Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Evo nekaj pripomb!

Mi nočemo približat slovenski SM na raven svetvnega prvenstva, ker:

1. nimamo denarja

2. nimamo infrastrukture

3. nimamo znanja

4. bi pol bilo svetovno prvenstvo brez veze

5. nenazadnje nimamo takih sponzorjev

6. NIMAMO NITI TAKE ŽELJE!

Tisti ki so kdaj organizirali kako dirko me bodo razumeli. Mi hočemo organizirat tako prvenstvo, da bodo vsi imeli kaj od tega, tako tekmovalci kot organizatorji in gledalci. AMZS je zgolj formalnost! Če bi bilo dosti tekmovalcev bi pol bile štartnine nižje, vemo pa da gredo gledat dirke predvsem znanci, torej če je dosti tekmovalcev je tudi gledalcev dosti, sponzorji raje vlagajo v reklamo kar pol omogoča neplačan ogled dirke in morebitni prihodek tekmovalcev! To omogočiš tudi s pokrivanjem stroškov z gostinsko ponudbo. Ne maram prit na dirko pa da imam občutek da bi me radi okradli na vsakem koraku! Tak gledalec se počuti nategnjenega! Organizatorji pa, v nasprotju z mišljenjem nekaterih, ponavadi ne zaslužijo niti beliča, še vsakega ki poznam ni od tega obogatel! (No, o Koviču se je dosti govorilo. Miro hecam se! :wink: )

Kar se pa tiče lastnega dirkališča: SM ne potrebuje specifičnih površin, lahko voziš po sosedovi gmajni kot tudi po mestnih ulicah, to je prednost tega športa, izoristite to prednost!

Za tiste ki krivite vedno AMZS, posebej pa Verbiča: Če sami se ne bomo angažirali, nam bo moto šport propadal dalje, ne smemo čakat, da nam bo AMZS vse zrihtal, tam skrbijo samo za dobiček podjetja, Verbič pa se ne zaveda, da ko zmanjka moto šport bo moral najt novo službo.... ah..saj mu ostane še avto šport. (Da, prav ste ugotovili, tudi jaz imam z njim slabe izkušnje :twisted: ) Mislim da je vodstvo AMZS dovolj sposobno da se da kaj zmenit, ampak je treba to storiti čimprej! Jaz verjamem v ta šport in ne želim videt da stvar propade kot je že marsikateri.

Zo? a sem bil dovolj jasen? A ma kdo kakšen pameten predlog?

Objavljeno

Se strinjam z mnogimi pogledi kar se tiče kategorij v samem SM . Problem je samo v tem da že v osnovi normalni homologirani motorji za supermoto nimajo enakih predispozicij. Nekateri imajo 520 ccm nekateri 540 ccm nekateri 450 ccm. in težko bo zopet urediti da bodo vsi zadovoljni. Je pa že na zboru voznikov letos januarja padla dobra zamisel.V prejšnih časih je v motokrosu obstajala 1,2,3, liga in bilo je možno napredovati.seveda zadnji v ligi pa izpasti v nižjo.Mislim da bi bilo to bolje kot pa kakšna klasa turist kjer velja homologiran motor.Saj imajo nekatiri homologirani motorji že pravo tekmovalno vzmetenje itd. Ike tebi bi pa priporočil da organiziraš kakšno dirko in boš o bogatenju na račun dirkaških štartnin hitro spremenil mnenje. Saj organizacija ene dirke stane minimalno 1.milion SIT-ov z veliko vloženega truda kluba Gledalcev z plačanimi vstopnicami je pa dvesto do tristo. In če še nisi bil pri nobeni organizaciji raje ne blati organizatorjev. Saj imamo srečo da nekateri še delajo z dobro voljo. Najlažje je pa kritizirati ali priti v nedeljo na dirko plačati štartnino če se ti ne da pa ne prideš. Mislim da vse preveč razgljabljamo kažemo s prstom na posameznike sami pa ne naredimo nič. Kar se pa Koviča tiče pa kapo dol je začel z SM v sloveniji ampak njegove dirke so bile lahko le trenig in veselo družabno srečanje. Primer OVČAK kolilo časa bolniške (nezavarovan tekmovalec ) slučajno nekdo podere gledalca In tovrstne prireditve se zaključijo kot so se zaključile v Škofja Loki z smrtjo dirkača. Mislim da nam to ni cilj in da mora vseno obstajati en red. Pa brez zamere.

