Popularna objava Kramp Objavljeno Junij 22, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Objavljen je članek o nekaj novih parkirišč za enoslednike v Ljubljani. Kot sem zasledil iz članka, so vsa na vstopu v Ljubljanske peš cone. Kot take so namenjene zgolj tistim, ki pridejo v Ljubljano vandrat, spit kofe ali kakšno podobno kozlarijo. Izgovor za krčenje prometa z radikalnimi potezami je pri našem vrlem županskem kavboju, da bencinska vozila onesnažujejo okolje in povzročajo gnečo. Ob tem nas buzarira, da je Ljubljana kolesarsko mesto. Kakšno, so kolesarji dobro spoznali ob nekaj snega letos pozimi, ko so z bicikli na ramah plezali čez kupe snega in ko se dnevno prebijajo po "paradajz" progah med pešci ali "čudovitimi" rostfrej količki. Njegov argument je tu propadel, ostanejo prazne besede in izguba, kot pri večini njegovih projektov! Za motorizirane enoslednike je skoro leto nazaj obljubljal parkirne prostore. Zgledi, kako se to naredi so v sosednjih državah močni. Tako močni, da so skuterji in motorji glavna prevozna sredstva, ki omogočajo, da mesto diha in se promet ne zabije, kot je Ljubljanska stalna praksa ob vsaki špici prihajanja in odhajanja na šihte. Ker seveda vsi sedimo v plehnatih štirikolesnih piksnah in kurimo bencin in svinjamo ozračje v zastojih. A parkirnih prostorov, tistih zaresnih, ki bi kaj zalegli, ni nikjer! Da bi moped, skuter, motor lepo varno zaparkiral in sicer 4 do 5 na mesto enega avtomobila. V praksi to pomeni tudi 4 do 5 krat manjši zaseden prostor na osebo, saj so primeri, ko je v avtomobilu poleg voznika še kdo, dokaj redki. A to pomeni obenem tudi 4 do 5 krat manj denarja za parkiranje v Ljubljani. Da bi bilo parkiranje za enoslednike zastonj in bi se tako spodbujala uporaba bolj "pretočnih" vozil, je seveda za našega kavboja ena najbolj pregrešnih misli. Tako da lahko to pisanje le zaključim z jasnim klicem Župankoviču: ZOKI, UPAM DA TI LEPO PRIHAJA, KO NAS REDNO IN VEDNO FUKAŠ NA SUHO! Tako imaš seveda lep vzrok, da to pisanje zavrneš z levo roko, ker ni vljudno. A ti vljudnega ne zaslužiš več! In še to ti prišepnem, moji zelo "rdeči" prijatelji so mi zatrdili, da si jih prepričal, da bodo volili ta "črnega"! Fajn usluge nam delaš, fajn! Pa en prav nič lep pozdrav od motorista, ki je v Ljubljani prisilen avtomobilist. P.S.: Ne, nimam možnosti prevoza z javnim prometom. SF, Prevtzer, bladzo in 21 others 21 3
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Jebiga, mojstra, ki vse gleda sam na prvo žogo skozi denar. Da pa mu zaradi manj obiska crkuje center, ga ne briga, saj ima zelo enostaven moto: Se bo že našla mona, ki bo vzela ta isti lokal, ki je propadel v najem. In tako gre karavana dalje, psi pa lajajo. Mene že ne bodo v lj videli z motorjem.
