Skoči na vsebino

Konec motocilkizma kot ga poznamo ?


Izek

Priporočene objave

res se mi zdi bustasto omejiti motocikle na 100 KM - sam vozim slabih 70 KM.

se pa strinjam, da za vožnjo po cestah in še posebej slovenskih... ni potrebnih 180-190 KM.

naj se raje kvaliteta cest izboljša in bo lahko vsak motorist spremljal promet okrog sebe,

ne pa vso pozornost posvečal luknjam in grbinam na cesti ter med njimi slalomiral - kot na poligonu med stožci.

zakaj motorje omejiti na 100 KM, ko pa ima vsak povprečen avto v privat lasti že toliko konjev, pri 1.3 ali 1.4 ccm3 motorju?

velika večina SLUŽBENIH avtomobilov, ki so registrirani, vzdrževani, natankani,..... na SLUŽBENE STROŠKE, imajo krepko več KM in višjo porabo.

se razume, da velja razmerje masa vozila proti KM (in JE razlika):

- 100 KM za 300 kg

ali

- pa 100 KM za 1500 kg ali še večjo maso

Avtomobilov ne bodo omejili evropski politiki, ne slovenski, saj bi to pomenilo prodati vsa službena (državna, firmska) vozila A6, A8, touarege, Q5, Q7, X5, X6, itd.

izpušni plini...

motoristi se vozijo v temperatuah nad 15C in to pomeni cca 7 mesecev na leto in v tem času naredijo med 10.000 in 25.000 km.

izjeme se vozijo 9 mesecev.

avtomobili se vozijo 12 mesecev in tako vozijo pod zaugom vso zimo ter prevozijo več km - v celem letu tudi 50.000 km, če ne še celo več.

na cesti je manj motorjev s starostjo nad 10 let, kot pa avtomobilov - ki imajo bolj strupene izpuste.

np:: ko spelje Diesel golf 2 na semaforjih, je megla v križišču in izgleda kot da je tankovska enota naredila dimno zaveso.

če že more priti do spremembe in omejitev

NAJ BO MEJA 120 KM, AMPAK ZA VSE

(OSEBNA VOZILA, LIMUZINE, SUV, TERENCE, MOTORJE CESTAKE, MOTORJE ENDUDRE,....)

SICER PA NAJ BO SVOBODNA IZBIRA TAKO MOTOCIKLA IN "PRIPADAJOČIH) KM.

število prometnih nesreč je najverjetneje z motorjem manj, v primerjavi avtomobilskih - se razume, saj jih je tudi več registriranih.

so pa posledice vsakega trka, naleta.... večje z motorjem, ampak to tveganje vsak motorist vzame v zakup ob odločitvi in nakupu motorja.

saj si nihče ne kupi motorja z namenom, da se ubije - ceneje bi bilA zanka okrog vratu ali skok iz mosta/viadukata na brežino reke oz cesto/gozd...

lp

ps:

proti omejitvi motociklov na 100 KM, čeprav sam vozim slabih 70 KM !!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah rookie81 to je pa sploh smešen predlog. Ne razumem pa vas, ker govorite o tem, da motoristi delajo 15000km/leto, avtomobilisti pa 50000km/leto. Povprečen Slovenec naredi z motorjem 2000km/leto in z avtom 17000km/leto! In v skladu s tema podatkoma je potrebno ukrepati, če že!

Enako omejiti moč pa niti slučajno ne podprem, saj je skrajno neumno (še bolj kot omejevanje moči samo) - ko preberem sam ta stavek se pa res sliši izjemno :)

V glavnem - pošlihtati je treba državo, pa bo prec več denarja v blagajni, ne pa da kradejo vsak na svoj način in nam z davki in neumnimi zakoni otežujejo bivanje. Prav tako je na prvem mestu potrebno spametovat policaje in na njihova mesta postavit modre, izobražene ljudi (predvsem vodstvo je tu v mislih) pa bo prec sprememba kar se varnosti tiče gromozanska. In seveda infrastruktura cest. Ne pa moč motorjev!!!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suhi?

to je samo moje mnenje...

sem vesel replike :)

ampak če me kdo razsvetli drugače, sem dovolj fleksibilen, da spremenim pogled na situacijo.

glede polnjena drzavne blagajne....

podprem predlog:

no speed limits in higways - naj vozi vsak kolikor si lahko privošči porabe.

v primeru nesrece, da se ugotovi s crash testi in ostalimi prijemi, preiskavami, da si vozil več kot 130 km/h pa krijes sam vso skodo - zavarovalnica krije samo do 130 km/h.

morda sem prevec idealisticen, da upam... da bi folk divjal prvo leto,

potem pa bi vsi scasoma spoznali, da je potovanje okrog 130 - 150 km/h prijetno.

ampak balkanci smo - nas je treba oemejavati.

