Popularna objava Izek Objavljeno April 14, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno April 14, 2010 Lepo pozdravljeni vsi skupaj. Najprej bi vas povabil, da nadaljujete z branjem, kajti če ste z radovednostjo prišli že tako daleč, potem vam svetujem da berete dalje. Pred kratkim ( v torek 12.4.2010) je bila objavljena tema "EU: 100 je dovolj" na motosvetu in kot verjetno marsikoga drugega je tudi mene zanimalo, kako in kaj, ter sem poiskal dodatne informacije. Prišel sem do spoznanja, da bo vse skupaj tukaj lahko bistveno prej (v najslabšem primeru že letos ali prihodnje leto?), kot si vsak od nas upa misliti, in na žalost rečeno, ljudje ki o tem odločajo, več kot očitno premalo vedo, hkrati pa brez statističnih ali strokovnih dokazov in mnenj, delajo krivico nam. Kolikor sem pravilno razumel, jim je v interes zmanjšati CO2 izpuste, povečati varnost na cesti ter usposobiti motorista, da bo primeren za današnji promet. Vse lepo in prav, vse dokler vsak sam ne prebere kakšne ukrepe imajo v mislih. -Kar se tiče ABS, vsak sam ve, da ABS ne rešuje življenj, kdor ne vozi v skladu s svojimi sposobnostmi se ravno tako spravlja v nevarnost, ABS mu še samo doda kančen samozavesti, da lahko gre še nekoliko več, "saj ima ABS in se lahko v vsakem primeru ustavi". Seveda je vedno več motorjev z ABS in vsak posameznik prostovoljno izbira. Tako da menim, da kdor ga želi, naj ga ima, kdor pa ne želi, pa naj se sam odloči. (Kdor že tako ne zna in ne ve kdaj se zavira, mu tudi ABS ne bo pomagal.) -Zmanjšati izpuhe CO2: Kot vsak sam ve, so motoristične sezone omejene, torej, ne vozimo se 12 mesecev na leto, in še to opravimo nekje med do 15.000 km (maksimalno 25.000km). Tudi število motoristov in motorjev v rabi je bistveno manj, poraba takorekoč skormna napram vsem SUV (sub-urban vehicle), ki s svojo požrešnostjo krožijo v naših in tujih mestih, in niso nič drugega kot znak prestiža in luksuza. Že samo če pomislim, koliko je takšnih avtomobilov, ki imajo porabo nad 15 l /100 km in napravijo kar nekajkrat več kilometrov kot mi, pa ni še vedno nič konkretnih ukrepov. Na tole se bom še ozrl kasneje. Predvsem je problem, da bo velik strošek prenesen na motorista, saj bo potrebno izpolnjevati zahtevane meje izpustov CO2, kar pa vsi vemo, da s sedanjimi motorji ne bo ravno mogoče (vonjali bencin z izpuha?). Tako bo potrebno redno hoditi na preventivne preglede itd.. vsi vemo kako gre dalje. -Zmanjšanje na 100 konjev: Tole je verjetno največje posredovanje v svobodo izbire in možnosti nakupa, ki nima nobene znanstvene podlage! V želji, da bi zmanjšali smrtnost in izpuhe, kjer pa ni nikakršnih povezave ali obstoječih podatkov da to drži. Vse kakor bo to velik udarec za razvijanje in nadaljno prodajo motornih koles. Če smem dopolniti, da so na cesti dovoljeni avtomobili, ki imajo več kot 200+ konjev in porabo več kot 20l /100km (se vračam nazaj) in je neverjeten absurd, da se tukaj ne stori ničesar, a hkrati nam odrekujejo možnost nakupa in izbire. Ne pravim, da vsak ki ima motor z več kot 100 konji, jih izkoristi ali jih povsem potrebuje, vendar tukaj ni problem v tem. Gre za fundamentalno pravico, ki bi je morali tudi mi biti deležni v bližnji prihodnosti, da imamo na možnost izbrati in se samostojno odločiti. Na koncu koncev, vsak