Objavljeno

Do sedaj so se v dveh dnevih odvijale dirke: supermoto, minimoto in scooter 50 + 70. Letos naj bi bila nova klasa: supermoto 80ccm. Kar pomeni v dveh dneh, ponekod samo v enem dnevu je treba organizatorju izpeljat 5 klas. S tem da se govori da bodo imeli skuterji po dve dirki in da imajo supermoto ze po dve dirki.

Sicer se strinjam z izjavami ... a za uresničitev teh bodo potrebni ločeni organizatorji in se ne bo moglo vse odvijati v enem ali dveh dneh. Lansko leto je bilo ekstremno malo dirk. Za letos kaze dobro, a zaenkrat je treba se pocakati.

Zadeva je pa taka da nikoli ne bomo zadovolni vsi.

Objavljeno

Jexta ma popolnoma prav. Rad bi dodal sam naslednje. Na sestanku AMZS lani nas je g. Verbič povabu z namenom, da se pogovorimo in predlagamo eventuelne želje in spremembe. Mi sami, ki mamo take probleme kot jih je Jexta naštel smo predlagal neko razdelitev v razrede. Hlad je lepo povedal na kakšen način so to reševal v motokrosu, zadeva ja zlo enostavno izvedljiva, AMZS pa zopet nič!! Vse se je vrtel sam okol nove klase, ki bogve kdaj bo ugledala luč sveta. Mi, ki se pa že vozmo pa kot da nas ni!!!

Kr naenkrat je Tomos klasa vse. Verbič je zlo lepo začel sestank, zaloml pa se je pr naših pripombah. Kr vse so ble težk izvedljive.

Men se to zdi bulšit! Zakaj pol sploh sestank??? Da nam vržejo mal peska v oči?

Kar se pa koledarja tiče pa bodo fantje, ki se dalj časa vrtijo v CHD vedl, da je koledar že od nekdaj zlo dolg, pol pa kr usahnejo dirka zaradi tega in onega.

Mislim, da če hočmo supermoto pelat naprej, mormo nekak ločit razrede, ker vsi nismo niti po kvaliteti niti po tehniki vsi za v en razred.

Objavljeno

Kar se tiče Tomosa pač potrjuje mojo tezo, da AMZS + Verbič skrbijo le za dobiček, saj v osnovi so profitna organizacija! Z Verbičem bi moral torej govoriti ne samo tekmovalci ampak tudi kakšen podjetnik, da se dogovorimo tudi finančne plati in najdemo kompromise. Res pa je, da je "monomarka" dirke lažje organizirat tudi s plati pravilnikov in organizacije, zato pa so šli tudi v ta štos! A kaj pa če pravite da Verbič ne posluša? On je tam zaradi nas ne pa mi zaradi njega.... Se pač poseže po bolj drastičnih metodah...

Se strinjam z orjakom kar se tiče normalnih procedur pri organizaciji dirke. Stvar pač stane, zavarovan moraš bit, najpomembnejša je pa seveda zdravstvena oskrba-rešilec. Brez ne grem na nobeno dirko več.... Je pa res, da če bi imeli jasno definirano strategijo razvoja SM v sloveniji bi stvar bila dosti lažja in verjetno cenejša!

Tudi ideja z ligo mi diši, čeprav ta model pali pri krosu kjer so kubikaže jasno definirane. Raje bi razdelil kategorije, pa ker zgleda da moj "skoraj original" vas grozno bode v oči bom definiral drugače: recimo da imamo tri kategorije 1,2 in 3. V prvo in drugo spadajo vsi motorji pri katerih velja ta specifikacija:

-kar je viška se odstrani, izpuh se lahko zamenja, vilice original (lahko zamenja olje, vzmeti, ventile), plastike se lahko zamenja z drugimi iz istega materiala (ne karbon), gume zamenjati, obroči alu original 17 col, zavore lahko zamenjamo, ostalo originalno.

Motorji morajo biti stehtani s polnim rezervoarjem goriva, težo pa delimo z močjo v kW izmerjeno na kolesu! Določimo mejne vrednosti (npr. od količnika 5 navzgor prva skupina, od 5 navzdol druga skupina) in razdelimo v dve skupini.

