Skoči na vsebino

yamaha fz1 fazer vs honda cbf 1000


andrejprimc

Priporočene objave

Ja fantje ne vem kake kriterije maste, sam dejstvo je, da je fazer do 6000 izredno mrtu oz. nima nekega šusa. Če se vam zdi da ni tko pol sm pa jest iz druzga planeta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teoretija drži marsikaj. V realnosti je pa normalno, da je moč drugače razporejana

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je, v nižjih vrtljajih naj bi bil motor bolj odziven. Drgač pa, da ne bomo zašli s teme.

Moj odgovor je: če hočeš bolj športno vožjo potem fazer, če bolj udobno CBF. Seveda, če kolebaš med obema močno, mogoče poglej novo CBF 1000F.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj odgovor je: če hočeš bolj športno vožjo potem fazer, če bolj udobno CBF. Seveda, če kolebaš med obema močno, mogoče poglej novo CBF 1000F.

podpis :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj bučk pa je posejanih tukaj :yes:. Z odzivnostjo v spodnjih vrtljajih pri litrašu ni problema. Če ima kdo težave, naj nabavi 600ccm, pa bo vrtel na 6k obratov, da bo kam šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fantje ne vem kake kriterije maste, sam dejstvo je, da je fazer do 6000 izredno mrtu oz. nima nekega šusa. Če se vam zdi da ni tko pol sm pa jest iz druzga planeta.

Pozdravljen MARSOVEC kar korajžno naprej, saj na zemlji ne jemo izvenzemeljskih bitij :kva2::yea1::kva2::kva1::yea1::kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če bi fazer 1000 do 6000 "ruknu ko hudič" pol ne vem, kaj bi se nad 10.000 dogajal... najbrž bi ti belanco iz roke spulu... Ker ste vsi taki veleumi, naj nekdo oba grafa gor prilima pa se boste lažje menili... Sicer moje mnenje, vozil sem samo cbf 1000, pa bom pritrdil zapisanem... ŽIV DOLGČAS! Ampak udoben pa je! Pred njim bi sigurno dal prednost Banditu 1250! Fazer 1000 me pa že, ko sedem nanj odbije - mukotrpni ploščat zic in "obešenost na roke"... lahko prepričujete kolikor hočete a za daljše ture tole ni.:closedeyes:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"... lahko prepričujete kolikor hočete a za daljše ture tole ni.:closedeyes:

Kakor za koga....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor za koga....

Se strinjam... :whistle: Komot lahko z Fazerco delas daljse ture....600-700 km v enem dnevu ni problema. Predpogoj je pa vseeno vsaj malo moto kondicije.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem. Zmotu sm se Fazer do 6000 rukne k hudič, komej ga obvladaš. A boste zdej zadovolni?

Se strinjam s tabo - FZ1 in prej FZS1000 so do 6000 dokaj mrtvi, vozijo se kot kaki moped ... mal(bistveno) več navora v tistem področju do polovice vrtljajev ne bi škodilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem se zapeljal do dubrovnika pa nazaj. 2 dni 1500 kilometrov na FZ1S ni predstavljal noben problem in muscle fiber je bil samo malce v rokah. Kar se tiče motorja je za na cesto nenormalno hitr in ti ponuja možnost kako se boš vozil. Ali boš imel v 5. 6. in lepo navijal gas čez ovinke, ali pa butneš v 3. in greš k sneta skira. Moči ima toliko, da jo izkoristiš šele na dirkališču.

Zanimiva varianta športni potovalni je tudi TDM... za kakšne gorske ceste ter ko se začnejo ovinki zapirat bi znal biti 2 valjnik mogoče malce bolj primeren od FZ1-S, kateri mogoče bolj ležijo magistrale ala jadranska in podobne...

nevem lahko da se motim, toda vsekakor se mi zdi TDM dobra varianta ki bi jo rad nekoč sprobal....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Včeraj sem peljal Hondo CBF 1000 SA od prijatelja in dokaj so spomini še sveži malo napišel primerjave glede na to, da sam vozim Yamaho FZ 1 Fazer. Sicer je bila pot dolga samo od Izole do Črnega Kala vendar vseeno.

 

Kot prvo, to sta dva motorja s povsem različnim "karakterjem" in samo to, da sta oba litraša s poloklepom, nimata več kaj dosti skupnega.

