Skoči na vsebino

Konec motocilkizma kot ga poznamo ?


Izek

Priporočene objave

Nekateri so poskušali, da bi se vozili denimo s Toyoto Prius ali kaj podobnega, pa protokol ne dovoljuje. In ti tudi nisi med taneumnimi, zato to dobro veš. Določila varnostnih protokolov za državnike in ministre so pač takšna, kot so, z razlogom.

Naj si ne zmišljujejo takih bedastih predpisov in direktiv, pa ne bodo rabili takšnih varnostnih protokolov... :rolleyes:

Dami33, govoriš o nekih drugih časih, o nekem drugem sistemu ...

Me prav zanima, kam je šla razlika. :SS

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ravno, ko sem vrgu uč na en mopedek, ki ima skoraj 250 KM :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami33, govoriš o nekih drugih časih, o nekem drugem sistemu ...

Sistemi se menjajo, ma ljudje in načini razmišljanja ostajajo isti. A misliš da 50 let zgodovine komunizma ni pustilo posledic?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sistemi se menjajo, ma ljudje in načini razmišljanja ostajajo isti. A misliš da 50 let zgodovine komunizma ni pustilo posledic?

Ja, predvsem tiste, da mora biti vse skoraj zastonj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v tistem času in sistemu ni blo vse slabo tako, kot sedaj počasi dojemamo, da v tem času in sistemu ni vse lepo.Razen za tiste, ki jim je nakupovanje v trgovskih centrih(po možmosti v nedeljo) višek svobode in izlivanja adrenalina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v tistem času in sistemu ni blo vse slabo tako, kot sedaj počasi dojemamo, da v tem času in sistemu ni vse lepo.Razen za tiste, ki jim je nakupovanje v trgovskih centrih(po možmosti v nedeljo) višek svobode in izlivanja adrenalina.

Dragi starši!

Neonka ni sonce, kakor tudi ni Europark, park.....(napis na vratih ene od mariborskih pediatrinj)....tako pač imamo....evilgrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z določenimi se strinjam z nekaterimi extremi pač ne, ampak bi vseeno dodal piskr mnenj zraven trance_03_alien.gif

. . . najbolje bi bilo vse s ceste (okolju/človeku škodljive mislim), izjeme so dovoljene (tiste, ki so življenju nujno potrebne in morajo distanco opravit, ker drugače ne gre) glare.gif . . .

Za rešitev kot zadovoljevanju potreb, pa naj zgradijo, seveda kot nujnost v vsaki državi (ali mestih - ker pač nekatera mesta so populacijsko xxx večja kot celotna Slo.):

- avto-drome (tako cestne kot tudi za off road);

- moto-drome (za vse tipe motociklov: sm, ss, enduro, trial, croos . . . ect. & ect. & ect.);

&

- vse ostalo, kar je na cesti škodljivo/smrtno nevarno in bi lahko prenesli na tako omejene dele, temu primerne poligone/območja glare.gif .

Takšna območja bi lahko omejevali in skrbeli za "Eco-Safe life" za katerega niso v več stoletjih niti centa/misli/dejanj dali trance_39_thumbdown.gif .

Seveda, temu bi lahko potem "rekli" pomanjkanje infrastruktur, s pogleda potovanj/transporta . . . ect. Če pa mislijo tako omejevati družbo

pa naj tudi za to poskrbijo sleep.gif .

trance_17_emot-angel.gif

Popravljeno . Popravil Port Folio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ubistvu je tole stališče enega glavnih profesorjev (prof.dr. Jakulina) za kazensko pravo na PF UL :) In sicer močno zagovarja, da je neumnost inkriminirat ravnanje, kjer ni oškodovanca, oziroma si oškodovanec sam. Potemtakem bi moralo bit kaznivo tut, da ješ mastno hrano in tvegaš srčno žilne bolezni. Za poskus samomora bi moral it oa že v zapor po tej logiki. Moram rečt, da se kar strinjam s tem stališčem. Vem, da obstaja tu vprašanje večjih stroškov zdravljenja, če ne uporabljaš teh zaščitnih elementov, ampak to bi se dalo uredit na drugačen način (npr. dodatno zavarovanje).

