Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

STOP! borovničke zakon :huh: :huh: :huh:

Objavljeno
  GUMY pravi:
Tale sistem kvalifikacij pa postaja malo čuden. V B skupini je za finale zadostovalo 32.212, v A pa niti 30.691 ni bilo zadosti. Kakšni so kriteriji za razvrščanje prijavljenih v A in B skupino?

Čudn, al pa ne čudn, s temi časi (enim ali drugim) še v skuter klasi nebi bil prav visoko ;) .

Objavljeno

Glede na čase skuterjev, bi res lahko združili SM in skuter v eno klaso.

Objavljeno

Nisem mogel verjetkaj se vse da počet s skuterjem. Roman: Koliko pa je predelan tisti benotov skuter pa koliko $ vse to prinese.

Lahko odgovriš tudi v scooterjih <_<

Objavljeno
  Hanzi pravi:
Nisem mogel verjetkaj se vse da počet s skuterjem. Roman: Koliko pa je predelan tisti benotov skuter pa koliko $ vse to prinese.

Lahko odgovriš tudi v scooterjih <_<

Upam, da z enim odgovorom ne bom preveč zasmetil te teme, če bo pa šla debata še naprej v tej smeri, naj pa moderatorji prestavijo vse skupaj drugam.

V motorju dirkalnega skuterja ni (vključno z elektroniko) praktično nobenega serijskega dela, zamenjan je tudi hladilnik, vzmetenje, disk, predelane so sprednje vilice in vpetje motorja v okvir, pa še kakšne malenkosti. Dodan je računalnik, ki beleži (in hrani) podatke o obratih, temperaturi in časih. Tak skuter naj bi imel pri 70 ccm nekje med 20 in 24 konji.

Kar se pa denarja tiče, ga izključno odnese :( . Glede na to da je za predelavo v dirkalnega treba najprej kupiti serijski skuter, znese vse skupaj nekje med 5 in 6k €, stroški posamezne dirke so nekje med 100 in 200k sit, potem so pa tu še redni in izredni stroški vzdrževanja.

V tolažbo je mogoče lahko edino, da je to vseeno eden cenejših dirkalnih razredov v motošportu.

Objavljeno

dost zanimiv vikend (tud naporen,sploh k je blo treba pospravlat).v nedeljo je še clo vreme zdržal

za skuterje tud jst kr nism mogu verjet k sm jih že na treningu štopal.pol pa vidš da mečejo tiste sesalce čez ovinke prov preklet hitr

tista razdelitev A in B skupina pri supermoto je bla pa dost čudna,to da sta se na konc sam kučan pa gumy gor podila... gidl,sam neki-če bi blo s skupinami tko da bi vsak drugi pršu v B skupino,pol bi blo logično da bi blo v vsaki skupini enako št. tekmovalcev.ne kapiram čist.....

Objavljeno
  batzajla pravi:
gidl,sam neki-če bi blo s skupinami tko da bi vsak drugi pršu v B skupino,pol bi blo logično da bi blo v vsaki skupini enako št. tekmovalcev.ne kapiram čist.....

Jah sj bi jih blo, sam se nikakor niso mogl zment koga bi dal na polovico, da bi blo potem 9,5 in 9,5 v obeh... :unsure:

  Citiraj
Glede na čase skuterjev, bi res lahko združili SM in skuter v eno klaso.

Ja ampak samo če pogledaš čase, drugač pa ni variante je preveč nevarn za oboje. :ph34r:

Objavljeno
  gidl pravi:
  batzajla pravi:
gidl,sam neki-če bi blo s skupinami tko da bi vsak drugi pršu v B skupino,pol bi blo logično da bi blo v vsaki skupini enako št. tekmovalcev.ne kapiram čist.....

