Skoči na vsebino

Kdo je kriv


maus

Priporočene objave

I like it....

- če greš prehitevat kolono ali avto na AC ki se giblje 130km/ s 200+km/h, potem ne pričakuj visoke starosti...prej ali slej se bo pred tabo pojavilo vozilo , v najboljšem primeru boš lahko kje mimo švignil. V vsakem slučaju si naredil bedarijo nad katero se moraš zamislit in se zahvaliti onemu zgoraj(ali spodaj,kakor komu paše), da ti je dal še eno priliko...pa priporočljiva je čimprejšnja menjava gat, saj se ponavadi čudno obarvajo...

- tudi na AC imaš žal kretene.....vendar so k sreči bolj redki

- malo je razlika če s 200 naletiš na udarno jamo ali "žloto", kajne?

- sedaj si me zmedel....nisem več prepričan, če je manj dejavnikov...če prav razmislim, na AC še nikoli nisem srečal pešca,skuterista,kolesarja,rolkarja,otrok,psov,divjih živali,domačih živali,itd.....(tukaj vstavi po želji)....nihče mi še ni prečno zaprl poti (kar se mi v vsakdanjem prometu redno dogaja).

Evo naloge : dva vozila se gibljeta v isti smeri z isto hitrostjo (150km/) in razdalja med njima je 50m. Ob pretpostavki da oba začneta istočasno zavirati na polno in imata enako dobre bremze ali lahko pride do nesreče?

Sedaj pa to zadevo prenesi na navadno cesto, kjer se ti giblješ s 150km/h in ti 50m pred tabo "intelekt" skoči iz stranske ceste na tvoj pas (nalašč ne bom napisal da se ti postavi "počez"). Boš lahko ustavil?

Je sedaj bolj jasno?

- za pisto ne vem (še nisem bil)

:D kolk malo je treba , da se dva ne razumeta.... po AC se vozim samo z avtom.... ker motor ne gre dovolj - ga nočem tiščat ker je že malo v letih .. in po prazni največ 150 .. povprečno nastavim tempomat na 134 - 135 ...

- žlot tudi na suhem pri 130 ne maram , kamoli na mokrem... samo udarna jama mora biti dovolj velika - recimo za 2/3 kolesa... večinoma pri 130 na uro vzmetenje ne pade čisto noter... žlota - kanal pa je prekleto nevaren , sploh na AC - po možnosti na levem ovinku , nagnjenem v desno...

- pri 150km/h si lahko siguren , da boš dobil vsaj ene tri avte od zadaj ... plus en kamion...če boš pohodil do konca ... tako da me tisti spredaj še najmanj skrbi....

- na navadni cesti ne vozim 150km/h ....tako da v tem primeru nisem pravi naslov... tudi če bi se mi sfecljalo do te mere mi motor ne gre toliko... in jaz prekleto dobro vem kaj se pravi ustavljati - že pri 30-35 km/h - sem to že obdelal... sicer se nisem zaletel v tisti "fuknjen kombi brez zavornih luči" in nisem padel...je pa šlo koleno v maloro in je bilo 3,5 meseca glavne sezone mimo ...

- pista - ja bi šel enkrat poleti ... z žarom , kišto pira in spalko , da bi komot kak pir ruknu zvečer...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. letno prevoženi KM nekako res niso dobro merilo sposobnosti in znanja motorista. Kategorije glede na moč so boljša rešitev. Itak jih že poznamo, samo da se zadeva malce drugače uredi in razčleni, ter predpiše strožje pogoje za A neomejeno, itd. Strožje pogoje v smislu več praktičnega izobraževanja na za to primernih površinah (poligoni, dirkališča), preden dobiš v roke izpit.

Tudi pri avtomobilih to vsekakor ne bi škodilo.

Si prepričan v to zgoraj boldano? kajti potem si ne znam razlagati naše "letečmane" zakaj so tako dobri vozniki , ko pa je retkokateri od njih "videl" dirkališče, so vsak dan na cesti v prometu pa še samo bogih 100 kavalov na bemwejih vozijo....verjetno je nekaj v hrani...ali pa je morebiti zato ker vozijo takšne super-duper motorje... :evilgrin:

Letno prevoženi kilometri so še kako važni, saj le s prevoženimi kilometri bolj in bolj usposabljaš sebe za vsakdanje preživetje v prometu...ne boš verjel, ampak "naučiš" se predvidevati in nekako "brati" ostale udeležence v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- pista - ja bi šel enkrat poleti ... z žarom , kišto pira in spalko , da bi komot kak pir ruknu zvečer...

