Skoči na vsebino

Je predznanje pomembno?


Sky

  

115 članov je glasovalo

  1. 1. Se vam zdi, da je za začetnika bolje, da začne z manj močnim motorjem?

    • Da, zelo pomembno!
      47
    • Priporočljivo.
      58
    • Ne, mislim da ne igra prevelike vloge.
      12


Priporočene objave

Štart na manj močnem motorju je za moje pojme skoraj nuja. Sicer je vse v glavi in zapestju, kakor tudi to, da te ne zamika oziroma ne doživljaš orgazmov ob premočnem pospeševanju in hitrosti. Sicer je pa menjavanje ravno tisti čar, da spoznavaš vedno "boljše" zadeve in se spominjaš, kako si se cedil ob prvem. Prvega ne pozabiš nikoli... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ste prevec zavili s teme. Sky je spraseval (seveda se ni hotel izpostavljat) za prvi motor, izpit pa bo za zacetek imel do 35kKW. Vprasanje sploh ni bilo ali 1000 ali 600 ampak bolj ali zdaj 125/250 ali cakat brez mopeda pa potem direkt na Gixxer 600.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No na to konretno vprašanje je kar se mene tiče ogdovor čisto preprost:

Če je v igri izpit do 35kw pomoje 125 in 250 odpade, ker štiritaktniki te kubikaže so enostavno prešvoh za normalno vožnjo brez turiranja. Čakat na odprt izpit se mi pa tudi ne zdi smiselno. Veliko bolje nabavit nekaj rabljenega s 35kw, oziroma nekaj do 70kw z blokado in se lepo ta vmesni čas do neomejenega izpita vozit. V tem času si pridobiš veliko izkušenj, če kupiš rabljen motor, tudi ne izgubiš veliko na njem v tistih 2 letih, potem prodaš in greš mirne duše na neko večjo, močnejšo mašino.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je v igri izpit do 35kw pomoje 125 in 250 odpade, ker štiritaktniki te kubikaže so enostavno prešvoh za normalno vožnjo brez turiranja.

Ninja 250?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jst ti ne morem dat nasveta, lahko pa povem svojo izkušnjo. Izpit sem delal pri 29. letih, več kot 30m sem se prvič peljal s šolsko ER5. Naredil izpit in si kupil 1000 SS. Zakaj? Inštruktor mi je svetoval, da če mislim zadaj še koga vozit, da naj ne kupujem 600ccm zaradi pomanjkanja moči in navora, ker te zna takšna vožnja utrujat. Zakaj SS? Enostavno so mi všeč, plus to, da sem vedel od koga in kakšnega kupujem. Na pot grem s čistimi mislimi, skozi naselja se držim omejitev, na ravnicah, ki so pregledne (priznam) potegnem do neke mere, ne vozim agresivno, ne pustim se zavajat in provocirat, ni me sram, če me v ovinkih prehiti punca na (recimo) naked 600 ... Sedaj po dveh moto sezonah, kolikor opažam sebe in ostale na cesti, na prvi pogled sploh (vsaj pri SS) ni razlike med 600 in 1000 na cesti. Razmeče ali te pa spregledajo je pri obojih enako.

Skratka. Vsakič preden grem proti motorju, mi duša in srce zapojeta, saj sem izpolnil ene izmed svojih (še otroških) sanj. Ali bo zaradi tega kdaj črna kronika pisala o meni? Mogoče, ne vem. Mogoče bo pa pisalo ŠOKANTNO. Šel iz službe in nanj padel iz 8. nadstropja klavir. Hočem povedat to, da če ti je namenjeno, te bo pokosilo na R6 ali pa R1.

Lp, S

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK zdaj pa realno in so vsi tisti, ki so omenjene motorje sploh probali.

Kaj je manj zahtevno za vozit če si začetnik in moreš pazit na gas, v kateri prestavi sploh imaš, itd.?

600 naked ali sportak, ki ga moreš sukat in če zajebeš prestavo ti znori ali crkne oz. 1000 sportak, ki ni važno v kateri prestavi imaš vedno potegne?

seveda je odgovor 750 naked ki ima dovolj navora ampak če imaš osebo ki zbira med R6 in R1????

