Skoči na vsebino

Je predznanje pomembno?


  

115 članov je glasovalo

  1. 1. Se vam zdi, da je za začetnika bolje, da začne z manj močnim motorjem?

    • Da, zelo pomembno!
      47
    • Priporočljivo.
      58
    • Ne, mislim da ne igra prevelike vloge.
      12


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

zanima me kakšnega mnenja ste glede tega, da začetnik štarta na manj močnem motorju kot pa da takoj prešalta na 600ccm oz. 1000ccm ali več.

Prosil bi vas da utemeljite odgovor. (povejte zakaj se vam tako zdi, si mislite da bi bilo to nujno, mislite da bi s tem kaj zmanjšali žrtve na cestah itd. PAČ POVEJTE KAR SI VI MISLITE)

Lep pozdrav,

D.

Objavljeno

Vsekakor je modro začeti z manjšo kubaturo in konji. Vsaj za eno sezono, da si človek nabere malo izkušenj. Možen je tudi kakšen zdrs, pa bo s cenejšim motorjem tudi denarnica malo manj trpela. Ni pa to pogoj. Kolega je iz avtošole šel direktno na 900 kubikov, pa ga obvlada. Ampak ni sportak, motor.

Objavljeno

Saj veš "vaja dela mojstra". Na čem lažje postaneš mojster je pa vprašanje na katerega bo težko odgovorit.

S trenutnimi predpisi je zadeva rešena bolj ali manj uspešno, ker tu ni kot pri pilotih, kjer se vsaka ura leteja beleži in se potem "izkušnje" sodijo po tem.

Nekateri so začetniki pri šestnajstih drugi pa pri štiridesetih. Na tem forumu se veliko piše o "pospravljenem podstrešju" vendar nostavnega odgovora koliko ccm za začetnika NI!

Vsak, tudi utemeljen odgovor pa lahko že danes ali jutri nekdo negira na cesti.....

Objavljeno

če začneš že kot mulc s kolesom, pa mopedi, pa potem motorji, je to prava pot... :)

če začneš kasneje je vse odvisno od glave. Lahko ma začetnik 1000ccm motor, pa razčiščeno sam pri sebi in bo vse OK, lahko maš pa take k tega nimajo. Je pa pri tej stvari težko postavit meje, ker smo ljudje različni.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pri nakupu motorja je sigurno bolje, da vsaj prvo sezono voziš kak manjši švohnejši motor tam do 700 ccm in max.do 80Ps.Vsekakor si kupi rabljen motor,izgubiš dosti manj ali celo nič v eni sezoni.Tako boš sam najbolje ugotovil kakšen motor bi bill zate naj naj brez spraševanja,ker vsak od nas svoje hvali.Po načelu vsak berač svojo mavho hvali! :whistle:

Objavljeno

Seveda je najbolje začeti s kakšnim lažje obvladljivim motorjem, tudi če imaš v glavi vse pošlihtano se boš na takem motorju vseh osnov veliko hitreje, lažje in varneje naučil kot pa s kakšno raketo. Vse ob svojem času.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Pozdravljeni

Vam bom na kratko opisal moje izkušnje.

Izpit za motor sem naredil avgusta 2009. Moje izkušnje glede vožnje motorjev segajo 20let nazaj in še to na mopedu (ene dvakrat samo). Kot prvi motor sem si umislil kawasaki z750. V igri sta bila tudi yamaha fz6 in xj6 ampak je prevladal kawasaki, ker mi je bil enostavno bolj všeč. S tem motorjem sem naredil točno 1100km in se odločil, da ga prodam. Motor je bil zelo dobro vodljiv, fleksibilen skratka po mojem idealen za začetnike.

Letos marca sem motor prodal in sem si nabavil zzr 1400 z 203konjskimi močmi. Motor je še lepše vodljiv kot prehodnik, brez problema se da vozit zelo počasi zaradi visokega navora (v šesti brez problema 50 z sopotnico) skratka sem navdušen nad motorjem.

Sam osebno imam razčiščeno v glavi kaj in kako. Strogo se držim omejitev, pri stop znaku ustavim, v kolonah ne prehitevam avtev niti ko stojimo pred semaforjem....kjer je možnost, da avto zapelje na stransko cesto ne prehitevam, ne prehitevam kolon. Potovalna hitrost je omejena na 90-100km/h, avtoceste 130-140km/h, naselja strogo 50, modre cone strogo 30, čimveč se fokusiram na ogledala ob cestah (stranske poti). Držim se desno od sredine voznega pasu, da ne oviram hitrejših. Pač poizkušam biti čimbolj fokusiran na okolico in ostale voznike.

