Skoči na vsebino

Konec motocilkizma kot ga poznamo ?


Izek

Priporočene objave

Tako, kot daš puško v omaro, pod ključ, da si otrok kaj ne naredi z njo, tako pač omejiš tudi moč motorja za vožnjo po cesti ... Iz istega razloga.

Tukaj ne govorimo o otrocih, ampak o državljanih, ki so polnoletni, ter se smatra, da so funkcionalno pismeni ter sposobni samostojnega življenja (odločanja, ...). Ni primerjave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj ne govorimo o otrocih, ampak o državljanih, ki so polnoletni, ter se smatra, da so funkcionalno pismeni ter sposobni samostojnega življenja (odločanja, ...). Ni primerjave.

Za te iste državljane se smatra, da se se bodo držali predpisov in zakonov..in v tem primeru tudi 200hp ne bi bilo nič narobe :D

Je pa itak ta predlog BEDAST oz so bedaste utemeljitve.....moje mnenje!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za kratke in jedernate poste, ker se mi nea da čitat dolgega nakladanja, eni ste vedno bolj politikom ( :l_01: ) podobni !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj ne govorimo o otrocih, ampak o državljanih, ki so polnoletni, ter se smatra, da so funkcionalno pismeni ter sposobni samostojnega življenja (odločanja, ... ). Ni primerjave.

Seveda. Ampaq ko začnejo polnoletni državljani trmariti in vleči na dan argumente kot (samo za primer):



  • ker v Sloveniji ni dirkališča, bomo pač dirkali po cestah ali
  • ker v naši vasi ni bazena, bomo pač skakali na glavo s kozolca

smo že precej bliže primerjavi z razvajenimi pamži.

Pa da si ne bo kdo narobe tolmačil: nisem fan administrativnega omejevanja. Čeprav me denimo omejevanje konj osebno ne tangira. S tistim ducatom pohlevnih haflingerjev pod ritjo sem doslej še vedno priropotal na cilj. Ne izključujem pa možnosti, da se mi bo enkrat do amena sfuzlalo in jih bom nujno rabil še enkrat več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luknje, kako se izogniti zakonu, so vedno bile. Tudi s kilovati bodo tako, da je strah verjetno odveč. Če se je dalo pri 50ccm agregatih to rešiti, se bo pa tudi pri malo večjih (menjava ECU-ja recimo). V slučaju, da bodo moč preizkušali (kar močno dvomim - potreben dyno) na kontrolerju stisneš skrivni gumb, ki ti omeji moč na 72kW in bo stvar rešena (praksa iz skuterjev). Moje mnenje je, da število nesreč zaradi tega ne bo drastično upadlo. Tudi v Nemčiji ni, ko so sprejeli zakon o neomejenih konjskih močeh. Torej, se bo Bruselj spet vsedel skupaj in nekaj časa postopoma predpisoval toliko omejitev, da bomo na koncu pristali na 10kW. S tem bodo želeli doseči to, da nas bo ob maksimalnih 80km/h užitek do vožnje minil in bomo motorje prodali :naughty: Ni motoristov, ni problemov...... razen, če se bomo poslužili zgoraj omenjene taktike (saj se jo tudi v Franciji, na Japonskem itd.).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, kot daš puško v omaro, pod ključ, da si otrok kaj ne naredi z njo, tako pač omejiš tudi moč motorja za vožnjo po cesti ... Iz istega razloga.

Slaba primerjava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj ne govorimo o otrocih, ampak o državljanih, ki so polnoletni, ter se smatra, da so funkcionalno pismeni ter sposobni samostojnega življenja (odločanja, ...). Ni primerjave.

Temeljito branje nekega zelo znanega motorističnega foruma ne govori temu v prid.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Daj ne pametuj, pa enkrat raje vsaj poskusi PRAVI motor, ne pa čebelico ki jo voziš in boš, če ti možgani vsaj za kak procent delajo razumel, zakaj nas velika večina zagovarja več moči... :closedeyes:

Pa sej ga ima,pa jih je imel,mogoče celo boljše kot ti ;) CBR1000RR REPSOL,R1.....tako da pusti ti Mareta na miru...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda. Ampaq ko začnejo polnoletni državljani trmariti in vleči na dan argumente kot (samo za primer):



  • ker v Sloveniji ni dirkališča, bomo pač dirkali po cestah ali
  • ker v naši vasi ni bazena, bomo pač skakali na glavo s kozolca

smo že precej bliže primerjavi z razvajenimi pamži.