V 3. skupino gredo pa vsi ostali SM ki spadajo v specifikacijo racing (menjaj sve što želiš). To so npr. motorji ki imajo količnik pod 3.

Za izmerjeno moč motorja jamči meritelj, težo pa lahko preverimo pred dirko. S tem sistemom bomo dosegli da približno enako konkurenčni motorji tekmujejo skupaj. Mogoče bi upoštevali še težo voznika...

Torej?

Objavljeno

Matr, kakšne pametne se tu pojavlajo. zelo modro pišete in veliiiiko veste - teoretično! Me prav zanima, koliko vas je že organiziralo malo večje tekmovanje?!

Spet nekaj pluvate po Verbiču! Pa kaj vam še ni jasn, da ko njega ne bo več pri tem športu, NE BO NOBENE PAMETNE DIRKE VEČ!!! Je kakršen pač je, toda edino on je trenutno sposoben spelat dirko na visokem nivoju!

Tisti, ki mislijo, da je to njegova služba, so se pa močno zaj...l.

Kar se pa klas tiče: tolk ste jih naštel, da bomo komaj najdl po dva voznika za vsako (bi blo pa faj, saj bodo vsi dobl pokal, kaj ne :twisted: )

Da bi imel klaso po "KONJIH", večje bedarije še v življenju nism slišu ali prebral. Valda je treba narest dva razreda in sicer do 450 ter nad 450 (kar se tiče SM). Tisti ki bi radi vozili vaško ligo, si jo naj pač organizirajo. Če pač nimaš denarja, nemoreš dirkat! Tako je po celem svetu in tud pri nas! E, i tata bi, sine!

Objavljeno
Matr, kakšne pametne se tu pojavlajo. zelo modro pišete in veliiiiko veste - teoretično! Me prav zanima, koliko vas je že organiziralo malo večje tekmovanje?!

Spet nekaj pluvate po Verbiču! Pa kaj vam še ni jasn, da ko njega ne bo več pri tem športu, NE BO NOBENE PAMETNE DIRKE VEČ!!! Je kakršen pač je, toda edino on je trenutno sposoben spelat dirko na visokem nivoju!

Tisti, ki mislijo, da je to njegova služba, so se pa močno zaj...l.

Kar se pa klas tiče: tolk ste jih naštel, da bomo komaj najdl po dva voznika za vsako (bi blo pa faj, saj bodo vsi dobl pokal, kaj ne :twisted: )

Da bi imel klaso po "KONJIH", večje bedarije še v življenju nism slišu ali prebral. Valda je treba narest dva razreda in sicer do 450 ter nad 450 (kar se tiče SM). Tisti ki bi radi vozili vaško ligo, si jo naj pač organizirajo. Če pač nimaš denarja, nemoreš dirkat! Tako je po celem svetu in tud pri nas! E, i tata bi, sine!

Se strinjam z binco! Brihtn bit tako tuki na forum res ni noben problem! Speljat eno stvar od začetka do konca je pa je zelo težko in takrat ko se lotiš pa ni nobenga ˝ta pametnga˝ ki bi lahko svetoval oz pomagal kaj šele da bi kaj fizičnega naredu!

Objavljeno

Hm, nemorem da nebi kaj napisu na vse tole.

Strinjam se z Orjakom in Binco, delno se sicer strinjam tud z ostalimi, vsak ima nekaj prav ampak vglavnem pa so klobase.

Klase po konjih, mislim to je res najbolj neumna letos na tem forumu, to nikjer ne obstaja....a si lahko predstavljaš kolk bi to blo protestov.

Organizacija dirk....je že Orjak vse napisu....dajte kkšno organizirat, pol bomo pa mi kritiziral. To da organizator zasluži....malo kdo. Naredte dirko na takem nivoju kot je bila v Jaršah, potem pa boste kaj zaslužili....ampak pridt do tega.....aja namorte ker niste dovolj sposobni, potem pa tišina!

Vstopnine naj bodo na vseh dirkah, saj vi vsi podpirate moto šport ane???, zakaj pa potem nočte plačat vstopnine??? To je ja dener za organizatorja, on se iz tega denarja financira....več gledalcev, več denarja od vstopnic, možen dobiček....posledično pridemo do večjega zanimanja za organizacijo.....saj to vsi hočmo, ane?

Kar se pa g. Verbiča tiče je pač tako da največkrat nima posluha za tekmovalce, je pač tak človek. Res je da vsem nikol nebo prav, ampak kdaj bi pa lahko upoštevali tudi tekmovalce.