Priznam, da ob prazni ravnini (ampak res prazni) pohodim gas, ker pač uživam v pospeških. Hitrosti ne maram zato hitro spustim na omejitev.

Če bi prej vedel, da bo tako bi si kot prvi motor umislil zzrja brez pomislekov.

Vse je v glavi in ne v kilovatih

Objavljeno

kolega je v avtošoli vozil hornet 600, prej izkušenj razen pred leti z mopedom ni imel. Ko me je vprašal kaj bi kupil sem ga vprašal kaj si želi enkrat na koncu? odgovor je bil R1. ko sem videl da razmišlja o raznih 600-750 cestakih in naked zadevah ker "kao da ne bo preveč močno" sem mu v očeh videl samo R1.

zato da ne zgublja časa in denarja z preprodajo po par mesecih ali max letu dni sem mu rekel naj mirno kupi R1 in jo tudi je.

cestak ali naked 600-750 ccm ali R1 je pač skoraj vseeno, če si butl je vse premočno in prehitro, drugače pa gre z vsem OK.

zaenkrat se vozi brez težav in spoznava čare motorjev.

Objavljeno

tudi sam sem štartal z R1.

sicer sem ciljal na zx6r ampak sem pol videl da če dam še kakih 300, 400€ zraven, da mam res lahko taki stroj da ni kaj za debatirat. izgled, zvok in navor so pač za razred boljši.

prej sem vozil samo moped (ATX). morem rečt, da je bila vožnja z ATX-om veliko bolj ekstremna, kot sedaj. res da zdaj gre včasih 200 po ravni cesti, je pa prej šlo 70 med drevesi. slap.gif

drugače pa ne delam norij. hitra vožnja ni pogoj za uživanje. po omejitvah sicer gre poredko, ko so pa pogoji na cesti neprijazni pa tudi manj če je treba. me ni sram.

upam si trdit da mam dokaj popucano v glavi.

prav tako imam do motorja maksimalno spoštovanje in se zavedam, da me neumnost lahko drago stane.

seveda je velik faktor igral denar. če bi ga mel pun kufer bi verjetno vseeno štartal s čim manjšim. zdaj pa pač ne gre, da bi človek kar tako menjaval.

Objavljeno

Se strinjam z vsemi zgoraj napisanimi teksti. Predznaje je zelo pomembno še bolj pa da imaš ražščičeno v glavi.

Objavljeno (popravljeno)

... eni kupijo motor, ker ga sosed nima ...

... eni kupijo močnejši motor, kot ga ima sosed ...

... eni kupijo motor, da ga pokažejo v kafani ...

... eni kupijo motor, ker si ga preprosto lahko privoščijo ...

... eni kupijo motor, ker je to "in" ...

... eni kupijo motor, ker so zaljubljeni v hitrost ...

... eni kupijo motor, ker rabijo prevozno sredstvo ...

... eni kupijo motor, ker imajo radi svobodo ...

... eni kupijo motor, da pobegnejo od doma ...

... eni kupijo motor, ker je to njihov način življenja ...

...

...

...

...

... po mojem skromnem prepričanju je veliko bolje, če si kupiš "lažji" motor za začetek, ker se je na takem motorju lažje naučiti osnovnih veščin ...

... dejstvo je, da vsak motor, ki ima več kot 75 KM presega sposobnosti večine motoristov, ki smo danes udeleženi v prometu ...

... dejstvo tudi je, da vsak motor, ki ima več kot 75 KM presega potrebe večine motoristov, ki smo na cestah ...

... želostno dejstvo pa je tudi to, da se večina ljudi uči voziti na cesti in se ne udeleži nobene od delavnic varne vožnje, ki so praviloma brezplačne, kaj šele, da bi se udeležil kakšne šole varne vožnje, ki jo je potrebno financirati ...

... moč motorja sama po sebi ni nevarna, če komunikacija teče od možganov do zapestja, nevarna pa postane, ko komunikacija teče od "jajc" do zapestja ...

... motor ni nevaren, nevaren je voznik ...

