Skoči na vsebino

Ogrožena vrsta na slovenskih cestah


Klaus75

Priporočene objave

Statistično gledano je v prometnih nesrečah, kjer sta udeležena voznik avtomobila in motorja, je 90% krivih voznikov avtomobilov, ker posledično niso pozorni, kaj se pravzaprav dogaja na cesti pred ali za njimi. Ostalih 10% je pa tudi treba priznati, položiti roko na srce, so pa krivi sami motoristi, ki izzivajo usodo, dirkajo na cestah in ne na dirkališčih, ki ga pa tudi žal v Sloveniji še ni…

Tole bi pa tudi jaz rad vedel, kje si pobral! Ni lepo od mene ampak moram priznati, da sem predlani celotno sezono spremljal t.i. ''črno statistiko'' in delal črtice na levi in desni stolpec. In ne boš verjel ampak 2/3 tistih, ki so šli pod rušo so bili sami sebi krivi(brez čelade, alkohol, vratolomna hitrost).

Kljub temu, da me je spomladi grdo izsilil avtomobilist in sem preko njega poletel za 2 meseca na bolniško, še vedno trdim, da na lastno varnost najbolj lahko vplivamo sami!!

Hja-ker sem zdajle v službi in pogled mi je obvisel na koledarčku naj dodam še modro misel, ki je tam zapisan in kar pritiče k tejle temi:

Vsak bi rad svet poboljšal

in vsak bi to tudi lahko naredil,

če bi le sam pri sebi začel.

(H. Waggerl)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S takimi reakcijami, ko je treba pisca teme zatrt in boh nedaj kako dobro stvar rect, se kaze nasa nestrpnost med nami. Isto se dogaja na cesti, sluzbi, ma prakticno povsod. Pesimizem dandanes zmaga, vedno vec je nergacov. Ce pa bi taka akcija uspela, bi se zopet nasli isti, ki bi pluval v stilu, sej sem jest tut to predlagu, to ni nc novga in bi pokal od fovsije.

Točno tako, Slovenci znajo samo pljuvat po drugih, namesto, da bi kej ukrenal, kapo dol Vajenec :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In? Kako veš da si prilagodil hitrost razmeram na cesti? Po moje da se držiš omejitev. Meni to ni pomagalo;-)

Jah, očitno nisi dovolj prilagodil ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ste se upiknal na odprte rore, dejstvo je, da te z neko normalno hitrostjo in z odprtimi rori, avtomomobilist prej sliši kot pa ne...in ne jebem policajev pa decibele :angry: , gre se mi samo zato , da bi se še rad kr neki časa vozu z motorjem, pa mislim da nisem edini, ki tako misli... :trance_27_notworthy: :yea2:

Odprti rori imajo podoben učinek kot vuvuzele na fudbalskem prvenstvu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S takimi reakcijami, ko je treba pisca teme zatrt in boh nedaj kako dobro stvar rect, se kaze nasa nestrpnost med nami. Isto se dogaja na cesti, sluzbi, ma prakticno povsod. Pesimizem dandanes zmaga, vedno vec je nergacov. Ce pa bi taka akcija uspela, bi se zopet nasli isti, ki bi pluval v stilu, sej sem jest tut to predlagu, to ni nc novga in bi pokal od fovsije.

Ma daj ne jokcaj. Če nekdo govori/piše neumnosti, je edino pošteno, da se mu to pove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, očitno nisi dovolj prilagodil ...

Eh Mashina, edina prilagojena hitrost je ko sediš v baru in piješ pir, pa še takrat ti lahko pade klavir na glavo. Meni je dovolj klobasanja o tej prilagojeni hitrosti- ta termin si je zmislil zakonodajalec, ki nima pojma o prometu.

Primer: omejitev 90, voziš skozi nepregledni desni ovinek, cca 60 km, v trenutku pa pred teboj razsut tovor drvi, ki jih je izgubil traktor. Lahko ti uspe ustaviti, lahko pa se zakantaš čez. Če si imel srečo, da si jih obvozil si imel prilagojeno hitrost, v nasprotnem pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primer: omejitev 90, voziš skozi nepregledni desni ovinek, cca 60 km, v trenutku pa pred teboj razsut tovor drvi, ki jih je izgubil traktor. Lahko ti uspe ustaviti, lahko pa se zakantaš čez. Če si imel srečo, da si jih obvozil si imel prilagojeno hitrost, v nasprotnem pa ne.