sam odgovarja zase ter prevzema odgovornost za svoja dejanja (vsak je seznanjej s tveganjem, tako na motorju, avtomobilu, skakanjem s padala, bungy-jumping,... ). -Serijske omejitve izdelkov: Naj bi šlo za naprej predpisane izdelke za motorna vozila. Primer: proizvajalec nam bo navedel, da je možno uporabiti samo originalne komponente, gume, zračne filterje, oljne filterje, svečke... Hkrati, pa bodo naredili takšne motorje, da razen uradnih (njihovih originalnih) serviserjev, naj ne bi bilo možno zanemnjati niti enega vijaka. Kar nas na koncu pripelje do neverjetnih stroškov (vsak od nas je že kdaj bil pri originalnem serviserju, in kar ni mogel verjeti kaj vse so računali, tudi za nepomemben vijak). To in še marsikaj si lahko preberete v spodnji povezavi. Če ne drugega, vas tukaj obveščam, da ne boste bili presenečeni, ko bodo prišli novi zakoni in njihov nesmisel. Če želite, razširite novico dalje in obvestite še druge motoriste, ki verjetno niso aktivni na forumu ( Vsekakor tema debate ob kakšni kavici ). Vsekakor se naj bi FEMA (The Federation of European Motorcyclists' Associations - federacija za evropska motoristična združenja) borila za naše interese, ampak to je vse skupaj vprašljivo, kaj lahko storijo (če jim je sploh v interesu). Kot kaže bo motociklizem podvržen interesu redkih, ki bodo nad nami služili masne denarce, medtem ko bomo mi morali biti spijaznjeni z izgubo. Ali imamo mi, motoristi, uporabniki, sploh kaj besede? Ali smo samo zato, da plačamo? Ne znamo razmišljati in nimamo svoje glave, ali smo otroci, ki jih je potrebno voditi? Navsezadnje je tako izpadlo. OPOMBA: Možne napake, za katere se opravičujem. Svetujem, da si vsak sam prebere spodnje prispevke. Linki: http://www.fema-online.eu/ http://www.fema-online.eu/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=51&cntnt01returnid=15 http://hellforleathermagazine.com/2010/03/the-truth-behind-europes-pendi.html Lep pozdrav vsem skupaj. Lencdo, m147, casper7 in 21 others 22 2
dukemb Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Vse skupaj izgleda kot slaba 1. aprilska šala.
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Vse skupaj izgleda kot slaba 1. aprilska šala. Ja ,res je tekst poln nekih bučk in tudi večjih buč. BenX, Tomozuki, sayo in 20 others 4 19
SOLO1 Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 ja še mal pa bojo tisti ZF filmi pred dvajsetimi leti realnost,ko nas bojo vodli kot lutkice okol škoda da peščica psihičov kroji naše usode.................mi smo pa lepo tih daneb, znj, casper7 in 1 other 4
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 (popravljeno) Hvala za povabilo. Prišel sem do spoznanja, da bo vse skupaj tukaj lahko bistveno prej (v najslabšem primeru že letos ali prihodnje leto?), kot si vsak od nas upa misliti, in na žalost rečeno, ljudje ki o tem odločajo, več kot očitno premalo vedo, hkrati pa brez statističnih ali strokovnih dokazov in mnenj, delajo krivico nam. -Kar se tiče ABS, vsak sam ve, da ABS ne rešuje življenj, kdor ne vozi v skladu s svojimi sposobnostmi se ravno tako spravlja v nevarnost, ABS mu še samo doda kančen samozavesti, da lahko gre še nekoliko več, "saj ima ABS in se lahko v vsakem primeru ustavi". Ti dokaze in strokovna mnenja za nasprotne trditve