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno

Moje mnenje je, da je pomembno, da začneš postopoma, saj moraš dobiti tisti občutek za ovinke in hitrost. In to najlažje dosežeš z manj močnim motorjem, ki dovoljuje tudi več začetniških napak (odpiranje plina v ovinku,...).

Poznam par ljudi, ki so naredili izpit in šli takoj na 100+ KM motorje. Saj so govorili, da imajo v glavi. Vendar to je trajalo kakšen mesec, nato pa so že sprostili vse konje. Po ravnini zelo hitro, v ovinkih vsi skoraj popadali z motorjev, tako so se nagnali s telesom. Da o raznih "vsakdanjih" situacijah ne govorim, kako so se komaj rešili. Večina jih je tudi podrsala motor (na srečo brez posledic).

Sam sem začel postopoma s 50 ccm, nato 125 ccm, zdaj sem na 25 kW in mi ni žal, da sem šel tako. Do sedaj se mi je še splačalo!

Objavljeno

... eni kupijo motor, ker ga sosed nima ...

... eni kupijo močnejši motor, kot ga ima sosed ...

... eni kupijo motor, da ga pokažejo v kafani ...

... eni kupijo motor, ker si ga preprosto lahko privoščijo ...

... eni kupijo motor, ker je to "in" ...

... eni kupijo motor, ker so zaljubljeni v hitrost ...

... eni kupijo motor, ker rabijo prevozno sredstvo ...

... eni kupijo motor, ker imajo radi svobodo ...

... eni kupijo motor, da pobegnejo od doma ...

... eni kupijo motor, ker je to njihov način življenja ...

...

...

...

...

... po mojem skromnem prepričanju je veliko bolje, če si kupiš "lažji" motor za začetek, ker se je na takem motorju lažje naučiti osnovnih veščin ...

... dejstvo je, da vsak motor, ki ima več kot 75 KM presega sposobnosti večine motoristov, ki smo danes udeleženi v prometu ...

... dejstvo tudi je, da vsak motor, ki ima več kot 75 KM presega potrebe večine motoristov, ki smo na cestah ...

... želostno dejstvo pa je tudi to, da se večina ljudi uči voziti na cesti in se ne udeleži nobene od delavnic varne vožnje, ki so praviloma brezplačne, kaj šele, da bi se udeležil kakšne šole varne vožnje, ki jo je potrebno financirati ...

... moč motorja sama po sebi ni nevarna, če komunikacija teče od možganov do zapestja, nevarna pa postane, ko komunikacija teče od "jajc" do zapestja ...

... motor ni nevaren, nevaren je voznik ...

bravo....lepo napisano...

Objavljeno

Na vsak motor se lahko navadiš, na ene prej, druge kasneje. So motorji, razne rakete s 130 in več konji, ki ne dopuščajo napak in so potovalniki z enakimi konji, ki napake šoferja lažje prenesejo. In so vstopni modeli motorizma s cca 80 konji. Ampak nihče od nas ne more zase trditi, da kdaj ni naredil napake, in to te pri raketi lahko drago stane. Smatram, da je za začetnika (ali pa povratnika) najboljši motor, ki ima čimbolj enakomerno pospeševanje in čimbolj ugoden navor.

Velikokrat govorimo tudi o tem, da imaš razčiščeno v glavi. To drži, vendar tudi če imaš se lahko nevarna situacija na različnih motorjih različno odvije.

Objavljeno

Na vsak motor se lahko navadiš, na ene prej, druge kasneje. So motorji, razne rakete s 130 in več konji, ki ne dopuščajo napak in so potovalniki z enakimi konji, ki napake šoferja lažje prenesejo. ...-

S tem se nikakor ne morem strinjati. Pri motorju ni nikoli problem v pospešku, ampak je vedno problem v zavorni poti. In ena SS raketa z 170KM in 200kg se veliko lažje ustavi kot ena touring raketa s 170KM in 250kg.

Ravno zato je pomembna glava (ne glede na to, ali imaš pod ritjo 100 KM ali 200 KM); če preveč "potegneš" na določenem odseku ceste se ti lahko zgodi, da ti ne znese več zabremzat.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

S tem se nikakor ne morem strinjati. Pri motorju ni nikoli problem v pospešku, ampak je vedno problem v zavorni poti. In ena SS raketa z 170KM in 200kg se veliko lažje ustavi kot ena touring raketa s 170KM in 250kg.

