Skoči na vsebino

Nova parkirišča v Ljubljani


Kramp

Priporočene objave

Neuporaba javnih prevoznih sredstev in alternativnih vozil, med katera prispevam tudi enoslednike ni stvar lenobe prebivalstva.

To je stvar praktičnosti. Stvar tega koliko časa boš porabil za pot in kolikšen trud je treba v to vložiti. Za to so pripravljeni ljudje odšteti tudi kakšen cent več. Zato pa jih raznorazni nesposobni šerifi lupijo na najlažji način. Ker jih boli qrac za mesto in ljudi, temveč jih zanima samo in zgolj profit.

Kreteni kot si ti pa jim nasedajo in zagovarjajo zgolj represalijo, čeprav smo že davno pogruntali, da ta ne daje zadovoljivih rezultatov.

Neuporaba javnih prevoznih sredstev JE ISKLJUČNO znak lenobe prebivalstva. Jaz bi od doma do službe porabil vsaj pol ure več, če bi se vozil z motorjem ali avtom kot pa prevoz z LPP, katerega se trenutno poslužujem, moram pa pri tem prehoditi celih 800m, kar je očitno enim občutno preveč. Če pa prevoz z mestnim avtobusom ni praktičen (vstopiš na najbližji postaji in izstopiš na najbližji postaji pri cilju), potem res ne vem, kaj je zate praktičnost.

Podzemna železnica? Ja kaj pa klamfate? A se vam sploh sanja, koliko to stane? Podzemna železnica je pogojno primerna za mesta ki imajo nad 1mio prebivalcev, ne pa za eno vas, kot je Ljubljana. To da se mora pa vsak Slovenec pripeljati z avtom (ali motorjem) direkt pred službo (ne glede na to, kje živi in kje dela) je pa tipična Slovenska utopija. Ja, pred 20 leti je bilo to možno, danes pa pač ne več.

Mogoče sem res kretem, tudi kdaj komu nasedem, ampak več kot enkrat pa zagotovo ne. In ne vem kaj je represivnega v tem, da so naredili brezplačne parkirne prostore za motocikle. Če si že tako zagret za to temo, ali si preveril, koliko so zasedeni (pa prilepi sem še fotografije, lahko tudi z mobilnim telefonom)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neuporaba javnih prevoznih sredstev JE ISKLJUČNO znak lenobe prebivalstva. Jaz bi od doma do službe porabil vsaj pol ure več, če bi se vozil z motorjem ali avtom kot pa prevoz z LPP, katerega se trenutno poslužujem, moram pa pri tem prehoditi celih 800m, kar je očitno enim občutno preveč. Če pa prevoz z mestnim avtobusom ni praktičen (vstopiš na najbližji postaji in izstopiš na najbližji postaji pri cilju), potem res ne vem, kaj je zate praktičnost.

To kar pišeš so splošni recepti, ki ne veljajo za vse. Sam živim v Jaršah in delam za Bežigradom. Glede na to, da je avtobusna povezava čez center, sem tam hitreje peš ali z motorjem (kolesa pač ne uporabljam, my bad).

Podzemna železnica? Ja kaj pa klamfate? A se vam sploh sanja, koliko to stane? Podzemna železnica je pogojno primerna za mesta ki imajo nad 1mio prebivalcev, ne pa za eno vas, kot je Ljubljana. To da se mora pa vsak Slovenec pripeljati z avtom (ali motorjem) direkt pred službo (ne glede na to, kje živi in kje dela) je pa tipična Slovenska utopija. Ja, pred 20 leti je bilo to možno, danes pa pač ne več.