imaš, predvidevam? (take, ki niso plod forumskih debat, kjer 1000 motoristov piše "joj, kaj nam delajo, pojma nimajo"? Po drugi plati - na "žlajfanju" se največkrat prevrnejo ravno manj izkušeni, ki bi jim ABS takrat rešil glavo (ali nogo, roko, motor ...). (Preveč) izkušeni pa itak letijo kot gluhe svinje in sicer znajo žlajfat, vendar jim pogosto ne znese (spljoh) pravočasno nažlajfat. Kot laični strokovnjak ocenjujem, da je ABS koristen (in si ga tudi želim, a na mojem motorju ga takrat ni bilo dobavljivega). To o koristnosti ti bo razložil in najbolje demonstriral tudi eden naj-strokovnjakov pri nas, gospod Brane Legan (če še nisi slišal zanj, vtipkaj v Google in se čudi). (Kdor že tako ne zna in ne ve kdaj se zavira, mu tudi ABS ne bo pomagal.) Seveda mu bo! -Zmanjšati izpuhe CO2: Kot vsak sam ve, so motoristične sezone omejene, torej, ne vozimo se 12 mesecev na leto, in še to opravimo nekje med do 15.000 km (maksimalno 25.000km). Tudi število motoristov in motorjev v rabi je bistveno manj, poraba takorekoč skormna napram vsem SUV (sub-urban vehicle), ki s svojo požrešnostjo krožijo v naših in tujih mestih, in niso nič drugega kot znak prestiža in luksuza. Že samo če pomislim, koliko je takšnih avtomobilov, ki imajo porabo nad 15 l /100 km in napravijo kar nekajkrat več kilometrov kot mi, pa ni še vedno nič konkretnih ukrepov. V "izpuhe co2" so skriti tudi drugi izpuhi. Ne vem, če veš, vendar večinoma so motorji ekološko podrejeni še normi Euro3, ki je v svetu avtomobilov že orenk zastarela - omejitve so fizikalne (velikost naprav) itd. Skratka - avtomobili, ki imajo normo Euro3, dobijo 'kazensko' 10-odstotni dodatni davek, v Sloveniji pa smo se temu dokaj spretno izognili. (zaenkrat) Kilometri in sezona gor ali dol - avte tudi nekateri uporabljajo le 5000 km letno, nekateri pa pač 100.000. Predvsem je problem, da bo velik strošek prenesen na motorista, saj bo potrebno izpolnjevati zahtevane meje izpustov CO2, kar pa vsi vemo, da s sedanjimi motorji ne bo ravno mogoče (vonjali bencin z izpuha?). Tako bo potrebno redno hoditi na preventivne preglede itd.. vsi vemo kako gre dalje. Ne, ne vemo. Kako? -Zmanjšanje na 100 konjev: Tole je verjetno največje posredovanje v svobodo izbire in možnosti nakupa, ki nima nobene znanstvene podlage!V želji, da bi zmanjšali smrtnost in izpuhe, kjer pa ni nikakršnih povezave ali obstoječih podatkov da to drži. Vse kakor bo to velik udarec za razvijanje in nadaljno prodajo motornih koles. Če smem dopolniti, da so na cesti dovoljeni avtomobili, ki imajo več kot 200+ konjev in porabo več kot 20l /100km (se vračam nazaj) in je neverjeten absurd, da se tukaj ne stori ničesar, a hkrati nam odrekujejo možnost nakupa in izbire. Motorist je na cesti za 50-krat bolj ogrožen (za poškodbo in smrt) od avtomobilistov. Veliko tega je povezanega z zmogljivostjo/mamljivostjo moči motorjev. Sami vemo - mnogi to vztrajno ponavljajo - da je motor/hitrost/zmogljivost kot droga. Ne pravim, da vsak ki ima motor z več kot 100 konji, jih izkoristi ali jih povsem potrebuje, vendar tukaj ni problem v tem. Gre za fundamentalno pravico, ki bi je morali tudi mi biti deležni v bližnji prihodnosti, da imamo na možnost izbrati in se samostojno odločiti. Tudi določenih tipov avtomobilov ne moreš kupiti (za vožnjo po cesti). Na