Dejstvo pa je da je edino on in njegovi klubski ljudje ki delajo praktično za eno klobaso in pivo sposobeni nardit dirko (primer Jarše) na mednarodnem nivoju.Če pa je ob tem sposoben še kaj zaslužit pa mene nič ne moti, zarad mene miljone.

Ali kdo očita Ekelstonu da služi na račun F1, ja verjetn mu, ampak to so ljudje ki sami nikol niso nič nardil. Vsako pošteno delo zahteva plačilo.Ko so stroški pokriti se dobiček deli.......ko dobička ni daje organizator iz svojega žepa.

Sponzorirajte vsi slovenski motošport s tem da pridete na tekme in plačate vstopnino, to je majhen prispevek ki lahko veliko pripomore k premiku začaranega kroga v našem in koneckoncev tudi vašem športu.

Objavljeno

Bravo Bravo Gidl

Kako dol lepe besede!

Objavljeno

Je res kar je napisu Gidl. Boli me kolk kdo zasluž, če je dirka organizirana dobr, sam je pa treba vedet tud to, da če ne bo tekmovalcev ne bo gledalcev in tud dirk ne!

SM se lahko razdeli v grupe dost enostavn, brez velkega kompliciranja.

Naši sosedje majo tud določena Cup prvenstva in podobn, ki pa niso tko draga kot klasa no limit za tiste naše ta hude pilote.

Js jim prvošm vse naj sam se pa vprašam kam to pele?

Bojo čez tri leta vozl sam še štirje al pa mogoče pet ta hudih?

Upam da ne, upam pa, da se bo še kdo od nas z bolj serijskimi stroji še mel voljo pojavt na dirki.

:? :? :? :?

Objavljeno

:? Ok... sem rabu eno uro da sem se skuliral od hudega šoka potem ko sem prebral post Bince in Gidla. Fantje s takim razmišljanjem lahko že danes nehamo vsi dirkat in pričnemo s klekljanjem... Bom šel kar po vrsti:

1. Glede na pizdarije ki imamo VSI tekmovalci VSEH klas (moto in avto) z AMZSjem se počutim kar zaščitniškega do njih. Ok, poskušam pač na stvar gledat z njihovega zornega kota. Tipi so profitno podjetje (torej je cilj dobiček - niso kakšen karitas) in kot lastniki licence za prirejanje mednarodnih dirk v sloveniji jih lahko smatramo za monopoliste. Dejstvo je, da če se njim da in imajo interes lahko organizirajo fantastično dirko (Jarše), vendar kot pravijo monetaristi "there isn't free lunch!" nič ni zastonj! Verbič je plačan (plačan? že vidim presenečene obrazke) da pač formalno vodi izvajanje licenciranja in ostalih dejavnosti, ter da podjetju prinaša dobiček. To je FAKT! Sem pa bil že na kar nekaj prav lepih dirk, ki jih ni organiziral ne AMD Domžale ne AMZS in smo se imeli nadvse lepo! Torej se da stvar izvest karseda profesionalno, samo voljo je potrebno met. Če stvar štartaš amatersko pač bo amatersko tudi izpadlo! Zato pa bi AMZS z znanjem in organizatorji z voljo lahko naredili ne eno dirko, ampak celo sezono na "nivoju". Če ste opazili morda na dirkah, ki jih organizira AMD Domžale je vse polno sponzorjev. Zakaj? Ker Verbič je predvsem podjetnik (z bolj kratkoročno vizijo) in zna zvabit denar tam kjer je treba! Težava je v tem, da ne poskrbijo da postane nek šport populističen (tako kot fuzbal, no skoraj) in predstavlja za njih samo molzno kravo. Ko pa je stvar izžeta pa vemo kaj rata (po dva v klasi). Sej ne rečem da to počnejo za na lašč, ampak dejstva govorijo tako.

