ImenitnaPriložnost Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 (popravljeno) Brez dvoma pa se voznik avtomobila ni prepričal, da lahko svoj manever izvede brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa. Vprašanje, ali so bili izpolnjeni pogoji iz zakona, po katerih naj bi voznik(ca) avtomobila imela osnovo, da predvideva, da drugi ne bodo svinjsko pretiravali. (citirati ne morem, ker je server uradni-list.si trenutno offline). Itd itd itd. Skratka - hipotetiziramo, nihče od nas ni bil tam, še najbližje temu je zapis aerota, ki je napisal, da sta pretirava. PS: sam sem slišal od nekoga, ki je bil tam, da je eden od motoristov letel kakih 50 metrov po zraku. Dokazov za to nimam, verjamem pa, da je za to potrebna bodisi velika hitrost ob trku, ali pa izjemno močan udarec v hrbet ... Popravljeno April 17, 2010. Popravil mashina Alla, aero, svobodnaptica01 in 2 others 3 2
gody01 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Vprašanje, ali so bili izpolnjeni pogoji iz zakona, po katerih naj bi voznik(ca) avtomobila imela osnovo, da predvideva, da drugi ne bodo svinjsko pretiravali. (citirati ne morem, ker je server uradni-list.si trenutno offline). Itd itd itd. Skratka - hipotetiziramo, nihče od nas ni bil tam, še najbližje temu je zapis aerota, ki je napisal, da sta pretirava. PS: sam sem slišal od nekoga, ki je bil tam, da je eden od motoristov letel kakih 50 metrov po zraku. Dokazov za to nimam, verjamem pa, da je za to potrebna bodisi velika hitrost ob trku, ali pa izjemno močan udarec v hrbet ... "Assumption is the mother of all fuck ups" Če bi ti vedel, kako se leti že pri 15/20kmh ob primerni zaustavitvi bi mogoče malo drugače razpravljal... Alla, sjeng, aero in 1 other 2 2
aero Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 "Assumption is the mother of all fuck ups" Če bi ti vedel, kako se leti že pri 15/20kmh ob primerni zaustavitvi bi mogoče malo drugače razpravljal... ja pri traki hitrosti dejansko padeš čez motor.... v3sn4, dotem, P182 in 6 others 5 4
thumper Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 "Assumption is the mother of all fuck ups" Če bi ti vedel, kako se leti že pri 15/20kmh ob primerni zaustavitvi bi mogoče malo drugače razpravljal... pri taki hitrosti bi soliden voznik - kamoli dirkač s polovičnim reakcijskim časom - čisto lepo ustavil z desetih metrov ...1m pred vozilom , ki mu je zaprlo pot... nobenemu ne privoščim kakršne koli nesreče ali poškodbe ... niso mi pa všeč tisti, ki delajo samomor iz zasede .... LRR in Alla 1 1
gody01 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 pri taki hitrosti bi soliden voznik - kamoli dirkač s polovičnim reakcijskim časom - čisto lepo ustavil z desetih metrov ...1m pred vozilom , ki mu je zaprlo pot... nobenemu ne privoščim kakršne koli nesreče ali poškodbe ... niso mi pa všeč tisti, ki delajo samomor iz zasede .... Preberi si kar sem zapisal. Če se pelješ 20kmh in se hipno ustaviš (iz kakršnegakoli razloga) poletiš krepko in daleč. Kdor je imel kakega highsiderja na popeskani vaški cestici bo to vedel iz izkušenj. Kako daleč pa bo mojster mashina sam izračunal, ali pa naprosil kakega fizikalnega kolega, da mu izračuna. v3sn4, P182, LRR in 1 other 3 1
gody01 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 ... PS: sam sem slišal od nekoga, ki je bil tam, da je eden od motoristov letel kakih 50 metrov po zraku. Dokazov za to nimam, verjamem pa, da je za to potrebna bodisi velika hitrost ob trku, ali pa izjemno močan udarec v hrbet ... ... Za to je potrebna hitrost cirka 391km/h. P182, NoGo, Alla in 1 other 2 2
thumper Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Za to je potrebna hitrost cirka 391km/h. pače rečemo na sigurno da za 50m rabš 400km/h....potem laično sklepam , da rabiš za 40m le 320km/h ... za te motorje "mala malca" po besedah še živih lastnikov... in če se nekdo zmoti za 10m , kako se nekdo v avtu ne sme zmotiti pri oceni približajujočega se motorja .... TOMTECH in LRR 1 1