dirkališču so dovoljeni. Na koncu koncev, vsak sam odgovarja zase ter prevzema odgovornost za svoja dejanja (vsak je seznanjej s tveganjem, tako na motorju, avtomobilu, skakanjem s padala, bungy-jumping,... ). Da. A če je neodgovoren, padejo bremena sanacije na skupnost (zdravstveno in nezgodno zavarovanje, rehabilitacija, itd ...). -Serijske omejitve izdelkov: Naj bi šlo za naprej predpisane izdelke za motorna vozila. Primer: proizvajalec nam bo navedel, da je možno uporabiti samo originalne komponente, gume, zračne filterje, oljne filterje, svečke... Hkrati, pa bodo naredili takšne motorje, da razen uradnih (njihovih originalnih) serviserjev, naj ne bi bilo možno zanemnjati niti enega vijaka. Kar nas na koncu pripelje do neverjetnih stroškov (vsak od nas je že kdaj bil pri originalnem serviserju, in kar ni mogel verjeti kaj vse so računali, tudi za nepomemben vijak). Tole imaš mogoče prav, protiargumentov nimam. Zgleda, da si eden tistih, ki radi "sami doma šraufajo". Hobi-mehanik :-). Vsekakor se naj bi FEMA (The Federation of European Motorcyclists' Associations - federacija za evropska motoristična združenja) borila za naše interese, ampak to je vse skupaj vprašljivo, kaj lahko storijo (če jim je sploh v interesu). Ali pa so pač uvideli, da je tako res smiselno? Ali boš rekel, da je par slovenskih moto forumašev bolj pametnih od strokovnjakov pri FEMA? Kot kaže bo motociklizem podvržen interesu redkih, ki bodo nad nami služili masne denarce, medtem ko bomo mi morali biti spijaznjeni z izgubo. Ali imamo mi, motoristi, uporabniki, sploh kaj besede? Ali smo samo zato, da plačamo? Ne znamo razmišljati in nimamo svoje glave, ali smo otroci, ki jih je potrebno voditi? Navsezadnje je tako izpadlo. Motoristi / uporabniki imamo besedo, imamo pa tudi obveznosti. In če ne znamo sami paziti nase (globalno gledano), bodo pač to naredile inštitucije. Nikomur ni v interesu, da se pobijamo - čeprav si sami tako izberemo (ali celo želimo?). Popravljeno April 14, 2010. Popravil mashina Jure, rebel, mamkabozja in 15 others 10 8
aero Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Spet neko jokcanje, bolj kot stroški gre marsikomu v nos omejitev konjev, za na cesto jih res ne rabiš več kot 100, za dirkališča pa ni in ne bo omejitve....brezvezne debate spet. m147, fp4492, daneb in 15 others 7 11
Demon Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 (popravljeno) Spet neko jokcanje, bolj kot stroški gre marsikomu v nos omejitev konjev, za na cesto jih res ne rabiš več kot 100, za dirkališča pa ni in ne bo omejitve....brezvezne debate spet. Ni vprašanje, če jih za na cesto rabiš ali ne... Jaz bom rekel tako imam jih 178, prej sem imel "samo" 102. Pa ti povem, da v kolikor imaš desno zapestje kolikor toliko urejeno, je veliko lažje voziti 178 KM, tako da ja, JIH RABIM in jih bom imel morda kdaj še več! Popravljeno April 14, 2010. Popravil Demon sergini, aero, BenX in 5 others 4 4
