musaschi64 Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 (popravljeno) Že nekaj časa se je šušljalo da bodo nemci na trg lansirali nek nov motor, no danes so pokazali prve slike: http://www.motorrado...detail#1-309227 Znamka sicer ni nova ampak oživljena od mrtvih so pa pokazali nekaj novega kar drugi nimajo in sicer VR6 mašino koncept, ki ga uporablja VW, ki ima tudi zgleda prste vmes. Ime Horex večini bralcev pove zelo malo, vendar gre za znamko, ki zajema košček motoristične zgodovine v Nemčiji. Ustanovljena leta 1923, je tovarna Horex proizvajala motocikle med vojno. Takrat enovaljne in vzporedne dvovaljnike, a so morali zaradi vojne ustaviti proizvodnjo. Znamka je ponovno rojstvo doživela leta 1948 in od takrat naprej proizvajala uspešen model SB35 Queen, katerih so do leta 1953 prodali več kot 18.600. Kasneje, 1960 je znamko kupil Daimler-Benz in prevzel vse vajeti, zaprl proizvodnjo in znamko Horex potopil v pozabo. Popravljeno Junij 16, 2010. Popravil musaschi64 thumper 1
musaschi64 Objavljeno Junij 16, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 (popravljeno) 6 Cilindrov z kompresorjem:200KM Popravljeno Junij 16, 2010. Popravil musaschi64
PiKi17 Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 za moje oko je prav fletno tole zadevo vidt i like
dukimen Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 ja, včasih so bili to pravi stroji... sem si dolga leta lastil Regino 250ccm, letnik 1955. Sicer rahlo preuredil v bolj "športno" (kaj hočemo, mladost-ludost). redno registriral in vozil, potem pa pred kakšnim dobrim desetletjem zaradi pomajkanja časa in drugih obveznosti prodal. še to morda ne bi, če se ne bi kot kupec pojavil pravi ljubitelj, ki jo povrnil v prvotno, originalno stanje. thumper 1
DESMODUE Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Nisem zasledil nobene debate o novem HOREXU 1200. Zanimiv se mi zdi zaradi treh stvari. Prva je,ker se mi zdi enkratno da po toliko časa iz pozabe vznikne nekoč zelo renomirana znamka Drugič, ker ima vgrajen mehanični kompresor,kaj je tehnična novost in redkost.(vpreteklosti so že uporabljali, a žal neuspešno klasične turbo polnilnike) Tretjič, ker gre za VR6 konfiguracijo motorne razporeditve valjev ( se spomnite golfa VR6?? ), kar je po mojih podatkih,sploh popolna novost na področju motociklizma. Upam pa, da ga ne doleti usoda VOXANA ,MOTO MORINIJA in še koga...
Arriba Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Nekaj sem slišal da bi naj v letu 2011(torej letos) zagnali proizvodnjo s prvo serijo 150 motociklov, ampak to je bilo že kar nekaj časa nazaj....No teh 150 kosov bodo že prodali raznim zbiralcem, za nadalje pa kaj vem...... kriza je, motocikel pa na pogled konec koncev ni nič posebnega, pač kar lep klasični naked. Tako da kakšna huda prodajna uspešnica ravno ne bo. Sicer pa upanje umira zadnje pravijo
DESMODUE Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Ne vem zakaj,ampak občutek imam da se čista klasika res vrača nazaj.Poglej TRIUMPHA BONNEVILLA,pa hondino novo uspešnico (žal v Evropi ne) CB11oo,pa KAWASAKI W800...Tudi pri nas bomo počasi spoznali,da ob rigoroznih kaznih in neposedovanju dirkališča,klasika predstavlja eno lepo motoristično doživetje...Ima svoj šarm..definitivno. Ni čisto vse v podiranju ovinkov in vratolomnih pospeških. Prav lepo je voziti motocikel z zadnjo gumo širine 130! Z napredkom in tehnologijo smo pozabili na prvinskost motociklizma. Pa tudi naše želje potrebe in zahteve se non-stop spreminjajo,tako da...kdo ve kaj bo prinesel čas... Morda bomo leta 2020 spet vžigali motorje na nožne zaganjalnike :lol: Jasno pa je da HOREX nikoli ne bo motor za množice,pač pa butični model za zbiratelje,saj je tehnično zelo zanimiv. dotem, halls in ciciban 3
Robyy Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Meni odličen moped, od izgleda pa do tehničnih rešitev Mogoče. mogoče bo en dan v garaži
bajsi Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 Ne vem zakaj,ampak občutek imam da se čista klasika res vrača nazaj.Poglej TRIUMPHA BONNEVILLA,pa hondino novo uspešnico (žal v Evropi ne) CB11oo,pa KAWASAKI W800...Tudi pri nas bomo počasi spoznali,da ob rigoroznih kaznih in neposedovanju dirkališča,klasika predstavlja eno lepo motoristično doživetje...Ima svoj šarm..definitivno. Ni čisto vse v podiranju ovinkov in vratolomnih pospeških. Prav lepo je voziti motocikel z zadnjo gumo širine 130! Z napredkom in tehnologijo smo pozabili na prvinskost motociklizma. Pa tudi naše želje potrebe in zahteve se non-stop spreminjajo,tako da...kdo ve kaj bo prinesel čas... Morda bomo leta 2020 spet vžigali motorje na nožne zaganjalnike :lol: Jasno pa je da HOREX nikoli ne bo motor za množice,pač pa butični model za zbiratelje,saj je tehnično zelo zanimiv. Pa še pošteno povej da ta Horex ne spada v tvoj opis, z 200 konji in prisilnim polnjenjem ne spada ravno v retro klasike, ima pa nekaj tega pridiha zaradi imena in samega izgleda. pa tud guma bo morala bit širša .) LP Bajsi
DESMODUE Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 Pa še pošteno povej da ta Horex ne spada v tvoj opis, z 200 konji in prisilnim polnjenjem ne spada ravno v retro klasike, ima pa nekaj tega pridiha zaradi imena in samega izgleda. pa tud guma bo morala bit širša .) LP Bajsi O saj nisem z klasiko mislil na HOREXA. Ta je za kaj takega čisto preveč napreden.Še izgled ni retro klasika ampak moderni klasik. Moj opis klasikov se je nanašal na komentar za mojo objavo. HOREX je po mojem mnenju še naprednejši od novega VMAXA,kar se tiče tehnikalij in voznih lastnosti ter detajlov.
DESMODUE Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 Tole je čista retro klasika od gum do ogledal.Še koncept motorja samega je popolnoma klasičen z odmikači
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se