gody01 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 pače rečemo na sigurno da za 50m rabš 400km/h....potem laično sklepam , da rabiš za 40m le 320km/h ... za te motorje "mala malca" po besedah še živih lastnikov... Ah, lepo te prosim, kje ti živiš... Je pa res, da dobro sklepaš. in če se nekdo zmoti za 10m , kako se nekdo v avtu ne sme zmotiti pri oceni približajujočega se motorja .... Glej, mene moti samo to, da tukaj vsi kar nekaj privzemajo(te) in obtožujejo(te) za neko ultrahitro divjanje nesrečno preminula. Vse na podlagi na pamet izrečenih domnev in klasičnih sklepanj, da je vsak motorist apriori divjak in kriv za nesreče. Če to še nekako razumem na SIOL/poptv/... forumih, kjer nastopajo prepotentni avtomobilisti pa mi nikakor ni jasno, da se na ta način nastopa na motorističnem forumu, kjer nam je večini jasno, da nas lahko na vsaki furi kljub še tako previdni vožnji doleti isto. Na žalost imamo že letos podobne na tem forumu opisane podobne primere, ki pa so se na srečo končali nekoliko manj nesrečno. Če pa se ne bi pa bi ravno tako tukaj modrovali o divjanju. Tako dolgo, dokler se nam samim ne zgodi. Potem pa so vsi drugi krivi ... Alla, LRR, v3sn4 in 2 others 3 2
thumper Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Ah, lepo te prosim, kje ti živiš... Je pa res, da dobro sklepaš. Glej, mene moti samo to, da tukaj vsi kar nekaj privzemajo(te) in obtožujejo(te) za neko ultrahitro divjanje nesrečno preminula. Vse na podlagi na pamet izrečenih domnev in klasičnih sklepanj, da je vsak motorist apriori divjak in kriv za nesreče. Če to še nekako razumem na SIOL/poptv/... forumih, kjer nastopajo prepotentni avtomobilisti pa mi nikakor ni jasno, da se na ta način nastopa na motorističnem forumu, kjer nam je večini jasno, da nas lahko na vsaki furi kljub še tako previdni vožnji doleti isto. Na žalost imamo že letos podobne na tem forumu opisane podobne primere, ki pa so se na srečo končali nekoliko manj nesrečno. Če pa se ne bi pa bi ravno tako tukaj modrovali o divjanju. Tako dolgo, dokler se nam samim ne zgodi. Potem pa so vsi drugi krivi ... živim v sloveniji...to je tam,veš, kjer vozim 90 na omejitev 70 pa mi prileti mimo R1 pol metra stran s +200 .... mogoče sklepam napačno , toda če bi jaz spremenil vozni pas z vključenim smerokazom in bi me on snel , je po tvoje krivda na moji strani...itak da bi bil jaz kriv...kaj pa sem divjal samo 20 čez omejitev.. se pa strinjam..počakajmo na izračune preiskovalcev - strokovnjakov ... potem bomo videli , kdo je imel bolj in kdo manj prav ... po moje pa so vsemu navkljub take debate čisto koristne .... imeli prav ali ne...in na forumu pač ne moremo nikogar nedolžnega obsoditi , kajti to lahko naredijo samo posvečeni v sodstvu... pa obsojali in domnevali kolikor hoteli in upali ... se pa lahko zamislimo sami pri sebi...takole zvečer ko nabijamo po tipkovnici ... in jutri ko sedamo na motor ...in si lahko rečemo : " mah...grem danes na eno izi furco ... pa po poti bom videl kaj lepega....ne samo črto od bankine kako leti mimo mene ... o, pa še na kavo se lahko dobim s frendi po poti nekje...bomo kako o motorjih in babah rekli ... tako sami med sabo... in si zaželeli srečo na cesti in prijazen asfalt ... ter prišli srečno domov .... TONTO, Jozee, Fritz in 7 others 9 1
Arriba Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Ampak temu ob rob lahko rečemo da je bil glavni vzrok za nesrečo precejšnje pomanjkanje zdrave pameti, zato upam da smo se ostali iz vsega tega naučili da če že ne po predpisih (jebeš predpise, itak so za to da se kršijo), pol vsaj po pameti... ImenitnaPriložnost in LRR 1 1