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 (popravljeno) Pa še razmislek: Kdo je prinesel v svet motorizma take moči, kot so 160, 180, 200 konjev? Japonci. Kakšne omejitve imajo Japonci? Na cestah grozljivo nizke - na avtocesti 100 km/h. Motorji tam za cesto (kolikor vem, lahko da se motim) ne smejo presegati 180 km/h - na dirkališčih pa lahko. Še nekaj let nazaj Japonci na Japonskem teh hudih strojev, ki jih "mi" kupujemo kot za stavo, sploh niso mogli kupovati - morali so jih uvažati iz tujine!!! Nemške omejitve 100 konjev (ali je bilo 100 kw?), pred leti ,se mi zdijo povsem smiselne. In po drugi plati mi je bolano, da imajo "naked" motocikli s 600 kubiki danes tudi že 120 konjev, pa take fore. Eno samo "siljenje" motorja ... To je moje osebno mnenje. Na koncu pa - itak je vse v navoru Ni vprašanje, če jih za na cesto rabiš ali ne... Jaz bom rekel tako imam jih 178, prej sem imel "samo" 102. Pa ti povem, da v kolikor imaš desno zapestje kolikor toliko urejeno, je veliko lažje voziti 178 KM, tako da ja, JIH RABIM in jih bom imel morda kdaj še več! Ampak ti ne voziš s konji, pač pa z navorom, le da tega verjetno ne veš. (razen, če si vedno v zadnjih 25% vrtljajev). Popravljeno April 14, 2010. Popravil mashina znj, roko, Cartman in 20 others 13 10
Demon Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Ampak ti ne voziš s konji, pač pa z navorom, le da tega verjetno ne veš. (razen, če si vedno v zadnjih 25% vrtljajev). Brez skrbi da vem, verjemi, nisi samo ti tukaj razgledan in tehnično podkovan, tudi mi ostali smrtniki vemo marsikaj! Dejstvo je, da se po cesti vozim v 90% tam do 8000 obratov, se pa zgodi da kdaj poknem tudi do 13000, in tega užitka ti 100 konjski motor ne more dati, kot ti ga lahko da 178 konjev... BenX, sen, Lowrenc in 12 others 4 11
marko55 Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Brez skrbi da vem, verjemi, nisi samo ti tukaj razgledan in tehnično podkovan, tudi mi ostali smrtniki vemo marsikaj! Dejstvo je, da se po cesti vozim v 90% tam do 8000 obratov, se pa zgodi da kdaj poknem tudi do 13000, in tega užitka ti 100 konjski motor ne more dati, kot ti ga lahko da 178 konjev... Ampak 13.000 obratov v drugi prestavi na tvojem motorju pomeni 200 km/h (predvidevam da v prvi ne goniš motorja do 13.000 obratov). In to počneš na cesti? sergini, daneb, Fritz in 7 others 8 2
NejcN Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 (popravljeno) 4 valjna 100 konjska mašina se zvrti okoli 240, 250 kmh. 90 konjski MT-01 ima 150nm navora.... 99% motoristov si ne upamo 100 konjskih mašin na polno izkoriščat na cesti(pustimo avtocesto),saj ne zaostajajo veliko za tisočaki. V kolikor ni zrihtana podstreha je popolnoma vseeno kateri motor voziš, 180 konjev ali 100. Kupil sem močnejši motor zaradi vožnje v dvoje, da mi ni treba šaltat kot idiot, ko moram prehitet eno vozilo, ali pa ko vozim v klanec. Omejitev na 100 konjev ne bo rešila nobenih življen, samo zadala bo hud udarec za moto industrijo ter za same motoriste. V kolikor ne smem imeti 150 konjske mašine PRAV, SAMO HOČEM POVRAČILO DENARJA ki sem ga dal za motor, BLOKADO SI LAHKO UTAKNEJO V SVOJO RIT kar se mene tiče....Prav tako bi bilo pravično omejiti še avtomobile, da se bogatuni ne bodo preseraval okol z 400konji plus, temveč samo 300.... a zato pa nimajo JAJC? te kravatarji k znajo samo drek delat pa denar molzt postajajo počasi nadležni.... Največji onesnaževalci na cesti so kamijoni. več robe strpat na vlake pa mal zmanjšat tovorni promet, pa pol težit motoristom....Zakaj nas posiljujejo z nekimi zakoni, nej mal začnejo težit Kitajski pa Ameriki k se poščijejo na vse sporazume in veselo spuščajo tok plina u luft da je brezveze.... Popravljeno April 14, 2010. Popravil NejcN casper7, Giga, Fritz in 7 others 8 2