Dolenc™ Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 (popravljeno) Objavljen je članek... No no, tako hudo pa le ni in za vse probleme le ni kriv zoki. Se sicer strinjam, da zorane, ko uvaja svoje "spremembe", niso najbolj dodelane, sam tud če bi bile ne bi bilo vsem prov, še nikol niso bli vsi z vsem zadovolni in tudi nikoli ne bodo. Lep primer je "slovenska pista", dajte nam jo, rabimo jo, bomo manj umirali... Ko se začne nekaj premikati... Ja ma me to moti, pa ono, pa predaleč je, pa premal urc sonca, (zadnja aktualna) predstavitev me ni prepričala , sponzor je petrol.... Za kolesarje je po mojem mnenju, v lj, kar solidno poskrbleno (in se še dela na tem), na moji poti, do šihta je vsak teden kej drugače , vsakič odkrijem kakšno novo potko, da lahko uporabim opravičilo za zamudo "Benti sem se zgubu(zanalašč)" S kolesom lahko prideš povsod, potke so, niso popolne, so pa, izgovora, da ne moreš kam pridet nimaš. Jaz se v službo pelem s kolesom, potrebujem nekje 35-40min, odvisno koliko želim imeti vmes "off-roada" za popestritev jutra, z avtom pa potrebujem 15min, od tega večino čakanja na semaforjih. Če so ljudje leni in se tudi do 100m oddaljene štacune peljejo z avtom, pač ni problem zokija. Malo opazuj koliko ljudi je po večini v enem avtu (en sam). Pa če si(sem tud jst ) motorist zato nisi nič drugačen. Tukaj je bol problem v ljudeh, ki so kratkomalo lene prasice, s čimer ne mislim na samo vožnjo s kolesom ali sprehod, ampak sam plan kako bi se prevažal. Preprosteje se je v avto vsest pa odpelat. Kot pa malo razmislit, pa skom skordinirat, da se skupaj peljeta, se kdaj malo prilagodit, ali pa se odpravit na čisto divjo furo s kolesom... Dok ljudje samo sebe vidjo(ja sej mamo vsi stresne službe, pa nimamo časa, pa v obleki je treba pridet na sestanek, pa ni javnega prevoza, pa še pa še izgovorov(pametnih) lahko najdem) Sej ne rečem, za nekoga drugače kot z avtom ne gre, ampak če bi se številka trenutnih avtomobilistov zmanjšala za 30% bi to rešilo marsikateri problem, vsi le niso na nujni vožnji. Če bi bilo manj avtomobilistov, motoristov in več kolesarjev/pešcev ali s čimerkoli se že prevaža, bi bilo pa tudi parkirnih mest dovolj a ne ? ps. lahko ti povem kako je za kolesarje poskrbleno v Novem mestu... Se pelješ po kolesarski stezi... Pa se ne več Popravljeno Junij 22, 2010. Popravil Dolenc™ trebor, sergini, bajkr88 in 4 others 4 3
Dolenc™ Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Ker ne morem več editerat prilagam še en link. KLIK Zdej pa v najbl sexi kratke hlače in oprijeto majico, pa pot pod noge
DAMI34 Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Ker ne morem več editerat prilagam še en link. KLIK Zdej pa v najbl sexi kratke hlače in oprijeto majico, pa pot pod noge Problem bo nastal, ko bo naš zoki začel kasirati še parkirišča za bicikle.
Kramp Objavljeno Junij 23, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 (popravljeno) No no, tako hudo pa le ni in za vse probleme le ni kriv zoki. ... In kaj ima tvoj post s park placi za motoriste? Če si ti zadovoljen s kolesarsko ureditvijo, kar bodi. Jaz kot pešec sigurno nisem. Pa sem se pravkar vrnil iz sprehoda po centru med dopoldansko pavzo. Moto park placev pa nisem šel gledat, ker jih v bližnji okolici področja, kje nas službuje sigurno nekaj sto če ne tisoč, enostavno ni! Zoklna ni treba n'č brant. Ima pretrdo kožo, da bi se ga kaj prijelo. Popravljeno Junij 23, 2010. Popravil Kramp Fritz, DAMI34 in TheMan 3
Dolenc™ Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Hotel sem povedat, da za premalo parkirnih mest, ni kriv samo zoki, ampak predvsem razmišlanje naroda in pri nas prekomerna uporaba avtomobilov, alternativa pa je. Problema pa sigurno ne bodo rešili parkirni placi za motoriste. Fritz, SF, mamkabozja in 1 other 1 3
mig72 Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 bi pa precej pripomogli k temu da bi ljudje malo začeli razmišljati o prevoznih sredstvih kot so skuterji in podobno Steen in SF 2
mamkabozja Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 bi pa precej pripomogli k temu da bi ljudje malo začeli razmišljati o prevoznih sredstvih kot so skuterji in podobno Eno mesto za skuterček v centru ljubljane se je že spraznilo! DAMI34 1
Steen Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Večina Ljubljančanov se v službo in nazaj vozi z avti. Pač je tako, da javni transport ni ravno najboljši, enako pa velja za ostale, ki se vozijo z daljne oz. bližnje okolice. Prepričan sem, da bi se z večjo uporabo skuterjev in motorjev povečalo tudi število parkirišč. Sicer pa še v firmi kjer delam, ni dovolj označenih mest za kolesa kaj pa je motor oz. skuter jih pa itak pol ne ve Konec koncev, kje pa naj ves ta folk doma v Ljubljani parkira dvokolesnike, če jih večina nima za garažo in vsak dan pa poslušajo ukradli so to in to vozilo Sam pomanjkanja parkirišč v centru Lj res ne občutim, drugo je seveda za moto turiste...