Jah sj bi jih blo, sam se nikakor niso mogl zment koga bi dal na polovico, da bi blo potem 9,5 in 9,5 v obeh... :unsure:

Bom jest drugič sekular prpelu, da bo pošteno razdelen :lol: :lol: :P

Objavljeno

Pa dobro, no... Glede na to, da posnetka na TV ne bo, bi prosil za rezultate... :rolleyes: :rolleyes: :ph34r:

Objavljeno
  gidl pravi:

  Citiraj
Glede na čase skuterjev, bi res lahko združili SM in skuter v eno klaso.

Ja ampak samo če pogledaš čase, drugač pa ni variante je preveč nevarn za oboje. :ph34r:

Ni blo resn mišlen.

Objavljeno
  Furioso pravi:
Pa dobro, no... Glede na to, da posnetka na TV ne bo, bi prosil za rezultate... :rolleyes:  :rolleyes:  :ph34r:

Razultati bodo, samo da GIDL nabrusi pero... http://www.gil-motosport.com ;)

Objavljeno

Ja Gumy, js sm mel na zadnji dirki isto vprašanje, enak primer.

Po času sem bil noter, po mestih v skupini pa ne, tko da sem bil kr mal slabe vole.

Se mi je pa tokrat čist kontra obrnal vse in po času nism bil hiter, po mestih pa sem bil v finalu.

Je res mal čudn sistem in včasih ni fer.

Ampak kot sem reku, enkrat si not, drugič pa ne!?!

Ps: Čestitam za ful napredek po cajtu glede na zadno dirko. Zgleda da si ful pilu zadne čase.... B) :) ;)

Objavljeno

Ma jest sem bil tut po cajtih samo 16., tako da kakorkoli nisem bil v finalu. V oči pa me je zbodla velika razlika med skupinama. Verjamem, da je bil tak sistem postavljen z dobrimi nameni. V primeru, da ena grupa vozi po suhem, druga pa po dežju, je stvar v redu, vendar se to zgodi zelo redko. Ker pa uvrstitev ali neuvrstitev v finale, pomeni tudi, dobiti ali ne dobiti točke, to ni čisto nepomembno. Če bi na primer zmanjšali število voznikov v finalu (npr. na 10 ali 12), bi rešili več stvari:

1.) V finalni dirki bi bilo manj prehitevanj za cel krog

2.) Uvrstitev ali neuvrstitev v finale ne bi bila več tako pomembna, saj bi se tudi v tolažilni skupini borili za točke

3.) Dirka tolažilne skupine bi bila precej bolj atraktivna, ker se ne bi preganjala samo 2 ali 3 tekmovalci

Salsa hvala za čestitke. Ma pilu sem bl za en drek, sem imu enduro gume zdej umes gor.

Objavljeno

Ej če bomo samo govoril kaj bi bilo dobro narediti nebo nič. Nekdo mora napisati prošnjo jo poslati na zvezo in morda se bo kaj spremenilo.

Bilo bi lepo če bi se vsi dirkači usedli in pogovorili če se strinjajo, da bi odpeljali dirke kot je predlagav gumy. :huh: ;)

Objavljeno
  Citiraj
Jah sj bi jih blo, sam se nikakor niso mogl zment koga bi dal na polovico, da bi blo potem 9,5 in 9,5 v obeh... :unsure:

zakaj so se potem v B skupini vozil samo trije (v 2.dirki celo samo dva) ? res ne kapiram čist

Objavljeno
  GUMY pravi:
Ma jest sem bil tut po cajtih samo 16., tako da kakorkoli nisem bil v finalu. V oči pa me je zbodla velika razlika med skupinama. Verjamem, da je bil tak sistem postavljen z dobrimi nameni. V primeru, da ena grupa vozi po suhem, druga pa po dežju, je stvar v redu, vendar se to zgodi zelo redko. Ker pa uvrstitev ali neuvrstitev v finale, pomeni tudi, dobiti ali ne dobiti točke, to ni čisto nepomembno. Če bi na primer zmanjšali število voznikov v finalu (npr. na 10 ali 12), bi rešili več stvari:

1.) V finalni dirki bi bilo manj prehitevanj za cel krog

2.) Uvrstitev ali neuvrstitev v finale ne bi bila več tako pomembna, saj bi se tudi v tolažilni skupini borili za točke

3.) Dirka tolažilne skupine bi bila precej bolj atraktivna, ker se ne bi preganjala samo 2 ali 3 tekmovalci

Salsa hvala za čestitke. Ma pilu sem bl za en drek, sem imu enduro gume zdej umes gor.