Ja, vse stane. Tudi garažne hiše za avtomobile. Koebenhavn je po velikosti nekje primerljiv z Ljubljano (prebivalcev ima 500.000) in tam so z izgradnjo podzemne železnice rešili problem prometa v samem mestu. In to kljub temu, da imajo visoko razvito kulturo kolesarjenja, razvejano mrežo kolesarskih stez in močno podporo kolesarjem, tako s strani države kot tudi mesta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Podzemna železnica? Ja kaj pa klamfate? A se vam sploh sanja, koliko to stane? Podzemna železnica je pogojno primerna za mesta ki imajo nad 1mio prebivalcev, ne pa za eno vas, kot je Ljubljana. ...

V Ljubljani malo narobe uporabljamo izraz "podzemna". V dosedanjih študijah naj bi v bistvu šlo za poglobljeno traso železnice. Na tak način kot je poglobljena obvoznica, da gre vse ostalo brez problema čez v obstoječem nivoju. Le del na sami centralni postaji in bližnji okolici bi bil podzemni. Tako da so tvoji očitki čisto mimo in je projekt o kakršnem govorim v veliki meri že zajet ali vsaj predviden v bodočnosti v projektu Emonice. Emonica je pač eden od Jankovičevih projektov. Če je tako, te verjetno ne bo več tako žulil, kajne?

Tvoja zahteva po fotkah moto parkirnih mest je tipično manipulatorska. Podobno kot bi trdil, da v Sloveniji ni interesa za moto pisto, saj so v Blatnem dolu položili 3m asfalta, pa ni še nihče prišel tja dirkat. Toliko v hecu, resneje sva ti pa že oba s Fritzem odgovorila, zakaj so ti konkretni park placi brezvezni. Beri nazaj!

Popravljeno . Popravil Kramp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst predlagam, da Kramp in Fritz kandidirata za župana. Dva kandidata s podobnimi idejami, več šans za uresničitev idej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem iz Ljubljane, se pa tam vsaj 2x tedensko gibljem, pa zato vprašujem, da ne bosta prehitro izzumla tople vode, kaj je pravzaprav narobe s sedanjo ureditvijo lpp, kolesarskih prog ...in si tudi odgovarjam:

V obzir vzamem, da je Lj relativno majhno mestece, še izredno prevozno, gneče kot jo poznajo Italijani v vseh večjih mestih (Bologna, Trst, Venezia), pa Hrvatje V Zagrebu, sploh ne poznamo. Infrastruktura cest, trenutno izredno dobro požira ves promet in dokler ne bodo nastale gneče, ko boš do službe rabil cca 2 uri se v glavi vseh ki čakajo v koloni ne bo nič spremenilo. Mislim, da že z modernizacijo mestnih avtobusov, (ki so trenutno bolj prazni kot ne), pa še nekaterih drugih alternativ (bicikli, mopedi), je kratkoročno gledano, moč rešiti problem prevoza na delo oz dnevne migracije.

Da se bomo(se bodo) ljudje, ki se vozijo v službo spremenili in začeli razmišljati o drugih načinih prevoza, bodo morali biti prisiljeni s strani situacije, ko bo nastala. In dokler ne bo nepopisne gneče, do takrat bo vsak študent in vsaka stara mama vozil svoj avto ter prispeval k povečanju prometa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zbudi se. Za pot, ki jo zjutraj prevozim v 10 minutah rabim ob koncu službe 1 uro.

Ceste ne požirajo prometa, javni prevoz je pa takšna katastrofa, da bi za isto pot z avtobusom porabila v obe smeri cca po 1 uro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako zanimiva razmišljanja: :wallbash:

Kaj je bilo prej, kura ali jajce?

Če se ne smem pripeljati v službo z motorjem, ker ga ne morem parkirati, kako bo potem uporaba enoslednikov povečala število parkirnih mest?

Če že motoristi razmišljajo ko kure, kako naj pričakujemo motristom prijazno obnašanje Župankoviča? Ni šans!

Nihče ti ne brani vožnje v službo z motorjem, če pa ne veš kje bi parkiral je pa to pač samo tvoj problem. Še vedno lahko parkiramo povsod kjer je to dovoljeno tako z avtom kot z motorjem. O tem smo že debatiral tudi v drugih temah...

