Skoči na vsebino

Je predznanje pomembno?


Sky

  

115 članov je glasovalo

  1. 1. Se vam zdi, da je za začetnika bolje, da začne z manj močnim motorjem?

    • Da, zelo pomembno!
      47
    • Priporočljivo.
      58
    • Ne, mislim da ne igra prevelike vloge.
      12


Priporočene objave

Pa sem se vozila letos tud z R1 in se mi razen tega, da se vse dogaja malo prej in hitreje ni neke ogromne razlike, razen da ne vem zakaj sploh ma peto pa šesto prestavo:hmm:.

S četrto je končna hitrost 220km/h, s peto 260km/h (vsaj moja)

Prou pride rejserjem na Grobniku, Panonii, ... na ravnicah.

(Pannonia video kvalifikacija on board - kvalifikacijski krog na koncu ciljne imel 600tak 250 km/h).

6 je pa bolj za "kruzanje" je bolj umirjan in tiha.

R6 te je navadla na vrtenje na 12.000+, 600tak pač. Meni osebno bolj paše motor z navorom in spodnje območje vrtljajev.

Pri spodnjih prestavah pa je treba kar pazit pri zgornji tretjini obratov hitro dvigne prednje kolo. 98 in 99 letnik R1 so bila precej poznane po tem.

LP

Ko si jo vozila podvozje še ni bilo nastavljeno. In se je neobičajno obnašala p zdejšnji izkušnji bi se lahko reklo nevozna. Zdej ko je podvozje približno porihtano, pa gre skozi zavoje kot po tračnici:OK: in tudi lažje jo je spraviti vanje. Bil danes v Idriji. Je blo fino fajn.

LP

PS: porihtano podvozje je tako pomembno, kot porihtan motor,

če ne še bolj tako, da tistim, ki se pričneju učenja vožnje z rabljenimi motorji in motorji starejšega datuma toplo priporočam čim porej porihtati podvozje (zamenjava olja v vilicah, nastavitev prednapetosti vzmeti, kompresijsekega dušenja in dušenja povratka). Motor se namreč precej drugače - bolje obnaša v zavojih. Pomagajo lahko izkušeni kolegi ali pa ta pravi mehaniki. Sam sem naletel na nekaj njih, izpostavit pa moram Suzukija (tu s foruma), ki je resnično pripravljen delit izkušnje z drugimi. :OK: Sem mu nad vse hvaležen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko vidim da ste se eni svetniki dodobra zašpanali...

motoristi ki umirajo so...?

začetniki na ss kot jaz?

možno, ne vem.

kolko spremljam zadeve povečini ne umirajo neki pokavci, ko bi si ravno nove motorje nabavli. ali?

pa ne gre zdaj za smrtne žrtve.

s to varnostjo ste eni že bolano obsedeni.

vedno so se dogajale take ali drugačne nevšečnosti in vedno se bodo.

vsi ste (smo?) pomehkuženi do amena.

kaj pa če se bo to pa to zgodilo? pa koji ku*** koga briga? se pač bo. če bo nekoga v jarek zabrisalo in bo mel 5000€ škode si bo pač sam kriv.

ko američani ste.

joj, da se to in ono nebo zgodilo pa se dajmo še bolj omejit z nekimi nesmiselnimi zakoni! wallbash.gif

bravo!

lepo proim, ne pretiravat.

če bi začeli iskat vse kaj je lahko nevarno in bi to prepovedali, ja kam bi pa prišli?? surrender.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'BenX' 14. May 2010 - 11:27 PM'

če bo nekoga v jarek zabrisalo in bo mel 5000€ škode si bo pač sam kriv.

Če bo sam sebe je OK

Kaj pa če zdrsne v desnem ovinku in ti nasproti in te vzame s seboj oz. PORINE v jarek? :wallbash::slap::nono:Ne hvala

Popravljeno . Popravil gsx750f
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame osebno ni nobenih ovir, da si nebi kupil top tehnike brez izkušenj (moj psihološki profil to dopušča)!