Še vedno po 2 letih, R6 je čez glavo, tud če je še sopotnik gor, tistih 15K obratov je kar nekaj prostora za izkoristit. Pa sem se vozila letos tud z R1 in se mi razen tega, da se vse dogaja malo prej in hitreje ni neke ogromne razlike, razen da ne vem zakaj sploh ma peto pa šesto prestavo:hmm:.Glede na to, da sem sama pri vožnji motorja na začetku imela največ težav ravno pri počasni vožnji in speljevanju, pa gladkemu dodajanju plina v ovinku se mi pa zdi vseeno 600 precej odpustljivejša zadeva. Ne gre na zadnjo, če se že oreng ne potrudiš in cuk zapestja je vseeno malo manj dramatičen, pa tudi kaka kila manj se pozna.

Kar se pa tiče mojega začetka moto poti, po Viragotu in ER5 sem bila neskončno srečna, ko sem se usedla na nekaj, kar se je dejansko peljalo, tako kot sem si želela. In kar sem se začetniško nevedno valjala po tleh je bilo popolnoma nepovezano s tem, kakšen segment motorja imam. Ubrisala bi na na 125, ER6 al pa na R1, čist brez izjeme.

Kar se tiče mene, če bi imela možnost še enkrat it nazaj in izbrat prvi motorček, vedoč, kaj vse me čaka, bi izbrala enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem več seznanjem z omejitvami (35kW?), ker jih preveč spreminjajo. Jaz sem naredil izpit za 350ccm in 2 leti nisem vozil nobenega motorja (razen 250ccm skuterja malo kasneje). Potem pa se mi je zdel nek smiselni razred za nabiranje izkušenj med 60-80KM. Ampak za popolnega začetnika, ki nima možnosti izbire med takimi močmi, je pomoje Ninja 250 kar dobra izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jakob motiš se....moje vprašanje ni bilo glih točno to kar si napisal, vendar izključno nasvet oz. mnenja drugih, ki ti za razliko od tebe ne vsiljuje svojega mnenja ampak ti svetuje in kako se človek odloči se pač odloči, sam pri sebi tudi vem da če bi kupil 600 bi ga prej ali slej stisnu ampak nekje kjer bi bila cesta bolj prazna....in za razliko od nekaterih ki jim motor kupi (poljubno vstavi) ______ ali ______ nimajo občutka za to stvar in ne skrbijo za njo kot bi skrbel če bi iz svojega žepa dal, in jaz vem da če bi kupil direkt 600 bi bil veliko bolj pozoren kot nekdo ki mu ga kupi ______ ali ______ . ampak to zdaj ni pomembno, pomembno je to da tudi jaz osebno mislim da je priporočljivo začeti z slabšim kot pa direkt šus na 1000ccm ali 600 ali 750 ;)

jaz lahko rečem da imam pošlihtano v glavi ampak to imam zdaj ko nimam motorja, ko bi ga imel in se zavedal moči oz. hitrosti bi me prej ali slej premamilo da ga malo pritisnem IN NE BOM LAGAL kot nekateri ostali, jaz zase ne morem trditi da imam pošlihtano ali ne, vsak človek bo definicijo "pošlihtano" definiral po svoje, tko da za nekoga bom glup za nekoga ne itd.

tvoj problem je kot je VD omenil da človeku vsiljuješ svoje mnenje, glej hvaležen sem da si mi svetoval kar si mi, vendar da človeka žališ ker ne ravna po tvoje, oprosti ampak to se mi zdi bolano!

ti imaš fetiš na aprilio in vedno prisegaš na aprilio in kot prvi motor si mi direkt svetoval aprilio, zakaj? jst ne vem ampak to kar ti je VD povedal je živa resnica.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ninja 250?

Ajde, Ninja je še relativno močna v 250 4T razredu. Ampak kar se mene osebno tiče raj neki bližje 35kw :) Tudi motor s 35kw ni neka raketa, ampak užitek v vožnji je večji, ker je manj navijanja kot pri 250, ki mu hitro zmanjkuje moči.

Mogoče to ni takoj opazno, ampak verjemi da po pol leta ali enem letu vožnje, bi vsak raje imel 500ccm s 44KM in normalnim navorom, kakor Ninjo 250 s 30KM in bistveno manj navora.