Motoristi se s parkiranjem ne obremenjujemo tako zelo, da bi za svoje težave krivili župane.

In verjetno je bil naprej sestavljen prvi avto, za tem pa so razmišljali kje ga bodo imeli :evilgrin:

Pol smo pa drugače misleči bebavi in idioti...

Hvala lepa za takšne opazke, z nerazumnimi ne bom debatiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se bomo(se bodo) ljudje, ki se vozijo v službo spremenili in začeli razmišljati o drugih načinih prevoza, bodo morali biti prisiljeni s strani situacije, ko bo nastala. In dokler ne bo nepopisne gneče, do takrat bo vsak študent in vsaka stara mama vozil svoj avto ter prispeval k povečanju prometa.

Eni se vozimo z motorjem in to štejemo kot prispevek k razbremenitvi prometa.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zbudi se. Za pot, ki jo zjutraj prevozim v 10 minutah rabim ob koncu službe 1 uro.

Ceste ne požirajo prometa, javni prevoz je pa takšna katastrofa, da bi za isto pot z avtobusom porabila v obe smeri cca po 1 uro.

Alla, tudi jaz dostavljam blago po lj 2x na teden, poznam kje se izogniti prometu in katere ure ne na določeno cesto. Nisem hotel trditi, da je vse v najlepšem redu, hotel sem poudariti, da gneča kot jo poznamo v lj sploh ni to kar je v drugih velemestih. Z modernizacijo javnega prometa in podpiranjem enoslednih vozil, bi se marsikaj spremenilo, ampak šele ko bo folk prisiljen v to, do takrat pa ne bo nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni se vozimo z motorjem in to štejemo kot prispevek k razbremenitvi prometa.

Vsekakor pozitivno, pa tudi za denarnico razbremenilno, je pa res da niso vsi motoristi in tisti bodo morali ali na avtobus, vlak ali pecikl. Ampak poudarjam, šele ko nas bo gneča zares prisilila. Do takrat, pa se bomo pripeljali prav do vhoda leclerca po špežo. Poglej samo kako so zasedeni parkirni prostori okrog velecentrov, saj 100 mt ne gre nihče peš in nihče ne parkira na obrobju parkirišča. Raje se 10 minut vozi okrog vhoda in čaka prosti P. Ah, kje pa, mi gneče sploh še ne poznamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja..pozabil sem dodati..glede na kulturo odprtih izpuhov in podiranja rekordov v pospeških, od semaforja do semaforja, domnevam, da nas dober del Ljubljančanov lih ne vidi kot pozitivni prispevek prometni problematiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja..pozabil sem dodati..glede na kulturo odprtih izpuhov in podiranja rekordov v pospeških, od semaforja do semaforja, domnevam, da nas dober del Ljubljančanov lih ne vidi kot pozitivni prispevek prometni problematiki.

glavnina prevoznih sredstev v priobalnih območjih so skuterji, težji motorji so v manjšini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes prvič pridal prispevek k prometni pretočnosti in ekologiji v Šerifovi vasi Stožiceville.

Pripeljal sem se z dvotaktno Tomosovo smrdulo, deklarirano kot kolo s pomožnim motorjem. Zavzema ravno toliko prostora kot bi jo moj Z-Rex, le da se tu sedaj za menoj vije lepa smrdljiva meglica, ki dopolnjuje kiselkasti vonj Ljubljanskega smetišča.

No še en argumentek Šerifovim prijateljem, ki se 2x na teden pripeljejo v LjubiAno. Zokl je požrl besedo. Laže ko pes! Posnetki obljub so tudi na tem portalu!

