motozajebant Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 jst mam pa srečo da mam dobre kolege, in predvsem da majo jajca, zadnjič mi je en starejši mozakar, motorist posodu svojo fazerco, sem sploh prvič sedeu na takem motorju, sva šla na poligon od ene avtošole in drajsala take in drugačne stvari, vse mi je lepo razložu men je blo sicer mal neprijetno zaradi bencina in sklopke, itd. ampak je reku ne sekiri se, jaz raj vidim da te dobro naucim, da te bom lahko čez 20 let vidu na motorju. Zdej se bom pa še v avtošolo spravu, k mam vsaj mal predznanja tko da fabi tenkju veri mač
kewo Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 No mene tudi zanima kaj nudiš bladzo? nisem se še udeležil nobenega treninga varne vožnje in zato me pač mal zanima kaj se lahko tam novega naučim? jest sem se največ naučil ko sem bil 3 leta sopotnik (cbf1000 & cbr1000)-- cca. 40.000km, in ko sem še v enem letu naredil s svojim motorjem nekaj čez 30.000km. v avtošoli sem se naučil vožnje motorja (na grobo), z vsakim kilometrom pa sem se naučil novih stvari, predvidevanj... z veseljem se bom udeležil kakšnega treninga LP
HyperJack Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Pridte folk, bladzo je super! in mi je žal, da ne znese za še kakšen obisk njegove delavnice, oz. MAKSIJEve da ne bom preveč omejen. Tkole je zgledal pred 3 leti, glih včeraj našel slike in se prav lepo nasmejal , se prav lepo vidi, da so luči ugasnjene, namreč ko sem bremzal, pozabil stisniti sklopko, i ntako dobil nekaj kvalitetnih nasvetov . Ipak so bili začetki, in tam je treba začeti... roko in Alla 1 1
Pervy Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 za tiste, ki ste po naravi rossiji ali mislite da se morete vse naučiti sami skozi 100.000 km inštruktor ni pomemben. važno je odvozit obvezne ure najceneje in čim lažje naredit izpit. potem pač molite da boste doživeli 100.000 km in boste znali dobro vozit. nekateri pa smo imeli v avtošoli inštruktorja, ki že 20 let ni vredu sedel na motorju, razen koliko je bilo potrebno da je ohranjal licenco za učenje A kategorije. od kolega sem slišal da mu je inštruktor svetoval naj preveč ne uporablja sprednje bremze da mu ne bo blokirala in bo padel. spet drugo kolegico (nikoli ni vozila niti avtomatika) je inštruktor eno uro po poligonu učil prestav, nato pa šel z njo v največji promet v centru maribora. takih zgodb je dosti in še bi lahko našteval biserje, ki jih slišim o učenju vožnje motorja v avtošolah. jaz mislim da je važno da se motorja loti pri osnovah in šele potem ko si siguren gre v podrobnosti kot so prometni znaki. ampak vsak je odgovoren zase, se ne sekiram če dela izpit po 2€/uro, kupi totalno razbit motor ker je poceni in gre na pot v lidlovi opremi. to ni moja glava ali koža, RIP-ov v tem namenjenih temah pa tudi ne dajem samo zato ker se je nekdo ubil z motorjem in bi se moral čutit povezanega z njim. bladzo, suzuki, halls in 3 others 4 2
suhi Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Rekel sem, da glede na moje izkušnje in glede na to kar vem in poznam, imam pač takšno mnenje o tej zadevi. Kot pravim, naj me nekdo prepriča v nasprotno, saj zato pa je forum - ne pa za spet še eno spakovanje in blesavo dajanje v nič na podlagi enega delčka stavka, česar od tebe Pervy pač nism pričakoval . Tu se itak nihče ne zna sploh argumentirano pogovarjat in je vedno popolnoma nesmiselno karkoli kdajkoli začet. Vedno nekdo vzame en majhen delček celotnega sestavka in se osredotoči zgolj na ta delček, kar pa je skrajno neumno in pač popolnoma neustrezno. Žal. Povej Pervy kako si se vozil po nekaj tisoč KM, ko si ravno ti imel tako slabega inštruktorja, povej kako se vozi ta tvoja kolegica in kako tvoj kolega, pa se bomo že lažje pogovarjali naprej. Seveda bi bilo še primerneje, če bi imel morda Bladzo kakšno takšno deklino (ki še avtomatika ni povohala prej), ki jo je pripeljal do izpita in če bi dokaj objektivno povedal, koliko od "preživetja" je na dan izpita imela že v krvi. Edino tako bomo res ugotovili, koliko je vrednih tistih 35% evrov na uro več. ajd halls, Port Folio, carmagedon in 4 others 5 2
ETV1000 Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Mene je samo zanimalo kje je razlika. Težko rečem, da sem kaj pogrešal pri mojem inštruktorju in daleč od tega da sem prišel iz šole "narejen" motorist. Vedel sem da dokler ne naredim kakih 20K km vsakojakih cest, niti ne bom sposoben sprejeti dodatnega znanja. Počasi razmišljam o dopolnitvi izkušenj pod kontroliranimi pogoji, in mi tudi bladzova postavka ni problem, če vem kaj plačujem saj konec koncev tudi melono povoham preden jo kupim pri ceni 2 eura na kilo. Res to ni napad na tarifo ampak firbec. -speedgirl-, aero in suhi 3
ETV1000 Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Prosim ne se obesit na ceno melone. kewo, ZdenkoK, -speedgirl- in 1 other 4
BenX Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 pred dobrim mesecem sem za uro vožnje A kategorije plačal 35€. maribor.