thumper Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 (popravljeno) Ampak temu ob rob lahko rečemo da je bil glavni vzrok za nesrečo precejšnje pomanjkanje zdrave pameti, zato upam da smo se ostali iz vsega tega naučili da če že ne po predpisih (jebeš predpise, itak so za to da se kršijo), pol vsaj po pameti... po cesti , ne po luftu.... predpisi so pa za upoštevat , če ti le uspe ... pa če ti ne uspe in te dobijo , potem si malce sankcioniran ... no ne malce ampak malo bolj ... Popravljeno April 18, 2010. Popravil thumper Dr_Jakob, mig72, Alla in 2 others 5
TONTO Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 (popravljeno) Zakon je da se krši?,! motor je da se nori?,! Na koncu je pa AMEN ker te več ni. Popravljeno April 18, 2010. Popravil TONTO Dr_Jakob, Igorr, Fritz in 2 others 3 2
mig72 Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 jaz nebi nikogar kritiziral , mislim pa da sem v mojem citatu ujel bistvo
danci1973 Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Ampak temu ob rob lahko rečemo da je bil glavni vzrok za nesrečo precejšnje pomanjkanje zdrave pameti, zato upam da smo se ostali iz vsega tega naučili da če že ne po predpisih (jebeš predpise, itak so za to da se kršijo), pol vsaj po pameti... Se strinjam. Ker po zdravi pameti pač ne zaviješ pred nasproti vozeča vozila... D. Snečer, Alla, dotem in 3 others 3 3
Darko3g Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 (popravljeno) Se strinjam. Ker po zdravi pameti pač ne zaviješ pred nasproti vozeča vozila... D. Tukaj bi jaz želel izraziti rahlo nestrinjanje s sicer spoštovanim Dančijevim mnenjem. Po tej zdravi pameti bi se promet v Mariboru (pa še kje v Sloveniji) ustavil. Namreč, ko zavijaš na levo, ne čakaš, da odpeljejo mimo vsi nasproti vozeči ampak zaviješ pred tistim nasproti vozečim, za katerega oceniš, da je dovoj daleč in da boš lahko varno zavil pred njim. Včasih malce izsiliš, pa mora on zavirati in ti poblenda ali potrobi, včasih kdo tebe tako izsili pa reagiraš podobno ampak večinoma ne čakamo na vse nasproti vozeče, saj bi sicer lahko v prometni konici čakali do večera. In tu je bistvo problema. Voznica je očitno ocenila, da sta nasproti vozeča dovolj daleč in da bo imela dovolj časa izvesti manever. Popravljeno April 18, 2010. Popravil Darko3g v3sn4, thumper, Fritz in 4 others 6 1
gody01 Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Tukaj bi jaz želel izraziti rahlo nestrinjanje s sicer spoštovanim Dančijevim mnenjem. Po tej zdravi pameti bi se promet v Mariboru (pa še kje v Sloveniji) ustavil. Namreč, ko zavijaš na levo, ne čakaš, da odpeljejo mimo vsi nasproti vozeči ampak zaviješ pred tistim nasproti vozečim, za katerega oceniš, da je dovoj daleč in da boš lahko varno zavil pred njim. Včasih malce izsiliš, pa mora on zavirati in ti poblenda ali potrobi, včasih kdo tebe tako izsili pa reagiraš podobno ampak večinoma ne čakamo na vse nasproti vozeče, saj bi sicer lahko v prometni konici čakali do večera. In tu je bistvo problema. Voznica je očitno ocenila, da sta nasproti vozeča dovolj daleč in da bo imela dovolj časa izvesti manever. Na odprti prazni cesti se verjetno ne vozi tako, kot v mestih (Mariboru). Verjetno pa pred "izsiljevanjem" vzpostaviš očesni kontakt pa tudi se kdaj zgodi, da ti kdo odstopi prednost. Tukaj govorimo o prazni, odprti, pregledni cesti in zavijanju pred nasproti vozečega. v3sn4 in BenX 2
Snečer Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 In po drugi strani o raketah brez zdrave pameti, kateri bi le radar lahko pravilno ocenil. Kramp, TOMTECH, BenX in 2 others 3 2