Na vsakih recimo 50 avto park placev bi komot dal prerisati enega in naredil iz njega 4 moto place. Šele potem bi bilo smiselno govoriti o tem, da jih enosledniki ne uporabljajo. Dokler pa redarji grozijo s kaznimi in dokler bi jaz z enoslednikom čisto nepotrebno zasedal površino celotnega avto park placa, so klobase a la Dami neužitne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glavnina prevoznih sredstev v priobalnih območjih so skuterji, težji motorji so v manjšini.

Ja in kaj naj bi to v tej temi pomenilo? Seveda bo vsak za tako pot izbral enoslednika, ki mu bolj ustreza. In skuter je seveda ustreznejši kot kakšen težek Kawl, ki se izkaže šele na odprtih cestah.

Ajaaaa, zate skuterji ne spadajo pod "motociklizem" :slap:

In da ti prišepnem, tudi skuterji rabijo parkirno mesto. Vse kar ima reg. tablico bo na prostoru za bicikle dobilo listek in nalog za odpiranje tošeljna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in kaj naj bi to v tej temi pomenilo? Seveda bo vsak za tako pot izbral enoslednika, ki mu bolj ustreza. In skuter je seveda ustreznejši kot kakšen težek Kawl, ki se izkaže šele na odprtih cestah.

Ajaaaa, zate skuterji ne spadajo pod "motociklizem" slap.gif

In da ti prišepnem, tudi skuterji rabijo parkirno mesto. Vse kar ima reg. tablico bo na prostoru za bicikle dobilo listek in nalog za odpiranje tošeljna!

Pa kaj si občutljiv, kot stara mama. Na splošno sem ti odgovoril, ker si se neki repenčil okrog odprtih rorov in tekmovanja med semaforji. Prijatelj, jaz ne izzumljam nič novega, to kar pišem je že vse VEČ VIĐENO, to je čista evolucija prometa, ko v mestih nastanejo take gneče, da so ljudje prisiljeni izbrati druga prevozna sredstva in med njimi je (govorim za priobalna mesta, ne za velemesta) 60% dvoslednikov in od teh sta 2/3 skuterjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj si občutljiv, kot stara mama. Na splošno sem ti odgovoril, ker si se neki repenčil okrog odprtih rorov in tekmovanja med semaforji. ...

No vidim, da kolikor si sposoben razmisleka si tudi sposoben branja. Jaz nisem nič "repenčil" v tej temi.

Torej ti tudi ponavljati vprašanja kaj ima struktura enoslednikov opraviti s tematiko nima smisla. Čau!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vidim, da kolikor si sposoben razmisleka si tudi sposoben branja. Jaz nisem nič "repenčil" v tej temi.

Torej ti tudi ponavljati vprašanja kaj ima struktura enoslednikov opraviti s tematiko nima smisla. Čau!

Imaš prav, si se samo obesil na moj post. To je pa isto kot repenčenje. Če bi od začetka bral temo, bi videl, da se tudi jaz strinjam, da je potrebno nekaj narediti in da je zorko predvsem zaslužkar. Dejstvo pa je, da problem zgoščenega prometa v lj niso samo parkirna mesta, ampak predvsem modernizacija le tega. In velik del lahko prispevajo prav enosledniki, seveda, če se jih ne preganja-kar je čisti kretenizem. Namesto, da bi ljudje sedli na motor, skuter, trikolesnik...(kar je bdw tudi finančno sprejemljivo) se raje lepo vozijo z avti, ker prej dobijo parkirišče, kot z motorjem.

Čaw tudi tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

cona za pešce.

Po kateri se lahko komot voziš z mopedom (kvazi picikl s pomožnim motorjem)in ga tudi parkiraš kjer ti od riti pade. Ker je v klasi 25, lahko z njim svinjaš po zraku, ušesih in po tleh, kamor teče iz tanka in kaplja črna svinjarija iz avspuha. In seveda noben od teh 25 mopedov ne gre samo 25, temveč krepko čez 50 in se s tako hitrostjo tudi furajo.

Živela pamet, jaz sedaj tako smrduljo s pridom dnevno uporabljam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!