Skoči na vsebino

Kdo je kriv


maus

Priporočene objave

Preberi si kar sem zapisal. Če se pelješ 20kmh in se hipno ustaviš (iz kakršnegakoli razloga) poletiš krepko in daleč. Kdor je imel kakega highsiderja na popeskani vaški cestici bo to vedel iz izkušenj. Kako daleč pa bo mojster mashina sam izračunal, ali pa naprosil kakega fizikalnega kolega, da mu izračuna.

highsider ni posledica hipnega ustavljanja, ne vem zakaj potem to primerjaš? pri highsiderju te iz sedla vrže povsem na drug način kot pri hipnem ustavljanju, pri katerem, če že, poletiš preko balance...

Za to je potrebna hitrost cirka 391km/h.

buri buri...

če izračunam, upoštevajoč zračni upor in kot cca 5°, je pri trku z 250km/h dolžina leta po zraku nekaj več kot 50m...

koti, doseženi pri "izstrelitvi" pa so lahko tudi nad 20°.

20100419084030_Capture.jpg

sem poiskal najbolj primerljiv praktičen preizkus s testno lutko, ki je pri hitrosti 50km/h obležala pri 23m oddaljenosti...

hmmm, glede na zadeve v tvojem podpisu sem te imel za kompetentnejšega...

Popravljeno . Popravil ELO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"opinions are like arseholes; everybody has got one."

......ce sem lahko tako predrzen in dopolnim tvoje razmisljanje. :huh:

Sem imel to v mislih, vendar sem se odločil, da že tako uporabljam preveč fraz v angleščini in sem zapisal tako kot sem. Less effective ;)

...and everyone thinks everyone else's stinks.

Indeed.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voznica je napačno ocenila ...

Seveda, če predpostavljamo, da ju je sploh videla in imela možnost ocenjevati...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, če predpostavljamo, da ju je sploh videla in imela možnost ocenjevati...

Seveda, saj to je njena dolžnost, kajti,

mi smo motoristi,

ne vozimo po pisti,

letimo skozi gmajno,

namest čelade s trajno.

Mal ga naravnost žgemo,

v zavoje tud' drvemo,

nič ne trobimo,

z rori tulimo!

Ko pa kaj nasprot nam pride,

panika nam ne uide;

če je baba v avtu stara,

kriva je ona in njena gara ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobri posti, izvirni in naštudirani. Da bi kake izvlečke ven potegnil, mi sicer ni uspelo, imam pa svoje mnenje:

1. tudi če voziš po predpisih (še nisi varen), ni rečeno da ne boš imel prometne nesreče (človeški faktor) in da te ne bodo izsilili, bdw to se mi redno dogaja na relaciji 7 km skoraj vsakokrat ko sem na cesti in ker se imam rad, sem še posebej pazljiv

2. vsako človeško življenje-krivo ali nedožno v nesreči- je samo velika škoda in žalost in tega prav nikomur ne priželim

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem poiskal najbolj primerljiv praktičen preizkus s testno lutko, ki je pri hitrosti 50km/h obležala pri 23m oddaljenosti...

Torej če pri 50km/h letiš 23m potem iz dolžine 50m res sledi, da si vozil 250km/h ?

Zanimivo sklepanje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi dobro prebral, ob tem bil tudi zbran, bi opazil, da je moj izračun narejen za kot 5°. da pa je kot lahko tudi 20°. veliko vlogo igra tudi koeficient dinamičnega upora...

kot je odvisen od večih dejavnikov. od drže na motorju v trenutku trka, od količine zaviranja in prenesene teže na sprednje kolo,... kar nekaj neznank. zaradi tega bo izvedenec hitrost računal (ali določal) po drugih metodah.

namen mojega pisanja je bil zgolj v tem, da ti dokažem, da za 50m ne rabiš 391km/h, kot si ti napisal in vehementno trdil ter s tem negiral trditve ostalih udeležžencev debate.

bi pa vseeno bilo zanimivo videti podatke in izračun, po katerem si ti za 50m prišel do hitrosti 391km/h...