danci1973 Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 (popravljeno) Tukaj bi jaz želel izraziti rahlo nestrinjanje s sicer spoštovanim Dančijevim mnenjem. Po tej zdravi pameti bi se promet v Mariboru (pa še kje v Sloveniji) ustavil. Namreč, ko zavijaš na levo, ne čakaš, da odpeljejo mimo vsi nasproti vozeči ampak zaviješ pred tistim nasproti vozečim, za katerega oceniš, da je dovoj daleč in da boš lahko varno zavil pred njim. Seveda glede na hitrost približevanja. In tu zdaj ne gre toliko za ocenjevanje na 5 ali 10 km/h natančno... Čisto dovolj je ocena 'zelo počasi' (lahko zavijen in si vmes še sendvič naredim), 'počasi' (torej lahko zavijem), 'hitro' (če sem hiter in imam dobre reflekse, dobre gume, ... lahko zavijem) ali 'zelo hitro' (bolje sekunde počakati). Ne vem, zakaj je tako 'enostavno' 15 sekund čakati, ko nasproti pripelja Tatra ali Scania (ki zanesljivo ne vozi več kot 100 km/h) in tako hudičevo težko, ko nasproti pripelje motocikel. Včasih malce izsiliš, pa mora on zavirati in ti poblenda ali potrobi, Nikoli! Oz. - popravljam... Jaz izsilim samo tiste, ki v stoječi koloni nočejo dati prostora, da se vključi kdo iz stranske ulice. Ja, te pa z užitkom izsilim. In če se kaj pizdi, se mu lepo zahvalim za prijaznost - ponavadi mu to zaveže gobec. V tekočem prometu pa jaz praktično nikoli nikogar ne izsilim tako, da bi moral zavirati. Če pa že, pa potem ne trdim, da je itak on vozil vsaj 250 km/h in da jaz nisem prav nič narobe storil. včasih kdo tebe tako izsili pa reagiraš podobno ampak večinoma ne čakamo na vse nasproti vozeče, saj bi sicer lahko v prometni konici čakali do večera. Zelo redko. Moj stil vožnje je tak, da vedno predvidevam najrazličnejše slabe (najslabše) možnosti. Tako skoraj vedno 'uganem', kdo me bo poskusil izsiliti in že vnaprej naredim vse potrebno, da do tega sploh ne pride. V stoječih kolonah pa vedno dam prostor za vključevanje vsaj enemu. In tu je bistvo problema. Voznica je očitno ocenila, da sta nasproti vozeča dovolj daleč in da bo imela dovolj časa izvesti manever. Voznica je napačno ocenila ... In po drugi strani o raketah brez zdrave pameti, kateri bi le radar lahko pravilno ocenil. Ne vem, o čem ti govoriš, jaz pa govorim o dveh motociklih,. ki sta vozila po svoji strani ceste, v pravo smer itd. Vse o preveliki hitrosti pa so zaenkrat samo natolcevanja. In še enkrat - v prometu ni potrebno ocenjevati hitrosti na 'številko'. In če bi že kdo kdaj vozil 250 km/h nasproti, ni tako težko oceniti, da je pač bolje počakati 5 sekund, da odpelje teh 350 metrov mimo mene kot pa se riniti pred njega. D. Popravljeno April 18, 2010. Popravil danci1973 BenX, svobodnaptica01, LRR in 2 others 4 1
Snečer Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 O vsem samo domnevaš tako kot ostali iz skopih podatkov. Pravih dokazov še ni, so pa indici, ki bi lahko potrjevali eno ali drugo zgodbo. Dejstvo je le, da se je zgodil trk v znan predel osebnega vozila in da sta dve osebi umrli, voznica pa je bila ranjena (poleg ostalih dejstev o tipu vozila in dokumentaciji, identiteti oseb, kraju nezgode itd.). Zakaj in kako pa zaenkrat le ugibamo, tudi ti.
gsx750f Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Ni vezano direktno na dogodek, ki je tu osnova, a ima nekaj skupnega.Gre za osebno izkušnjo brez poseldic vsled moje zmernosti. Tržaška c v Lj na Dolgem mostu v semaforiziranem križišču, kjer se vstopa na obvoznico v smeri Kopra, v nedeljo zjutraj, povsem prazno križišče in začetek lepega sončnega dne: Mamca povsem belih las v manjšem osebnem avtu stoji pred rdečo na pasu za zavijanje levo v križišču na desnem od dveh obeh za v levo. Sam stojim ravno tako pred rdečo na prvem vzporednem pasu na avtomobilovi desni. Prižge se zelena za naravnost in samo za naravnost! Za levo se prižge kasneje. MAMCA enostavno spelje in ne zavije levo ampak naravnost po Tržaški:eek: na moj vozni pas. Pri tem manevru glave sploh ni obrnila ali da bi pogledala ali to lahko stori. Enostavno zapeljala proti mojemu pasu. Sem še ogreval motor in sebe in sem speljavanje opravljal dokaj počasi in mi ni bilo problkem z zaviranjem preprečiti trka. Popolno presenečenje, ki se je končalo na srečo brez posledic ker je bilo dovolj prostora in časa! Bi lahko moraliziral na široko o obnašanju starejših šoferjev a nima smisla. Kožo mi reši le rezerva v času in prostoru in predvidevanje takorekoč nemogočih dogodkov. Tud upokojenci, ki so že do dobra upočasnjeni, imajo pravico uporabe javnih cest. A na njihova ravnanja moramo biti pazljivi mi motoristi. Če sami ne bomo pazili nase in popravljali še napake drugih, smo pač okretnejši, se nam prej ali slej slabo piše. Pa srečno Fritz, Carp, Dadi in 4 others 7