Cartman Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 (popravljeno) no, men se zdi, da Kawasaki Honda Yamaha BMW Suzuki Ducati in ostali veliki igralci nebodo tega požrli. ko bodo velike fabrike zagrozile z odpuščanjem, bodo 190 konjski motorji ostali. Bi pa veljalo pomesti pred svojim pragom, in razmisliti, če tak izstrelek res potrebujemo. MEN SE ZDI DE GA /joke Popravljeno April 14, 2010. Popravil Cartman Fritz, Jure, daneb in 1 other 4
Original-One Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Ni vprašanje, če jih za na cesto rabiš ali ne... Jaz bom rekel tako imam jih 178, prej sem imel "samo" 102. Pa ti povem, da v kolikor imaš desno zapestje kolikor toliko urejeno, je veliko lažje voziti 178 KM, tako da ja, JIH RABIM in jih bom imel morda kdaj še več! Točno tako, samo to eni ne razumejo. Več KM, več možnosti za nesrečo. Nimajo pojma. Ni pomembno, če jih rabiš. Če jih hočeš, jih imej. Če se ne počutiš sposobnega pač ne. Sej 100 KM je potem tud preveč za na cesto? Dajte raj na 50KM omejitev. Pa ceste specijalke (kolesa) so tud prehitra, pa raje gojzarje, kot športne superge, pa modra oblačila tud rajš ne več, ker vas bo kdo zamenju za policaja, pa vas zna še poškodovat. Mogoče bi bilo bolje omejit samo končno hitrost in ne KM? Nevem, samo razmišljam Itak je vse brez veze, stresu se boš s 10KM ali pa s 200KM (ali se pa pač neboš) P182, Jure, m147 in 4 others 4 3
suhi Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 (popravljeno) Najbolj ortodoksno in celo ironično pa je skregano dejstvo, da vozila povzročajo globalno onesnaženje in segrevanje ozračja. Izpušni plini vozil (v tem primeru motorjev) niti najmanj ne povzročajo nobenega onesnaževanja in niti slučajno ne globalnega ogrevanja, kot to radi podpihujejo pomembneži. Gre se za preprost način polnjenja državne blagajne in to je to. Če se bo bližalo kaj takega v resnici sem takoj za gigantski prostest, saj tole nikakor ni dopustno. Neutemeljena izmišljena dejstva, zaradi katerih bomo deležni toliko negativnih posledic pa res niso več dopustna! Naj naredijo prave teste, analize...koliko manj mrtvih bi bilo, če res omejimo na 100PS (ni ravno težko to izvest, če vemo, da je Francija in Nemčijo še ne tako dolgo nazaj ravno ta zakon imela v veljavi), naj izvedejo poštene okoljevarstvene raziskave...Ne pa da pokažejo en ledenik, ki se slučajno odkruši in že poudarjajo, da je to posledica plinov, in zraven kažejo kolone vozil v mestih....Bullšit! (seveda potem na tiho povejo, da se to zgodi vsakih 50let že od kar imajo zapiske, a to je nepomembna in mini informacija). In ja NejcN ma prav - tud sam sm nabavu 1000ccm, 150PS izključno zaradi vožnje v dvoje in da bi še plačeval, da si bom SMEL dat notri blokado je pa popolnoma nenormalo. p.s. kar je več kot 40PS gre bolje in hitreje kot vsak najboljši avto, ki ga je ogromna večina kdajkoli vozila, tako da omejitev na 100PS je pa res popolnoma neumna. Vse avte na 100PS in motorje na 40PS pa bo res nekaj narejenega!!! ajd Popravljeno April 14, 2010. Popravil suhi Jure, daneb, NejcN in 6 others 7 2
