Hanzi Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 Vprašaj tejko ker je imela obadva v garaži na izbiro in je enega prodala! Vprašaj jo zakaj je tega prodala in ne onega!
klimbra Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 Da ne odpiram nove teme!!!!!! Vsem,ki jih moti prehud upor vetra na FZS 600 bi rad sporočil,da tudi za letnik 2003 obstaja super rešitev!!!! Givi šipa :smilecolros: Prej me je pri originalni že tam okoli 140 prav neprijetno premetavalo po sedežu......................sedaj je tudi 180(več še nisem poizkusil,ker rabi še nekaj prevoženih do 1.servisa)mačji kašelj. BTW ...... cena sitnica cca 15Ksit.
bajsi Objavljeno Marec 18, 2003 Opozori Objavljeno Marec 18, 2003 Ubijate z vetrno zaščito! Yamaha Vmax MB - Aosta (cca 900 km), na avtobanu tempo med 160 in 170 brez vsake vetrne zaščite. Drugo jutro spet na motor, pa čez Švico v Francijo po prelazih. V Franciji po avtobanu 160 do 170 vse do Magny Coursa. Naslednji dan proti Stassbourghu, čez Avstrijo (vsa Tirolska) nazaj v SLO. Zaključek 4 dnevi 3200 km. Brez vetrne zaščite. Zdaj pa lahko po mili volji komentirate al ma SV-S al pa Fazer 600 ščitek al ne::::: :twisted: :oops:
bajsi Objavljeno Marec 18, 2003 Opozori Objavljeno Marec 18, 2003 Med Strassbourgom in Tirolsko je bilo veliko AC km po Nemčiji. Sorry za feler...... LP Bajsi :wink:
Jason Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 V zadnjem Motorradu je primerjalni test med v naslovu omenjenima motorjema. (da se razumemo, Suzi je tanov) Mislim da se je zgodilo prvič, da je Fazer izgubil v kakšni primerjavi. Pri točkovanju ga je Suzi premagal. Sicer ne za veliko, ampak vseeno. Dovolite da vam napišem še nekaj podatkov: Izmerjana moč: SV:76KM(8700rpm); FZS:90KM(11200rpm) Tovarniška moč: SV:72KM(9000rpm); FZS:95KM(11500rpm) Zanimivo: Suzukiju so namerili več moči, kot pa jo navaja tovarna. Masa polno natankanega: SV:196kg (17l goriva); FZS:217kg (22l goriva) Pospešek do 200 je pri SV 20,8s; pri FZS pa 15,7. Pospešek od 140-180 pa ima SV v zadnji prestavi 5,6s; FZS pa 7s. SV ima injection, FZS pa vplinače. Zaradi tega ima SV tudi čistejši izpuh, kar je očitno v Nemčiji precej pomemben podatek. Če bi iz ocenjevalne tabele izpustili to postavko, bi fazer zamgal (oz. bi imela motorja skoraj enako točk).
slovenc46 Objavljeno November 24, 2005 Opozori Objavljeno November 24, 2005 Najprej moja zgodba: letos sem se naučil voziti na SV650 nakedu, zdaj pa že nekaj tednov vozim fazer 600s (letnik 2000, torej imam še slabše luči, pozicija na motorju pa je nekako enaka kot na novem modelu). Jaz: visok sem 194 cm, teža 120 kg. Če razmišljaš o SV650S - z poloklepom, je osnovna razlika sledeča - poleg števila cilindrov in posledično pospeškov in lastnosti motorja - sedenje na motorju. SV650S ima športno, torej navzdol obrnjeno balanco, fazer 600 pa skoraj klasično, zravnano - torej ga voziš bolj pokončno, čeprav je sedenje na motorju lahko tudi bolj športno. Drugače je z SV650 naked - brez poloklepa. Ta ima bolj pokončno balanco, podobn kot fazer, kar pomeni, da je sedenje idealno za loviti veter v prsa in treniranje vratne muskulature. Nad 130 km/H s tem motorjem jaz ne uživam ravno najbolj, razen če sem mazohistično razpoložen. kako bi bil os poloklepom ne vem, ker ga nimamo. Zato - če bi rad vozil hitreje - obvezno vzami različic S, s poloklepom, ki ti bo zelo pomagal na dolgih hitrih vožnjah. Kar se tiče valjev - nisem ravno ekspert, zato prosim ata Icea, da me skurca, če kaj narobe napišem: dvovaljnik v SV-ju ima seveda več navora v nizkih obratih, zato je hitrejši na semaforjih in v ovinkih, fazer pa ima bistveno več navora v visokih obratih, zato ga moraš vedno dovolj vrteti, če hočeš kaj imeti od vožnje. Sicer pa se fazer pri obratih, ki so nižje od 6000, pelje kot malo večji skuter (zelo prijetno in nenaporno za voznika), SV pa postane