Pervy Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 no no no ne se zdaj razburjat in ni vse letelo na tebe suhi, vzel sem samo tvojo cifro kilometrov, ki si jo omenjal. kako sem se vozil glede na mojega slabega inštruktorja? moja sreča je bila, da sem preden sem naredil izpit (pri 16-ih) že od začetka OŠ vozil avtomatika, pa potem 50 ccm 4T hondo z menjalnikom in sem se na MZ-ja od avtošole vsedel že zelo suvereno in celo prepogumno. V avtošoli me niso naučili nič, kmalu sem potem kupil 250 ccm enduro, se vozil na črno (do 125 ccm izpit) in na lastno pest spoznaval lepote pravilnega zaviranja, izogibanja ovir itd. na srečo je šlo brez nesreč in padcev, ni pa nujno da bi se glede na vse bedarije končalo tako. no če nebi bilo to v letih ko promet niti slučajno še ni bil gost in hiter kot danes nevem kako bi bilo. dotem, roko in suzuki 2 1
kat Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 (popravljeno) za tiste, ki ste po naravi rossiji ali mislite da se morete vse naučiti sami skozi 100.000 km inštruktor ni pomemben. važno je odvozit obvezne ure najceneje in čim lažje naredit izpit. potem pač molite da boste doživeli 100.000 km in boste znali dobro vozit. nekateri pa smo imeli v avtošoli inštruktorja, ki že 20 let ni vredu sedel na motorju, razen koliko je bilo potrebno da je ohranjal licenco za učenje A kategorije. od kolega sem slišal da mu je inštruktor svetoval naj preveč ne uporablja sprednje bremze da mu ne bo blokirala in bo padel. spet drugo kolegico (nikoli ni vozila niti avtomatika) je inštruktor eno uro po poligonu učil prestav, nato pa šel z njo v največji promet v centru maribora. takih zgodb je dosti in še bi lahko našteval biserje, ki jih slišim o učenju vožnje motorja v avtošolah. jaz mislim da je važno da se motorja loti pri osnovah in šele potem ko si siguren gre v podrobnosti kot so prometni znaki. ampak vsak je odgovoren zase, se ne sekiram če dela izpit po 2€/uro, kupi totalno razbit motor ker je poceni in gre na pot v lidlovi opremi. to ni moja glava ali koža, RIP-ov v tem namenjenih temah pa tudi ne dajem samo zato ker se je nekdo ubil z motorjem in bi se moral čutit povezanega z njim. Ekola še ena taka, moj "inštruktor" v avtošoli ni imel svojega motorja, prvi dan ko sva se skupaj peljala do "poligona" (malo večjega parkirišča) mu je motor vsaj 3 x crknil, da raje ne omenjam kako sva opletala ... omenil je le da ni vajen imeti sopotnice ... OK to bi se še dalo preživeti, samo ko sem ga na releacijski vožnji peljala na Kačje Ride (je prvič slišal zanje) mi je dejal, da peljem OK samo v ovinkih preveč nagibam motor ... skratka če ne bi imela Rudeta, izpita ne bi opravila .... tistih 20 ur je bilo le metanje denarja v luft in to se je dogajalo leta 2002. Skratka, ker se cenim, sem mnenja, da je zeloo važno kakšnega inštruktorja imaš. Popravljeno Junij 1, 2010. Popravil kat no_name, -speedgirl-, suzuki in 4 others 5 2
mihevctomaz Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Ekola še ena taka, moj "inštruktor" v avtošoli ni imel svojega motorja, prvi dan ko sva se skupaj peljala do "poligona" (malo večjega parkirišča) mu je motor vsaj 3 x crknil, da raje ne omenjam kako sva opletala ... omenil je le da ni vajen imeti sopotnice ... OK to bi se še dalo preživeti, samo ko sem ga na releacijski vožnji peljala na Kačje Ride (je prvič slišal zanje) mi je dejal, da peljem OK samo v ovinkih preveč nagibam motor ... skratka če ne bi imela Rudeta, izpita ne bi opravila .... tistih 20 ur je bilo le metanje denarja v luft in to se je dogajalo leta 2002. Skratka, ker se cenim, sem mnenja, da je zeloo važno kakšnega inštruktorja imaš.