Pa da si ne bo kdo narobe tolmačil: nisem fan administrativnega omejevanja. Čeprav me denimo omejevanje konj osebno ne tangira. S tistim ducatom pohlevnih haflingerjev pod ritjo sem doslej še vedno priropotal na cilj. Ne izključujem pa možnosti, da se mi bo enkrat do amena sfuzlalo in jih bom nujno rabil še enkrat več.

Kul.

Na Hrvaškem imajo dirkališče, pa je več mrtvih motoristov kot pri nas.

Glede konjev, pa tole. Koliko avtomobilistov je sposobnih voziti en super športen avto? Zelo malo. Hm, pa še motor je 50x ali več bolj nevaren. Vsaj pri nas. Za povprečnega voznika je še 100 konjev preveč. Jaz ne bi prepovedal močne motorje, ampak bi nabil večje davke za SS mašine. Statistika nam pove, da je v ZDA število nesreč na SS raketah 4x več kot pri ostalih motorjih.

http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/deadly-motorcycle-accidents-usa-and-the-winner-is.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne bi prepovedal močne motorje, ampak bi nabil večje davke za SS mašine. Statistika nam pove, da je v ZDA število nesreč na SS raketah 4x več kot pri ostalih motorjih.

http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/deadly-motorcycle-accidents-usa-and-the-winner-is.htm

zdaj ko ga ti ne voziš bi nabil kar davke

saj logočno na SS motorjih več nesreč, pri večjih hitrosti se prej kaj lahko zgodi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, kot daš puško v omaro, pod ključ, da si otrok kaj ne naredi z njo, tako pač omejiš tudi moč motorja za vožnjo po cesti ... Iz istega razloga.

Izjemno slaba primerjava. Bolj realna je kot, da bi zaklenil orožje v omaro pred lovcem. Na žalost so tud taki in ovaki jagri(kot tudi šoferji motorjev) pa jim noben ne nabija o podobnih omejitvah(s tistim papirjem, da je sposoben za lovca je pa isto kot z vozniško-ne mi govort, da je kaj težje za pridobit).

Me zanima zakaj nemci takoj niso šli nazaj na staro omejitev(so meli včasih na 100 km omejeno), če so se zaradi tega pa zdaj smrtne žrtve in ostale nesreče toliko povečale. Majo first hand izkušnje pa nič-mi lahko pa sam nabijamo glede tega.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako, ampak prav vsako omejevanje - če govorimo o KM/Kw, je popolnoma brez smisla.

Nima nobene praktične teže in uporabe. Morda da rezultat le v Bruslju - na papirju.

1. Zmanjšanje izpustov Co2 :angry: Največja natega desetletja. Za dosego tega cilja ni potrebno omejevati moči motorjev!

2. Varnost - manj smrtnih žrtev med motoristi: :yawn: Popolnoma mimo.

Statistika pove, kaj in kdo so krivci in vzroki za nesreče motoristov. Pa hitrost zagotovo ni prva.

Omejitve morajo biti drugje in drugače zastavljene.

Pri motorju je precej in zelo drugače kot pri avtu. Kdor nima "staža" in kilometrine pod ritjo - tamu nobena omejitev ne pomaga, da preživi na cesti.

Omejitve po moči in zmogljivostih v nekaj časovnih obdobjih po pridobitvi vozniške definitivno MORAJO BITI.

Na tak način motorist dobi prepotrebne občutke in "filling", ter tako lahko obvladuje hitrost in vozilo.

Ampak - časovno obdobje - recimo dveh let preteče, voznik se pač ni fural okoli - in :slap: evo lahko kupi kategorijo močnejši stroj! :eek:

Kaj pa kilometrina? To pa nikogar več ne briga.

Na vsakih par let - to pa bi moralo biti nekako "uzakonjeno" bi morali MI VSI "oddelati" en dan na poligonu ( in se posloviti od tistih 125€ ) ter tako malo osvežiti znanja in prekso, ter morda slišati kaj novega. In tako, lepo vsakih nekaj let.