prepovedan sadez je zmeraj najslajsi.

poleg tega je hitrost 130 km/h na avtocestah določena kot točka, kjer se "sekajo krivulje" statističnih podatkov:

povprečne porabe vseh vozil, udobja, porabljen čas med dvema točkama, izpust plinov, reakcijski časi in zavorne poti, itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suhi?

to je samo moje mnenje...

sem vesel replike :)

ampak če me kdo razsvetli drugače, sem dovolj fleksibilen, da spremenim pogled na situacijo.

glede polnjena drzavne blagajne....

podprem predlog:

no speed limits in higways - naj vozi vsak kolikor si lahko privošči porabe.

v primeru nesrece, da se ugotovi s crash testi in ostalimi prijemi, preiskavami, da si vozil več kot 130 km/h pa krijes sam vso skodo - zavarovalnica krije samo do 130 km/h.

morda sem prevec idealisticen, da upam... da bi folk divjal prvo leto,

potem pa bi vsi scasoma spoznali, da je potovanje okrog 130 - 150 km/h prijetno.

ampak balkanci smo - nas je treba oemejavati.

prepovedan sadez je zmeraj najslajsi.

poleg tega je hitrost 130 km/h na avtocestah določena kot točka, kjer se "sekajo krivulje" statističnih podatkov:

povprečne porabe vseh vozil, udobja, porabljen čas med dvema točkama, izpust plinov, reakcijski časi in zavorne poti, itd.

Dobra ideja ampak na žlost nerealna. sam bi jo podprl, da vsak povzročitelj plača stroške-materialna škoda ter plačevanje zdravljenja. Zakaj nerealna, dan(24ur) na intenzivni negi stane v povprečju 4000€. Zlomiš par kosti si takoj dan, dva na intenzivni kaj šele kaj hujšega. Ljudje ne bi imeli denarja za plačevanje, lahko bi jim pobrali vse ampak kaj boš vzel 20letniku, nič, ničesar nima. Potem ljudje, ki ostanejo brez vsega...več nasilja, neredi....ker nekdo, ki se zabije po lastni krivdi pri taki hitrosti tudi ni sposoben razumeti, da si je sam kriv, da bi moral plačati in ne država.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler so izgovori v onesnaževanju in uporabi cest je rešitev enostavno v dodatnih taksah na bencin. Vse ostalo je nepravično in butasto. Kdor ima letalonosilko bo pač več svinjal in uničeval in posledično več plačal.

Dokler je govora o nekih namišljenih nevarnostih do drugih udeležencev v prometu mora takisto za vse veljati isto. In dokler se ne omejuje hudih avtomobilov, so posegi nad motoristi čisto obično preseravanje in barabija!

To da naša politika sledi takim butastim predlogom pa je usrana polizana frizura.

Pika!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omejevanje kot omejevanje, posplošeno gledano ni z njim nič narobe (za normalno rabo je 100 "konjev" več kot dovolj), ampak hudič je v podrobnostih: ABS je dobra stvar ampak jaz ga na svojem motorju nočem (saj ne takega, ki bi ga določal zakon - brez možnosti odklopa), ker je na enduro motorju neuporaben (nevaren). Ravno tako je s konji, jaz jih nimam in jih ne rabim 100, dopuščam pa možnost, da jih kdo rabi.

Sicer pa ravno tako velja omejitev (neuradna) za avtomobile na 250 km/h (in seveda so tudi taki ki rabijo več :rolleyes: ... )

lp

Franc

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iran je res bolj napreden kot sem si kdarkoli mislil.

Alkohol je popolnoma prepovedan - pri nas bo trajalo še cca 10 let da pridemo na isti nivo.

Motorji ne smejo imeti več kot 250 ccm - pri nas bodo očitno najprej omejili moč, šele čez kako leto pa bodo zmanjšali kubikažo na 250.

Kazni za prometne prekrške so tudi "bičanje" - no tu smo tam tam, kajti za tak denar bi se skoraj rajši dal prebičat.

Pustimo se presenetiti kdaj pride dan, ko bo iz EU prišla direkcija kako morajo biti oblečene ženske in kako moški.

Prav maš nič črnih ali belih oblek vsi sive kot Kitajci....

Skratka, takle mamo. Smo mel drugač pa tud nismo bli zadovoljni.

Škoda zgubljati besede!

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-naj bo še omejitev za avtomobile, 100 KM je zadost saj gredo tudi taki avti 200km/h

-Nemci, oziroma BMW je imel do davnih mislim da cca 15 let nazaj samoomejitev na 100KM in so to ukinil, zakaj?

-ne verjamem da bo to pršlo čez tako kot je skuhano (italijani in španci se bodo pobunil)

-se bi mi pa zdel en kompromis 150KM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa tale stvar z zakoni in omejitvami popolnoma jasna:(kar se tiče Eu in naše državce, že kar nekaj let)

1. najprej je potrebno zakonsko zadeve (pa ne samo prometna varnost) tako zaplest, da jih noben bog ni sposoben razplest. Tu se pridobi nebroj delovnih mest in papirologov, ki bodo lahko delali v Bruslju in doma.