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi dobro prebral, ob tem bil tudi zbran, bi opazil, da je moj izračun narejen za kot 5°. da pa je kot lahko tudi 20°. veliko vlogo igra tudi koeficient dinamičnega upora...

kot je odvisen od večih dejavnikov. od drže na motorju v trenutku trka, od količine zaviranja in prenesene teže na sprednje kolo,... kar nekaj neznank. zaradi tega bo izvedenec hitrost računal (ali določal) po drugih metodah.

namen mojega pisanja je bil zgolj v tem, da ti dokažem, da za 50m ne rabiš 391km/h, kot si ti napisal in vehementno trdil ter s tem negiral trditve ostalih udeležžencev debate.

Namen tvojega pisanja je bil zgolj v tem, da pokažeš, kako si oh-in-sploh pameten. :slap:

Si pa uspel dokazati, da teh '50m' ne pomeni nič.

bi pa vseeno bilo zanimivo videti podatke in izračun, po katerem si ti za 50m prišel do hitrosti 391km/h...

Mislim, da je do hitrosti 391 km/h prišel na enak način, kot so prej nekateri prišli do hitrosti '250 km/h', '200+', 'neznansko hitro' itd.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je vsak posameznik odgovoren za svojo izobrazbo. Vendar ko je od te izobrazbe odvisno ali ti država da neko licenco za vožnjo v prometu, pa to ni več stvar posameznika, ampak stvar sistema, da zagotovi, da grejo ta dovoljenja v prave roke. Get it? Sploh zato ker od tega ni odvisna samo varnost posameznika, ampak tudi vseh ostalih prometnih udeležencev.

Država je zagotovila dovoljenja v pravih rokah z obveznim zdravniškim pregledom, minimalnimi urami v avtošoli ter vozniškim izpitom. Z vozniškim izpitom pridobiš dovoljenje s strani države da lahko aktivno sodeluješ v prometu. Kako se boš pa ti obnašal v prometu je pa odvisno samo od tebe samega in NE od sistema ....

Jaz se popolnoma strinjam z Godyem, ki pravi, da bi bil pogoj za izpit tudi vožnja po dirkališču. Tako bi vsak že takoj ugotovil, da ni boga za jajca prijel s tem ko je naredil A neomejeno in si nabavil R1, ampak da je do tega, da bo znal peljat, še svetlobna leta daleč. Poleg tega pa bi marsikdo tudi uvidel, da je to tapravi plac za izživljanje in bi tudi v prihodnje nadaljeval z obiski steze.

Jaz se s tem ne strinjam....potemtakem bi moral biti isti pogoj tudi za avtomobiliste, saj dandanes avto s 150 konji ni več nobena redkost.

Dirkališče vsekakor je NUJNO potrebno in BI propomoglo k zmanjšanju pizadij na cesti. Če ne kratkoročno pa dolgoročno. Na dolgi rok ne moreš učinkovito vzgajat motoristov željnih adrenalina in hitrosti in jih podit s ceste, češ da to ni plac za njih, da naj se spokajo na za to primerne površine, če pa teh površin pri nas sploh ni. Vse razvite EU države imajo dirkališča in tudi oblasti to podpirajo. Ne vem zakaj moramo bit mi neka temna izjema.

Dirkališče JE potrebno (in ne nujno...), ali bi zmanjšalo pizdarije na cestah ne vem ( ravno tako kot nihče tukaj ne more vedeti tega...). In motoriste željne adrenalina lahko zelo hitro spraviš s ceste....samo sprejmeš zakon o maksimalni moči (kot v Franciji), pa bojo vse R1,GSXR-ji,Ninje in ostale "petarde" samo še na dirkališču...

Nisem zagovornik takšnih "ukrepov" da ne bo pomote, vendar se bojim da glede na zadnje dogodke takšen scenarij ni več daleč......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Država je zagotovila dovoljenja v pravih rokah z obveznim zdravniškim pregledom, minimalnimi urami v avtošoli ter vozniškim izpitom. Z vozniškim izpitom pridobiš dovoljenje s strani države da lahko aktivno sodeluješ v prometu. Kako se boš pa ti obnašal v prometu je pa odvisno samo od tebe samega in NE od sistema ....