Kramp Objavljeno Junij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 kako zanimiva razmišljanja: ... Prepričan sem, da bi se z večjo uporabo skuterjev in motorjev povečalo tudi število parkirišč. ... Kaj je bilo prej, kura ali jajce? Če se ne smem pripeljati v službo z motorjem, ker ga ne morem parkirati, kako bo potem uporaba enoslednikov povečala število parkirnih mest? Če že motoristi razmišljajo ko kure, kako naj pričakujemo motristom prijazno obnašanje Župankoviča? Ni šans! Fritz, SF in Alla 3
Fritz Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Hotel sem povedat, da za premalo parkirnih mest, ni kriv samo zoki, ampak predvsem razmišlanje naroda in pri nas prekomerna uporaba avtomobilov, alternativa pa je. Problema pa sigurno ne bodo rešili parkirni placi za motoriste. Razmišljanje naroda je krivo? Men se je pa zdelo, da politike volimo zato, da upravljajo in vodijo našo skupnost v dobro vseh tako, da je nek župan odgovoren tudi za prometno ureditev njegove občine. In če se Ljubljana duši v prometu in bi enosledniki pripomogli k razbremenitvi prometa, potem bi parkirna mesta za enoslednike in popularizacija enoslednikov verjetno imela nek efekt. Primerjava z Novim Mestom se mi zdi neumestna, omenjanje biciklov pa še bolj, glede na to, da je prometna gneča v Ljubljani, v konicah, posledica dnevnih migracij iz okolice Ljubljane in od drugod. Če že motoristi razmišljajo ko kure, kako naj pričakujemo motristom prijazno obnašanje Župankoviča? Ni šans! Težko. Slovenci kot skupina smo trenutno v stanju zadetosti in uživamo vse kar nam servirajo. Sedaj bodo po možnosti Zokita kovali v nebo, ker je 'speljal projekt', ker je 'nekaj naredil'. Heh, za čigav denar? Kdo bo vse to plačal? A bomo veseli tudi, ko nam bo podražil vodo, ogrevanje in komunalne storitve zato, da bo odplačeval ta projekt, za katerega se je trdilo, da bo rentabilen sam po sebi? Posebej veseli pa bomo, ko se bomo na koncert ali na tekmo prebijali skozi gnečo, ker je promet še vedno neurejen, ker se favorizira uporaba avtomobilov in zaslužki iz naslova parkirnin in uporabe garažnih hiš. Priznam pa, da bi volil kogarkoli..tudi Jankoviča, če bi obljubil, da bo v naslednjih 4 letih začel projekt izgradnje podzemne železnice in bo zgradil vsaj prvi dve postaji. DAMI34 1
marko55 Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Priznam pa, da bi volil kogarkoli..tudi Jankoviča, če bi obljubil, da bo v naslednjih 4 letih začel projekt izgradnje podzemne železnice in bo zgradil vsaj prvi dve postaji. Podzemna železnica v Ljubljani? In to naj bi bil po tvojem rentabilen projekt? Če se prav spomnim je bilo govora, da kilometer podzemne stane okoli 100 mio EUR... MowzancR in Alla 1 1
Fritz Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Podzemna železnica v Ljubljani? In to naj bi bil po tvojem rentabilen projekt? Če se prav spomnim je bilo govora, da kilometer podzemne stane okoli 100 mio EUR... Nisem rekel, da je to rentabilen projekt in verjetno se ga kot takšnega ne bi prodajalo je pa nedvomno projekt, ki bi koristil dosti večjemu delu populacije glavnega mesta kakor tudi obiskovalcem predvsem pa je ekološko bistveno naprednejši. Če vzamem stadion in dvorano kot vrhunec Jankovičevega županovanja, kaj dobim? Dva velika objekta, ki bosta v korist predvsem tistim, ki gledajo športne prireditve in obiskujejo koncerte. Glede stroškov pa bi lahko za primerjavo dal ceno izgradnje štadiona, če jo imaš. Bistvo, ki ga Kramp navaja pa je to, da Jankovič pravih problemov ne rešuje in pri vsem kar dela najde kakšno korist zase in povezane ljudi. Aplicirano na motorizem se to kaže v nerazumevanju dejstva, da bi podpiranje uporabe enoslednih vozil na relativno enostaven in poceni način pripomoglo k lajšanju problema prometa v Ljubljani. DAMI34, Cartman, Alla in 1 other 4