2. če ne bodo stalno spreminjali zakonov, ja kaj bodo pa potem počeli? Spet jih je potebno imeti manj v Bruslju in doma.(birokratov)

Edina prometna regulativa, ki jo jaz vidim, so neskončni prometni zamaški, kjer ne moreš niti 50km/h, kaj šele 130. Ko bo preveč vozil, bomo pač hodili s podzemno.

Realnost pa je sledeča, naj napišejo al pa narišejo karkoli, nekateri se bomo in se bodo že znašli, bo pač začel cveteti črni trg.

Čeprav močno dvomim, da se bo začelo posegati v moč motorjev, kajti motiv zgoraj omenjenih birokratov je jasen:

VEČ KOT JE PREVOZNIH SREDSTEV, VEČ SE POBERE DAVKA (IN RAZNIH DODATNIH DAJATEV)IN POSLEDIČNO SE LAHKO ZAPOSLI ŠE VEČ BIROKRATOV.

Tako, da bodo izzumili kmalu nov davek za tiste, ki imajo več kot 100km, pa za tiste, ki imajo rdeče motorje..domišljija je brez meja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

>> TALE PRISPEVEK << na to temo mi je silno všeč. cool.gif

Hvala.worship.gif

p.s. upam da nimaš rdečga motrja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bodo omejitve se tudi ljudje ne bodo pobijali, a ni to fajn O:-)

P.S. samo potem bo svet kmalu premajhen :evilgrin:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj motorje omejiti na 100 KM, ko pa ima vsak povprečen avto v privat lasti že toliko konjev, pri 1.3 ali 1.4 ccm3 motorju?

velika večina SLUŽBENIH avtomobilov, ki so registrirani, vzdrževani, natankani,..... na SLUŽBENE STROŠKE, imajo krepko več KM in višjo porabo.

se razume, da velja razmerje masa vozila proti KM (in JE razlika):

- 100 KM za 300 kg

ali

- pa 100 KM za 1500 kg ali še večjo maso

MOTOR: recimo 140 konjev na 250 kil mase = 0,56 konja / kg

FUL HUD avto: recimo 500 konjev na 1250 kil mase = 0,4 konja / kg

Skratka ... katero se ti zdi bolj "bolano"?

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler so izgovori v onesnaževanju in uporabi cest je rešitev enostavno v dodatnih taksah na bencin. Vse ostalo je nepravično in butasto. Kdor ima letalonosilko bo pač več svinjal in uničeval in posledično več plačal.

CO2 je itak 'fake', glavna nevarnost so razni žveplovi in drugi izpusti, ki povzročajo razne bolezni itd.

Za co2 se bo morda sčasoma celo izkazalo, ker smo - tako pravijo eni - verjetno itak v fazi ohlajanja planeta, da je koristne.

Problem so ostale zmesi v izpuhih. In tu pride v igro norma Euro ... In tega enostavno ne moreš zgolj na litre bencina merit, pač pa gre za tehnologijo, kakšna je vgrajena v izpušne katalizatorje itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za tako početje pa res rabimo 200-konjske mašine ... jaz bi imel celo 300-konjsko, da bo mojo maso potegnilo ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morm verjet, kako se da nekaterim razmisljat in globokoumja ustvarjat prav za vsak qrac... Ce nimate pametnejsga dela, nam vsaj vreme ustimajte..

Kar se teme tice: Ko jih jebe, se mal pa bomo Kitajci al pa Severnokorejci. Dirigirat to, ono, tisto, tretje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svet je itak v riti, pa se zato ne obremenjujem do nezavesti. Zakoni gor ali dol, predpisi isto, jaz delam po svoje. Do sedaj sem preživel, pa mislim, da bom v bodoče tudi.

še citat iz motosvet prispevka:

"Dejstvo, da so bruseljski birokrati prav posebna sorta ljudi, ki ima malo stika z resničnostjo, težko zanikamo – tega se zavedamo že iz časov pred vstopom v unijo"

Pa ne mi nabijat, da je iztrgan iz konteksta. Eden večjih problemov današnjega sveta je prav birokracija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če Bruseljčanom uspe ta zakon sprejet, in bomo to mirno požrli... bodo lahko v vseh jezikih na veliko napisali ''ovce so zakon''

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi skuterji so omejeni na 40 Km/h vozijo se pa z 80 ++ Km/h.Ravno tako bo ko bojo, če bojo omejili motorje z KW bomo pač FRIZIRAL in montirali omejevalce obratov na skrito stikalo !!!

Ps: nobena juha se neje tako vroča kot se skuha !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!