ewo....jaz prinesem meso, ti pir pa žar,ok? moram že enkrat sprobat to pisto, da ne bom kot črna ovca..... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si prepričan v to zgoraj boldano? kajti potem si ne znam razlagati naše "letečmane" zakaj so tako dobri vozniki , ko pa je retkokateri od njih "videl" dirkališče, so vsak dan na cesti v prometu pa še samo bogih 100 kavalov na bemwejih vozijo....verjetno je nekaj v hrani...ali pa je morebiti zato ker vozijo takšne super-duper motorje... :evilgrin:

Letno prevoženi kilometri so še kako važni, saj le s prevoženimi kilometri bolj in bolj usposabljaš sebe za vsakdanje preživetje v prometu...ne boš verjel, ampak "naučiš" se predvidevati in nekako "brati" ostale udeležence v prometu.

Kilometri so vsekakor zelo koristni, več kilometrov, več izkušenj, normalno. Dobro merilo niso zato, ker nismo vsi enaki. Nekdo se z 10k km letno v prometu bolje znajde, je bolj previden in bolj varen voznik, kot nekdo drug z 20k km. Zato ne moreš na tak način sortirat. Če se stvar rešuje s kategorijami, oziroma s strožjimi pogoji za pridobitev vozniškega dovoljenja, več prakse itd, so pa pogoji za vse enaki in vsi morajo enako dat skoz, da pridejo do željenega dovoljenja in je tako bolj fer. Razlika le v tem, da tisti, ki je bolj talentiran verjetno z manj, tisti drugi pa z več truda.

Pa tudi če to odmislimo, bi se zelo težko kontroliralo koliko km nekdo prevozi.. Pa tudi če bi se vzpostavilo nek sitem preko katerega bi se to spremljalo, ali celo določilo osebo, ki bi prišla uradno odčitat števec, to ne bi šlo. Enega motorja ne vozi vedno samo en motorist - včasih je en motor pri bajti, šoferji pa trije. Potem nekateri pogosto menjajo motorje, kupiš in prodaš dva rabljena motorja v sezoni, itd. Praktično neizvedljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ewo....jaz prinesem meso, ti pir pa žar,ok? moram že enkrat sprobat to pisto, da ne bom kot črna ovca..... :D

:OK: spet bo moja suzi tovorno živinče...no sej se ne pritožuje.... počas pa naglas ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LJ-morje 35 min.? Ni slabo. Jaz po AC rabim uro in pol, po stari pa dve uri in pol. Imam vsaj eno če ne dve čik in kofe pavzi. Pa še eno priznam: uživam v vožnji, ne v hitrosti.

Dirkališče? Moje mnenje je, da ne bi rešilo problema divjanja po cestah. Kot je nekdo napisal, cena uporabe je previsoka za povprečnega mladca - vinjeta za AC je neskončno cenejša. A je kdo razmišljal o tem, koliko tako dirkališče stane? In da ga je treba potem še vzdrževati? Grobnik je svetovno znano dirkališče s tradicijo, pa ga vseeno počasi hudič jemlje. Dirkališč je v Evropi za vsa tekmovanja več kot preveč, konkurenca je huda in verjetnost, da bi bilo novo dirkališče finančno uspešno, je enaka ničli. In ne pozabite, SLO ni bogata država, ki bi lahko financirala čisto vse, kar si njeni državljani zamislijo. Čeprav očitno naši državniki mislijo drugače in denar razmetavajo kot kakšen brunejski šejk.

In sam prispevek na tv-ju? Videli smo že veliko slabše. So pa vsi govorili resnico (če odmislimo debilno nakladanje o času, potrebnem, da se pride do morja - fant si je pač privoščil malo pesniške svobode). Priznam pa, da mi je bilo Rifletovo razmišljanje še najbližje.

Pa da ne bo spet kakega ognja v strehi, zgoraj napisano je MOJE mnenje, drugačnega drugim vedno dopuščam in ga ne popljuvam.

Predvsem pa VSEM želim srečno vožnjo in da bi celi prišli tja, kamor ste se namenili.

Popravljeno . Popravil andi1
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si prepričan v to zgoraj boldano? kajti potem si ne znam razlagati naše "letečmane" zakaj so tako dobri vozniki , ko pa je retkokateri od njih "videl" dirkališče, so vsak dan na cesti v prometu pa še samo bogih 100 kavalov na bemwejih vozijo....verjetno je nekaj v hrani...ali pa je morebiti zato ker vozijo takšne super-duper motorje... :evilgrin:

Letno prevoženi kilometri so še kako važni, saj le s prevoženimi kilometri bolj in bolj usposabljaš sebe za vsakdanje preživetje v prometu...ne boš verjel, ampak "naučiš" se predvidevati in nekako "brati" ostale udeležence v prometu.