Demon Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Ampak 13.000 obratov v drugi prestavi na tvojem motorju pomeni 200 km/h (predvidevam da v prvi ne goniš motorja do 13.000 obratov). In to počneš na cesti? Ja, v drugi prestavi je cca 210 km/h pri 13000 obratih. In ja, na obvoznici sem tudi že drugo in tretjo pognal na te obrate ampak verjemi, da samo parkrat, ko je bila cesta res prazna, ker drugače ne gre, je prenevarno. No, pa prepričan sem, da NISEM edini ki je to že naredil... casper7, DAN, Ervin93 in 1 other 2 2
Demon Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 4 valjna 100 konjska mašina se zvrti okoli 240, 250 kmh. 90 konjski MT-01 ima 150nm navora.... 99% motoristov si ne upamo 100 konjskih mašin na polno izkoriščat na cesti(pustimo avtocesto),saj ne zaostajajo veliko za tisočaki. V kolikor ni zrihtana podstreha je popolnoma vseeno kateri motor voziš, 180 konjev ali 100. Kupil sem močnejši motor zaradi vožnje v dvoje, da mi ni treba šaltat kot idiot, ko moram prehitet eno vozilo, ali pa ko vozim v klanec. Omejitev na 100 konjev ne bo rešila nobenih življen, samo zadala bo hud udarec za moto industrijo ter za same motoriste. V kolikor ne smem imeti 150 konjske mašine PRAV, SAMO HOČEM POVRAČILO DENARJA ki sem ga dal za motor, BLOKADO SI LAHKO UTAKNEJO V SVOJO RIT kar se mene tiče....Prav tako bi bilo pravično omejiti še avtomobile, da se bogatuni ne bodo preseraval okol z 400konji plus, temveč samo 300.... a zato pa nimajo JAJC? te kravatarji k znajo samo drek delat pa denar molzt postajajo počasi nadležni.... Največji onesnaževalci na cesti so kamijoni. več robe strpat na vlake pa mal zmanjšat tovorni promet, pa pol težit motoristom....Zakaj nas posiljujejo z nekimi zakoni, nej mal začnejo težit Kitajski pa Ameriki k se poščijejo na vse sporazume in veselo spuščajo tok plina u luft da je brezveze.... BRAVO NEJC!!!! TO JE BESEDA, SE POPOLNOMA STRINJAM S TEBOJ!!! :worship: m147, Jure in daneb 3
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Mogoče bi bilo bolje omejit samo končno hitrost in ne KM? Nevem, samo razmišljam Itak je vse brez veze, stresu se boš s 10KM ali pa s 200KM (ali se pa pač neboš) Sem takoj za, da se omeji na 150 km/h. Ja, v drugi prestavi je cca 210 km/h pri 13000 obratih. In ja, na obvoznici sem tudi že drugo in tretjo pognal na te obrate ampak verjemi, da samo parkrat, ko je bila cesta res prazna, ker drugače ne gre, je prenevarno. No, pa prepričan sem, da NISEM edini ki je to že naredil... Ja, za tako početje pa res rabimo 200-konjske mašine ... jaz bi imel celo 300-konjsko, da bo mojo maso potegnilo ... Fritz, daneb, casper7 in 13 others 5 11
Demon Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Ja, za tako početje pa res rabimo 200-konjske mašine ... jaz bi imel celo 300-konjsko, da bo mojo maso potegnilo ... Glej, saj če ti ne rabiš, še ne pomeni da ostali ne rabimo. Ampak jaz ne trdim da rabim 180 konjev, ampak trdim da jih želim imeti in jih tudi imam. Za kaj pa jih uporabljam?? A je pomembno? Verjemi, da v vožnji s 180 konji veliko bolj uživam kot sem užival s 100 konji, čeprav se zavedam, da jih ne izkoristim. Če pa tebe kile jebejo, pa bo treba ali: a) shujšat ali si boljši moped kupit... Sicer pa, kot sem razbral bi tebi bilo 150 km/h dovolj,.... Hmmmmm, potem pa boljšega mopija ne rabiš, čeprav te masa jebe.. suhi, casper7, Fritz in 7 others 7 3