Kar se pa tiče te omejitve bom pa pripomnil sam troje.

1. Takšno razmišljanje glede nekih prisilnih omejitev in poseganje v pravico posameznikov je zelo nevarno pelje v popolnoma napačno smer. Poleg tega, pa bi bilo omejevanje samo motociklov, avtomobilov pa ne, diskriminatorno! Ne samo pri motociklih, tudi pri avtomobilih so prometne nezgode hud problem. Tudi med avtomobilisti je ogromno norcev. In če smo pri stališču večanja varnosti imamo tu dva vidika:

a) če je omejitev zato, da bo motorist sam bolj varen -> je nesmisel. Vsakdo odgovarja sam zase in za svoje odločitve. Če je motor prenevaren, je prenevarno plezanje, so prenevarni skoki s padalom, prenevaren rafting, prenevarno jest mastne čizbuirgerje (srčni žilne bolezni nr.1 morilec v Slo, bistveno pred vsemi rakastimi obolejni, nesrečami.. ). Skrtka takšna omejitev je nesmisel s tega vidika

b ) drugi vidik je zagotavljanje varnosti tretjih oseb. Po logiki, da je močan motor bolj rizičen in so tretje osebe bolj ogrožene, zato jih je treba zavarovat -> tudo to je nesmisel, v kolikor se še pred motocikli ne omeji avtomobilov. Dejmo pogledat statistiko koliko tretjih nedolžnih oseb je nastradalo zaradi motoristov, koliko pa zaradi objeznosti voznikov v gajbah. Motor je majhen, lahek, motorist ponavad fenta sebe. Avto je velika kišta, težka tono in pol in pri nesreči ponavadi fenta še kup drugih, v ostalih vozilih.

2. 100KM omejitev kot taka je popoln nesmisel. Vsak, ki je kdaj peljal 100KM motor ve, da gre tudi 100km kot sneta sekira. Tore, kdor se bo tel pelat 200 se bo, kdor bo tel oponašat Rossija, ga pač bo, kdor bo tel divjat, prehitevat v škarje, pač bo. S 100KM prav nič manj kot s 180KM! Torej, omejitev aburdna kot je, je brezvezna. Jaz rpavim, da takšno razmišljanje že v kali ni dopustno za današnji čas, če pa že gremo omejevat, naj bo pa omejitev narejena tako, da bo pač vsaj efektivna in ne sama sabi namen in za delanje škode. Efektivna omejitev, ki bi dejansko zmanjšala norenje, zaradi slabših zmogljivosti vozil, bi bila 30KM pri motorjih pa 100 pri avtih. To je to.

3. Nekateri upravičujejo tovrstne omejitve s tem, da ni to nič novega, da omejtive itak že poznamo s tem, ko si tudi po 18 letu omejen pri kategoriji izpita. To je popolnoma nekaj drugega. Ti dve zadevi so jabolka in zelje. V primeru omejitev izpita je tu v igri biopsihični razvoj mlade osebe, ki se ne konča že z 18 letom ampak se vleče recimo tja do 25leta, oziroma do tam nekje ga priznavajo pravni sistemi. Ne samo pri omejitvah izptia, ampak tudi pri kaznovanju (KMP institut mlajših polnoletnih storilcev kaznivih dejanj), predpisanih pogojih za opravljanje določenih poklicev, itd.. ). To je utemeljeno, razumljivo in podpiram. Na drugi strani, pa neka splošna omejitev s tem nima nič. In ni nič drugega kakor grob poseg v osnovne pravice posameznika - v pravico do proste presoje in proste odločitve.

Bravo Jure LEPO si napisal. Vsak bi moral sprintat tale text pa poslat u Bruselj, da bi mogoče pršli mal k pameti teli kravatarski drekobezi. Najbolj me moti to, da se avtov niti dotaknejo ne, pa čeprav jih številčno ne moremo sploh primerjat z motorji, pa še celo leto se vozimo z njimi.