surovo močan že pri 2000 obratih in ga moraš že takoj po speljevanju začeti mal krotiti... Kar se tiče geometrije geštela - po mojih izkušnjah sodeč je SV malenkost višji in krajši, med vožnjo zato bolj tog in štorast, zato zahteva nekoliko bolj izkušenega voznika - tudi zaradi nekoliko višjega težišča. Fazer pa je tak, da ga lahko vzljubi vsak začetnik - vsaj jaz sem ga! Zanesljiv, stabilen, kar vabi v hitro vožnjo, v ovinke pada sam od sebe. Zavore so pri obeh fenomenalne. Skratka, jaz, kot lastnik fazerja, priporočam fazerja - čeprav motorja nisem izbral na podlagi primerjalnih testov ampak zato, ker mi je ustrezala cena :) torej je sv primeren za zacetnika ? zanima me predvsem kaj zbrat med tem: sv , bandit , Honda CB 600 F Hornet Zanima me se razlika med Suzuki SV 600 SPORT in Suzuki sv 650 s
ICE_MAN Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 Sicer mam Cometa vendar je ta motor zelo tehnicno podoben sv-ju. Motor se tja do 150km/h kar kosa z motorji ki imajo okoli 100konjev. Stvari ki me motijo pri V2 motorjih: --Ce zacnes V2 bolj visoko vrteti ima bolj mocne vibracije kot 4cilindrci. --Nekoliko manj radozivo se zvrtijo v visoke obrate. Drugac pa V2 Ruls............
king Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 ..Tut jaz mam SV 650 S in sem zelo, zelo zadovoljen :OK: . Je pa zato tolk manj zadovoljna punca na zadnjem sedežu :cry: . Predvsem na daljših turah je vožnja zanjo naporna. Zato sva se odločila spomladi zamenjat motor za Fazerja, Bandita al pa CBF. Škoda, že zdej mi je žal SV-ja :cry: P.S.: Če je kak interesant, ki bi menjal katerega od omenjenih motorjev za SV-ja (letnik 03) se lahk kej zmenmo .)
danci1973 Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 torej je sv primeren za zacetnika ? zanima me predvsem kaj zbrat med tem: sv , bandit , Honda CB 600 F Hornet Zanima me se razlika med Suzuki SV 600 SPORT in Suzuki sv 650 s Suzuki SV 600 SPORT - kje si pa to našel??? D.
king Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 Suzuki SV 600 SPORT - kje si pa to našel??? D. ...mogoče je kak "prototip" :krneki:
Osama Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 SV-ja 650 N sem imel 4 leta in sem bil zelo zadovoljen. Najbolj z agregatom, ki da od sebe dejansko veliko več, kot pa pričakuješ po podatkih. Sedaj sem nabavil npr XJR 1300 in se mi sploh ne zdi, da gre kaj dosti bolj. Tudi rigidnost geštela je navdušujoča, motor ne zaniha ne z enim, ne z dvema, ne z kufrom in ne brez. Kot po tračnicah. Motile pa so me naslednje stvari. Počasi se sploh ni dalo voziti, motor se pri nizkih vrtljajih kar nekaj zaletava in cuka (morda bi moral dvignit igle?). Pri vožnji na odprtem, pa me je motilo, da motor nekako zahteva ekstremne hitrosti in nagibe v ovinkih, pri manjši hitrosti v ovinku pa je motor labilen in težko ujameš pravo krivuljo, včasih te tudi potegne navznoter in se skoraj zaletiš v ograjo. Mi je pa bil tudi nekam majhen (185 cm) in sem bil kot na oslu, sedi se ne najbolje (športno) na balanci me je bolela desna roka, sopotnica je bila sicer zadovoljna, ampak jaz na njenem mestu nebi bil. Skratka koncept motorja je zelo tišaški in ne podpira GT-ja (granturisma).
Foggy Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 To je pa že stara debata in primerjava, tudi sam sem bil v podobni delimi vendar sem se odličil za SV-ja S in mi niti malo ni žal. Motor je res enkraten za vozit in ga ne zamenjan.....tudi sopotnica se ne pritožuje nad malo manj udobnim zadnjim sedežem tako da nimava nobenih pripomb :OK: Glede na to da ima na kolesu "samo" 73 konjev motor gre in pospešuje zelo prepričljivo in se lahko kosa z močnejšimi 4cilindraši :yea1: LP
slovenc46 Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 ...mogoče je kak "prototip" :krneki: na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) ma en tak oglas napisan :?