2. "Bedarija" o konjih je tudi bolj švohceno argumentirana. Prvič zato ker ne govorimo samo o konjih ampak o razmerju konji/teža. Tisti ki vsaj malo obvladate srednješolsko fiziko boste že sami pogruntali za kaj ta kvocient, ostalim pa bom na kratko razložil: SM se prakticira na predvsem ovinkastih progah, kjer je pomembnejši pospešek kot končna hitrost. Vemo da za premaknit neko težo potrebujemo neko silo (konji!), hitreje kot jo želimo premakniti, večjo silo potrebujemo. Dirkalni motorji imajo majhno težo in veliko moč zato imajo večji pospešek, bolj standardni pa ravno obratno. Zato pa je potrebno ločiti ta boljše pospeškarje od ta slabših. GET IT? Drugo pomanjkanje argumentov pa kao zato ker nikjer ni tako zato tudi pri nas ne bi moglo bit. BULLSHIT! Ne rečem da stvar mora delovati na mednarodnem nivoju, zato pa bi bila 3. klasa (tista racing) pač v skladju s FIM pravilnikom in mednarodno usmerjena. Ostale dve bi veljale SAMO za slovenijo! Pa tudi sem predlagal 3 (z besedo: tri) klase ne petinšestedset. Če dirka 40 voznikov (kar je realna številka) pomeni 13 na klaso.

3. Naši sosedje imajo zelo dobro razvit monomarka pokalno tekmovanje (honda, yama, huse, vor ipd.), vendar je med nami in njimi majčkena razlika: imajo več cvenka in imajo več ljudi. V italiji npr. je 52 mio prebivalcev in ni vrag da vsaj vsak štiristoti si gre ogledat kakšno dirko SM, v SLO nas je 1,97 mio in je stvar malce bolj zajebana... Zajebana kako? Na tako velikem tržišču kot so italija, nemčija,... je uvozniku velik interes da se dirka z njegovimi motorji ker mu to dela reklamo. Ker pa ne moremo bit vsi neki Chamboni in pljunit 20.000 Eur za bike so rekli: Zakaj ne bi organizirali uvozniki sami vsak svoj pokal in dirkali z motorji iste znamke (tudi isti tip!) da se vidi koji je najjači drajver? Tipi ti s popustom(!) prodajo SM in kit racing, ti pluneš mastno sezonsko vpisnino in voziš proti sebi enakim! To je zabava! Vsaj veš da med tabo in prvim ne bo več kot sekunda razlike na krog! Ker si tako našpidiran pa imaš po tvoje konkurenčen motor greš vozit še druge dirke in tam ti mogoče tudi gre... predvsem pa je uvoznik zadovoljen ker voziš njegov motor (on ti ga je prodal, pa še reklamo mu delaš!) in tako zaradi tvojega prodanega proda še sto drugih. Seveda v SLo tega ne boste videli (razen Tomos), ker je za uvoznika premajhno tržišče.

3. Gidl: Če ne bo zanimivih dirk ne bo gledalcev! Logično. Dirka pa je lahko zanimiva tudi če ni svetovnih prvakov ki nastopajo! Ljudje hočejo videt borbo, ne pa nemoteno soliranje enega z 20.000 Eur vrednim bolidom! Sploh pa le z zanimivo dirko boš privabu "plačniške" gledalce, ti ne pridejo ker bi želeli podpirat šport, sprijazni se s tem!

4. Binca: Če nimaš denarja res ne moreš dirkat, a ni žalostno to? Da pa bi plunu 15.000 eur za zvozit sezono pa razen šterna, hlada, in ostalih par se bojim da ni nikogar druzga. No, morebiti si še ti.... :wink:

5. Pa še dve besedi o Ekelstonu: Tip je "prslužu" F1 z lobiranjem in raznimi drugimi fintami.... ne preveč čistimi...

In zdaj dobro premislite o danes naučenemu! :twisted:

Objavljeno

Jexta, saj imaš po svoje prav, pa glede na to, da si očitno dirkač, sam pa nisem nikoli dirkal, se tudi ne bi rad zapenjal s tabo. Samo na žalost je to kar ti želiš zgolj teorija.

Malo pomisli, kako se je SM začel - tako kot si ga ti predstavljaš. Fantje, ki so imeli hard endure so zamenjali platišča in gume, tistim ki so imeli SM motorje so zgolj prišli, pa dirkali, ko je bilo dirke konec se je pa spet vsak vozil naprej po cesti ali pa po gmajni, tudi skuterske dirke so se začele podobno...pa še kakšne druge. Samo želja po uspehu žene naprej - ne organizatorje, ampak dirkače. Verjetno nas je kar nekaj spremljalo "divjo ligo" v motocrossu pred nekaj leti - sprejemljivo za čiste amaterje, prijetno vzdušje, množično - pa sedaj, ali sploh še obstaja...?