Obvladovanje tehnike v začetni fazi moto kariere ali kasneje je vedno problematično, ker narediti napako (z izkušnjami ali brez) na 125, 250, 600ccm /100KM ali 1400ccm / 150KM je isto - zmeraj so težke posledice, s tem, da slabša tehnika nudi slabše izhodišče že v štartu, ker že v osnovi ni na istem nivoju, kot boljša.... Da se razumemo - za zelo hude posledice je potrebna že zelo majhna hitrost - če se pa ta stopnjuje ti pa tudi bog ne pomaga.... Človek, ki ima mnogo izkušenj in v kritični situaciji zamrzne, kot Windovsi nima osnovnih možnosti, da bo odreagiral pravilno oziroma, da bo izkoristil svoje izkušnje sebi v prid.... Vemo tudi da vsi niso talenti za motorje in avte - eni imajo že v štartu bistveno slabše izhodišče (niso zliti s strojem - z avti je isto)

Na kratko o dejavniku vožnje - ostane nam še trezno razmišljanje, ne sme nas zanesti in potrebujemo še kanček sreče! Tega pa določen del populacije ni sposoben - beri razvajeni, nevzgojeni sinčki edinčki, pa ni nujno, da so stari 18 let - takšni ostanejo nekateri celo življenje! Pameten motorist začetnik bo vozil normalno - problematična je običajno njegova prijateljska družba! Lahko se zgodi, da ne upoštevajo njegove neizkušenosti in ga s skupno prehitro vožnjo silijo v samomor....

Moj bivši sodelavec je bil v dilemi kaj kupiti - gledal je Fazerja 1000 in tudi sam sem mu svetoval naj ga kupi....izkušenj je imel NIČ! Tako smo šli pred leti z Gorenjsko moto sekcijo na vožnjo do Pirana (sodelavec je do tega dne prevozil 200km)! Proti morju smo peljali lepo umirjeno! Zvečer pa nas je lovila tema in je glavnina potegnila - tempo se je stopnjeval (100 +)! Pred Postojno sem dal sodelavcu znak, da se ustaviva na OMW. Skupina pa je odpeljala..... Povedal sem mu, da je to zanj prehitro, ker nima dovolj izkušenj.....pokadil je čik in sva se normalno odpeljala proti domu..... (od njega sem dobil tudi zahvalo, da sva se izločila in normalno peljala domov) Danes ima dečko dovolj izkušenj in ni imel nobenih težav na cesti - po karakterju pa je odgovorna oseba....to pa je POINT zgodbe!

Me zanima, kakšni bi bili rezultati analize težkih prometnih nesreč motoristov, če bi analizirali kilometrino oziroma izkušenost motoristov, ki so se poškodovali ali izgubili življenje...

Pa še o hitrosti - vožnja motorja je zelo varna, če se držiš predpisanih hitrosti (ali si malenkost čez), če predvidevaš, če si pozoren na druge (hudičeva smola te mora doleteti, da se zgodi - seveda se, ampak so možnosti zmanjšane)! Višje od dovoljenega pa je siva cona izgovorov, sprenevedanja, neodgovornosti, wanabee - jev, itd....., ko si v tej coni se zavedaj tudi posledic (policija, nesreče, invalidnost, smrt, strti svojci, prijatelji).

Pa po pameti.... od Primca sem pripeljal naštelano, sicer malo ostarelo Yamaho in spet vleče, ko pes........komaj čakam sonca....., da se umirjeno odpeljem proti soncu - neprecenljivo!

Mare

Popravljeno . Popravil Draksler
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'BenX' 14. May 2010 - 11:27 PM'

če bo nekoga v jarek zabrisalo in bo mel 5000€ škode si bo pač sam kriv.

Če bo sam sebe je OK

Kaj pa če zdrsne v desnem ovinku in ti nasproti in te vzame s seboj oz. PORINE v jarek? :wallbash::slap::nono:Ne hvala

tu se pa strinjam.

sem tudi to opisal a pozneje zbrisal, ker se mi je zdelo da že drugače preveč nakladam. unsure.gif

pri motorih je ta "sreča", da navadno kratko potegne motorist in zato iz miši ni potrebno delati slona.

cel čas se govori če, če, če, če, če,...

samo zaradi enega kupa če-jev in raznih hipotez je po moje vpeljevanje nekih dodatnih zakonov, ki bi človeku omejevali svobodo več kot idiotsko.

mislim, kot da vsak teden nek začetnik z ss motorjem koga ubije.

resno mislim, se sploh spomni kdo kaj podobnega? jaz se ne...

ne rečem. da se ne dogajajo zdrsi, padci,...

bodmo realni!

vprašanje:

je kak začetnik, ki si je kupil ss motor kogarkoli resno poškodoval v prvem letu ali dveh svoje kariere?

tudi sam verjamem, da je predznanje pomembno.