Druga stvar ki me moti je ta, da je TOLIKO nekih drugih večjih PROBLEMOV v svetu(veliko večji onasneževalci kot motorji,lakota,brezposelnost.......), oni pa zapravljajo čas in naš denar z neko brezvezno omejitvijo. :angry:

Ne pozabimo danes nam rečejo kakšen motor lahko vozimo, jutri bodo govoril kaj lahko gledamo po TV, pojutrišnem pa kdaj lahko sexam in kaj lahko pojem....(pod pogojem da se jim vedno uklonimo). Jebeš tak lajf če mene uprašaš!Na ulce bo treba, prej ali slej!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

kot sem uspel prebrati komentarje, vas je večina podobnega mišljenja, ker pač ne gre tako naprej.

Nad tistimi, ki so že tako izgubljeni in ne vedo kaj bi radi s samim samo, so nasploh strašno veseli, saj nimajo nobenih smernic in interesov, ter mirno čakajo na razne objave in mnenja nekoga drugega, da bodo lahko lepo sledili, pa ali je to moda, kultura, mišljenja neke znane osebe, itd.. Primer: Če je moderno kupovat, potem moram tudi jaz...

Naj vam še povem, da kolikor sem uspel zvedet, so ta zakon (baje) sprejeli v Franciji, v kateri pa je sledil odziv kot ga imamo mi tukaj. Bilo je nekaj čez 10.000 motoristov, ki so protestirali v Parizu. Ne vem kako se je razpletla situacija. Mislim pa, da je zakon tik pred ukinitvijo! Kar je pohvalno, in nam mora dat misliti, da ni vse tako brezupno kot zgleda (tudi za druge situacije).

Tale posnetek je par dni nazaj objavil Marjanček. (Priporočam ogled :) )

Protest v pravem pomenu besede:

Vsak izmed nas bi moral imeti pravico izbirati, če pa se gremo omejevanja, naj to velja za vse (avtomobilisti, motoristi,.. vsi) ali nobenega. Motoristi smo ravno tako enakopravni, tudi mi smo delavni ljudje, vsakdanji ljudje, itd... seveda pa nas združuje skupni interes in hobi, ki nam daj užitek, veselje in še kaj podobnega. To je več kot dovolj, da se lahko razumemo! Ne glede na tip motorja (100KM, 200KM ali 70KM), če ne bomo držali skupaj, nas bodo sprli med seboj in to izkoristili v našo izgubo.

Lep pozdrav vsem skupaj, ter lep vikend .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

2. 100KM omejitev kot taka je popoln nesmisel. Vsak, ki je kdaj peljal 100KM motor ve, da gre tudi 100km kot sneta sekira. Tore, kdor se bo tel pelat 200 se bo, kdor bo tel oponašat Rossija, ga pač bo, kdor bo tel divjat, prehitevat v škarje, pač bo. S 100KM prav nič manj kot s 180KM! Torej, omejitev aburdna kot je, je brezvezna. Jaz rpavim, da takšno razmišljanje že v kali ni dopustno za današnji čas, če pa že gremo omejevat, naj bo pa omejitev narejena tako, da bo pač vsaj efektivna in ne sama sabi namen in za delanje škode. Efektivna omejitev, ki bi dejansko zmanjšala norenje, zaradi slabših zmogljivosti vozil, bi bila 30KM pri motorjih pa 100 pri avtih. To je to.

