Skoči na vsebino

Suzuki SV650S vs.Yamaha FZS600


Priporočene objave

Objavljeno
A zato lezi dobro v ovinku?

Medosna razdalja ni mera lege v ovinkih.lahko je samo mera stopnje (miren/nemiren) teka naravnost.

Odvisno tudi, o katerem ovinku je govora itd... :)

Hej - saj, verjetno ima pri legi v ovinku pomembno vlogo tudi težišče motorja, ki je lahko odvisno od višine motorja, položaja pogosnega agregata, rezervoarja za gorivo, ...

V glavnem - jaz Tejki verjamem, da fazer lepše leži v ovinki, SV je pa (vsaj naked) bolj uporaben po mestu. Sam sem jaz tako velik, da sem na SV650 kot na minimoto :P

Objavljeno

sheesh...... glavni razlogi dobre lege v ovinkih so zasnova okvirja,amortizerji,gume,razpored mase.voznik in ostalo sicer lahko pripomore k dobro legi (ali jo unici),samo ce je okvir gumijast ali kaksen od ostalih faktorjev ne pase zraven tudi 1400mm-medosna razdalja ne pomeni nic.

Objavljeno

No tud SV gre za med,ja z original avspuhom gre varianta S 210KMH,glas pa je res bogi kar se tiče zvoka,sicer pa kakor za koga.

Objavljeno
Če piše da ima Fazerka končno 220 ne more nihče trdit po osebnih izkušnjah da gre 250!

absolutno res...ampak gre se cela gora drugih motorjev tako hitro kot fazer in majo priblizno tok konjev in tud padejo mogoce v podoben cenovni razred..kwa pa zdej?? kako se bos pol odlocu ce ne na podlagi osebmnih izkusenj drugih posameznikov?? :?: :?: ...mislim..naceloma je pri motociklu bistveno bolj pomemben filing in take zadeve ko se usedes in odpeljes....tehnicni podatki ti ne bodo povedal usega....recimo...ker gre leps v ovinek..sv al fazerka??

Nisem hotu povedat da kupujem motor samo na osnovi tehničnih podatkov!A vi mogoče tehnične podatke sploh ne pogledate al kaj!Tehnični podatki sami povedo veliko o motorju!

Po njih sodeč lahko sklepate, brez vednosti za kateri model motorja gre, za kaj je določen motor "dober" in za kaj ne!

Glede osebnih izkušenj je pa tako!Ti motor opišeš kot ga ti dojemaš!Vendar!

Še nihče ni napisal da recimo R1 slabo leži v ovinku!Zakaj?

1.Ker je to pravi super športnik!

2. ker so že drugi ljudje(profesionalci) pred vami ugotovili da je to enkraten motor za na pisto!

3.Tisti ki opravijo teste motorjev poznajo malo več motorje kot pa če bi se šu jst peljat z njim in pol napisu moje mnenje o njem!

Sledi to da meni nič ne pomaga če mi ponosen lastni npr. Suzukija razklada kako je to super motor in ni boljšega na svetu!

Pomembni zame so "pravi" podatki katere sam iščem v podatkih motorja in pa testih katere so opravili profesionalci!

Ob tem ne izključujem osebnih izkušenj Vas ki imate določene motorje, sam ni pa to moj primarni cilj!

A ste že kdaj srečali Dukatista ki kurca Dukatija?

A ste že kdaj srečali HOG-ovca ki kurca Harleya?

Malo je takih ljudi!

Je pa osebni stik z motorjem pomemben in z veseljem poslušam vsakega motorista ko opisuje svoj motor!

Objavljeno

Ma če ti taku praveš vejš da bo rejs

Objavljeno

Ja kakor za koga zame že ni,saj ne rečem da ni O.K ampak hočem cbr,al pa nekaj kar ima čez 80KM,zdej sem že velika punčka :wink:

Objavljeno
Sledi to da meni nič ne pomaga če mi ponosen lastni npr. Suzukija razklada kako je to super motor in ni boljšega na svetu!

no recimo jest vozim sv ja ze 3 sezone, mekaj malega drugih motorjev sem probala, in ko smo kupli se fazerko 600 sem prisla do zalkjucka da fazerka lahko ponudi malo vec tistega kar je mani usec, zato bomo ob naslednjem nakupu motorja prodali svja in kupli namesto njega kaj drugega jest pa bom obdrzala yamaho....pa se mi zdi sv krasen in luskan motor......

sploh pa...ja seveda da pred nakupom najprej pregledas tehnicne podatke potencialnih kandidatov...ampak vcasih je to premalo.

Objavljeno

POPRAVEK

Sledi to da meni nič ne pomaga če mi ponosen lastni npr. Suzukija razklada kako je to super motor in ni boljšega na svetu!

no recimo jest vozim sv ja ze 3 sezone, mekaj malega drugih motorjev sem probala, in ko smo kupli se fazerko 600 sem prisla do zalkjucka da fazerka lahko ponudi malo vec tistega kar je mani usec, zato bomo ob naslednjem nakupu motorja prodali svja in kupli namesto njega kaj drugega jest pa bom obdrzala yamaho....pa se mi zdi sv krasen in luskan motor......

sploh pa...ja seveda da pred nakupom najprej pregledas tehnicne podatke potencialnih kandidatov...ampak vcasih je to premalo.