jakaracman Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 In še enkrat - v prometu ni potrebno ocenjevati hitrosti na 'številko'. In če bi že kdo kdaj vozil 250 km/h nasproti, ni tako težko oceniti, da je pač bolje počakati 5 sekund, da odpelje teh 350 metrov mimo mene kot pa se riniti pred njega. D. Vidiš tu se pa zelo, zelo motiš. Povprečen voznik ni niti slućajo sposoben dojet ali ocenit ničesar niti približno tako hitrega. Tam nekje do polovice čez omejitev na odprti cestiu že, potem se pa popčasi neha. In zato povprečen voznik (beri: takih je vsaj polovice, če ne več) če se mu zdi nekaj hitro samodejno sklepa, da je pač malo čez omejitev. Če imaš ti noter 200 ali 250, zna zato hitro počit. In preden začneš metat ven izjave v smislu "če ne zna ocenit, nima kaj na cesti počet" boš moral doumet, da gre za večino voznikov in da so prepisi napisani tako, da zagotavljajo udeležbo v prmetu tudi (pod)povprečnežem. In temu se je treba prilagodit. Recimo tako, da mimo nikogar na cesti in nobenega križišča ne peljemo 200 ali 250 ... Tu ne gre za to, kdo je bil v tisti nesreči kriv ampak samo za to, da se nekateri niste (ali niso) pripravljeni sprijaznit z dejtvom, da je večina voznikov "nesposobnih", da prepisi takim voznikom dajejko prvico do udeležbe v prometu in da se jim je treba prilagodit. svobodnaptica01, TOMTECH, rot in 4 others 5 2
Snečer Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 No da bo lažje razumljivo. Na videz enako ravnanje ima lahko enkrat znake prekrška ali kaznivega dejanja in drugič ne. Npr. pri spolnem odnosu lahko gre za soglasno zadevo ali pa za prisiljenje. Od "daleč" izgleda oboje enako ... v resnici pa ni. thumper in TOMTECH 2
Ice Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Ampak to je samo moje mnenje in vsak ima svoje. "opinions are like arseholes; everybody has got one." ......ce sem lahko tako predrzen in dopolnim tvoje razmisljanje.
Matori Hanzo Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 ...opinions are like arseholes; everybody has got one... ...and everyone thinks everyone else's stinks. Alla, Fritz, v3sn4 in 2 others 5
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 (popravljeno) PS: lažje je biti osredotočen na svojo linijo in z kotičkom očesa opazovati promet okoli sebe, kot pa pregledati vse drugo samo svoje poti ne, potem pa naletiš na olje/gnoj/blato na cesti in si na tleh....razen če si nadnaravno sposoben ali pa imaš plašnice PS: poglej se v ogledalo, boš videl, da v kotičku očesa nimaš rezervne zenice. Kar pomeni, da se oči cele obračajo, ko gledaš. S kotičkom očesa pa pač ne moreš gledat, pa če si še taki freak. Če ti pa rata, si direkt za semle. Preberi si kar sem zapisal. Če se pelješ 20kmh in se hipno ustaviš (iz kakršnegakoli razloga) poletiš krepko in daleč. Kdor je imel kakega highsiderja na popeskani vaški cestici bo to vedel iz izkušenj. Kako daleč pa bo mojster mashina sam izračunal, ali pa naprosil kakega fizikalnega kolega, da mu izračuna. Pri highsiderju ti pomaga ročica, ki jo tvori motor (vpeta je pa na vozišču) ... pri čelnem trku te pa motor kvečjemu ovira pri vzletu ... se pa strinjam..počakajmo na izračune preiskovalcev - strokovnjakov ... potem bomo videli , kdo je imel bolj in kdo manj prav ... po Tega IMHO ne bomo izvedeli. Voznika sta pa že pokopana ... Se strinjam. Ker po zdravi pameti pač ne zaviješ pred nasproti vozeča vozila... Nesreče se dogajajo vsem vrstam voznikom. Tistim, ki so _________ (vstavi po želji), pa še posebej rade. Popravljeno April 19, 2010. Popravil Alla DAMI34, LRR, bajkr88 in 3 others 1 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se