Saj si dal lep primer. Lahko bi, bližje meji z Italijo, sredi ovinka kak Luigi pustil svoj avto, ker je šel odtočit v grmovje (tak primer sem doživel, ne mislim, da so vsi Italijani takšni vozniki). Prilagojena hitrost ni tista po omejitvah temveč tista, ki ti omogoči, da prideš živ in cel s fure pa četudi je ta besedna zveza pri nas sinonim za hiter zaključek poročila o nesreči.

Po tem kar je napisal Lowrenc res ni kaj za dodati trance_27_notworthy.gif Vse skupaj, vključno z odprtimi izpuhi smo že večkrat predebatirali po dolgem in počez.

Popravljeno . Popravil Fritz
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma daj ne jokcaj. Če nekdo govori/piše neumnosti, je edino pošteno, da se mu to pove.

Zate Mashina je očitno vse neumnost...tako pač je to med nami motoristi, še tukaj ne znamo skup držat :slap: jebiga enkrat boš mogoče zašteku zakaj se gre...al pa tud ne... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zate Mashina je očitno vse neumnost...tako pač je to med nami motoristi, še tukaj ne znamo skup držat slap.gif jebiga enkrat boš mogoče zašteku zakaj se gre...al pa tud ne... trance_11_confused.gif

........al pa tud ne........(bo kar držalo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je napočil čas še za moj komentar.

Jz sm pa mnenja, da ima otvoritelj teme Klaus75 kr pošteno prav. Koliko so procenti točni, koliko kakšna beseda nenatančna je sedaj brez veze in nepotrebno diskutiranje. Pomembno je, da je na cesti toliko sranja, da res niti ene fure več ne moreš izvest, da ne bi bil v dvomih ali bo vse OK ali ne (enako je z avtom, ne samo z motorjem). Sej ne gre vedno za življenje in smrt, a vseeno se mi še ni zgodilo, da bi naredil več kot kakšne 3km, da mi ne bi vsaj en avto/kombi nasproti pripreljal vsaj 3/4 metra po mojem pasu - in če to ni resno ogrožanje pa nič. Kdaj nazadnje se je ta avto/kombi umaknil nazaj na svoj pas, ko me je videl še pomnim več ne!!! Pa dobro, na take nesposobne kretene sem že navajen in k sreči imam toliko znanja, da mi nikoli ni problem se iz take situacije rešit. A kaj tisti ubogi začetniki, ki se šele lotevajo vožnje in prvih nekaj 10.000km ne rešijo takšne situacije? Ravno 2 tedna nazaj za vikend je blizu mene počilo - najverjetneje ste brali, peb in punca mojih let. Bila je točno ta situacija - eno leto je imel izpit, nasproti mu je pa pripeljal kreten, ki je sekal ovinek s pol avta na napačni strani vozišča. Fant ni zadosti odreagiral in bam...kaj bo z njima nihče ne ve :(

Takšnih in podobnih situacij je na cesti ohoho in če vsakih nekaj minut ne rešim nečesa na cesti potem ni več normalno - pa je res to normalno, ali bi morala biti vozniška kultura malce na drugem nivoju? In ja, kot je napisal kolega Klaus, v Italiji, V Avstriji, Nemčiji, Angliji, Španiji...povsod je bolje kot pri nas na Balkanu! In menim da je res tako, nekaj sem pa že prevozil tudi zunaj, pa se mi ni tolikokrat dogajalo, da bi me želeli izsiliti iz ceste, povsod so uvidevnejši od nas.