Super motorček za začetnika, ki že serijsko brez kakršnih koli blokad ustreza omejitvi 35KW je npr Suzuki GS 500

post-1190-127383560775_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jakob motiš se....moje vprašanje ni bilo glih točno to kar si napisal, vendar izključno nasvet oz. mnenja drugih, ki ti za razliko od tebe ne vsiljuje svojega mnenja ampak ti svetuje in kako se človek odloči se pač odloči, sam pri sebi tudi vem da če bi kupil 600 bi ga prej ali slej stisnu ampak nekje kjer bi bila cesta bolj prazna....in za razliko od nekaterih ki jim motor kupi (poljubno vstavi) ______ ali ______ nimajo občutka za to stvar in ne skrbijo za njo kot bi skrbel če bi iz svojega žepa dal, in jaz vem da če bi kupil direkt 600 bi bil veliko bolj pozoren kot nekdo ki mu ga kupi ______ ali ______ . ampak to zdaj ni pomembno, pomembno je to da tudi jaz osebno mislim da je priporočljivo začeti z slabšim kot pa direkt šus na 1000ccm ali 600 ali 750 ;)

jaz lahko rečem da imam pošlihtano v glavi ampak to imam zdaj ko nimam motorja, ko bi ga imel in se zavedal moči oz. hitrosti bi me prej ali slej premamilo da ga malo pritisnem IN NE BOM LAGAL kot nekateri ostali, jaz zase ne morem trditi da imam pošlihtano ali ne, vsak človek bo definicijo "pošlihtano" definiral po svoje, tko da za nekoga bom glup za nekoga ne itd.

tvoj problem je kot je VD omenil da človeku vsiljuješ svoje mnenje, glej hvaležen sem da si mi svetoval kar si mi, vendar da človeka žališ ker ne ravna po tvoje, oprosti ampak to se mi zdi bolano!

ti imaš fetiš na aprilio in vedno prisegaš na aprilio in kot prvi motor si mi direkt svetoval aprilio, zakaj? jst ne vem ampak to kar ti je VD povedal je živa resnica.

LP

Aja, zdej je ze osebno al kako? Okej... kakor zelis. Predlagal sem ti cel kup motorjev, med drugimi se je pac znasla tudi Aprilia (pac nimam problemov s temi prekletimi nedelujocimi italjani, al kako si se ti ze izrazu...) :wallbash:

Predlagal sem ti naslednje motorje (po vrstnem redu)

Kawasaki er6N, Er6F, Versys. :trance_27_notworthy:

Kawasaki er5 (sicer nic posebnega, so pa vredu za zacetek)

potem si rekel, da ne v postev ne pridejo mopedi, ki niso SS.

torej lagana kategorija SS:

Aprilia rs 125 (250 je premocna za tvoj izpit)

Honda NSR 125

Honda cbr 125

starejsi modeli:

ZZr 250 in ostala druzba.

najboljsi od vseh, vsaj po mojem mnenju za zacetnika je definitivno kak er6n in druzba, ali pa lepo Ninja 250, s cimer si se strinjal tudi sam. Torej? Ti vsiljujem svoje mnenje? Mogoce si pa samo prevec youtube filmckov gledal, da ne razumes nicesar, kar ni SUZUUUUKIIII GXSR 600 bele barve z Akrapovicem (se ti je ze ob branju dvignu, a ne?)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajde, Ninja je še relativno močna v 250 4T razredu. Ampak kar se mene osebno tiče raj neki bližje 35kw :) Tudi motor s 35kw ni neka raketa, ampak užitek v vožnji je večji, ker je manj navijanja kot pri 250, ki mu hitro zmanjkuje moči.

Mogoče to ni takoj opazno, ampak verjemi da po pol leta ali enem letu vožnje, bi vsak raje imel 500ccm s 44KM in normalnim navorom, kakor Ninjo 250 s 30KM in bistveno manj navora.

Super motorček za začetnika, ki že serijsko brez kakršnih koli blokad ustreza omejitvi 35KW je npr Suzuki GS 500

post-1190-127383560775_thumb.jpg

SKY izrecno gleda samo SS motorje!!! A se ne ves tega, matr si budalo!! (Oponasam njegov odziv na moje predloge, nic osebnega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ste prevec zavili s teme. Sky je spraseval (seveda se ni hotel izpostavljat) za prvi motor, izpit pa bo za zacetek imel do 35kKW. Vprasanje sploh ni bilo ali 1000 ali 600 ampak bolj ali zdaj 125/250 ali cakat brez mopeda pa potem direkt na Gixxer 600.