Ravno zato je pomembna glava (ne glede na to, ali imaš pod ritjo 100 KM ali 200 KM); če preveč "potegneš" na določenem odseku ceste se ti lahko zgodi, da ti ne znese več zabremzat.

Če se ti na motorju z 80 ali manj konji zasvalka rokavica in trzneš(narobe po gasu) v ovinku ne bo hudga, če pa isto neumnost narediš v ovinku in pod sabo imaš 200konjev?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

S tem se nikakor ne morem strinjati. Pri motorju ni nikoli problem v pospešku, ampak je vedno problem v zavorni poti. In ena SS raketa z 170KM in 200kg se veliko lažje ustavi kot ena touring raketa s 170KM in 250kg.

...

Zaviranje je seveda zelo enostaven proces in nima z znanjem, izkušnjami in sposobnostjo voznika za izogibanje oviram in manevriranje nobene zveze. :whistle:

Zato je predznanje pomembno. In izbira ustreznega zlahka vodljivega motorja, ki z manjšo močjo odpušča tudi take napake kot so nekontrolirano dodajanje plina.

Če začetnik izbere močan eksploziven motor mora imeti še veliko sreče, da lep čas ne bo prišel v situacijo, ki ga ne bo presenetila. To pa je pri današnjem prometu iluzorno. Razen če ima motor le za v garažo, potem je pa itak vse en qrc kaj ima.

Objavljeno

Dokler je situacija pod kontrolo, ne znanje ne predznanje ni potrebno, kaj šele pomembno. ko situacija postane kritična, je pa že prepozno.

od znanja in predznanja je težko ločit faktor zrelosti pilota. Le-ta pa ni sorazmerna z leti niti z izkušnjami. ampak večinoma z vzgojo in razgledanostjo. najlažje bi jo definiral kot voljo do učenja. da človek ve in se zaveda, da se ni rodu pameten, tud če je že kej prebral in so mu frendi od frendov že čist vse razložili. takrat ti nekako ni nerodno kupt motorja ki ga zmerjajo z začetniškim. BTW men se suzuki gladius yama diversion honda cbf in Kawasaki Er6 ne zdijo začetniški, pač pa prijazni, predvidljivi in sodobni motorčki.

Objavljeno

Če se ti na motorju z 80 ali manj konji zasvalka rokavica in trzneš(narobe po gasu) v ovinku ne bo hudga, če pa isto neumnost narediš v ovinku in pod sabo imaš 200konjev?

Seveda da je razlika med motorjem z 80KM in 200KM. ampak če boš še enkrat prebral tvoj post, katerega sem citiral, si trdil, da je touring mašina z ISTIMI konji bolj "varna" od SS rakete z "ISTIMI" konji.

Objavljeno

Seveda da je razlika med motorjem z 80KM in 200KM. ampak če boš še enkrat prebral tvoj post, katerega sem citiral, si trdil, da je touring mašina z ISTIMI konji bolj "varna" od SS rakete z "ISTIMI" konji.

predvsem je razlika v podajanju moči. Pa tudi v teži.

Objavljeno

Zaviranje je seveda zelo enostaven proces in nima z znanjem, izkušnjami in sposobnostjo voznika za izogibanje oviram in manevriranje nobene zveze. :whistle:

.........

Zaviranje da je enostaven proces? Sploh zaviranje v sili? Pospeševanje od 0-200 km/h traja koliko (recimo pri BMW S1000RR in pri FZ6? Okoli 8-15s.

Bremzanje iz 200 km/h do popolne ustavitve pa traja? Prav tako od 8-15s, s tem da v tem času prevoziš med 250 in 450m.

Če se voziš s hitrostjo 20km/h je vseeno, ali imaš BMWS1000RR ali pa ER6 in je vseeno, ali je na cesti olje ali ni ker boš lahko pravilno odreagiral. Če pa se voziš s hitrostjo 200 km/h pa je lahko najmanjši odklon od idelanih pogojev usoden. In tako kot je BMW S1000RR sposoben iti 200 km/h, prav tako so tudi FZ6, CBF600, ER6.

Pri začetnikih in močnih motorjih je problem le to, ker so pospeški zelo mamljivi, pospeškom seveda sledi visoka hitrost, ta pa je izredno nevarna v slabših pogojih na cesti (ovinek, pesek, promet, ...). Če bi lahko pri motorjih hitrost zbil iz 200 km/h na 0 v sekundi oziroma posledično 30-50 metrih s pritiskom na gumb, bi bilo popolnoma vseeno.