Seveda je odvisno obnašanje od posameznika in ne od sistema. Bi pa sistem vseeno moral predstavljat nek filter, ne pa da dane izpit dobi VSAK. Ni vsak za vse, oziroma vsaj po 10 urah učenja ne. Pogoji za izpit bi mogli bit malo bolj zaostreni, vključno z zdravniškimi pregledi, ne pa da so sami sebi namen. Sploh zdravniški pregledi. Še vedno mi ni jasno kako lahko moj 83 letni dedek, ki niti volana ne more več vrtit, dobil podaljšano vozniško dovoljenje, kljub temu, da smo opozorili zdravnico, da menimo, da ni več primeren za v avto. In res ni. Ampak je plačal in dobil zdravniško. Fuj pa tak sistem.

Jaz se s tem ne strinjam....potemtakem bi moral biti isti pogoj tudi za avtomobiliste, saj dandanes avto s 150 konji ni več nobena redkost.

Seveda. Tudi pri avtu bi bilo treba za izpit naredit nekaj več kot sedaj. Obisk dirkališča, ter ob tem še ustreznega pologona ala Vransko, ne bi nobenemu škodil.

Dirkališče JE potrebno (in ne nujno...), ali bi zmanjšalo pizdarije na cestah ne vem ( ravno tako kot nihče tukaj ne more vedeti tega...). In motoriste željne adrenalina lahko zelo hitro spraviš s ceste....samo sprejmeš zakon o maksimalni moči (kot v Franciji), pa bojo vse R1,GSXR-ji,Ninje in ostale "petarde" samo še na dirkališču...

Nisem zagovornik takšnih "ukrepov" da ne bo pomote, vendar se bojim da glede na zadnje dogodke takšen scenarij ni več daleč......

Taki problematični osebki, ki že sedaj počnejo take bedarije kot je prikazano v prispevku, izzivajo, se vozijo z neregistriranimi motorji, itd, ne bodo imeli nobene težave s tem, da se bodo pač vozili brez blokade, v prometnem bo pa pač vpisano 100KM. Pa tudi če bi popolnoma prepovedali športne motorje za na cesto, se da s 100KM motorjem skor čist isto počet, kakot s 180 konjsko R1. Tako da omejevanje zagotovo ni rešitev.

Rešitev je dvih prometne kulture, prevzgoja zdajšnjih voznikov in vzgoja bodočih generacij. In za uspešno opravljeno delo je nujno imet za to primerne površine, torej poligone in tudi dirkališča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je pa tud, da se niso nč spotaknil ob mulce z skuterji(res da niso nad 600cc) k se z briljantina čalado pa špegli furajo po centru po zadni pa še bl izsiljujejo kt nekatere rakete, mam mnenje da tud to spada v nek segment motorizma sej so dvokolesniki, če bi že pr takih začel z vzgojo bi mogoč blo tud mal drgač. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat poglej prispevek....govora je o avtocesti nekje čisto na odprtem in NE na navadni cesti.....

se pa strinjam , da je bolje "testirati" motor na pisti kot na kakšni cesti.

In v čem je razlika. A na avtocesti kaj manj boli, ko se razkantaš ?

Saj vem, da vsak na AC proba kolko mu gre pa podobne šale.

Včasih, ko je bilo na AC manj prometa sem z avtom testiral bremzanje iz 200 na polno in me je prav presenetilo, kako niso bremze pri 100kmh prav niče več primle :( Bi blo to boljše že takrat na kaki progi sprobat, če bi jo imeli. Še boljše, če bi to lahko probal kot del programa v avto šoli.

...

Jaz se s tem ne strinjam....potemtakem bi moral biti isti pogoj tudi za avtomobiliste, saj dandanes avto s 150 konji ni več nobena redkost.

...

Seveda. Tudi za avtomobile bi moral veljati podoben režim, kot je za motorje (z navadnim izpitom samo do določene moči, s šolo dobre vožnje do naslednje meje in s preizkusom na dirkališču neomejeno :whistle: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, v interesu države je da čim več denarja oberejo, zato pa tako komplicirajo z izpitom. In ker se vsi ministri vozijo v bmwjih, mercedesih, vsi grejo krepko čez omejitev, valda nebojo v svoj lonec pljuvali in postavljali nevem kakšnih omejitev za B kategorijo. Ravno delam za A1 , in bom samo za A1 dal toliko kot za avto (ure so 25€, za avto 20€, treba jih je 22 imet in si tam) pa potem še 2x glavno vožnjo pa 9 ur, da bo A neomejeno.