Če je pa to vprašanje, potem pa mislim, da ni hude dileme, če bi se res rad vozil, in ti to predstavlja užitek, kupiš nekaj do 35Kw ali 70kw zablokirano in v tem času uživaš in potem veš, da si čez 2 leti (za kateri verjamem, da bosta ravno tako zelo fajn) ziher ready na gigserčka. Če bi pa mel točno tak motor al pa rajš nč... no pol pa tud vemo kam pes "tapravo bajkersko" taco moli. Če se je lahko Igorr vozil 2 leti odbito dolge ture in peljal kar konkretno z 125 MZjem :worship: , potem nekega resnega izgovora ravno ni. Razumem, da bi raje imel Gikserčka, tud jaz sem si izbrala nekaj podobnega, ampak, če ga pač ne morem imeti, se pa pač zadovoljim s tistim, kar mi ostane na izbiro. In tud Sv 650 in Suzuki gsxf 750 sta bila več kot odlična motorja za vozit, ko moj ni bil v stanju se peljat. Tako da, če je želja velika, se da veliko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SKY izrecno gleda samo SS motorje!!! A se ne ves tega, matr si budalo!! (Oponasam njegov odziv na moje predloge, nic osebnega)

No, tega pa nisem vedel, my bad :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

In glede tvojega mnenja o šminkanju in takih zadevah ti bom zdaj osebno opisal kdo je šminker in kdo ne....

Zame in pomojem za veliko večino motosvetovcev je šminker tisti ki:

- ima frizuro na irokezo in nima čelade na glavi ker si bo pokvaril frizuro

- se mu jebe za vso ostalo opremo, ker se mu zdi škoda denarja za vse ostale jakne škorne itd.

seveda, motor vozi v šlapah aka japankah, v kratkih hlačkah in majici s kratkimi rokavi ali brez.

- in tisti ki si kupi motor da se vozi samo po centru LJ da pred grupo pičk izvaja raznorazne stunte kot so wheeliji in burnouti itd.

Jaz kot nemotorist gledam:

- Na varnost celega sebe in da je stvar kvalitetna (me sploh ne zanimajo zadeve ki so prepoceni) in ne nisem punaš da si lahko zmišljujem ampak pač to je moj pogled (za marsikoga verjetno sfaljen ampak glejte svoje zadeve in ne moje) in ne ne bom rekel da so poceni stvari manj varne oz. manj kvalitetne (niso vse ampak veliko jih je nekvalitetnih)

- glede motorja je tako, bela barva mi je od vedno všeč + to je za moje pojme bolj vidna na cesti, kokr za koga ;)

zdej če je zate ali katerega koli od vas bela barva šminkerska je to vaš problem in ne moj, s tem dokazujete da nimate okusa za nič in sodite človeka po BARVI in verjetno še po marsičem drugem ;)

- jst ne morem rečt da mam motorjev v krvi ampak kot mali sem vedno gledal motorje in sm reku da bom kupil motor.

- SS motorji so meni všeč zaradi agresivnega izgleda in lepih linij ;)

Zdej pa naj mene strela zadane če si kdo od tle ni kupil motorja in da ni niti enkrat pomislil, uf zdej me bodo pa vsi gledal kolk hud SS motor mam...

če pogledamo znanega motosvetovca Treborja ki ima R1 pa ga nima zarad šminkanja, torej pri tebi je največji problem ker sem mladič in bom bil ful hud če bom imel SS motor in to še "BELEGA" ;)

glej vsak človek ima svoj okus in svoj pogled na stvari, nekdo si kupi SS za d(i)rkanje nekdo za šminkanje nekdo za potovanje itd. ampak glej to je njegova stvar in ne tvoja ali od koga drugega ;)

LP

bom še dodal par stvari vendar morm iti ;)

lahko mi šopate minuse ampak veste da je to res kar se dogaja.

Popravljeno . Popravil Sky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In glede tvojega mnenja o šminkanju in takih zadevah ti bom zdaj osebno opisal kdo je šminker in kdo ne....