Objavljeno

Sem ponosni lastnik SV-ja in mi NI žal. Tudi sam sem imel pred dvema letoma čisto isto dilemo; Fazerca ali SV??? Ko sem šel pogledat nekega SV-ja k tipu, ki ga je prodajal, sem se peljal 5-6 km in takoj sem vedel, da je to to. Odzivnost, navor.... To moraš probat. Jasno, sem ga kaj hitro tudi kupil (star je bil skoraj dve leti) in letos je mimo druga sezona najinega druženja, pa nič ne kaže, da se go bom losal. Letos sem za probo s kolegi malo zamenjal motorje in sem vozil Fazerco in ZZR-a. Ko sem sestopil z motorja (Fazerca in ZZR), sem bil še bolj prepričan, da sem se z nakupom SV-ja pravilno odločil.

Je pa tko, da moraš motor probati. Probaj malo analizirati svojo vožnjo in oceni s koliko obrati se voziš večino časa. Če je to 8000 rpm ali več, kupi štirivalnika, ker boš njegovo moč lahko izkoristil v višjih območjih vrtljajev, sicer je primernejši dvovaljnik, ki ti bo že pri nižjih obratih postregel z večjo zalogo navora in enako močjo.

Ja, res ima SV manj konjev kot Fazer ampak glej tudi obrate. Če se voziš z 5000 rpm, boš videl, da imata oba enako moč (glej graf moči obeh modelov) le navor ima SV višji od Fazerce in tako gre zgodba vse do 8000 obratov, ko krivulja moči SV-ja postaja položnejša, Fazerci pa moč še naprej raste vse do 11500 rpm.

Ugotoviš, da je razlika v moči le nad območjem 8000 rpm, navor pa je skozi celotno območje vrtljajev višji pri SV-ju.

SV plusi; navor, moč pri nizkih vrtljajih, odzivnost motorja, majhna teža, nizka poraba, položaj voznika.

SV minusi: slaba veterna zaščita(z originalno šipo), nima centralnega stojala, nevšečen sprednji del motorja(stvar okusa).

lp, Pjotr.

Objavljeno

Aja, pa še neki. Nekje sem prebral, da je ta motor primeren za začetnike in nežnejši spol. Se čist srinjam in tud sam svojo ženko nagovarjam k temu. Vendar si tega ne razlagat narobe, češ da je zadeva počasna, da nikamor ne gre, in da je to tko mal za učit pa vadit. Sam sem motorist 5 let, letno naredim dobrih 6000 km, SV je moj tretji motor in se nimam ravno za penzionista na motorju pa mi motor ful odgovarja. Ne rečem, na ravninah so štirivaljni šeststotaki hitrejši, na ovinkastih cestah pa se brez problemov vozim z njimi vštric, na zelo zavitih delih pa je še toliko lažje, ko pride do izraza navor.

Skratka, toplo priporočam.

lp,Pjotr.

Objavljeno

Pjotr, popravek, mislim da si na ovinkih hitrejši od štirivaljnikov, sploh na izhodih iz ovinkov, kjer veliko lažje potegneš z dvovaljnikom... No, dokaz so naše skupne vožnje, kjer si vedno prvi na ovinkih in čez ovinke.

Objavljeno
Če se voziš z 5000 rpm, boš videl, da imata oba enako moč (glej graf moči obeh modelov) le navor ima SV višji od Fazerce in tako gre zgodba vse do 8000 obratov, ...

lp, Pjotr.

Če mata dva motorja pri istih obratih isto moč, mata pri teh obratih tud isti navor. :shock:

To nima nič veze z motorji, ampak je že po definiciji tko. :D

Objavljeno
Če mata dva motorja pri istih obratih isto moč, mata pri teh obratih tud isti navor. :shock:

To nima nič veze z motorji, ampak je že po definiciji tko. :D

Ne vem ne vem :? :?

Objavljeno
Ne vem ne vem :? :?

A ti men ne verjameš? :D

Objavljeno
Ne vem ne vem :? :?

A ti men ne verjameš? :D

nisem prepričan, da je res tako, kot si napisal ... ampak si ob tejle zgodnji uri ne znam utemeljit ne eno ne drugo ... če mi postrežeš z dovolj dobro fizikalno razlago ti verjamem, čeprav dvomim, da je res kar si dejal ...

Objavljeno
... če mi postrežeš z dovolj dobro fizikalno razlago ti verjamem, čeprav dvomim, da je res kar si dejal ...

Moč je produkt navora in krožne frekvence (vrtljajev po domače) :shock:

Torej:

ista moč, isti vrtljaji ---> isti navor :D

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

no, novoleto je mimo, sezona se hitro bliza, cene so znane, specifikacije tud, in jaz se vedno ne vem katerega izmed teh dveh naj nabavm... :(

glavna razlika je v 120ih jurjih, dveh celindrih, 20kilah in 25konih aja pa oblika, pa to pa un... :roll:

Objavljeno

Razlika je velika,....

treba bi probat pol pa se odločit....

zgodba iza šanka od znanca - prej že mel suzo 600 s štirimi cilindri, zdej pa ma SV - dva cilindra v V in 15 kojnov majn....

mi je zatrjeval, da nikoli več ne menja za 4 cilindri in da ma še tulk več kojnov....

okusi.....

Objavljeno
Razlika je velika,....

treba bi probat pol pa se odločit....

zgodba iza šanka od znanca - prej že mel suzo 600 s štirimi cilindri, zdej pa ma SV - dva cilindra v V in 15 kojnov majn....

mi je zatrjeval, da nikoli več ne menja za 4 cilindri in da ma še tulk več kojnov....

okusi.....

Se pridružujem mnenju tvojega znanca...

lp, Pjotr.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!