...

za cel post en :trance_27_notworthy: . Jst tudi furam motor pod 100KM, pa tako na začetku ko sem prebral omejitev na 100KM sem si mislu, ja pa sej tudi to je vredu, kaj pa rabi več KM...pol sem pa malo razmišljal, pa sem si reku, ja pa klinc, sej moj je pod 100KM pa gre lahko tudi 200+km/h, pa potegne tut fajn...torej kaj ima smisel omejitev na 100KM?!? Sneta sekira pri 300km/h ali pri 250km/h je še vedno sneta sekira. Tako da, če je njihov namen znižanja moči povečati varnost, mislim, da so pogrnili na celi črti in pokazali, da se jim prav nič ne svita o motorizmu. :closedeyes:

Bi pa podpiral neko razumno omejitev, ker tak napredek pomoje ne vodi nikamor. Skoraj vse znamke so samo začele večati moč motorja, in s tem prostornino. Namesto da bi ga naredili bolj uporabnega. Kaj je recimo k1200s potrebno povečati prostornino (1300) in dodati še nekaj dodatnih konjev? (samo marketiške fore) 2Ali pa nova vfr 1200cc z 170 konji...kaj pa je falilo prejsnji 800cc...pomoje cisto nic, cemur je bila namenjena. Zanimivo, da v avtomobilski indutriji težijo k manjsim bolj ekonomičnim motorjem, v motoristični industriji pa ravno obratno. Za kar mislim, da smo mi kupci krivi. Večina ko jih pride v trgovino jih povpraša kolko konjev ima, in če ima manj kot 150 ni več zanimiv.Mislim, da je razvoj malce preveč skrenu s poti in se preveč klanja kupcem. Res da živijo od tega, kolikor prodajo. Samo nekje more bit ena meja. In to mejo je mogoče prav, da postavijo. Vsaj pri serijskih motociklih za na cesto. Motiristični industriji bi take omejitve v bistvu pomagale, ker bi začeli razvijat nove prilagojene mašine, ki bi jih spet vsi na veliko kupovali, ker bi šli taki motorji boljše kot obstoječi z blokado.

Po drugi strani, pa sem proti omejevanju izbire, še toliko bolj, če bi to bilo diskriminatorno (samo za motoriste) :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kar mislim, da smo mi kupci krivi. Večina ko jih pride v trgovino jih povpraša kolko konjev ima, in če ima manj kot 150 ni več zanimiv.Mislim, da je razvoj malce preveč skrenu s poti in se preveč klanja kupcem. Res da živijo od tega, kolikor prodajo.

Ja komu drugemu pa se naj klanja kot nam, KUPCEM?!?!?!?!? Saj pa jim MI dajemo težko prislužene in še težje privarčevane dinarčke!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj se oni malo bolj posvetijo ameriki in ne tle po evropi srat....tisti tam čez morje tolk uničujejo ozračje samo z testiranji orožja in ne vem kakšnih bedarij....pol bodo pa men tle bučke prodajal o globalnem segrevanju in omejevanju....

naj prvo ceste porihtajo da se bo na njih sploh možno lepo peljati in potem naj rihtajo omejitve in ne vem kakšne vse kozlarije:wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Jure LEPO si napisal. Vsak bi moral sprintat tale text pa poslat u Bruselj, da bi mogoče pršli mal k pameti teli kravatarski drekobezi. Najbolj me moti to, da se avtov niti dotaknejo ne

Poglej si malce ekološke norme pri avtomobilih ... in malce poglej, kako je EU zadnja leta stiskala za vrat izdelovalce, da so začeli delati res čistejše avtomobile (se še spomniš starih dizlov izpred 10 let?) ...

Tisto prvo v boldu - nekateri očitno ne znate debatirati brez žalitev in zaničevanj, kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj vam še povem, da kolikor sem uspel zvedet, so ta zakon (baje) sprejeli v Franciji, v kateri pa je sledil odziv kot ga imamo mi tukaj. Bilo je nekaj čez 10.000 motoristov, ki so protestirali v Parizu. Ne vem kako se je razpletla situacija. Mislim pa, da je zakon tik pred ukinitvijo! Kar je pohvalno, in nam mora dat misliti, da ni

ne vem ,ali imaš prav. Vem ,da so 16. marca protestirali zaradi nečesa povsem drugega ...