wix Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Dober inštruktor je še kako pomemben v začetnih korakih. Na srečo sem delal izpit pri AŠ Retos, v Mengšu in lahko rečem samo, da je bila to ena izmed boljših naložb na moji poti do motociklizma. Ostale stvari te pa naučijo kilometri, ker v nekaj desetih urah je človeka nemogoče pripraviti na vse sranje, ki se lahko zgodi na cesti. Pomembne so malenkosti, npr. kam usmeriti pogled in kam ne, kako prenašati težo,... kar ti zna povedati le tisti, ki je tudi sam motorist in ve kako stvari delujejo v praksi. Kasneje se je fino uddeležiti tudi kake delavnice za varno vožnjo, da si malo osvežiš spomin, če ne drugega. suzuki in dotem 2
ETV1000 Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Dober inštruktor je še kako pomemben v začetnih korakih. Na srečo sem delal izpit pri AŠ Retos, v Mengšu in lahko rečem samo, da je bila to ena izmed boljših naložb na moji poti do motociklizma. Ostale stvari te pa naučijo kilometri, ker v nekaj desetih urah je človeka nemogoče pripraviti na vse sranje, ki se lahko zgodi na cesti. Pomembne so malenkosti, npr. kam usmeriti pogled in kam ne, kako prenašati težo,... kar ti zna povedati le tisti, ki je tudi sam motorist in ve kako stvari delujejo v praksi. Kasneje se je fino uddeležiti tudi kake delavnice za varno vožnjo, da si malo osvežiš spomin, če ne drugega. mihevctomaz je dal 20evrov in napisal svojo izkušnjo, jaz sem l.2007 dal okoli 30 evrov in podal svojo izkušnjo, Imam občutek da vsak dobi kar plača. mene zanima kaj dobim za ceno bladzove ure. Obljubim da zadnjič postavljam to vprašanje. danci1973, aero, halls in 2 others 4 1
aero Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 mihevctomaz je dal 20evrov in napisal svojo izkušnjo, jaz sem l.2007 dal okoli 30 evrov in podal svojo izkušnjo, Imam občutek da vsak dobi kar plača. mene zanima kaj dobim za ceno bladzove ure. Obljubim da zadnjič postavljam to vprašanje. Zgleda ne bo odgovora, očitno skrivnost -speedgirl- in danci1973 1 1
danci1973 Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 mihevctomaz je dal 20evrov in napisal svojo izkušnjo, jaz sem l.2007 dal okoli 30 evrov in podal svojo izkušnjo, Imam občutek da vsak dobi kar plača. mene zanima kaj dobim za ceno bladzove ure. Obljubim da zadnjič postavljam to vprašanje. Za 32€ te bodo verjetno spravili tako ali drugače le do izpita. Če je to edini cilj tistega, ki se odloči motorirat, potem OK! Jaz tega ne počnem. Moj cilj je naučit vozit in preživeti na motorju (Do izpita pa pride kandidat mimogrede) Sicer pa nikogar ne silim, da se odloči učit pri meni. In kaj ti tu ni jasno? D. -speedgirl-, carmagedon, kat in 6 others 3 6
aero Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 In kaj ti tu ni jasno? D. Naj razloži, ne pa kaj je cilj, tisto je cilj vseh inštruktorjev, ki jih poznam in ni jih malo. Drugje imajo lahko nižje cene, ker imajo dovolj kandidatov, nekje pa očitno toliko premalo biznisa, da morajo imeti cene v višavah, da si pokrijejo stroške...