Se strinjam z teboj, tud sam sem to v debati med nami že predlagal...vendar se tu pojavi drug problem: nekateri vozniki pač niso tako dobri na kvalifikacijah da bi se kvalificirali med prvih deset naprimer in bi bili tako vedno obsojeni na točke od enajstega naprej, spet tisti zadnji v A finalu se nebi nič boril in bi dobil točke za deseto mesto in oni v B bi mogu letet v smrt za prvo mesto in bi dobil točke za enajsto mesto....meni osebno bi bile take dirke sicer boljše....več bi se dogajalo, kaj pa vam??

Objavljeno (popravljeno)
  peterpan pravi:
  Furioso pravi:
Pa dobro, no... Glede na to, da posnetka na TV ne bo, bi prosil za rezultate... :rolleyes:  :rolleyes:  :ph34r:

Razultati bodo, samo da GIDL nabrusi pero... http://www.gil-motosport.com ;)

Evo ga....nabrušen...Poročilo z rezultati je priletelo......najažurnejši trenutno.....pa še to z enodnevno zamudo

Popravljeno . Popravil gidl
Objavljeno

uff,poročilo veliko 4.8MB :blink: a so zraven še slike pa filmčki? :P

Objavljeno
  gidl pravi:
  GUMY pravi:
Ma jest sem bil tut po cajtih samo 16., tako da kakorkoli nisem bil v finalu. V oči pa me je zbodla velika razlika med skupinama. Verjamem, da je bil tak sistem postavljen z dobrimi nameni. V primeru, da ena grupa vozi po suhem, druga pa po dežju, je stvar v redu, vendar se to zgodi zelo redko. Ker pa uvrstitev ali neuvrstitev v finale, pomeni tudi, dobiti ali ne dobiti točke, to ni čisto nepomembno. Če bi na primer zmanjšali število voznikov v finalu (npr. na 10 ali 12), bi rešili več stvari:

1.) V finalni dirki bi bilo manj prehitevanj za cel krog

2.) Uvrstitev ali neuvrstitev v finale ne bi bila več tako pomembna, saj bi se tudi v tolažilni skupini borili za točke

3.) Dirka tolažilne skupine bi bila precej bolj atraktivna, ker se ne bi preganjala samo 2 ali 3 tekmovalci

Salsa hvala za čestitke. Ma pilu sem bl za en drek, sem imu enduro gume zdej umes gor.

Se strinjam z teboj, tud sam sem to v debati med nami že predlagal...vendar se tu pojavi drug problem: nekateri vozniki pač niso tako dobri na kvalifikacijah da bi se kvalificirali med prvih deset naprimer in bi bili tako vedno obsojeni na točke od enajstega naprej, spet tisti zadnji v A finalu se nebi nič boril in bi dobil točke za deseto mesto in oni v B bi mogu letet v smrt za prvo mesto in bi dobil točke za enajsto mesto....meni osebno bi bile take dirke sicer boljše....več bi se dogajalo, kaj pa vam??

Lahko bi se upoštevali skupni čas prevožen na dirki, tako se lahko prvi v drugi grupi pripelje tudi do boljšega mesta, zadnji v prvi grupi bi moral pa prav tako pošteno delati. Poleg tega bi pa bilo precej manj prehitevanj za en krog s tem veliko bolj pošteno v primeru bitke na kolo! Moje mnenje je tako, problem je pa to da imajo domžalčani itak zmeraj tako ali drugače zadnjo besedo!