Res pa tudi je, da cesta zahteva 100% celega človeka - na motorju še posebej.

OMEJITVE SO RES NEPOTREBNE IN BREZ SMISLA.

Do letos sem se "svaljkal naokrog" z 50 KM in 650ccm pod ritjo. Sedaj je tam 97KM in 1150ccm. In kaj se je spremenilo? Kar se mene tiče - ne dosti. Peljem se bolj "komot", in ne visim na mopedu kot "Krpan na kobilici", moja sopotnica se ne pritožuje več čez udobje, bencina na 100km pokurim enako, hitrostna povprečja na AC so malenkost višja, na običajnih cestah, pa ni velike razlike.

In če bi imel pod seboj 150KM in 1300ccm ( recimo Yamaha FYR ) , verjetno ne bi bilo prav nič drugače.

FORA torej ni v omejitvah in predpisih in zakonih, pač pa v vzgoji in vzgajanju.

Ampak zakon napišeš in DELUJE od takoj naprej! Za vzgojo, pa je potreben čas in rezultati so vidni šele čez veliko let.

Ker pa pri nas že zelo dolgo nismo/niso vzgajali ( zadnja leta kaže malo bolje ) ampak le pobirali denar za vozniške izpite, imamo stanje kakršno pač je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vsakih par let - to pa bi moralo biti nekako "uzakonjeno" bi morali MI VSI "oddelati" en dan na poligonu ( in se posloviti od tistih 125€ ) ter tako malo osvežiti znanja in prekso, ter morda slišati kaj novega. In tako, lepo vsakih nekaj let.

Res pa tudi je, da cesta zahteva 100% celega človeka - na motorju še posebej.

FORA torej ni v omejitvah in predpisih in zakonih, pač pa v vzgoji in vzgajanju.

Ampak zakon napišeš in DELUJE od takoj naprej! Za vzgojo, pa je potreben čas in rezultati so vidni šele čez veliko let.

kakšen poligon ??? a med stožci slalom :D ? to je trening in vzgoja za promet? upam, da imaš v mislih vsaj poligon kot kakšno stezo pripravljeno za opravljanje nalog in simulacij nepredvidljivih dogodkov v prometu. hmm ampak kdo se bo za vajo upal s svojim motorjem pri višjih hitrostih take vaje izvajat ??

varno vozit motor ni tako enostavno. dosči to zrelost in dojemanje okolja, da se vsak trenutek zavedaš nevarnosti, ki te lahko doletijo v prometu in najpomembneje zavedati se svoje ranljivosti in nepomembnosti, to je problem. obvezni poligon in tečajj ritardiranca ne vzgoji do te stopnje da se zaveda vsega kar se pač mora da zase poskrbi.

poceni dirkališča bi mogoče nek delež ljudi prepričala, ko bi tam doživeli svoj izliv hormonov ali pa ob padcih dobili pomisleke kaj se lahko zgodi na cesti.

trik je samo v dojemanju hitrosti, ki jo motor ponuja, tisti ki to zmore in opvlada preživi, tisti ki ne razmišlja na tem nivoju tvega. nekje je 280 malo, nekje je 100 samomor, omejitve in vzgoja ne pomagajo žal.

tudi po diplomi so zelo redki strokovnjaki ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Na vsakih par let - to pa bi moralo biti nekako "uzakonjeno" bi morali MI VSI "oddelati" en dan na poligonu ( in se posloviti od tistih 125€ ) ter tako malo osvežiti znanja in prekso, ter morda slišati kaj novega. In tako, lepo vsakih nekaj let.

...