danci1973 Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Naj razloži, ne pa kaj je cilj, tisto je cilj vseh inštruktorjev, ki jih poznam in ni jih malo. Drugje imajo lahko nižje cene, ker imajo dovolj kandidatov, nekje pa očitno toliko premalo biznisa, da morajo imeti cene v višavah, da si pokrijejo stroške... Kaj pa ponudba in povpraševanje? Po moje imajo preveč biznisa... D. kat, malakai, suhi in 7 others 5 5
zelenko Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 koliko je sedaj povprečna cena ura in koliko jih moraš imeti oz ste jih imeli? zanima me pa za A2
aero Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 koliko je sedaj povprečna cena ura in koliko jih moraš imeti oz ste jih imeli? zanima me pa za A2 Moraš jih imeti 22. Cene so različne od 30-50. Ampak moraš gledati na to, da je nekje treba posebej plačati tečaj CPP cca100€, nekje pa ne.
gody01 Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Naj razloži, ne pa kaj je cilj, tisto je cilj vseh inštruktorjev, ki jih poznam in ni jih malo. Drugje imajo lahko nižje cene, ker imajo dovolj kandidatov, nekje pa očitno toliko premalo biznisa, da morajo imeti cene v višavah, da si pokrijejo stroške... Mater ste se zapalili Bladzo ima take cene, ker mu pač to znese. Tudi sam sem nad znanjem, ki sem ga dobil v avtošoli izjemno razočaran. Tiste ure so me po mestu vodili in kazali, kje komisija lovi napake (kar bi lahko v eni uri mi na zemljevidu pokazal) o vožnji motorja pa so kar privzeli, da to ša že znam (saj sem bil že primerno star ) V glavnem sem potem šele na cesti ugotovil (k sreči ne fatalno), da nimam pojma, kako se motor vozi in da je to čisto nekaj drugega kot skuter, ki sem ga par mesecev prej vozil. Tako, da če bi takrat vedel to kot zdaj in imel možnost bi brez pomišljanja plačal presežek v ceni in bi mogoče zdaj kaj boljše pelal moped ... Predpostavljam, da k bladzotu pridejo pač tisti, ki jih znanci k njemu napotijo in razložijo zakaj se razlika v ceni splača :naughty: danci1973, kat in aero 2 1
aero Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Zelo zanimivo, še noben junak ni povedal kaj naredi tako zelo posebnega kot drugi inštruktorji razen to, da ima višjo ceno. Torej kaj pove kar drugi inštruktorji ne? Huh, sem pa mislil, da vsak, ki gre na "motor" ve, da to ni enako kot skuter... svobodnaptica01, roko, kewo in 1 other 2 2
zelenko Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Moraš jih imeti 22. Cene so različne od 30-50. Ampak moraš gledati na to, da je nekje treba posebej plačati tečaj CPP cca100€, nekje pa ne. ????? zakaj pa 22 ????? ja potem to pride dosti dražje kot za avto...
danci1973 Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Zelo zanimivo, še noben junak ni povedal kaj naredi tako zelo posebnega kot drugi inštruktorji razen to, da ima višjo ceno. Torej kaj pove kar drugi inštruktorji ne? Idi pa probaj... Verjetno ti ne bo svojih 'poslovnih skrivnosti' razlagal na javnem forumu? Huh, sem pa mislil, da vsak, ki gre na "motor" ve, da to ni enako kot skuter... Narobe si mislil... D. hilton, Lowrenc, bladzo in 8 others 5 6
hilton Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Zelo zanimivo, še noben junak ni povedal kaj naredi tako zelo posebnega kot drugi inštruktorji razen to, da ima višjo ceno. Torej kaj pove kar drugi inštruktorji ne? Huh, sem pa mislil, da vsak, ki gre na "motor" ve, da to ni enako kot skuter... zato ker ima več izkušenj skupaj kot pa vse ljubljanske avtošole skupaj da se o mariborskih niti ne menimo aja pač ma znanje in debata je nesmiselna suzuki, wedco, -speedgirl- in 8 others 5 6
kewo Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 jest še vedno čakam odgovor od bladzota! vidim pa da ne bom dočakov... je zlo radodaren z znanjem, kot sklepam... če bi imev mal lepši odnos tukaj do ljudi, verjemi, bi se jih še več udeležilo tvojih treningov poznam ogromno motoristov... nwm zakaj sem za tega TOP inštruktorja zvedel tu, šele pred parimi dnevi... Razočaran sem, pričakoval sem samo lepo utemeljitev in udeležil bi se treninga... LP Kevin -speedgirl-, LooLekSLO, ImenitnaPriložnost in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se