Zame in pomojem za veliko večino motosvetovcev je šminker tisti ki:

- ima frizuro na irokezo in nima čelade na glavi ker si bo pokvaril frizuro

- se mu jebe za vso ostalo opremo, ker se mu zdi škoda denarja za vse ostale jakne škorne itd.

seveda, motor vozi v šlapah aka japankah, v kratkih hlačkah in majici s kratkimi rokavi ali brez.

- in tisti ki si kupi motor da se vozi samo po centru LJ da pred grupo pičk izvaja raznorazne stunte kot so wheeliji in burnouti itd.

To so čefurji, malo si zamešal. Pozabil si dodati, da vozijo brez tablic, ker nimajo izpita in po možnosti ukraden skuter/motor. Šminkerji pa imajo najboljši in najlepši kombinezon, čelado in pripadajočo opremo, da se ga vidi že na daleč (kar iz vidika varnosti ni nič slabega), finančno praviloma niso omejeni zato si omislijo njim premočan motor, ki je sicer pedantno ščiščen, da rabiš sončna očala. Po ravnem še potegnejo, po ovinkih pa se načeloma zlagajo kot otroci s kolesi na pomožna kolesa. Isto kot s hrvaškimi smučarji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa motor imajo velikokrat ne zato, ker imajo resno željo po vožni z dvokolesnikom, ampak ker je to kul in hočejo bit frajerji.. Poleg tega ni tu neke resnične želje po vožnji, ker bi se veliko izmed njih, v primeru, da bi imeli na voljo za vožnjo samo nek starejši, ali manj kul motor, motorizmu gladko odpovedalo. Medtem ko motorist, ki je pri stvari s srcem, ne gleda samo na zunanji izgled, ampak mu je prioriteta vožnja z motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

zanima me kakšnega mnenja ste glede tega, da začetnik štarta na manj močnem motorju kot pa da takoj prešalta na 600ccm oz. 1000ccm ali več.

Prosil bi vas da utemeljite odgovor. (povejte zakaj se vam tako zdi, si mislite da bi bilo to nujno, mislite da bi s tem kaj zmanjšali žrtve na cestah itd. PAČ POVEJTE KAR SI VI MISLITE)

Lep pozdrav,

D.

Si predstavljaš neizkušenega najstnika v postelji z izkušeno štiridesetletnico z 150 konji, ki bi pričakovala dobro akcijo. :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj od samih KM in Nm je po mojem mnenju pomembeno število valjev, ki jih ima motocikel, saj mu veliko bolj določajo značaj(primernost/neprimernost za začetnika) kot pa prej omenjeni podatki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sky, lej;

ti si zacetnik, ki gleda na netu razlicne takele

posnetke s (predvsem) ameriskih ravnih cest, kjer fantje nimajo kaj pametnejsega za pocet, kot da navijajo masine u nulo pa se vozijo po zadnjem in sprednjem, navijajo konje do amena itd. Pri nas je zadeva rahlo drugacna. Pri nas imamo vecinoma same ovinke in na ovinku steje obvladovanje motorja, obvladovanje bremz, gledanje v ovinek itd., ne pa konji. Ja, lusno je met pod ritjo 100 plus konjev, KO VES, KAJ Z NJIMI POCET. Dokler pa ne ves, pa jih ne obvladas. Pa ni mi treba verjet na besedo sam zato k mam pod ritjo ze doloceno stevilo tisoc kilometrov pa se vozim po soncu, megli, dezju, listju in snegu. Saj bos sam sprobal, kaj pomeni voznja po slovenskih cestah, že ko bos sel delat izpit.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dr_Jakob lej:

ta video je postavljen zaradi zvoka in ne drugega, sam ne podpiram norenja po cesti, če bi se mogoče z mano pogovarjal malo drugače bi sam to videl samo očitno ti deliš ljudi na motoriste šminkerje in "krvne" motoriste.

Tomozuki. no ubistvu tudi to....sam kaj ma to tolk veze....zdej pač jst rad vidim da imam nekaj lepega na sebi kot pa da se oblačim kot klošar...sorry!

Vsak ma tudi svojo definicijo motorista.....

mene preprosto briga kolk konjev ma motor....če bi gledal na to bi potem kupil R1, GSXR1000 ali kateregakoli drugega litraša.....men je motor všeč po izgledu takoj mi je padel v glavo tako kot tudi R1 model k8.