Popravljeno . Popravil logarr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda. Tudi pri avtu bi bilo treba za izpit naredit nekaj več kot sedaj. Obisk dirkališča, ter ob tem še ustreznega pologona ala Vransko, ne bi nobenemu škodil.

Se strinjam. Glede na število vozil v celotni populaciji si dirkališče in center varne vožnje zaslužijo prvo avtomobilisti, potem tovornjakarji in potem, seveda, tudi motoristi.

Ker pa imamo trenutno samo center varne vožnje in je vse ostalo v oblakih, bi lahko država predpisala obvezno udeležbo na tečaju rizičnim skupinam in motorjem z določenim razmerjem kW/kg, ob tem, da bi s subvencioniranjem tečajev znižala ceno le teh.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In v čem je razlika. A na avtocesti kaj manj boli, ko se razkantaš ?

mogoče je razlika ker:

- ni pešcev,kolesarjev,skuteristov,avtomobilistov iz stranskih cest, kanalizacijskih jaškov,itd...

- ni nasproti vozečih vozil

- je asfalt kolikor-toliko dober brez udarnih jam,peska,oljnih madežev

- je nekako bistveno manj dejavnikov na katere moraš biti pozoren kot na navadni cesti

- je nekako tako kot vožnja po pisti ali vožnja v prometu.....le kje so višje hitrosti?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, v interesu države je da čim več denarja oberejo, zato pa tako komplicirajo z izpitom.

Kaj ima pa država z tvojim izpitom, ko ga delaš?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti model, ki ga imenujete kreten (se strinjam) pa nima razčiščem pojem motorizma v glavi. Govoril je o tem, da vozi zaradi adrenalina, kateri pa recimo meni ni glavna stvar. Obstajajo pa taki pacienti. Meni je recimo motor sreča, eden izmed vzrokov

Ko se sprosti adrenalin, se potem sprostijo tudi razne substance, ki povzročajo občutek sreče.

kot lečeči zdravnik ti predpišem branje tvojih lastnih objav, se boš hitro prepoznal ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda je odvisno obnašanje od posameznika in ne od sistema. Bi pa sistem vseeno moral predstavljat nek filter, ne pa da dane izpit dobi VSAK. Ni vsak za vse, oziroma vsaj po 10 urah učenja ne. Pogoji za izpit bi mogli bit malo bolj zaostreni, vključno z zdravniškimi pregledi, ne pa da so sami sebi namen. Sploh zdravniški pregledi.

in kako bi jih ti zaostril? s psihološkimi pregledi?(mimogrede te so obvezni za profesionalne voznike)

Seveda. Tudi pri avtu bi bilo treba za izpit naredit nekaj več kot sedaj. Obisk dirkališča, ter ob tem še ustreznega pologona ala Vransko, ne bi nobenemu škodil.

Se strinjan s obiskom poligona,še vedno pa ne razumem zakaj dirkališča.....nekako si težko predstavljam mamco pri 45.letih ko gre delat izpit in jo nato napotijo na dirkališče dirkat.Poskusi razumeti, da 95% ljudi svoja prevozna sredstva ne uporabljajo za dirkanje in visoke hitrosti (nad 150km/h) temveč za vsakdanje potrebe.Obvladati motorno vozilo v vsakdanjiku ne pomeni vedeti kako se motorno vozilo obnaša pri visokih hitrostih oziroma znati zavirati pri visokih hitrostih, temveč znati predvidevati in pravilno odreagirati glede na dano situacijo in razmere na cesti.

Všeč mi je, da je v tej odaji prikazan tudi drugačen tip motorista (motorist kateri motor uporablja za dolga potovanja

in ne za pisto oziroma divjanje), saj do sedaj še nikjer nisem tega zasledil. Vedno so bili predstavljeni deviantni osebki zaradi katerih so bili ostali "grdi in zlobni, predvsem pa divjaki".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako poligon kot dirkališče je enako pomembno. Pa ne vedno razmišljat tako ozko, da se na dirkališču samo dirka. Mogoče bi bil bolj pravi izraz steza.