marko55 Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Nisem rekel, da je to rentabilen projekt in verjetno se ga kot takšnega ne bi prodajalo je pa nedvomno projekt, ki bi koristil dosti večjemu delu populacije glavnega mesta kakor tudi obiskovalcem predvsem pa je ekološko bistveno naprednejši. Če vzamem stadion in dvorano kot vrhunec Jankovičevega županovanja, kaj dobim? Dva velika objekta, ki bosta v korist predvsem tistim, ki gledajo športne prireditve in obiskujejo koncerte. Glede stroškov pa bi lahko za primerjavo dal ceno izgradnje štadiona, če jo imaš. Bistvo, ki ga Kramp navaja pa je to, da Jankovič pravih problemov ne rešuje in pri vsem kar dela najde kakšno korist zase in povezane ljudi. Aplicirano na motorizem se to kaže v nerazumevanju dejstva, da bi podpiranje uporabe enoslednih vozil na relativno enostaven in poceni način pripomoglo k lajšanju problema prometa v Ljubljani. Bistvo moje replike je bilo na tem, da si izjavil, da boš volil kadidata za župana, ki se bo spravil delat podzemno. Da izgradnja stadiona finančno ni rentabilen projekt je vsakomur jasno. Ampak da bi pa šli delat podzemno? Me prav zanima, kdaj si se nazadnje v Ljubljani peljal z mestnim avtobusom? No, jaz se peljem vsak dan in avtobusi so v času, ko hodim v službo, večinoma napol prazni. V teh vročih časih vglavnem obratujejo klimatizirani avtobusi in vožnja z njim ni prav nič neprijetna. To, da so ponovno naredili nekaj parkirnih mest za motocikle je dober korak naprej. In če bodo vseskozi ta parkirna mesta polna bodo mogoče na najbolj obremenjenih delih naredili še kakšnega več. Fritz, Alla, trebor in 4 others 4 3
Fritz Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 (popravljeno) @ marko55 Kolikor se spomnim, je Jankovič to 'javno-zasebno' partnerstvo, ki je stalo 250 mil. € pred podražitvami, prodajal kot projekt, ki bo sam sebe odplačeval. Če bi za ta denar zgradil podzemno od lokacije med centrom in železniško/avtobusno postajo in BTC-jem, bi verjetno od tega imelo korist dosti več ljudi pa četudi bi šlo za investicijo, ki je manj tržno naravnana. To, da so naredili nekaj novih mest na istem območju je prav tisto, kar Kramp problematizira. Uporabniki enoslednikov delamo in živimo vsepovsod po Ljubljani in vsepovsod je dovolj prostora za to, da bi naredili takšna parkirišča, saj iz enega parkirišča za avtomobil lahko narediš 3-4 parkirišča za motor. Ne vem pa, kako si predstavljaš to, da bi morali vsi parkirati okrog centra Ljubljane, da bi naredili več parkirišč drugod. Ali dejstvo, da kaznujejo motoriste po Ljubljani zaradi nepravilnega parkiranja (mislim na tiste, ki to ne počnejo nesramno in s tem ne ovirajo drugih) ni zadosten dokaz, da so parkirišča za enoslednike potrebna? Konec koncev pa niti parkirišča niso potrebna, dovolj bi bila toleranca do parkiranja enoslednikov kjerkoli na asfaltnih površinah, kjer ne ovirajo druge ljudi in udeležence v prometu. Popravljeno Junij 24, 2010. Popravil Fritz trebor, Alla, Frips in 3 others 6