Ne vem zakaj se tolk sekiraš čeprav me ne poznaš....nobenega drugega ne moti ampak očitno tebe zelo, čeprav ne vem zakaj!

Zakaj si ti glih FUTURO kupil čeprav imaš na razpolago še ogromo podobnih motorjev....verjetno ker ti je motor lep in všeč itd. no tako je pri meni!!

nekdo da na sebe, nekdo se oblači kot klošar, nekdo raje je pašteto pa se fura z novim bmw x6 nekdo pa pelje pando pa doma je ko kralj ;)

ne moreš vplivat na take ljudi, lahko jim temveč svetuješ, zdej je pa odvisno od njih kaj bojo nardil....jst sm se že odloču da bom za eno sezono fural ninjo250r ker verjamem da je neko predznanje potrebno kar se tiče ovinkov pa še posebaj.

sej jst tebe štekam kaj hočeš povedat sam ne mi vsiljevat svojega mnenja temveč svetuj in ne žali, ker jaz te nisem!

LP

hvala za -

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj post si razumel, da kdor se oblači kot klošar, se zna peljat, ostali pa ne :D Izpostavil sem samo tiste, ki imajo dobro opremo, pa se ne znajo peljat. To so za mene šminkerji. Če imaš pa dobro opremo zato, da služi namenu pa hvalabogu. Kakorkoli. Jaz bi bil vesel s katerkoli opremo (da je le varnostna) in katerimkoli motorjem, ki ima vsaj 15kW. Manj kot si zbirčen, bolj si s srcem pri stvari. Sem imel 250ccm skuter, ki je imel bogih 20KM, pa sem ga tako nadrkal, da sem brez težav sledil povprečnim motoristom (seveda ne na SS motorjih, ampak čoperjih, endurah in nakedih). Važno je, da motor začutiš in se ga ne bojiš, ker vsaj približno veš, kako bo odreagiral na tvoje ukaze in "sporočila" iz ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sky: najprej bi ti nekaj predlagal, da par stvari razmisliš in po možnosti preizkusiš:

1. če se ti motor dopade, še ni nujno, da boš na njemu udobno in dolgo lahko sedel-po mojem je pred nakupom obvezna testna vožnja (sicer pa imaš tudi kakega kolega, ki ti ga lahko posodi)

2. če imaš prijateljico ali prijatelja, s katerim se misliš furati naokrog, ti definitivno ne svetujem ss motorja, ker te bo punca kmalu pustila in prijatelj bo raje ostal v baru zaradi bolečin v križu. Naslednja stvar, ki jo jaz, če bi bil lastnik ss motorja ne bi nikoli naredil, je nameščanje kufra, pa stranskih kovčkov in vseh drugih neumnosti, ki jih rabiš za daljša potovanja, sploh v dvoje.

3. če se boš fural sam, potem točka 2 odpade, in imaš precej lažje delo. Izberi kar ti paše, pa četudi je 600ccm byke in preveri, če se dobi blokada.

še zmeraj pa je fajn, če že sedaj pred nakupom malce analiziraš kakšen tip voženj misliš opravljati. Dolžina, tip ceste,...ker tukaj pride zelo v poštev drža na motrju, pa protivetrna zaščita...ker mislim, da na ss motor ne boš namestil touring šipe za daljše potovanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj post si razumel, da kdor se oblači kot klošar, se zna peljat, ostali pa ne biggrin.gif Izpostavil sem samo tiste, ki imajo dobro opremo, pa se ne znajo peljat. To so za mene šminkerji. Če imaš pa dobro opremo zato, da služi namenu pa hvalabogu. Kakorkoli. Jaz bi bil vesel s katerkoli opremo (da je le varnostna) in katerimkoli motorjem, ki ima vsaj 15kW. Manj kot si zbirčen, bolj si s srcem pri stvari. Sem imel 250ccm skuter, ki je imel bogih 20KM, pa sem ga tako nadrkal, da sem brez težav sledil povprečnim motoristom (seveda ne na SS motorjih, ampak čoperjih, endurah in nakedih). Važno je, da motor začutiš in se ga ne bojiš, ker vsaj približno veš, kako bo odreagiral na tvoje ukaze in "sporočila" iz ceste.