Je pa dejstvo, da letečmani na leto naredijo povprečno vsak mogoče kakih 5000 km, vsaj ko sem se nazadnje pogovarjal z njimi in tudi po uradni poti zahteval neko statistiko. No, vsaj v celjskem rajonu je bilo tako.

ewo....jaz prinesem meso, ti pir pa žar,ok? moram že enkrat sprobat to pisto, da ne bom kot črna ovca..... :D

Droga ko droga ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LJ-morje 35 min.? Ni slabo. Jaz po AC rabim uro in pol, po stari pa dve uri in pol. Imam vsaj eno če ne dve čik in kofe pavzi. Pa še eno priznam: uživam v vožnji, ne v hitrosti.

..................

In sam prispevek na tv-ju? Videli smo že veliko slabše. So pa vsi govorili resnico (če odmislimo debilno nakladanje o času, potrebnem, da se pride do morja - fant si je pač privoščil malo pesniške svobode). Priznam pa, da mi je bilo Rifletovo razmišljanje še najbližje.

Pa da ne bo spet kakega ognja v strehi, zgoraj napisano je MOJE mnenje, drugačnega drugim vedno dopuščam in ga ne popljuvam.

Predvsem pa VSEM želim srečno vožnjo in da bi celi prišli tja, kamor ste se namenili.

V tem delu se popolnoma strinjam s tabo. Tudi jaz do morja porabim vsaj 1,5 do 2 uri (odvisno katero smer uberem in koliko postankov je vmes).

Dirkališče? Moje mnenje je, da ne bi rešilo problema divjanja po cestah. Kot je nekdo napisal, cena uporabe je previsoka za povprečnega mladca - vinjeta za AC je neskončno cenejša. A je kdo razmišljal o tem, koliko tako dirkališče stane? In da ga je treba potem še vzdrževati? Grobnik je svetovno znano dirkališče s tradicijo, pa ga vseeno počasi hudič jemlje. Dirkališč je v Evropi za vsa tekmovanja več kot preveč, konkurenca je huda in verjetnost, da bi bilo novo dirkališče finančno uspešno, je enaka ničli. In ne pozabite, SLO ni bogata država, ki bi lahko financirala čisto vse, kar si njeni državljani zamislijo. Čeprav očitno naši državniki mislijo drugače in denar razmetavajo kot kakšen brunejski šejk.

V tem delu se s tabo ne strinjam. Dokaz, da dirkališča tudi finančno delujejo je ta, da imajo prav vsi Slovenski organizatorji (to lahko preveriš pri njih samih) VEDNO zapolnjena vsa mesta. Kar se pa Grobnika tiče; če se v bližini pojavita eno ali dve dirkališči, bodo tudi na Grobniku prisiljeni na eno večjo rekonstrukcijo drugače objekt več ne bo obiskan. Dokler pa konkurence ni in imajo tako zasedenost, kot jo imajo, pa potreb po prenovi enostavno nimajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tem delu se s tabo ne strinjam. Dokaz, da dirkališča tudi finančno delujejo je ta, da imajo prav vsi Slovenski organizatorji (to lahko preveriš pri njih samih) VEDNO zapolnjena vsa mesta.

Brez zamere, mislil sem na finančno uspešnost dirkališča, ne na uspešnost raznih organizatorjev, ki organizirajo ogled in njegovo eno ali dvodnevno uporabo. Oni pač niso njegovi lastniki, ampak ga le začasno najamejo. In če so oni uspešni, še ne pomeni, da so uspešni tudi upravljalci dirkališča. Npr. tudi neka turistična agencija je lahko zelo uspešna, pa letalska firma, s katero potuje, gaga v dolgovih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se sprosti adrenalin, se potem sprostijo tudi razne substance, ki povzročajo občutek sreče.

kot lečeči zdravnik ti predpišem branje tvojih lastnih objav, se boš hitro prepoznal ...

Ti očitno res ne moreš tega pozabiti in razumeti. Pogoj za srečo ni adrenalin kot tak. Če se imaš za nekega psihiatra ki bo določal, kdo lahko vozi in

kdo ne, sploh ne vem, kakšne kriterije bi ti imel? Da bi mlademu človeku z refleksi na 120%, nadpovprečno inteligentnostjo in razumskim odločanjem ter povrh vsega z močno karizmo in karakterjem, ti kar prepovedal voziti - ne boš dosegel nič. Lahko si nekaj prizadevaš tukaj ampak najprej razčisti pri sebi. Tolk ko sem jaz z mopedom prevozil mrtvo pijan (najstniška leta, ko smo ''športali''), bi bil marsikdo že 120X na drugem svetu. Se razume, ti časi so za vedno minili in tega nebi več počel. Pa te 15 pirov in kakšen šnops bolj onesposobi, kot katerikoli -da rečem- tablet, ki sploh nima vpliva na odločanje na cesti. So pa ljudje, ki jih že tableti (stranski učinki)in 1-2 pira onesposobijo za cesto. So pač bolj občutljive osebe tudi na svetu. Mene žal ne (v primeru da bi kaj spil), zato si najdi drugo osebo za j_bat.