aero Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Malo sem premislil, saj vas razumem po eni strani, če med nogami ni je treba pa drugje nadoknaditi pa naj bodo to konji. Samo, da pozitivno na psiho vpliva. :trance_27_notworthy: danci1973, MowzancR, suhi in 11 others 5 9
Port Folio Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Vse prepovedat, vse kar deluje na moto pogon. Nazaj vpeljat konjske vprege, rikše, . . . ect. v3sn4, halls, jaka78 in 6 others 8 1
thumper Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Sem takoj za, da se omeji na 150 km/h. Ja, za tako početje pa res rabimo 200-konjske mašine ... jaz bi imel celo 300-konjsko, da bo mojo maso potegnilo ... moj ne gre 150 .... bi pa bl srečen , če bi imel lahko potovalno okoli 90 ...na žalost se tam začnejo neprijetni tresljaji in trajajo do 105 , kar pa je že preveč za mojo denarnico in star motor ... ¸kolkor si ti težek ...bi rabil takega ...pa še naaavooooraaaa ma dovolj : http://thekneeslider...es/gunbus-1.jpg daneb, casper7 in DAMI34 3
Demon Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 Malo sem premislil, saj vas razumem po eni strani, če med nogami ni je treba pa drugje nadoknaditi pa naj bodo to konji. Samo, da pozitivno na psiho vpliva. :trance_27_notworthy: Daj ne pametuj, pa enkrat raje vsaj poskusi PRAVI motor, ne pa čebelico ki jo voziš in boš, če ti možgani vsaj za kak procent delajo razumel, zakaj nas velika večina zagovarja več moči... :closedeyes: Jure, rdeci_vragec, vuk76 in 10 others 3 10
suhi Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 (popravljeno) Malo sem premislil, saj vas razumem po eni strani, če med nogami ni je treba pa drugje nadoknaditi pa naj bodo to konji. Samo, da pozitivno na psiho vpliva. :trance_27_notworthy: hehehe, jp to je razlog, da kupujemo motorje kakršne kupujemo, edini razlog! bravo Glede SUVov in podobnega velikega sranja pa je že morda kanček resnice v tvojem stavku - je bila raziskava svoj čas narejena in ljudje z manjšimi so si z večjim odstotkom lastili velika vozila, medtem ko so tisti z večjimi posedovali manjša. Jz si lastim Twingota hehe. S tem, da se omeji na 100PS ne bomo rešili nobenega življenja, saj kdor je neumen in nor bo tako ali tako tišal do konca tudi to omejeno živalco in odletel. Samo naj ne omenjajo CO2-ja in še česa zraven pa bo z moje strani rešeno. ajd Popravljeno April 14, 2010. Popravil suhi halls, dotem, m147 in 3 others 5 1
ferek Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 kOT ŽE NAPISANO... res brezvezna debata... sploh tole o konjih... Sploh če bodo samo KONJE omejil je to čisto v redu (navor naj pustijo pri miru...).:closedeyes:.. Bojmo se DAVKOV, PRISPEVKOV, TROŠARIN, CESTNIN, ZAVAROVANJ... to kar nas udari po žepu! thumper in daneb 2
Demon Objavljeno April 14, 2010 Opozori Objavljeno April 14, 2010 kOT ŽE NAPISANO... res brezvezna debata... sploh tole o konjih... Sploh če bodo samo KONJE omejil je to čisto v redu (navor naj pustijo pri miru...).:closedeyes:.. Bojmo se DAVKOV, PRISPEVKOV, TROŠARIN, CESTNIN, ZAVAROVANJ... to kar nas udari po žepu! Ja, pa pozabil si povedati, naj na VSE motorje obvezno kovčke namontirajo... suhi, ImenitnaPriložnost, vuk76 in 1 other 2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se