danci1973 Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) ma en tak oglas napisan :? To je stari model SV650S. Ta ima še vplinjače, medtem ko imajo novejši (2003+) elektronski vbrizg goriva. Glede moči in zmogljivosti mislim da ni bistvenih razlik, je pa nov model meni bistveno lepši. lp, D.
slovenc46 Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 in ka je bols? zakaj? kater majn pije tisti ki ima "elektronski vbrizg goriva" ali "vplinjače"
Foggy Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 El. vbrizg ima manjšo porabo.....sam ne vidim nobenih pomankljivosti v vbrigu, uplinjači bodo pa počasi samo še zgodovina tudi pri motorjih. LP
danci1973 Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 El. vbrizg ima manjšo porabo..... To ni čisto nujno - na mopedih so vplinjači kar varčni. Sicer pa se poraba pri obeh suče med 5 in 5.5l /100km (v povprečju, ekstremi so pod 4l in nad 10l). Vir: svrider.de. uplinjači bodo pa počasi samo še zgodovina tudi pri motorjih. Ja, verjetno res... D.
Avatar Objavljeno November 26, 2005 Opozori Objavljeno November 26, 2005 in ka je bols? zakaj? kater majn pije tisti ki ima "elektronski vbrizg goriva" ali "vplinjače" Elektronski vzbrizg je ponavadi varčnejši (ni nujno, da prav veliko), kanček optimalnejša zna biti tudi krivulja moči&navora. Po drugi strani pa si vezan na servise, sam lahko minimalno postoriš, medtem ko si pri vplinjačih (če znaš) dosti avtonomen (pa tudi, če se bogu za hrbtom el. vbrizg pokvari je sranje).
king Objavljeno November 27, 2005 Opozori Objavljeno November 27, 2005 in ka je bols? zakaj? kater majn pije tisti ki ima "elektronski vbrizg goriva" ali "vplinjače" Kater manj pije??? :lol1: Če te tko grozno skrbi poraba, oz 0,5L gor al pa dol, pol brez veze da maš motor,... sej gume so tut drage, servisi, oprema, pa zavarovanje je tut drago,.... motor je pač luksuz, če ga maš, maš pač dodaten strošek,.. tiste 0,5 L razlike je brez veze sploh gledat. Lih tko k da bi kupoval Ferrarija, pa bi gledu kolk kater model oz. tip pije,.. če kupiš tak avto veš zakaj ga kupiš, zarad "varčne" vožnje zihr ne :lol1:
slovenc46 Objavljeno November 27, 2005 Opozori Objavljeno November 27, 2005 sam vprasu sm ce nism vedu kaka je razlika in kolk sploh motor pije :doze: nc me ne skrbijo stroski: bencina, gum, servisov. Majn bo ze ko pr kaki 250ki 2t ;)
bigi Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 in kolk sploh motor pije. Vse popije kar naliješ. Sicer je pa problem v vozniku, ponavadi popije več kot motor.
Mirchy Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 oj mene pa zanima kok mi suzukija sv650s kej priporočate in kok mate kej stroškov z njim. mam pa namen kupit od letnika 03 naprej
adil Objavljeno December 28, 2006 Opozori Objavljeno December 28, 2006 Kupujem rabljen naked motor. Po večmesečnih ogledih sta mi ostali dve ponudbi! Fz6-2004, nekaj opreme, lepo ohranjen sv650n-2003, nekaj opreme, lepo ohranjen Oba sta okol 1 mio. Nikakor se ne morem odloč katerga bi vzel. Nekak mi je bolj všeč fz6, sam ma štimo sv650 veliko lepšo pa še dvovaln je...Ko sm oba pelu mi je nekak boljši sv, ker mal bol trese...sam ma pa sv gumo sam 160, kar mi pa spet ni všeč. Katerga svetujete..Motorč bom imel za fjakanje po Sloveniji, občasno bo kak kufr gor in na zadnjem zicu kaka lahka ritka. Šefi-ne zbrisat teme! Sm obe temi (sv650 in fz6) prebral, pa še vedno ne vem kirga bi vzel
Killroy Objavljeno December 28, 2006 Opozori Objavljeno December 28, 2006 Serbus Hja,pa smo spet pr večni dilemi..... stvar je taka da majo vsake oči svojga malarja. Eni majo raj SV-ja, enim je bl všeč Fazer, spet tretji bi te nazjali zakaj si ne kupiš Ducatija....... Če pogledaš tulele, je blo že kr neki napisanga glede obeh motorjev (sicer s pol-oklepom, ampak pustmo malenkosti :)) Na konc pride pač do odločitve posameznika, kaj njemu paše. Se pa da tud s 160 zadnjo gumo kr fajn zalagat, pa še neki malega pršparaš pri nakupu nove gume :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se