Kaj narediti - velikokrat sem že razmišljal in ena opcija bi po mojem mnenju bila, da se uvedejo obvezna dodatna izobraževanja za vse - kar se vožnje na cesti tiče seveda. To bi po mojem zgledalo takole - npr. obvezen bi bil 6h poligon na Vranskem, na koncu katerega bi imel izpit in če bi ga vrgel, bi pač moral it čez pošteno izobraževanje, ki bi trajalo 20h. vse skupaj pa bi vodili res odlični ter pač (jebi ga) dragi inštruktorji! In takega obeznega izobraževanja bi se pač moral udeležiti na recimo nekaj let vedno znova do smrti. Če ne narediš testa nimaš kaj na cesti delati, pa se vozi okol s tistimi AIXIAMI al karkoli tisti mini avti na skuter pogon so! Tudi če me pride na obdobje 5 let recimo 600€ do 1000€ jih bom z največjim veslejem dal, saj bom prepričan da jih bom dal za precejšnjo lastno varnost! Na cesto pač tiste, ki tja sodijo in to je to. Le-te pa izovraževat do zadnje podtankosti, jih učit kaj najbolj ogroža soudeležence, kako gledati daleč, kako.....

Druga opcija je vedno povezana s policijo, ki pa je v veliki meri vezana z denarjem in zato pač izjemno neučinkovita. Vseeno pa bi se dalo zmotivirati policajčke na drugačen način kot pa samo na ta, da prinesejo zvečer v hišo čim več denarčka (torej da ustavijo čim več tistih, ki so se po Celovški peljali več kot 60km/h). Motivacija bi bila večja nagrada za tiste, ki bi imeli ogromno slik vozil, ki so v nepreglednem levem ovinku sekali polno črto, ki so vozili prehitro po cesti, za katero je statistično dokazano da je najnevarenjša...

Morda je še kaj, a seveda je vse utopija in seveda močno dvomim, da bo kdaj kaj drgače, saj je še vedno denar sveta vladar in vedno se bojo ukrepi sprejemali samo v prid polnjenju te in one blagajne! Žal.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strinjam,se s Klausom popolnoma, članek je dober, in pojasnjuje dejstvo, da smo motoristi ogrožena vrsta, kot sta sami pisali in ugotavljali, da vozniki dvoslednih vozil, nikakor ne vidijo, sicer gledajo ampak ne vidijo, vrtajo si po nosu, iščejo radijske postaje, telefonirajo, razmišljajo o domačem kosilu ali pač karkoli, se v avtu prepirajo, malicajo, čohajo po riti, urejajo pričeske, itd,,,,saj veste,,,pa se potem zadnji čas spomnijo kaj bi počeli na cesti ali bi speljali ali bi zavili kam, smernikov itak ne dajo pravi čas, enostavno so sami in edini na cesti mi vsi ostali pa ali smo z avtom ali z motorjem zaviramo ko nori gledamo kaj se dela na cesti,,,ko sedeš za volan se je treba zavedati da v tistem trenutku ali pa dokler ga ne parkiraš koga ogrožaš ali pa kdo tebe, na cesti obračajo,itd,,,mularija ima že sedaj "velke avte",vozijo napol leže z eno roko, dobesedno ležijo v avtu, pa tud tisti s klobukom in tista z očali, pa tisti z novim golfom ali pa novim drugim avtom, se ne zaveda da je prometa več, da nas je motoristov več, da je tam zunaj vojna za preživetje, vojna, da ti morda uspe brez posledic priti do Portoroža ali pa do prekmurja,kdo je rekel,da se ne splača boriti, se sigurno, če je na forumih več kot polovica izjav proti motoristom, in da eden izjavi" da mu bo župnik bral prom. pravila na grobu" potem je z nami marsikaj narobe in grozljivo. Da se policija trudi verjamem, pa samo prilagojena hitrost ne pomaga, je včasih bolje, da jo popihaš na hitr stran, ker sicer padeš med idiote, ki ne vedo kam bi peljali. Problem je v naši miselnosti, do motoristov, veliko nas je, za cel bataljon, pa da vidimo kako bi bilo, ko bi vsi na isti dan prihrumeli ven, da opozorimo še ostale udeležence, da moramo nekako voziti med njimi in z njimi. Večina jih v avtih gleda pa nič ne vidi, niso pripravljeni, pa me kdo vpraša ali smo mi motoristi pripravljeni? A smo? Sigurno ne verjamem, da bi nam pripadal privilegij na cesti kot to kolesarju in pešču, smo pa enako ranljivi, A je res, da nas večina lažje gleda na desno kot vidi na levo stran? MI motoristi smo na levi strani, tam seveda se govori med vami "šele pol sem ga vidu in slišu ko je šel mimo mene" Kaj pa v našo zavest to" oj sedaj je sezona, danes je lep dan, motoristov je več na cesti, moramo biti bolj pozorni" ali pa " oj kok jim mora biti vroče, ga bom spustil naprej, na meji ali pa gabom spustil naprej na,,,, :trance_33_sleep: Ko takole slišimo, da je kdo umrl, rečemo tudi mi motoristi ojej, in sej men se pa to ne more zgoditi ali pa men se to ne bo zgodilo, sej sem previden, pa vendar, ko izgubiš koga, ki ti je zelo blizu, ostane nepojemljiva praznina in v glavi odmeva zamolkel "zakaj"? Verjamem, da več bomo izmenjali menj bolje se bomo razumeli in našli neko rešitev za prostor na cesti, za svobodo, ki pa jo resnično čutiš na motorju in nepopisno zmagoslavje, ko ti uspe priti na cilj. Ko vohaš razgret asfalt, in bencin, pa borovce, ko se bližaš morju itd, si svoboden in srečen, to veste vsi ko vozite enoslednike.