 

Hondi bi prej rekel, da je z navorom okrepljena različica CBF-ke 600. Kolikor sem opazil, ima pa od CBF-ke 600 izboljšano zadnjo nihajko na vago.

Za razliko od FZ1, ki je prej SS motor z dvignjenim krmilom. Medtem ko FZ 1 kar kliče kot kak živčen hiperaktivnež "dej, dej, dej gas, kaj čakaš, pojdimo, pejmo ...", te CBF-ka s svojim navorom litraša in uglajenostjo kar lepo drži malo nazaj in bolj v stilu "Sprosti se in uživaj, vse ovinke in klance bom zmogla ..."

 

Ciklistika je na Hondi tako enostavna in prelaganje iz enega nagiba v drugega tako lahkotno, da sploh ne veš ali imaš moped ali 1000 kubični motor. Na Hondi samo malo takneš krmilo, pa že si nagnjen. Tukaj se moraš na FZ 1 kar malo pomatrat tako, da včasih moram prav pošteno eno stran potiskat, drugo pa vlečt. Sicer pa ko si z FZ 1 enkrat nagnjen v ovinek, gre kot po tirnicah. Motor kot celota in okvir sta precej bolj kompaktna.

 

Čeprav je Honda bolj potovalno usmerjena, pa se vsaj jaz (186 cm) s sedenjem na njej nisem dobil. Noge sem imel pokrčene preveč nazaj (mogoče, če bi si dal sedež na najvišjo pozicijo bi bilo kaj bolje) vendar sedež mi nikakor ne odgovarja. Kar se tiče sedenja mi bolj ugaja FZ 1.

 

Položaj za krmilom je sicer na FZ 1 malenkostno bolj pomaknjen naprej, vendar ne toliko, da bi teža telesa občutila na rokah. Položaj telesa je na FZ 1 še vedno dovolj pokončen, da tudi daljša potovanja niso niakršen problem.

Stvar, ki pa me je zmotila pri Hondi pa je bilo opazno gretje nog zaradi motorja. Pri Hondi motor malenkostno gleda izven okvirja in tako občutiš sevanje motorja v nogah. Pri FZ 1 tega ni. Okvir motorja je širši od agregata in ta preprečuje, da bi sevanje motorja prihajalo do nog.

 

Da sta si to povsem drugačna koncepta motorja je razvidno že iz konjenice ki ju poganja. Honda je s svojimi 100 KM prej z navorom okrepljen šestotak kot okrnjen športak in občutek pri podajanju moči je temu podoben. Skratka uglajen. Yamaha s 150 KM pa je bolj agresivna vendar še vedno štirivaljniško natančna.

 

Zavore na Hondi (šest batne na 296 mm velikih plavajočih diskih) dobro opravljajo svojo nalogo vendar za odtenek slabše kot na Yamahi (štiri batne na 320 mm velikih plavajočih diskih). No se razumljivo.

 

Instrumentalna plošča mi je na Yamahi z digitalnim prikazovalnikom hitrosti in analognim prikazovalnikom obratov bolj všečna in pregledna kot z obema analognima prikazovalnikoma na Hondi.

 

Izgled, to je stvar posameznika in tukaj ne bi ničesar komentiral. 

 

Edino še to, da mi je na Yamahi bolj všeč, da pri kratkih lučeh gorita oba žarometa tako da si bolj opazen kot pri enojnemu na CBF-ki. Imaš pa na CBF-ki večjo možnost dodatne opreme predvsem stranskih kovčkov za razliko od FZ 1, ko si pri Giviju omejen zgolj na monokey side in velikost 35 lit.

 

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ojla eno prošnjo imam za baykerja z fazer 1000 rad bi jo sprobal če je kakšen da greva na eno vožnjo z zamenjavo baykov do Kočevja pa tam ga počastim z pico pa drink seveda javi tle ali pa na ZS lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla eno prošnjo imam za baykerja z fazer 1000 rad bi jo sprobal če je kakšen da greva na eno vožnjo z zamenjavo baykov do Kočevja pa tam ga počastim z pico pa drink seveda javi tle ali pa na ZS lp

 

Na FZ 1 Fazer (od 2006 naprej) je 18 litrov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!