Ampak tudi mamca pri 45. letih pritisne na plin in današnji avto je hitro pri 130+ km/h. In če mamca to tudi nenamerno naredi na cesti nima pojma, kako se bo avto obnašal pa bi morala vedeti. In to ji vožnja po stezi omogoči vnaprej. Bi pa po mojem morala ena taka vožnja biti vključena v avtošolski program samo tolko, da vsak vsaj enkrat poskusi zaviranje iz hitrosti nad 130 km/h v nadzorovanem okolju.

aha, smo že na stezi.....dobro.

pa se ti zdi da takšne "steze" s kontroliranimi pogoji (in ne samo s dobrim suhim asfaltom, temveč tudi kakšno drugo podlago) že nimamo v Sloveniji? Meni se zdi da jo imamo....Bi pa takoj navijal še za kakšno takšno zadevo kot jo že imamo....

in kakšna je razlika med dirkališčem in "stezo" (da ne napišem poligon Vransko)? :hmm:

Jaz jo vidim samo v tem, da na poligonu ("stezi") lahko treniraš in obvladaš motorno vozilo na različnih podlagah in različnih (vsakdanje uporabnih) hitrostih, dočim na dirkališču teh različnih podlag in hitrosti ni....

Ne zdi se mi, da razmišljam ozko.....in NISEM proti dirkališču....le moti me, da se venomer uporablja za nevemkakšne teorije zmanjšanja prometnih nesreč in nevemkakšno izboljšanje voznikovih sposobnosti (ravno zato sem se odločil, da bom šel na Marof....po ene treh obiskih Marofa se bojo tresle hlače Rossiju, če je efekt izboljšanja res takšen.. .) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- so pa bolani vozniki ki gredo prehitevat brez da bi pogledali v vzvratno ogledalo - pri 97km/h in potem na prehitevalnem pasu veselo zmanjšajo na 85 .....

- a reeeeeees ????? :lol1:

- udarne jame čisto uspešno nadomeščajo "žlote" - vzdolžni kanali v asfaltu ... in to po dva na pas...

- da je man dejavnikov se delno strinjam... motečih - stranskih res ... samo število udeležencev pa je ponavadi na časovno enoto veliko večje...in veliko večje so tudi zavorne poti - če vzamemo en pavšal : 50km/h - 13m... 100km/h - 38m... 200km/h - http://www.youtube.com/watch?v=yVAjAK5XlfI&feature=related - A demo showing stopping distance from 200km/h under ideal conditions: 278m.

- naj bi bile na pisti večje hitrosti ... samo kot kaže gralahko po AC še malo hitreje....

I like it....

- če greš prehitevat kolono ali avto na AC ki se giblje 130km/ s 200+km/h, potem ne pričakuj visoke starosti...prej ali slej se bo pred tabo pojavilo vozilo , v najboljšem primeru boš lahko kje mimo švignil. V vsakem slučaju si naredil bedarijo nad katero se moraš zamislit in se zahvaliti onemu zgoraj(ali spodaj,kakor komu paše), da ti je dal še eno priliko...pa priporočljiva je čimprejšnja menjava gat, saj se ponavadi čudno obarvajo...

- tudi na AC imaš žal kretene.....vendar so k sreči bolj redki

- malo je razlika če s 200 naletiš na udarno jamo ali "žloto", kajne?

- sedaj si me zmedel....nisem več prepričan, če je manj dejavnikov...če prav razmislim, na AC še nikoli nisem srečal pešca,skuterista,kolesarja,rolkarja,otrok,psov,divjih živali,domačih živali,itd.....(tukaj vstavi po želji)....nihče mi še ni prečno zaprl poti (kar se mi v vsakdanjem prometu redno dogaja).

Evo naloge : dva vozila se gibljeta v isti smeri z isto hitrostjo (150km/) in razdalja med njima je 50m. Ob pretpostavki da oba začneta istočasno zavirati na polno in imata enako dobre bremze ali lahko pride do nesreče?

Sedaj pa to zadevo prenesi na navadno cesto, kjer se ti giblješ s 150km/h in ti 50m pred tabo "intelekt" skoči iz stranske ceste na tvoj pas (nalašč ne bom napisal da se ti postavi "počez"). Boš lahko ustavil?

Je sedaj bolj jasno?