post-28394-127659728333_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Človek je lahko zgrožen tudi, ko prebira to tvoje nakladanje. Saj lepo in prav, da razmišljaš in si zaskrbljen a sprehodi se do teme Predvidevanja, nasveti in osebna varnost in boš morda kaj pametnega pobral. Najlažje spremeniš sebe in največ lahko narediš za svojo varnost sam. In četudi je včasih problem v vozniku drugega vozila ali neprimerno vzdrževanem vozišču je to dosti težje spremeniti in dokazovati kot pa npr. prilagoditi hitrost razmeram na cesti.

Ogrožena vrsta so predvsem nizkoleteči izstrelki. Deklino statistiko lahko nateguješ nekaj časa vendar ji je prej ali slej dovolj in preda zadevo teti Matildi.

Tudi mojmu pokojnemu prijatelju, žal ni pomagala prilagojena hitrost, po omejitvah, da se razumemo, če je pa zate to nakladanje, pol si pa dokazal svojo primitivnost o tem problem....vsak ima pa sicer svoje mnenje in prav je tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mojmu pokojnemu prijatelju, žal ni pomagala prilagojena hitrost, po omejitvah, da se razumemo, če je pa zate to nakladanje, pol si pa dokazal svojo primitivnost o tem problem....vsak ima pa sicer svoje mnenje in prav je tako...

Če tvojemu prijatelju ni pomagalo, lahko rečemo le - izjeme potrjujejo pravilo. In kar je še drugih puhlic ...

BTW: jaz poznam enga, ki mu tudi odprti rori niso pomagali ... A boš zdej šel hitro demferje not dat, ker je eden nekje rekel, da odprti rori ne pomagajo ama ništa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mojmu pokojnemu prijatelju, žal ni pomagala prilagojena hitrost, po omejitvah, da se razumemo, če je pa zate to nakladanje, pol si pa dokazal svojo primitivnost o tem problem....vsak ima pa sicer svoje mnenje in prav je tako...

Primitivnost kažeš sam in to z žalitvami brez osnove. Prav spominjaš me na enega 'kolega', ki ga moram še obiskati. Tudi enak stil pisanja imata. ;)

Če ti ni jasno, da si kot motorist bolj izpostavljen in da moraš zato bolj paziti na sebe, potem se na cesto podajaš z nerealnimi občutki in pričakovanji. Vsak od nas vsak dan marsikaj doživi pa zato ne jokcamo na forumu. možnosti za akcijo je več..prijave na policijo..večurno video-dokumentiranje prekrškov in ogrožanja enoslednikov s strani dvoslednikov, akcija preko klubov in moto-zvez, lobiranje skozi politične stranke itn. V primerjavi z vsem omenjenim je jamranje na forumu enakovredno jamranju kolegu, v gostilni, ob pivu. Kolega te bo verjetno nekritično poslušal, kdo na forumu pa pač ne. Tvoja statistika ne drži vode, zagovarjanje odprtih izpuhov pa ima tako pristaše kot nasprotnike, dejstvo pa je, da so takšni izpuhi nelegalni.