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vsaka omejitev tudi poseg v posameznikovo pravico do svobode. Tako kot je omejena količina izpusta CO2 ali pa DB izpušnih sistemov (razlog varstva okolja) lahko omejijo tudi na 100KM (razlog javne varnosti). Ne bi bilo prvič ne zadnjič. V širšem smislu bi lahko šlo res za diskriminacijo, če tutdi avtomobilov ne omejijo na primerljivo vrednost vendar če so pred leti evrobirokrati sprejeli direktivo, da se lahko da na trg samo ravne kumarice, medtem ko so banane lahko ostale "neravne", je bila ta direktiva tudi diskriminatorna napram ostalim vrstam sadja in zelenjave.

Sicer pa nasprotujem kakršnimkoli posegom v pravico do svobodne izbire (kolikor niso seveda v ozadju višji interesi - npr. varstvo okolja idr.), ampak če bodo lobiji dovolj močni ZA sprejem take direktive v Evropskem parlamentu in če ne bo glasnega pritiska PROTI s strani motociklistov, so seveda sposobni sprejeti takšno omejitev, pa če se kdo postavi na vrata. Gre samo za lobiranje in nič drugega. Odvisno tudi kako močne bodo tovarne in ostali, ki bi jih to prizadelo in kdo vse ima korist od tega.

Da pa nau kdo reku, da kaj na pamet govorim, sem še na netu dobil to zloglasno Direktivo ...

Samo tko za vzorec, će kdo dvomi v evroposlance in meni, da so ti članki, ki se pojavljajo bučke.

http://24ur.com/novi...-zelenjave.html

Popravljeno . Popravil dozzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja komu drugemu pa se naj klanja kot nam, KUPCEM?!?!?!?!? Saj pa jim MI dajemo težko prislužene in še težje privarčevane dinarčke!! :whistle:

Povdarek je na PREVEČ. A misliš, da če bi bila že dosedaj omejena moč na 100konjev, da bi prodali manj motorjev? Ne, zato ker bi kupce prepričali na drugačen način. Sedaj pa se daje preveč povdarka na moč, in premalo na ostale karakteristike motorja ter predvsem uporabnost motorja. To je pač moje mnenje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Franciji imajo tak zakon (o omejitvi na mislim da 106 KM) že precej let. Če bi bilo to tolk v interesu, bi se že zdavnaj "razširil" nad ostalo Evropo. Pa se ni. Trg je ponudba in povpraševanje in kar se prodaja to se dela. Njihov namen je da sprejmejo en zakon, da bodo lahko rekli da so nekaj "naredili". Vsekakor bi bil to velik udarec za moto industrijo, Evropa pa je, kot vemo velik trg. Predstavljajte si kolk je BMW zdej vložil v razvoj novega S 1000RR. Pomojem preveč da bi dva kekca v EU parlamentu zdej vse skupaj pokvarila. Sicer pa je vse skupaj zaenkrat samo predlog. Nikjer ne piše da bo sprejet. Če pa bo bo pa kmal umaknen.

ABS se mi zdi koristna stvar ( predvsem za začetnika), čeprav se ga nekateri otepajo. Preprečevanje domačih ( malih) servisov pa velika bedarija in norčevanje iz našega denarja. S CO2 so pa itak bruseljski birkorati postali obsedeni zadnje čase. Podpiram čim manjše izpuste CO2-ja ampak na moto področju je pa to res še najmanjši problem.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm...

Ja, spremembe, samo kam??? :?

Ob prebiranju te teme se mi spomini vračajo na "mlada" leta ko smo se kot mulci vozil s tomosi

  • brez čelad,
  • brez tablic,
  • friziral....
  • brez izpita..

Ja časi se spreminjajo, sicer je pa moje mnenje da bo prevladal denar.

Mislim, da bo nekaj let bo mir na tem področju zaradi recesije.

Samo za našo Slovenijo nisem siguren. Je zadnje čase bolj Papežka kot Papež!!!!