- za pisto ne vem (še nisem bil)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kako bi jih ti zaostril? s psihološkimi pregledi?(mimogrede te so obvezni za profesionalne voznike)

Za začetek sploh ne bi bilo potrebne nobene izostritve, zgolj dosledno upoštevanje že obstoječih pravil. Ne pa da "mora" vsak dobit potrjeno zdravniško potrdilo, tudi če je že na daleč vidno, da ni več sposoben za v promet. Če se še enkrat obrnem na konkreten primer - dedka, vsak normalen človek, ni treba da je strokovnjak, lahko po eni minuti pogovora z njim (brez upoštevanja 20 diagnoz, ki jih ima zaradi srca, pritiska, itd) ugotovi, da ni več za v promet. Ampak podaljšano je dobil, mal je jamral da rabi za v trgovino avto, plačal pa je blo. Kljub opozorilom družinskih članov zdravniku, da ni primeren za v promet ker stalno počne neke neumnosti (prevračanje na streho, podiranje znakov, itd). Lepo prosim..

Torej če se vrnem na začetek. Pred izostritvami, bi bilo že dosledno upoštevanje dosedanjih pravil bistveno zboljšalo zadevo. Če bi bili pa pogoji še malo strožji, pa tudi nič hudega. Vsak pač ni za v promet.

Se strinjan s obiskom poligona,še vedno pa ne razumem zakaj dirkališča.....nekako si težko predstavljam mamco pri 45.letih ko gre delat izpit in jo nato napotijo na dirkališče dirkat.Poskusi razumeti, da 95% ljudi svoja prevozna sredstva ne uporabljajo za dirkanje in visoke hitrosti (nad 150km/h) temveč za vsakdanje potrebe.Obvladati motorno vozilo v vsakdanjiku ne pomeni vedeti kako se motorno vozilo obnaša pri visokih hitrostih oziroma znati zavirati pri visokih hitrostih, temveč znati predvidevati in pravilno odreagirati glede na dano situacijo in razmere na cesti.

Všeč mi je, da je v tej odaji prikazan tudi drugačen tip motorista (motorist kateri motor uporablja za dolga potovanja

in ne za pisto oziroma divjanje), saj do sedaj še nikjer nisem tega zasledil. Vedno so bili predstavljeni deviantni osebki zaradi katerih so bili ostali "grdi in zlobni, predvsem pa divjaki".

To se da čist lepo preprosto rešit z različnimi kategorijami izpitov. Mamca ki se bo vozila s cliotom in podobnimi normalno močnimi vozili ne rabi piste. Za tiste, ki pa pač želijo močnejše avtomobile in motorje pa naj se prej še malo izobrazijo tudi o tem, kako se te zadeve dejansko obnašajo pri večjih hitrostih, preden se jim da dovoljenje za vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za začetek sploh ne bi bilo potrebne nobene izostritve, zgolj dosledno upoštevanje že obstoječih pravil. Ne pa da "mora" vsak dobit potrjeno zdravniško potrdilo, tudi če je že na daleč vidno, da ni več sposoben za v promet. Če se še enkrat obrnem na konkreten primer - dedka, vsak normalen človek, ni treba da je strokovnjak, lahko po eni minuti pogovora z njim (brez upoštevanja 20 diagnoz, ki jih ima zaradi srca, pritiska, itd) ugotovi, da ni več za v promet. Ampak podaljšano je dobil, mal je jamral da rabi za v trgovino avto, plačal pa je blo. Kljub opozorilom družinskih članov zdravniku, da ni primeren za v promet ker stalno počne neke neumnosti (prevračanje na streho, podiranje znakov, itd). Lepo prosim..

Torej če se vrnem na začetek. Pred izostritvami, bi bilo že dosledno upoštevanje dosedanjih pravil bistveno zboljšalo zadevo. Če bi bili pa pogoji še malo strožji, pa tudi nič hudega. Vsak pač ni za v promet.

Rešitev tega problema se skriva v zgoraj boldanem delu....je pa seveda ta zadeva odvisna od vesti,strokovnosti in in načel zdravnika, ki izdaja takšno potrdilo....sistem je OK, ljudje v sistemu so šibka točka.

To se da čist lepo preprosto rešit z različnimi kategorijami izpitov. Mamca ki se bo vozila s cliotom in podobnimi normalno močnimi vozili ne rabi piste. Za tiste, ki pa pač želijo močnejše avtomobile in motorje pa naj se prej še malo izobrazijo tudi o tem, kako se te zadeve dejansko obnašajo pri večjih hitrostih, preden se jim da dovoljenje za vožnjo.