marko55 Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 @ marko55 Kolikor se spomnim, je Jankovič to 'javno-zasebno' partnerstvo, ki je stalo 250 mil. € pred podražitvami, prodajal kot projekt, ki bo sam sebe odplačeval. Če bi za ta denar zgradil podzemno od lokacije med centrom in železniško/avtobusno postajo in BTC-jem, bi verjetno od tega imelo korist dosti več ljudi pa četudi bi šlo za investicijo, ki je manj tržno naravnana. Zakaj že? Saj na tej relaciji vozi že vlak, pa je ravno tako večinoma prazen. Zakaj rabimo pa še podzemno? Nehaj no pisati bedarij samo zato, da si lahko lahko proti. Tudi sam se ne strinjam z gradnjo 250 mio EUR vrednega objekta stadiona (in kolikor vem, bo Ljubljana prispevala 100 mio (80 mio v zemlji + 20 mio v denarju)), če le-ta ni rentabilen sam po sebi (in kot se je nazadnje izkazalo to ni). Ampak podzemna železnica... DAMI34, Frips, Fritz in 3 others 3 3
Kramp Objavljeno Junij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 (popravljeno) Zakaj že? Saj na tej relaciji vozi že vlak, pa je ravno tako večinoma prazen. Zakaj rabimo pa še podzemno? ... A zakaj že? Zato, ker trenutne železniške infrastrukture onemogočajo razširitve in posodobitve cest na območju mesta. Poglobitev železnice bi bila potrebna ne samo na odseku, ki ga opisuje Fritz, temveč tudi na zahodni strani vsaj do tobačne ali še bolje do Dolgega mostu. Na jugu situacija zaenkrat še ni kritična. Podvoz pri bivši tovarni Zmaj štejem seveda v center. Ta podvoz je velik problem cestnega prometa. Tudi obstoječa cestna podvoza v smeri Bežigrada in Šiške se že dušita, čeprav sta pozitivno prispevala k pretočnosti Ljubljanskega prometa dolga desetletja. Potem je seveda še nekaj urbanističnih cvetk, ki so zaslužne za gneče in niso krivda železniške infrastrukture. Poglobitev in posodobitev železniške infrastrukture bi omogočala tudi uvedbo lokalne železnice. Takorekoč mestne in primestne, ki bi nedvomno razbremenila mestni promet. Še sploh če bi se modro postavila postajališča. Neuporaba javnih prevoznih sredstev in alternativnih vozil, med katera prispevam tudi enoslednike ni stvar lenobe prebivalstva. To je stvar praktičnosti. Stvar tega koliko časa boš porabil za pot in kolikšen trud je treba v to vložiti. Za to so pripravljeni ljudje odšteti tudi kakšen cent več. Zato pa jih raznorazni nesposobni šerifi lupijo na najlažji način. Ker jih boli qrac za mesto in ljudi, temveč jih zanima samo in zgolj profit. Kreteni kot si ti pa jim nasedajo in zagovarjajo zgolj represalijo, čeprav smo že davno pogruntali, da ta ne daje zadovoljivih rezultatov. Ja Markec, zato je treba podzemne in zato je treba narisati parkirne prostore za enoslednike preden so obstoječi polni. Naslednjega župana, kar srčno upam, da ne bo isti šerif, bomo presojali pa po tem ali bo omogočil kakšne bonuse za uporabo vozil na alternativne vire. Zdajšnji je na tem področju že zajebal do konca! Popravljeno Junij 24, 2010. Popravil Kramp Fritz, SF, Alla in 2 others 3 2
Kramp Objavljeno Junij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 kako bo v Ljubljani čez leta s pospeševanjem bebavoo urejenih kolesarskih stez in bebavih balancerjev na piciklih, kar je vedno bolj opazno, si lahko ogledate tulele: http://www.youtube.com/watch_popup?v=QESfEd180rQ Malo offtopics, pa ne čisto, so tudi mopeti vmes. mamkabozja in rudolf 1 1