Popravljeno . Popravil Mouc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povdarek je na PREVEČ. A misliš, da če bi bila že dosedaj omejena moč na 100konjev, da bi prodali manj motorjev? Ne, zato ker bi kupce prepričali na drugačen način. Sedaj pa se daje preveč povdarka na moč, in premalo na ostale karakteristike motorja ter predvsem uporabnost motorja. To je pač moje mnenje.

Za moje pojme se motiš! Popolnoma logično je, da se bodo klanjali predvsem nam KUPCEM in verjemi, glede na cene ni in nebo nikoli preveč, ti pa lahko misliš kar češ... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kaj se sekirate, bodo pa prišli nazaj časi uporništva v motociklizmu, kot so že bili in očitno še bodo, saj pa bodo motocikle omejili z raznimi blokadami ( ki jih verjetno nebo teško odstranit) kot pri raznih skuterjih. :whistle:

V skrajnem primeru pa se bomo zopet vozili brez tablic in izpitov, kot se že tudi smo. (kot ghost rider) B)

Lp. Boys

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In za te zakonodajalce celo plačujem ... Jasno, najlažje si je izmišljat prepovedi in zapovedi.

To je lahka pot - težje je razmisliti, kaj dejansko prispeva k varnosti.

Kam je šla zdrava pamet - pištola ne ubija. Varnost je v glavi, ne glede na število konjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In za te zakonodajalce celo plačujem ... Jasno, najlažje si je izmišljat prepovedi in zapovedi.

To je lahka pot - težje je razmisliti, kaj dejansko prispeva k varnosti.

Kam je šla zdrava pamet - pištola ne ubija. Varnost je v glavi, ne glede na število konjev.

Tako, kot daš puško v omaro, pod ključ, da si otrok kaj ne naredi z njo, tako pač omejiš tudi moč motorja za vožnjo po cesti ... Iz istega razloga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se tiče co2 izpustov, je idina legitimna omejitev da se omeji co2 izpust glede na km in št potnikov. Namreč če se bo en sam potnik peljal iz MB v LJ z avtobusom, bo povprečno na potnika naredil več izpusta co2 kot jaz sam z motorjem... Tukaj nesmemo pozabiti tudi na letalski prevoz, ki je uffff drugi svet...

to z manjšanmjem izpustov co2 pri motorih je pesek v oči...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse skupaj larifari, več ali manj gre za poljnjenje proračunov in dober epp za državo, četudi obstane ves promet (cestni) ne bomo dihali nič boljšega zraka, ker imamo tako gost koridor letalskega prometa preko

naše deželice, ki nam na tisoče ton CO2 dnevno spustijo na glavo-neposredno, samo o tem nišče ne upa reči nič. :whistle: Kakšne porabe pa imajo letala pa je več ali manj znano(pustimo ob strani preračunavanja na potnika)

Ta podatek lahko spremljamo dnevno (zaradi vulkanskega prahu) koliko tisoče letov je odpovedanih(samo EU)....skratka ja motorje z par grami izpusta CO2 je potrebno disciplinirati to bo rešilo svet pred osnaževanjem :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no glih ko ste omenili co2 izpust....hmmm naj pomislim, zakaj potem ne ukinejo raznorazne hummerje in q7 in bmwx6 in take podobne avte...saj ne potrebujejo 350km za na cesto, dovolj jim bo le 70....

če se že grejo špilat to igrico naj potem ukinejo tudi take avte ki požrejo 2x oz. 3x več benza in 3x bolj onesnažujejo okolje kot pa en motor....+ če štejemo da so motorji cca. pol leta v garaži mogoče malo več....ni mi logično...tle bojo nas v evropi omejili kot ovce tisti amerikanosi bojo pa na polno šopali avte ki popijejo 20l....ful dobr...

naj imajo tovornjaki več konjev ker morajo prevažati težak tovor to štekam ampak tudi tovornjakom se lahko izognemo samo raje uničuj okolje samo da je več denarja v žepu....

isto zdej ko kao delajo neke kvazi eco motorje...to je vse ena neumnost samo da si nafilajo žepe....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!