Vsak ima svoje mnenje. Če ga obesiš na javni forum, je izpostavljeno kritiki ali pohvali. Pričakuješ lahko oboje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tvojemu prijatelju ni pomagalo, lahko rečemo le - izjeme potrjujejo pravilo. In kar je še drugih puhlic ...

BTW: jaz poznam enga, ki mu tudi odprti rori niso pomagali ... A boš zdej šel hitro demferje not dat, ker je eden nekje rekel, da odprti rori ne pomagajo ama ništa?

Js mam odprte rore odkar mam motorje in tko bo tud ostalo...ti si pa misli, oziroma delaj norce še naprej z zadevami, ki si jih nočeš priznati... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in ne jebem policajev pa decibele :angry: ,

Toleranca pa taka. Pričakuješ jo od voznikov avtov in ostalih udeležencev v prometu, sam pa tako, kot tebi paše.

Verjamem, da je hrup motoristov v naselju enako moteč kot njihovo divjanje. Nekaterih, seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam odprte rore odkar mam motorje in tko bo tud ostalo...ti si pa misli, oziroma delaj norce še naprej z zadevami, ki si jih nočeš priznati... :cry:

Priznati si je treba samo, da na cesti nismo sami in da nismo edini največji (ignorantski) frajerji. Vse drugo se potem zloži na svoje mesto samo od sebe ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toleranca pa taka. Pričakuješ jo od voznikov avtov in ostalih udeležencev v prometu, sam pa tako, kot tebi paše.

Verjamem, da je hrup motoristov v naselju enako moteč kot njihovo divjanje. Nekaterih, seveda.

Tako je, hrup je za ljudi zelo moteč, primer: Na cesti proti Ljubelju je veliko domačinov ki niti ne vidijo motorjev, ampak jih slišijo... in si mislijo: aha, tale je pa kr prgonu (čeprav se je peljal 100km/h na visokih obratih, da prov ropota) in lepo ata direkt pokliče na policijo pa magari 6-krat na dan in po tem se čudi zakaj ga je policaj ob sedmem klicu nadru. :whistle:

In zdej je vsake 14 dni helikopter še tu, in vsak dan so policaji prisebni 3 ure dnevno (direkcija iz PP Ljubljana).

Z odprtimi izpuhi te res vsi bolje slišijo, ampak tudi policaji :BUA:

Ampak še zmeraj ni to glavna stvar, niti približno, veliko je na cesti starih upokojencev ki nebi slišali niti bombe če pade zraven njih :slap:

Treba je pazit, preveč obsedeni pa s to skrbjo ne smemo biti... če bi tako razmišljali: sedaj lahko meteor name pade pa sm mrtu :eek:

LP, in še veliko varnih kilometrov :D

Kevin

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi policija nas pri nasem pocetju omejuje in prav je tako, ce ne bi bilo se vec smrtnih zrtev, je dejstvo da se jih po vecini kar bojimo, ne mi reci da to ni res !?

Od kar so se kazni zvisale, vidim da cez sosednje naselje vozijo motorist veliko bolj previdno, in skoraj po omejitvah, ne samo motoristi, tudi drugi udelezenci !

Ce pa se pocutis ogrozenega, ali se pocutimo ogrozene na motorju, pa raje pojdimo pes nekam, kaj pa je se slabse, ker misel na ogrozenost deluje veliko slabse na razpolozenje kot je to v resnici, zato pa raje dajmo razmisljati o predvidevajnju kot le ogrozanju, nebomo nic bolj varni zaredi tega !