Vse je v glavi in posledično v zapestju, saj motor gre le toliko, kot to od njega zahteva voznik.

In če trzneš z roko pri tisočaku ali pri šestotaku za delček sekunde je čisto vseeno in te ne bo tisočak izstrelil v orbito. Če pa trzljaj traja nekaj sekund, potem pa ..... :whistle:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zaviranje da je enostaven proces? Sploh zaviranje v sili? Pospeševanje od 0-200 km/h traja koliko (recimo pri BMW S1000RR in pri FZ6? Okoli 8-15s.

Bremzanje iz 200 km/h do popolne ustavitve pa traja? Prav tako od 8-15s, s tem da v tem času prevoziš med 250 in 450m.

Če se voziš s hitrostjo 20km/h je vseeno, ali imaš BMWS1000RR ali pa ER6 in je vseeno, ali je na cesti olje ali ni ker boš lahko pravilno odreagiral. Če pa se voziš s hitrostjo 200 km/h pa je lahko najmanjši odklon od idelanih pogojev usoden. In tako kot je BMW S1000RR sposoben iti 200 km/h, prav tako so tudi FZ6, CBF600, ER6.

Pri začetnikih in močnih motorjih je problem le to, ker so pospeški zelo mamljivi, pospeškom seveda sledi visoka hitrost, ta pa je izredno nevarna v slabših pogojih na cesti (ovinek, pesek, promet, ..wink.gif. Če bi lahko pri motorjih hitrost zbil iz 200 km/h na 0 v sekundi oziroma posledično 30-50 metrih s pritiskom na gumb, bi bilo popolnoma vseeno.

Vse je v glavi in posledično v zapestju, saj motor gre le toliko, kot to od njega zahteva voznik.

In če trzneš z roko pri tisočaku ali pri šestotaku za delček sekunde je čisto vseeno in te ne bo tisočak izstrelil v orbito. Če pa trzljaj traja nekaj sekund, potem pa ..... whistle.gif

Saj v teoriji vse prav napišeš, ampak pomisli malo na začetnika, ki absolutno nima pojma kako se motor obnaša, kako močno zavira, kako in na kašen način pospešuje. Ti si verjetno zelo izkušen šofer in si vse to pozabil. Pravi začetnik ,pa absolutno nima pojma kako se bo vozilo obnašalo, koliko se v ovinku lahko nagne, kako naj dozira gas. Vse prav, vse se mora naučiti, da dobi občutek. In na tem mestu je veliko bolje da ima v rokah, kaj prizanesljivega, kot pa ss raketo.

Glej, jaz sem povratnik, dobrih 10-15 let nisem vozil motorja in ti povem, da mi ni nič žal, da sem ponovno začel z vstopnim modelom. Pa me ni strah voziti tudi ss raket, ki jih imajo moji kolegi.

Objavljeno

Zaviranje da je enostaven proces? Sploh zaviranje v sili? Pospeševanje od 0-200 km/h traja koliko (recimo pri BMW S1000RR in pri FZ6? Okoli 8-15s.

Bremzanje iz 200 km/h do popolne ustavitve pa traja? Prav tako od 8-15s, s tem da v tem času prevoziš med 250 in 450m.

Če se voziš s hitrostjo 20km/h je vseeno, ali imaš BMWS1000RR ali pa ER6 in je vseeno, ali je na cesti olje ali ni ker boš lahko pravilno odreagiral. Če pa se voziš s hitrostjo 200 km/h pa je lahko najmanjši odklon od idelanih pogojev usoden. In tako kot je BMW S1000RR sposoben iti 200 km/h, prav tako so tudi FZ6, CBF600, ER6.

Pri začetnikih in močnih motorjih je problem le to, ker so pospeški zelo mamljivi, pospeškom seveda sledi visoka hitrost, ta pa je izredno nevarna v slabših pogojih na cesti (ovinek, pesek, promet, ...). Če bi lahko pri motorjih hitrost zbil iz 200 km/h na 0 v sekundi oziroma posledično 30-50 metrih s pritiskom na gumb, bi bilo popolnoma vseeno.

Vse je v glavi in posledično v zapestju, saj motor gre le toliko, kot to od njega zahteva voznik.