še bolj verjamem, da je priporočljivo.

ne verjamem pa, da je obvezno!

če se s čim strinjam se pa s tem, da bi mladi oz. novi vozniki morali namesto po noven 22 ur dosadne vožnje pri 50 na uro it na kako dirkališče ali malo bolj specialen poligov in še tam nekaj ur naret.

+ mogoče 2, 3 urce na motokros stezi, kaj te vem.

opcij je veliko.

sem mnenja, da te v avtošoli ne naučijo vozit, kar je velika napaka! naučijo te cpp, kar pa je bolj ali manj tudi vse. realni svet je žal zmeraj nekaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje:

je kak začetnik, ki si je kupil ss motor kogarkoli resno poškodoval v prvem letu ali dveh svoje kariere?

Da, sebe in svoje bližnje (s tem, ko je počel neumnosti in se skantal).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem se nikakor ne morem strinjati. Pri motorju ni nikoli problem v pospešku, ampak je vedno problem v zavorni poti. In ena SS raketa z 170KM in 200kg se veliko lažje ustavi kot ena touring raketa s 170KM in 250kg.

Ravno zato je pomembna glava (ne glede na to, ali imaš pod ritjo 100 KM ali 200 KM); če preveč "potegneš" na določenem odseku ceste se ti lahko zgodi, da ti ne znese več zabremzat.

Če se ti na motorju z 80 ali manj konji zasvalka rokavica in trzneš(narobe po gasu) v ovinku ne bo hudga, če pa isto neumnost narediš v ovinku in pod sabo imaš 200konjev?

Se strinjam z Markom, vendar bi dodal, da tudi pospeski naredijo svoje, da je potem problem zadevo ustaviti... Moram pa reci, da mogoce prevec poudarjamo stevilo konj... Iz lastnih izkusenj lahko povem, da tudi 50 konj lahko prekleto hitro useka, se posebej na supermotardih in podobno, v nizjih brzinah. In na gorskih cestah obdanih z prepadi in skalalmi je to lahko precej nevarno. Se posebej, ker znajo ti motorji zelo grobo podati moc na kolo. Rahlo prehiter zasuk zapestja na kakem Husabergu ali KTMju, z SAMO 65 konji, je lahko prekleto zajebana zadeva! In vse skupaj privede spet do tega, da je najpomebnejse to, kar imamo med usesi. Mogoce bi se dodal, da samo pametna glava ni dovolj, treba je tudi imeti spostovanje, respekt do stroja, do konstrukcije le tega, ne samo do moci agregata...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se misliš normalno vozit potem izbira motorja ne more biti težka.

Poiščeš takšnega s prijetnim položajem sedenja, da ni težek kot krava, moči pa bo dovolj da prideš kamorkoli (motorji so prej premočni kot kaj drugega).

Ovinki so pa večinoma tudi tako načrtovani, da se dajo pri normalni brzini zvoziti :) tako da nekih vrhunskih priprav kot v f1 ni potrebno imeti.

Vse ostalo pa je v glavi.

In zato je tudi zakon omejil moč začetnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje (in morda še od koga) opažanje je naslednje:

Nekdo, ki naredi izpit, si kupi opremo in nato še motor (tip motorja ni vžen) je kar velika verjetnost, da v prvem letu ne bo na cesti povzročil kakšne katastrofe. Drugo sezono je pa že malo drugače, saj je voznik prejšnjo sezono pridobil nekaj občutka, nekaj malega izkušenj in posledično se mu je nekoliko dvignila samozavest. To pa lahko vodi v probleme... Poznam kar nekaj primerkov(vključno z mano), ki se lahko najdejo v gornjih vrsticah.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!