Objavljeno (popravljeno)
  spidy pravi:
  gidl pravi:
  GUMY pravi:
Ma jest sem bil tut po cajtih samo 16., tako da kakorkoli nisem bil v finalu. V oči pa me je zbodla velika razlika med skupinama. Verjamem, da je bil tak sistem postavljen z dobrimi nameni. V primeru, da ena grupa vozi po suhem, druga pa po dežju, je stvar v redu, vendar se to zgodi zelo redko. Ker pa uvrstitev ali neuvrstitev v finale, pomeni tudi, dobiti ali ne dobiti točke, to ni čisto nepomembno. Če bi na primer zmanjšali število voznikov v finalu (npr. na 10 ali 12), bi rešili več stvari:

1.) V finalni dirki bi bilo manj prehitevanj za cel krog

2.) Uvrstitev ali neuvrstitev v finale ne bi bila več tako pomembna, saj bi se tudi v tolažilni skupini borili za točke

3.) Dirka tolažilne skupine bi bila precej bolj atraktivna, ker se ne bi preganjala samo 2 ali 3 tekmovalci

Salsa hvala za čestitke. Ma pilu sem bl za en drek, sem imu enduro gume zdej umes gor.

Se strinjam z teboj, tud sam sem to v debati med nami že predlagal...vendar se tu pojavi drug problem: nekateri vozniki pač niso tako dobri na kvalifikacijah da bi se kvalificirali med prvih deset naprimer in bi bili tako vedno obsojeni na točke od enajstega naprej, spet tisti zadnji v A finalu se nebi nič boril in bi dobil točke za deseto mesto in oni v B bi mogu letet v smrt za prvo mesto in bi dobil točke za enajsto mesto....meni osebno bi bile take dirke sicer boljše....več bi se dogajalo, kaj pa vam??

Lahko bi se upoštevali skupni čas prevožen na dirki, tako se lahko prvi v drugi grupi pripelje tudi do boljšega mesta, zadnji v prvi grupi bi moral pa prav tako pošteno delati. Poleg tega bi pa bilo precej manj prehitevanj za en krog s tem veliko bolj pošteno v primeru bitke na kolo! Moje mnenje je tako, problem je pa to da imajo domžalčani itak zmeraj tako ali drugače zadnjo besedo!

Ampak ne pozabit da je dirkanje tud prehitevanje voznikov zaostalih za krog, če bi pa radi fer fer fer, pol pa samo super pol, pe en krog in imel bomo zmagovalca, al pa na kronometer da bo res fer... :blink: :rolleyes: :blink: ...ampak to ni to, ljudje radi gledajo prehitevanje in bitko, škoda je samo da so piste tako kratke da se to zgodi že v četrtem krogu.

Popravljeno . Popravil gidl
Objavljeno

Se čist strinjam, marsikaj bi blo potrebn spremenit, drgač bo spet drugo leto

druščina manjša!

A je mogoče kdo kej posliku dogajanje v Celju, smo vidl ene slikce že v Ljubečni,

pa me zanima če se jih bo dal videt na mreži????

Objavljeno
  GUMY pravi:
  gidl pravi:

Evo ga....nabrušen...Poročilo z rezultati je priletelo......najažurnejši trenutno.....pa še to z enodnevno zamudo

Ej teli rezultati so nekam zbluzeni in nepopolni!!!

Objavljeno

NEHITE NA OGN DAJAT KER JE ŽE TKO PREVROČE....časi tko kej dost ne pomenjo DIRKA vse pokaže ..... SAM KURT NE DEJTE TO RAŠE POZIM DELAT....... :ph34r: :P :o :) :D :blink: B)

Objavljeno
  Dirkac pravi:
  GUMY pravi:
  gidl pravi:

Evo ga....nabrušen...Poročilo z rezultati je priletelo......najažurnejši trenutno.....pa še to z enodnevno zamudo

Ej teli rezultati so nekam zbluzeni in nepopolni!!!

GUMY, problem je v tem, da tokrat ni meril Speed Timing, ampak je Gidl moral sam zbrat razultate. Kadar čase meri Speed Timing so rezultati bolj popolni. Če je kakšna napaka pa sporoči, meni ali Gidlu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!