF niti ne pogrešam, pa še nisem stari oča:)

Motor (CBF) je zelo kultiviran, v višjih vrtljajih prav športen. Ima zadostno zalogo moči, predvsem pa navora. Pravtako je tudi zelo prostoren in udoben...Vsekakor pa pred nakupom PROBAJ vse motorje...

lp

Višjih vrtljajih ??????!!!!!!!

A zate je tistih 7600 rpm kar se zavrti visoki vrtljaji? Verjemi da se pri teh obratih pri Fazerju športnost komaj začne. Saj ne rečem.... večino časa res ne pogrešaš na CBF-ki ničesar. Ampak je pa le poseben občutek ko ti nad 8000 vrtljaji fazer začne "gate trgat"....:rolleyes:, pa bom že počasi stari oča...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Višjih vrtljajih ??????!!!!!!!

A zate je tistih 7600 rpm kar se zavrti visoki vrtljaji? Verjemi da se pri teh obratih pri Fazerju športnost komaj začne. Saj ne rečem.... večino časa res ne pogrešaš na CBF-ki ničesar. Ampak je pa le poseben občutek ko ti nad 8000 vrtljaji fazer začne "gate trgat"....:rolleyes:, pa bom že počasi stari oča...

Sam pr nižjih obratih je pa Fazer tako mrtu da se vprašaš če ma 1000ccm pa 150km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam pr nižjih obratih je pa Fazer tako mrtu da se vprašaš če ma 1000ccm pa 150km

Ah daj John ne govori bedarij, ti bo še kdo verjel!

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!