Poznam kup ljudi, ki imajo izpit, čeprav so nevarni za promet in so ga dobili po vezah. In čeprav je eden izmed njih do smrti povozil človeka ga niso spoznali za krivca :doze: Poznam že nekaj let tega človeka in on se je recimo dajal z motoristi na cesti Kočevje-Brod na Kolpi z Octavio RS. Groza. In en drugi, ki je prišel po vezah za policista, čeprav je enkrat izgubil izpit zaradi prevelikega odmerka drog.

Še najbolj vpijoč problem pa je z motoristom z okolice Ljubljane (ne dajem podatkov), ki zelo opit seda na motor (ninja) in zelo opito tudi vozi - prehitro za zdrav razum seveda.

Stari ljudje - se strinjam pa so redkokateri še za volan. Čeprav vozijo zelo počasi in previdno je to lahko samo še bolj nevarno. Ne vem kakšni kriteriji so tu postavljeni, dejstvo pa je, da ogrožajo sebe in druge. Na cesti Lj-Kočevje je pred leti starega voznika infarkt in priletel je čelno v 24-letno nič krivo mojo daljno sestrično in sta trčila do smrti.

Blizu nas živi tudi 93-letnik, ki mu pravimo fosil in zvesto vozi svoj avto, čeprav je možnost, da bo direkt za volanom umrl. O tem pa naj odločajo zdravniške komisije, ne mi. Naj pa bo to pošteno tudi do nas, sploh motoristov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogoj za srečo ni adrenalin kot tak. Če se imaš za nekega psihiatra ki bo določal, kdo lahko vozi in

kdo ne, sploh ne vem, kakšne kriterije bi ti imel? Da bi mlademu človeku z refleksi na 120%, nadpovprečno inteligentnostjo in razumskim odločanjem ter povrh vsega z močno karizmo in karakterjem, ti kar prepovedal voziti - ne boš dosegel nič.

Kaj pa je sreča? Pogoj za srečo je točno znan - skupek nekih kemikalij, rečemo jim hormoni. In ta občutek povzročajo tudi endorfini. Ti se sproščajo po agresivni 'vadbi'. Več o tem morda tukaj.

In ne - nisem mislil tvojih staaarih objav, že nekatere, ki si jih zapisal v minulih dveh tednih, dovolj dobro pričajo o tem.

Morda se motim in vsekakor ti ne želim delati krivice, vendar - ti imaš res srečo, da ti motorji skos komplet crknejo in so v generalnem popravilu, sicer bi bil morda (kot rečeno - lahko se motim, vsekakor pa ti tega ne privoščim, ali ti želim delati krivice) že davno pod rušo ...

PS: nobena reč nikoli ni "na 120%". Tudi 100% je nemogoče doseči ...

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, malo bo offtopic, ker nočem, da postane osebna debata.

Sploh se nočem prepirat, ampak je dosti motoristov, ki si pač najnovejše tehnike ne moremo privoščiti.

Tako si prisiljen v nakup nečesa starega in potem s svojim znanjem to vozilo spraviš v dobro stanje.

Ne rečem, da si ne želim nove fireblade, ampak v današnjem času ko se menjajo službe ko gate, denarja pa ni in noče bit,

si enostavno ne moreš pomagati. Poleg tega je do službe zelo težko priti ker vsak pričakuje, da si popoln delavec.

Jaz malo takih poznam. Meni manjka samo nakup gum in registracija, ker pa starši ne pomagajo, sam pa ne 'sfolgam', mislim,

da bo šla tudi ta sezona v nič. Čeprav sem kljub nizkim dohodkom uspel nabavt komplet novo opremo pa narest komplet remont motorja (vse skupaj ~1400eur) + domačega dela če bi ga delali servisi in ličarji ~1200eur (sem dal minimum urne postavke),

se stvar premika zelo pošasi in ko ostaneš brez dohodkov, nikamor.