To se da preprosto rešiti tudi na tale način:

1. omejimo elektronsko hitrost vseh vozil na najvišjo zakonsko dovoljeno hitrost 130 km/h (več se tako ali tako ne smeš nikjer peljati.....ampak to nam ne paše,kajne?....je lažje mamco ki si je kupila A4 s 150 kavali naterat na pisto da vidi kako se bremza pri 200,čeprav se ne bo nikoli toliko peljala)

2. izdajamo kategorije vozniških dovoljenj v skladu s letno prevoženimi kilometri (sploh za motoriste)

Po katerem scenariju misliš da bi bilo manj nesreč?

Seveda nisem za nobeno takšno stvar.....le v razmislek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev tega problema se skriva v zgoraj boldanem delu....je pa seveda ta zadeva odvisna od vesti,strokovnosti in in načel zdravnika, ki izdaja takšno potrdilo....sistem je OK, ljudje v sistemu so šibka točka.

Ravno to je pokazatelj, da sistem ni ok. Očitno je premalo nadzora, dohtarji delajo kar hočejo, zdravniško potrdilo ni problem dobit, če te slučajno zavrnejo, se pa malo manj kot javno ve, kam je treba it, da ti bodo pogledali skozi prste. Kje so pristojne službe, da bi malo v red spravile zadeve? Popolno ne bo nikoli, to se zavedam in strinjam se, da smo ljudje šibka točka. Ampak če sistem dopušča to v takem obsegu, potem je očitno čas, da se nekaj spremeni in izboljša. In ne, nimam točne ideje kaj naredit, oziroma kako rešit problem, ampak imamo pa v tej državi ljudi, ki so za to plačani, pa naj malo pošlihtajo zadeve, ki že na prvi pogled ne štimajo. Iz glave lahko zdele naštejem ziher 10 ljudi (večina raznih povratnikov, ki izpit delajo drugič ali tretjič - problemi za alkoholom in drogami), brez kakšnih posebnih vez in poznanstev, ki so si "kupili" zdravniška potrdila, oziroma psihoteste pri "specialistih kjer se to da". Jaz pač ne sprejmem, da je tak sistem ok.

To se da preprosto rešiti tudi na tale način:

1. omejimo elektronsko hitrost vseh vozil na najvišjo zakonsko dovoljeno hitrost 130 km/h (več se tako ali tako ne smeš nikjer peljati.....ampak to nam ne paše,kajne?....je lažje mamco ki si je kupila A4 s 150 kavali naterat na pisto da vidi kako se bremza pri 200,čeprav se ne bo nikoli toliko peljala)

2. izdajamo kategorije vozniških dovoljenj v skladu s letno prevoženimi kilometri (sploh za motoriste)

Po katerem scenariju misliš da bi bilo manj nesreč?

Seveda nisem za nobeno takšno stvar.....le v razmislek

1. Če bi se kakorkoli omejevalo (ala tisti predlogi na 100KM pri motorjih itd), bi bila takšna omejitev še najbolj fer. Za vse lepo enako, ne pa neka diskriminacija določenih udeležencev v prometu in še to s tako omejitvijo, ki ne bi dosegla nič, razen bila sama sebi namen) Sem pa seveda principalno proti tovrstnim omejitvam (ne samo na tem področju). Sem na tem forumu že večkarat utemeljil in razložil zakaj.

2. letno prevoženi KM nekako res niso dobro merilo sposobnosti in znanja motorista. Kategorije glede na moč so boljša rešitev. Itak jih že poznamo, samo da se zadeva malce drugače uredi in razčleni, ter predpiše strožje pogoje za A neomejeno, itd. Strožje pogoje v smislu več praktičnega izobraževanja na za to primernih površinah (poligoni, dirkališča), preden dobiš v roke izpit.

Tudi pri avtomobilih to vsekakor ne bi škodilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko me bo prijela želja po testiranju višjih hitrostih mojega motorja bom vzel nekaj dni dopusta, se zapeljal k našim severnim sosedom kjer imajo no limit autobahn, našel ustrezen tajming in ustrezen odsek, da ne bo prometa in se veselo vozil gor pa dol po avtocesti.

Po naših slovenskih brezpotjih (slabe ceste) in kulturi šoferjev (to, da se vsakič na avtocesti najde model v avtu kateri hoče kao tekmovat proti motorju) bom pa vozil po predpisih ali pa celo počasneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!