Mislim, da lahko amatrske dirke organizira vsak, ki se za to čuti sposobnega, pa če ne pod okriljem zveze (verjamem, da bi Verbič temu nasprotoval), pa pod okriljem...recimo združenja moto klubov.

Ti pa moram poočitati tudi malo nepoznavanja, da Binci očitaš, da ima poleg Šterna in Hlada mogoče samo še on on dovolj €€€.

Pa ne mi zamerti, da se (zgolj) kot dolgoletni spremljevalec dirk mešam zraven.

Objavljeno

Okey veliko vas očita amd-ju podjetnost.Zakaj ali mogoče polovica ali vsaj četrtina tukaj pisočih ve ali paje prebrala celo plavo knjižico (pravilnik).To se pravi tudi (pravice in dolžnosti ) štarterja dirke ,direktorja dirke ,predštarterja in sodnikov na zavojih in športnih funkcijonarjev. Pot do diroktorja dirke ni kratka in le malo gdo se odloči da je bo prehodu. Izpiti za funkcijonarje in vse ostale range se izvajajo vsako leto, tako novi kot stari funkcijonarji ga morajo opravljati vsako leto če hočejo napredovati po lestvici navzgor. A žal se vsako leto na izpitih pojavljajo isti obrazi in zelo redki novinci. Zato ni kriv Verbič ali amd domžale ampak mi vsi sami ker nimamo interesa in volje da bi svoj prosti čas žrtvovali za moto šport. Lažje se je dobiti v bifeju in pljuvati vse povprek. Nevidim pa razloga zakaj bi sodniki ne dobili tisto bogo dnevnico saj se pripeljejo na prošnjo organizatorja z lastnimi vozili in ob svojem prostem času. Vem pa iz lastnih izkušenj da tekmovalci dostikrat niso zadovoljni tudi če je vse zastonj. Primer Moto buma v Celju.

Organizirana promocijska dirka SM,skuter in MM. Pista simbolična bresplačen vstop na sejem za tekmovalca in dva mehanika. Simbolična nagrada za najboljše doseženo mesto pa je bila kritika a ni ste mogli zbrat denarja za vsaj kakšen pokal , nobeden pa ni vprašal fantje kdaj pa podirate pisto pridemo pomagat. Vsak ima napake tudi amd domžale ampak kdor dela tudi greši . Tisti ki pa ne dela nemore grešiti. Kar se pa konkurenčnosti motorjev tiče se pa ne da izpolniti vseh želja.

Tudi sam imam hendikep ker ne morem prehiteti nekaj tekmovalcev ki imajo 20 in več kilogramov manj kot jaz. V tujini obstajajo klase senior po teži pri nas bi pa žal vozili po dva v klasi kar je pa totalno brezveze. Ko pa nekateri govorito o AMZS je pa čisto vseno katera zveza bi bila in kako bi se imenovala lep primer je AŠ 2005 saj se nič ne razlikuje od AMZS vsak dela za sebe.

Še o vaških dirkah. Nebi bil rad v koži organizatorja ob kakšni nezgodi, ker mislim da nobeden ni pripravljen žrtvovat samega sebe da bi lahko drugi dirkali. V Sloveniji je itak moda da se tožarijo vsi po vrsti.

Objavljeno

Jexta, vidm da nisi dozorel vsemu temu v kar se spoščaš tukaj, cenim pa to da napišeš svoje mnenjeampak vedi pa da se motiš.

Očitaš da je prirejanje tekm dobičkarski posu, zakaj potem sam ne prirediš eno in boš s tem zaslužil, saj konec koncev vsi delamo za denar, zakaj nebi tudi ti. Da pa so tisti ki so sposobni organizirat tekmo monopolisti (tvoja trditev) pa niso krivi sami, pač pa smo krivi vsi ki se nimamo volje ukvarjat s ispiti za sodnike......

Nevem kako si lahko predstavljaš tekmo za katero ne stoji AMZS, verjetno je to kakšna vaška liga ki ti je ostala v spominu in bilo je super ker si se počutil med svojimi......kaj bi se pa zgodilo ko bi bilo treba (bognedaj) nekoga odpeljat v bolnišnico in bi ta nekdo potem tožil organizatorje, da nebi nakladal kaj vse se lahko zgodi....