Je pa dejstvo da je malo slovencev motoristov, zato smo vecinoma neopazni, ce bi nas bilo toliko kot avtomobilistov, bi imeli malo boljsi glas, ampak tudi vec nesrec !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OGROŽENA VRSTA NA SLOVENSKIH CESTAH

Zgrožen in ogrožen motorist

Klaus

Klaus, brez zamere ampak občutek imam, da voziš motor zelo malo časa in da si ogorožen tudi ko si popolnoma sam na perfektno vzdrževani cesti. Prej kot boš ugotovil da je popolnoma nepomembno a si bil na prednostni al ne, in prej ko ti postane jasno, da moraš zagate reševati sam predno sploh zagata nastane, prej boš mirno vozil motor. če do teh spoznanj ne prideš v doglednem (as soon as possible) času, kupi avto dokler je še čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teh je pa zelo malo, sploh v Avstriji

hmmm...... ko je lep dan, dnevno slisim vsaj 5 motorjev prihrumeti mimo - tistih z legalnimi rori se ne slisi.

da ne bo kdo pametoval: to je skoraj v centru mesta, ena vecjih vpadnic, vmax 50.

... so pa kazni hude,

hmnja, odvisno. minimum je -ce se ne motim- € 35.-; maximum € 250.- plus izredni tehnicni pregled (ki seveda spet stane).

in tut polcaji majo dB merilc zravn whistle.gif

nope. tega pa nimajo vsi vedno in povsod. vecinoma samo tehnicni oddelek prometne policije, ti pa so samo na vecjih racijah zraven (ce slucajno namigujes na golico in akcije tam).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne pozabimo, tudi legalen izpuh je lahko glasen :whistle:

na cesti vsak zase odgovarja in če se ne bomo sami zase pobrigali, potem ne moremo pričakovati od drugih, da se bojo oni za nas

peace :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je s tem,ko pazimo na druge pazimo tudi na sebe.Jaz osebno ko se vozim na bil katermu prevoznemu sredstvu opazujem,predvidevam in ocenjujem reakcije ostalih udeležencev in premikajočih se predmetov.navado imam,da vedno kljub prednosti, pa najsibo to zelena luč na semaforju ali prenostni znak ali pa vožnja v nepregledni ovinek,vedno malo pribremzam,in spremljam,če se morda le kdo ne približuje.Poleg tega si vedno poskušam najti,če je le mogoče "izhod v sili" torej pomeni,da vedno na kritičnih delih oz v morebitnih nevarnostnih najdem ta izhod.Vedno imam v mislih plan B,če se zgodi nepričakovano,sevede če je le mogoče,na nekaterih delih ceste pač ni takoimenovanih izhodov,takrat zmanjšam hitrost in sem še posebej pozoren.

Včasih sem bil voznik kamiona in kombija in sem imel priložnost spoznati psihologijo na naših cestah povsem podrobno.Če si vsak dan po 10 ur na cesti vidiš marsikaj.In to mi tudi danes malce pomaga pri predvidevanju kaj bodo naredili oz.imajo namen narediti ostali udeeleženci vozil.Sej manevri voznikov so klasični in dokaj podobni in ni težko spoznati kaj kdo namerava.Moje mnenje je,da je največja nevarnost za voznika premajhna varnostna razdalja in,če ti prihaja vozilo nasproti po tvojem pasu.

Če upoštevamo pravilo izhoda v sili potem smo že marsikaj naredil za sebe in svojo varnost.Aja pa še to treba je bit ful pozoren na to,da ko se ustavljamo vedno spremljamo dogajanje v vzvratnem ogledalu,da se pravočasno umaknemo,če se vozilo za nami ne bo ustavilo.Se zlo dobr vidi,če ti kdo prihaja z nespremenjeno hitrostjo proti tebi,takrat je panika.

Men je vožnja motorja ene vrste meditacija in ko se vozim sem povsem zbran padem v nek pozornostni trans(sem v sedanjem trenutku,tukaj in zdaj,brez obremenitve kaj bo in kaj je bilo) in to je droga to je noro to vleče :) Ko spremljam promet ga dejansko spremljam v celoti in ne samo posamezne dele.Vožnjo spremljam tako,da gledam v bistvu naravnost naprej umirjeno diham in opazujem dogajanje tudi s zunanjimi stranskimi kotički obeh očes,če se kje kaj premika oz. ima namen skočiti ali se premakniti v mojo smer.Zelo dobro se vidi vse,cel horizont oz.vidno polje.Vsako najmanjšo stvar ki se premakne opaziš in to mi zelo pomaga.Vsak motorist ima svoj sistem in jaz zaupam v svojega.

Popravljeno . Popravil jaka78
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!