Ni pa tole čisto offtopic, saj recimo v takih oddajah ne povejo, koliko smo motoristi za svojo, da rečem ljubezen do tehnike in svobode pripravljeni odšteti in žrtvovati. Nekateri res živimo za to. Nekdo, ki 2X letno sesuje novo R1 pa se mora res vprašat, zakaj se spravlja v takšno početje in če ima to smisel. Je razlika sesuti motor, vreden 800eur in tistega, ki je 12000.

Pravijo pa, da držimo skupaj in si pomagamo, pa mi lahko kdorkoli pošlje na pm, če ve za kako vredu službo s tehnične ali druge stroke, samo da ni zahtevan fax. Bom zelo hvaležen.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako si prisiljen v nakup nečesa starega in potem s svojim znanjem to vozilo spraviš v dobro stanje.

In potem z načinom vožnje (90% časa v rdečem polju - nekaj takega si sam navedel, če se ne motim) spet v 'slabo stanje' .... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda. Tudi za avtomobile bi moral veljati podoben režim, kot je za motorje (z navadnim izpitom samo do določene moči, s šolo dobre vožnje do naslednje meje in s preizkusom na dirkališču neomejeno :whistle: )

Res je. Samo ni nekega interesa, ker je uporabnikov avtomobilov več in so močnejši. Takoj bi se pritožili in niti do koncepta zakona ne bi prišlo. Pri nas bi pa radi celo omejili kW. Najprej bo omejitev 72kW, potem seveda ne bo nič manj nesreč, pa bomo prišli na 50kW, potem bo spet to preveč pa bojo dali 15kW... ne vem, če se ena stranka v francoskem parlamentu celo ne zavzema za to, da se motorje čisto ukine.

Da bi isto naredili pri drugih vozilih noče nihče nič slišat, ker verjetno tudi tisti, ki v Bruslju pacajo predpise za motoriste, sami vozijo avtomobile (ali pa jih drugi vozijo naokoli), ki jih žene vsaj 200 konjev, če ne več. Ne gre toliko za željo po obvladovanju motoristov, da si le-ti kaj ne naredijo kot po tem, da jih pač motorji motijo (in nam želijo pač veselje do tega pokvarit). Važno je pa predvsem, kako nevaren si za druge udeležence v prometu. Z avtom imaš bistveno večjo kinetično energijo, manj maneverskega prostora in tudi nesreče so hujše. Se ne spomnim, kdaj bi nazadnje kak motorist koga v avtomobilu ubil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda ni nič spornega.....dokler se kdo ne razsuje in pobere še kakšnega gledalca zraven....takrat pa stvari ratajo hudo sporne...pa seveda policija spet ni ukrepala pravilno, kajne?

Bolje tam ,kot po avtocesti ali pa celo navadni cesti. Sicer pa gledalce odpihne tudi kdaj pri reliju, pa se ne sekiramo kaj preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi načeloma nimam problemov s takim početjem na raznih zaprtih odsekih, kjer ni prometa itd.. Tudi gledalci pridejo tja po lastni želji, vidijo kaj se dogajajo in če se postavijo na cesto 1m od dogajanja ob morebitni nesreči tudi sami nosijo čist isto odgovornost kakor tisti, ki tam tiščijo.

Problem je bolj v tem, da zadeva ni organizirana, ni nobenih pravil in najpomembneje, tja lahko brez težav zaidejo otroci (kot se je tudi zgodilo) in to kar kliče po pizdariji.

Bi pa drugače potrebovali en plac kot je bil ta, oziroma magari en velik parking kjer bi se dalo malo izživljat, stunting, driftanje, itd, sem prepričan, da bi marsikdo z veseljem šel kdaj mal probat kej. Tega je povsod ogromno, tudi v tujini, sam ponavadi je večinoma nelegalno na kakšnih parkiriščih ali zaprtih odsekih. Izpeljat vse tako kot treba spet pomeni organizacijo, cel kup stroškov, itd, pa smo spet tam..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je Jure ... Bi pa drugače potrebovali en plac kot je bil ta, oziroma magari en velik parking kjer bi se dalo malo izživljat, stunting, driftanje ... Lahko bi recimo na Brniku preden so ga odprli povabli motoriste, vzeli vsakemu na vstopnini nekaj eur in gas po novem asfaltu, ravnine pa kokr češ (no ja, skor)... :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ni slaba ideja, pa še motorje, da bi dali na izposojo, tako, da če ga malo rukneš.........

Še vedno pa trdim, da tisti, ki rabijo adrenalin, ne bodo dirkali na zaprtih odsekih(ko kolega v prispevku), ampak bodo morali (ker rabijo) izživljati svoje norije na cesti. Verzije različnih night riderjev in podobni. In njim nič ne pomaga, ne akcije, ne zakoni, ne policija....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!