In če trzneš z roko pri tisočaku ali pri šestotaku za delček sekunde je čisto vseeno in te ne bo tisočak izstrelil v orbito. Če pa trzljaj traja nekaj sekund, potem pa ..... :whistle:

ovinek in promet NISTA slabša pogoja ampak ključni del enačbe, če se voziš po cesti. Er6 ne gre 200, in zato se z njim precej težje spraviš v položaj kjer zmanjka prostora. Er6 udobno križari okrog 120km/h, 120 konjski motor brez priganjanja, daleč od optimalnih obratov, pelje 120 v tretji, ko daš v peto in križariš z nekimi zmernimi obrati, voziš okrog 150. raje malo več. delček sekunde preveč je nekaj kar 1000ccm zelo kaznuje. litrski športnik, blizu obratov kjer ima največjo moč. al pa športni v2, te v delčku sekunde vržejo v luft, pristanek pa je lahko usoden. če gas odpiraš pr 3500 obratih se seveda ne zgodi nič, ko pa to nardiš pr 8000, kamor Er6 sploh ne pride, pa se lahko naučiš kaj novega.

Objavljeno

clovesko bitje je ena cudna zvau......... se mora navajati na dolocene pogoje, da jih potem instinktivno lahko obvlada. temu pravimo izkusnje; vec kot jih nekdo ima manj je potrebno misliti kako nekaj izpeljati. in v tem je bistvo vsega. manj kot moras misliti vec imas casa, ker se lahko osredotocis na (predviden) potek akcije in reagiras/zacnes reagirati, ko neizkusena oseba (a.k.a. zacetnik) sele zacne razmisljati "ja kaj bi to lahko zdaj bilo?"...TRESK.

zaradi tega je predznanje (a.k.a. izkusnje) pomembno. ker si navajen dolocenih potekov, avtomatizmov in nacina gledanja na situacijo.

Objavljeno

Saj v teoriji vse prav napišeš, ampak pomisli malo na začetnika, ki absolutno nima pojma kako se motor obnaša, kako močno zavira, kako in na kašen način pospešuje. Ti si verjetno zelo izkušen šofer in si vse to pozabil. .....

To povdarjeno sploh ne drži. Tudi jaz ga "pobiksam" po cesti in me marsikaj preseneti. Zato pa vozim previdno in kolikor se da daleč od meja mojih sposobnosti in sposobnosti motocikla, da imam veliko manevrskega prostora. Po prevoženih kilometrih sem čisto navaden "junc", po letih pa malo manj (sodim pa ravno v starostno skupino, med katerimi je največ smrtnih žrtev v prometnih nesrečah z udeležbo motorja v Sloveniji).

Še enkrat; motor gre le toliko, kot voznik ožema gas. Če nimaš spoštovanja do tega, kar motorji zmorejo (tako ss tisočaki kot ST šestotaki), se ti slabo piše in te slej kot prej na cesti čaka nekje past, ki je lahko usodna.

............

Pravi začetnik ,pa absolutno nima pojma kako se bo vozilo obnašalo, koliko se v ovinku lahko nagne, kako naj dozira gas. Vse prav, vse se mora naučiti, da dobi občutek. In na tem mestu je veliko bolje da ima v rokah, kaj prizanesljivega, kot pa ss raketo.

Glej, jaz sem povratnik, dobrih 10-15 let nisem vozil motorja in ti povem, da mi ni nič žal, da sem ponovno začel z vstopnim modelom. Pa me ni strah voziti tudi ss raket, ki jih imajo moji kolegi.

V tem delu se seveda strinjam s tabo. Noben SS motor (šestotak ali tisočak) ni najbolj primeren za začetnika, saj je manevriranje na mestu in pri manjših hitrostih z njim precej naporno. Ampak tudi razne ST krave v stilu FJR, ZZR, VFR 1200, niso najbolj primerne za začetnika, saj so zelo "okrogle" in težke. Ampak če se začetnik s tem seznani in če to vzame v zakup ter se zaveda, koliko njegov motor "leti", potem si lahko za svojo duši kupi karkoli in če se bo vozil s trezno glavo, mu ne bo hudega.

Kje se pa po mojem mnenju sprobavajo meje znanja voznika ter meje motorja (koliko leti in kako močno bremza) pa ne bom napisal, da ne bo moderator spet jezen. Moje mnenje lahko prebrete v temi "Dirkališče ni problem".

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!