Kdor ne prakticira stalne vožnje z motorjem in pri tem ne uporablja možganov, mu noben dan na poligonu ne bi prinesel nič. Samo izgubo tistih kot praviš 125€ in to bi bil tudi edini namen.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@rebel: Ne boš verjel ampak tudi ''slalom med stožci'' je vzgoja za promet. Vbistvu je tisti ''slalom'' osnova za vano vožnjo v prometu. Na tem forumu ima vsak lahko svoje mnenje, že kar nekaj časa nazaj pa je Prešeren napisal en verz o čevljih in Kopitarju-se spomniš? Raje pojdi enkrat najprej na poligon z dobrimi inštruktorji voziti ''med stožce'' potem pa tukaj klamfe stresaj na to temo, OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@rebel: Ne boš verjel ampak tudi ''slalom med stožci'' je vzgoja za promet. Vbistvu je tisti ''slalom'' osnova za vano vožnjo v prometu. Na tem forumu ima vsak lahko svoje mnenje, že kar nekaj časa nazaj pa je Prešeren napisal en verz o čevljih in Kopitarju-se spomniš? Raje pojdi enkrat najprej na poligon z dobrimi inštruktorji voziti ''med stožce'' potem pa tukaj klamfe stresaj na to temo, OK?

kaj je že bil ta Prešeren ???

tudi na poligonu sem bil... in kaj sedaj? v začetku sezone kot osvežitev motorike in kondicije je qull, varna vožnja je zame nekaj drugega kot to.

očitno drezam v religijo množice, podobno kot v debati o odsevnih brezrokavnikih.

če ne dojameš bistva težav se je treba prepričat v nekaj kar piše v pastirskih pravljicah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je že bil ta Prešeren ???

tudi na poligonu sem bil... in kaj sedaj? v začetku sezone kot osvežitev motorike in kondicije je qull, varna vožnja je zame nekaj drugega kot to.

očitno drezam v religijo množice, podobno kot v debati o odsevnih brezrokavnikih.

če ne dojameš bistva težav se je treba prepričat v nekaj kar piše v pastirskih pravljicah.

Ja zgleda, da moram tudi jaz kakšno povedati, oziroma ne morem držati jezika za zobmi. Se kar strinjam z rebel-om in krampom, da poligon ne rešuje pizdarij na cesti in daje bore malo, sploh na način, kot ga sistem ureja pri nas. Poligon je simulirana situacija, ki daje neke male približke neki možni situaciji na cesti, je pa veliko daleč od realnosti, ki se dogaja na cesti. In tu nam žal nobena simulacija ne pomaga. Ne bom rekel, da je napačen, ampak izkoristek ali pa količina znanja, ki jo pridobi motorist je premajhna v primerjavi z realno situacijo, ki se lahko zgodi.

Da ne bom samo kritiziral, možne rešitve vidim na več nivojih in sicer:

1. zakaj komplicirati s 50 nadgradnjami izpita za kategorijo A? Zame tu ni nobene logike. Znano je dejstvo, da je avto bolj varen od motorja, torej naj bi voznik pridobil izpit A kat. šele ko ima recimo nek staž s kategorijo B, kajti siguren sem, da je v tem času spoznal določene zakonitosti in nevarnosti prometa.(seveda v primeru, da se je vozil)

2. poligon: da, vendar takoj in v sklopu avtošol, ne pa potem ko je mladi voznik že na cesti

3. omejevanje konjev-kretenizem, duša ki ga rada pritisne, ga pač bo in tu ni pomoči (al ima 60 ali 180km ni bistveno)

4. in nenazadnje, včasih je potrebno imeti tudi malce SREČE. (da uspemo predvideti in videti napake drugih in pravilno reagirati in seveda, da tudi drugi opazijo naše in se stvar izide)

Pa srečno vožnjo vsem.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V EU sedijo birokrati, ki so dobro plačani za to, da nam otežujejo življenje. V Sloveniji ni nič drugače polno birokratov za isti namen in samo čakajo, da v EU en birokrat prdne in naši birokrati hitijo govoriti kako lepo diši. Slovenski politiki so brez hrbtenice zdaj hlapci EU včasih pa hlapci Beograda. Tako butastega zakona o omejitvi ( 100 kw ) za motocikle se lahko spomni samo birokrat, ki mu v zgornjem delu zeva praznina brez vsebine.

Sam sem proti takšnim omejitvam čeprav sam vozim "moped", ki ima samo 48 konjičkov kar za moje potrebe zadostuje. Še rajši bi pa imel nekoliko več tudi več kot 100 končkov samo tisti so zame pretežki tudi finančno.

LP in srečno vožnjo Vam želim.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!