Praviš da se da stvar zorganizirat profesionalno, samo voljo je treba imet......Kdo ti bo pa danes še za dobro voljo kaj naredu???, na koncu bi mu pa še odgovornost na hrbet naložu....tega na tem svetu neboš doživeu.....

Ti bi imel sezono na nivoju?? Ali si se kdaj vprašal koliko denarja bi to stalo??? Kje bi ga dobil??? Verjetno misliš da ko pozvoniš pri kakšni firmi da ti kar z veseljem ponudijo milion ali dva......zakaj že??? Ker bodo potem bolje prodajali njihove izdalke??? Verjemi da ne. Vsak dinar ki ga zbereš ni zato da bi kdo potem kaj zaslužil s tem, vse to je iz čiste dobre volje ali pa ljubiteljsko do tega športa.

Bedarija o konjih....ja in to velika, ni se mi dalo pisat o tem ker sm mislu da se hecaš, ampak vidm da se ne. To je dragi moj neizvedljivo....Kako boš zagotovil da bodo imeli vsi motorji toliko konj kot jih lahko imajo po tvoji teoriji??? Polovica tekmovalcev v sloveniji sploh nimajo svojih motorjev pripravljenih po pravilniku, kateri je minimalno zahteven in nujno potreben, kaj šele konji na kg!!! Kako jih boš redno kontroliral???To da tako pravilo nikjer ni obrodilo sadov je zato ker je neizvedljivo!!! Ne rečem da teoretično ni mogoče, seveda je, ampak potemtakem bi morali tekmovalci hodit že v Sredo na tehnični pregled in pred vsako vožnjo ali treningom bi morali na vago in na probni stol. A se ti to zdi izvedljivo??? Verjetno pri nas da, saj imamo nekaj probnih stolov, drugač ga bo pa Akrapovič posodu, saj nima kaj delat v Nedeljo čez dan.

To o sosedih in o denarju si si sam odgovoru.

Da bi pa uvozniki prirejali tekme z vsem enako pripravljenimi motorji itd., pa lahko samo sanjaš. Dosti jih sploh ne pride na tekmo, nekaj od njih pomaga, nekaj pa nas sodeluje in to z veliko mero dobre volje in intuziazma.

Dirke so in bodo zanimive, tudi kar se tiče konkurence. Verjetno bi pa po tvoje bilo bolje da se tistih nekaj ki se jih pelje hitro moralo vozit bolj počasi ni obratno zate naredilo zanimivejšo tekmo, ....sklepam iz tvojih izjav.

Premišljam o danes naučenemu........nisi mi nič novega povedu, tako sem jaz razmišljal pred desetimi leti, pa ne za dolgo ker sm bil kmalu podučen da nimam prav, tako kot tudi ti nimaš!

ps

Pozna je že ura in zato mi ne zamerit če sm kkšno črko narobe postavu, bistvo je da bo zadovoljilo potrebi.

lp

Gidl :wink: :wink: :wink:

Objavljeno

Gidl: Ja kaj govorim zidu ali kaj???? Ti si 100 svetlobnih let za kumarcami!!! Ti si razumel vse popolnoma v napačnem kontekstu! Rekel sem, da le z dobro zasnovano dolgoročno vizijo SM športa v SLo lahko narediš dobičkonosne dirke. V takšnem stanju kot vlada zdaj si nebi nit upal pomislit da bi organiziral dirko, ker bi blo to metanje denarja proč! Tolko pa nisem entuzijast! Ne pravim da lahko samo AMZS (kao monopolist) organizira dirke, vsakdo lahko organizira, le mednarodne pa ne, ker to lahko naredi le AMZS ki ima licenco za to! Glede tožb organizatorja: lahko se organizator zavaruje pred tožbami (drago) ali pa ti da podpisat dokument na katerem ti privoliš da voziš na lastno odgovornost (poceni).... Rešilec pa je pri dirkah tako in tako nuja in ga valda moraš plačat!

Ti pa verjetno stanuješ v hiši kjer ste najprej zgradili streho, pol pa vse ostalo.... Kako se naredi sezono? Najprej moraš pred sezono določit dolgoročno vizijo razvoja motošporta, določit strategijo dosega vizije in določit pravilnik (to je temelj hiše), pol določiš koledar dirk (pritličje) in na koncu organiziraš dirko (streha). A vidiš kaj manjka pri nas? TEMELJI!!!!! Če bi imeli temelje, pol bi blo dosti gledalcev, sponzorjev, denarja in slave! :) Noben ti ne bo plunu miljon ker si mu všeč! Vsi hočejo da je njihov napis viden, da ga dosti ljudi vidi in da se ga zapomnejo... samo takrat boš dobu cvenk!