In veš kaj najbolj pogrešam(tudi jaz sem imel podobno iskušnjo s skuterjem): super plac pod zicem ,kamor sem lahko spravil 2 čeladi, al pa cel šotor pa še ležalko. In pa seveda ležerno fijakanje po mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj od samih KM in Nm je po mojem mnenju pomembeno število valjev, ki jih ima motocikel, saj mu veliko bolj določajo značaj(primernost/neprimernost za začetnika) kot pa prej omenjeni podatki.

1 valjen je manj primeren za začetnika kot 4 valjen? zaradi šaltanja dol in ti pri 1 in 2 valjnikih prej zablokira zadnje kolo. Če prav razmišljam :)

No, sicer imam sam tudi skuterja zaenkrat in delam izpit za A1, ampak ker so zakon omejili gledam vnajprej motorje tipa xj6, sv650 ter cbf 600... Se da zelo lepo z njimi peljat, sploh če si sam jim nič ne manjka, čene pa malo več šaltaš. Folk pozablja da tudi 80 KM ni malo za ~250kg premikat, glede na to da imajo nekateri avtomobili po 80 km pa imajo 1 tono, pa se še vedno da z njimi peljat. Nebom rekel normalno, ampak se da.

Mah dobro sej razumem pač edini stik so ti youtube filmčki in tam dobiš vtis da cestaki rulajo vse ostalo je pa tko... za upokojence. Lep primer, kawasaki er6n ima do 100 okoli 4 sekunde, pa ga neboš niti pogledal, ker ga imajo v avtošolah in to ne pride v poštev, nevem, yamaha r1 pa recimo 2.5s. Razlika v konjih pa več kot 100.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, da še jst par "pametnih" nakracam.

Močno podpiram to, da novopečeni motorist postopoma prehaja na močnejše motorje. Če imaš še tako pošlihtano po glavi pa vseeno delaš na motorju ZAČETNIŠKE NAPAKE (bremzanje v ovinku, trzanje v nagibu,...). Le-te sicer so nevarne, ampak je razlika, če ti trzneš na gasu pri motorju s 70KM ali pa pri motorju s 160KM, očitna. Zato, dokler ni tvoja vožnja popolna si ne kupuj močnejše zverine.

Jakob je dal kar nekaj pametnih predlogov in mogoče ne bi bilo neumno, da bi si za obdobje dveh let, oz. dokler ne boš sam realno ocenil, da sedaj pa si dovolj sposoben za močnejši motor, kupil nekaj takega.

Ko smo že pri predznanju in kaj je pomembno bi pa izpostavil še nekaj. Pomembna je dobra zaščitna oprema in pa trezna glava na motorju. Tako, da ne šparaj ne na prvem in ne na drugem. Če boš kupoval motor in ti bo potem zmanjkalo za dobro čelado, potem ga raje ne kupuj in hodi peš.

Pri izbiri motorja ne glej samo na izgled, ampak glej na to kako se boš ti na njem počutil. Namreč motorji so si med seboj zelo različni in ne kupuj nečesa dokler ne probaš še kaj drugega pa magari, če za 20m po parkirišču. Če je motor še tako "fukiš" in "oh in sploh", ni vreden pol moškega spolnega uda, če te vse žuli in boli, ko stopiš dol. Razen, če je namen kupiti motor, da boš na leto naredil 200 km do kafiča in nazaj, kar pa upam, da ni. Je pa mnogo takih, ki nimajo pojma o vožnji in gre na motor samo kadar gre 50m od doma, da se pokaže kaj ima pa čeprav se na ravnem preseda kot na Grobniku.

Pa Sky, kdor pravi, da motor vedno vozi po pravilih laže. Jaz ponavadi vozim po pravilih. V naselju sicer striktno do 60km/h, izven naselja pa odvisno od situacije. Če ni potrebe pač ne "cijazim" tistih 80 km/h. Sem pa tudi že na polno odprl plin, ampak ko sem bil 110% prepričan, da je varno, sicer pa moj motor toliko ne bo šel nikoli več. Sem probal in to je bilo to. Radovednost potešena, jaz pa še v enem kosu. Da se voziti hitro, dokler se tako voziš z glavo. Ko nehaš razmišljati kaj je lahko za naslednjim ovinkom pa sestopi z motorja in ga naprej potiskaj peš. Boš naredil uslugo sebi, svojcem in pa še potencialnim soudeležencem v nesreči.

Popravljeno . Popravil wix
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!