Cartman Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 glede na to da so moderni skuterji na sceni že slabih 20 let lahko sklepamo, da slovenci tega kot transportno sredstvo ne jemljemo resno. To velja enako za potencialne uporabnike kot za tako in drugačno oblast. problem s parkiranjem dvokoles se dogaja šela dve leti. do predlani bi skuter lahko že postal del kulture, pa se to ni zgodilo. ker pr nas šteje avto. zavedat se moramo tudi, da bi se skuteriranje po ljubljani večkrat končalo tragično, kot se to dogaja v nam bližnjem Trstu recimo, da prometna kultura niti pod razno ni dosegla nivoja, na katerem je mogoče učinkovito (ker za to gre, za učinkovit način transporta) sobivanje mopedov motorjev in avtomobilov. če se pohecam, polje bi blo polno šoferjev z živčnim zlomom, ker mu je en z vešpo porausal passata, in soča polna suteristov ker jih iz range roverja niso vidli. Parkiranje motorjev je dejansko tretjerazredni problem peščice uporabnikov Ljubljane. Čeprav gre tej peščici krepko na živce. SF in DAMI34 1 1
znj Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Ker že govorite o parkiriščih v Ljubljani me zanima ali veljajo parkirišča v Ljubljani za dokaj varna? Kolosej me zanima
Matori Hanzo Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Ker že govorite o parkiriščih v Ljubljani me zanima ali veljajo parkirišča v Ljubljani za dokaj varna? Kolosej me zanima Kar se parkinga pred Kolosejem tiče, si lahko brez skrbi. Par let nazaj so mi tamkaj sredi belega dne v petih minutah (dobesedno petih) ukradli avtoradio. Policist me je potem potolažil, da se tovrstne šale tam redno dogajajo.
znj Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Zanima me za motor Itak balanco zaklenit, ketno ali dve skozi kolesa naših jeklenih konjičkov in pomojem bo to zadostovalo
Fritz Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Zakaj že? Saj na tej relaciji vozi že vlak, pa je ravno tako večinoma prazen. Zakaj rabimo pa še podzemno? Nehaj no pisati bedarij samo zato, da si lahko lahko proti. Tudi sam se ne strinjam z gradnjo 250 mio EUR vrednega objekta stadiona (in kolikor vem, bo Ljubljana prispevala 100 mio (80 mio v zemlji + 20 mio v denarju)), če le-ta ni rentabilen sam po sebi (in kot se je nazadnje izkazalo to ni). Ampak podzemna železnica... To pa nisem vedel, da bi na tej relaciji vozil vlak..vem le, da gre železnica skozi Moste in blizu BTC-ja. Podzemna, na katero se toliko obešaš je samo moje filozofiranje v primerjavi s stadionom. Kar sem hotel povedati je, da se Jankovič gre nekih projektov namesto, da bi reševal pereče probleme prebivalcev Ljubljane, torej tistih, katere predstavlja. Ne razumem kaj misliš pod 'da si lahko proti'? Proti Jankoviču? Kritiziral bom vsakega župana, ki bo slab. Jankovič je imel priložnost in jo je zapravil. In kot sem napisal, volil bom vsakega, tudi Jankoviča, če bo ponudil neko alternativo ali rešitev za problem prometa v Ljubljani. Kar se tiče projekta stadion resnično dvomim ali je sedaj vložek MOL samo tolikšen, kot si ti napisal. Glavni partner, srbska Delta, je od posla odstopil in potem so na pomoč priskočile državne banke. Vse skupaj pa se je še podražilo. Veliko denarja za kaj..za veliko promocijo? Za semaforizirano krožišče? Absolutno se strinjam, da je potrebno v mesto vlagati in ga razvijati in da sta tudi dvorana in stadion pomembna vendar bi bilo treba postaviti kakšne prioritete. Nadgrajevanje mesta z velikimi objekti in brez reševanja prometne zagate bo na koncu rezultiralo s še večjimi problemi v prometu Lahko ti pa priznam, da ne morem nič reči glede mestnih avtobusov, ker jih ne uporabljam. Če se že napotim po mestu je motor zame najbolj praktična rešitev, kadar vreme to dopušča.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se