:evil: E tokrat pa o "konjih" ZADNJIČ IN NIKOLI VEČ! Dejstvo je, ali ne štekate (verjetno) ali pa nimate argumentov za mi dokazat da je stvar res bedarija (manj verjetno). Če ne štekate vam nisem kriv.... Bom razložu tako, da bo tudi mulc od 6 let štekal (btw: če je sosedov mulc ki hodi v 6. razred razumu boš valda tudi ti...):

Nas ne zanimajo ne konji ne teža vsak zase, nas zanima una številka ki jo dobiš če deliš težo s konji! Recimo ji hruška. Motor ki počasi štarta ima veliko hruško, motor ki hitro štarta ima malo hruško. Naš cilj je, da združimo motorje ki imajo veliko hruško v eno skupino, une z malo pa u drugo. Zakaj? Zato da so hruške podobnih velikosti skupaj in naredijo dirko zanimivo, saj ne bo več skrbi da ima sosed dosti manjšo hruško kot jaz, ampak kdo je boljši voznik in zna peljat hitreje motor.... Do tle ste razumeli? Ok! Kaj narediš doma? Porihtaš motor po kao pravilniku: kar je viška se odstrani, izpuh se lahko zamenja, vilice original (lahko zamenja olje, vzmeti, ventile), plastike se lahko zamenja z drugimi iz istega materiala (ne karbon), gume zamenjati, obroči alu original 17 col, zavore lahko zamenjamo, ostalo originalno. Zdaj napolneš gorivo in stehtaš motor. Recimo da tvoj ktm ima 140 kg. Pol pelješ motor na meritev moči na kolesu k npr. Koviču (ali tudi k Akrapoviču, skratka kamer česte...). Tam ti zmerijo npr. 36 kW na kolesu in ti za to naredijo lepo potrdilo z rizbico. Agregat (to je motor motorja) se plombira (žica skozi par luknic in svinčena plomba). Če imaš kalkulator pri roki deliš težo 140 kg z močjo 36 kW in dobiš številko 3,88. Evo to je hruška! Vzameš pravilnik in pogledaš v katero skupino spadaš. Npr. da je 1. skupina od hruške 5 navzgor, od hruške 5 navzdol pa druga. Evo, ti spadaš v 2. skupino! Ker imaš plombiran motor ni skrbi da bi moč spreminjal, težo pa lahko preverijo pred dirko. Če pa kakšen misli da so ga nategnili pa lahko vloži pritožbo!. Je sedaj vse jasno? V kolikor pa imate ARGUMENTE za spodbijanje tega predloga pa napišite, prepričajte me! Kar se pa tiče priprave motorjev po pravilniku: če nisem že malce čez les (oz. če se od takrat ko sem delal izpit za funkcionarja ni kaj spremenilo), če nimaš motorja po pravilniku praviloma sploh ne smeš pristopit k dirki, ali pa riskiraš diskvalifikacijo in proteste. Torej?

Kar se tiče sosedov in monomarka pokalov - obrazložil sem ti zakaj pri nas NE MORE BITI TAKO! Ne pa obratno. Res pa, da je bla že pozna ura in tvoje učke so ble že zaspančkane pa so se malce zmedle. :lol:

PRED DESETIMI LETI TI NISI ŠE NITI PECIKLA ZNAL PELAT! Pa brez zamere! :wink:

Orjak: 20 kil ni več hendikep! Sej mislim da je cajt da nehaš preganjat mularijo na tisti motorki :lol: Te pa spoštujem do dna srca, pa častna pionirska! Takih entuzijastov kot si ti je žal premalo! :!: Respect! 8)

Roman: Respect man! Moram pa te popravit glede Šterna, Hlada in Bincla???.... nisem mislu samo njih tri, zaenkrat jih je še kar nekaj, ampak krog se krči...

Objavljeno

OK, kar sme ugriznu bo treba tud pojest....grem do konca, ker vidm da si še en od tistih gostilniških dirkačev ki vse vedo.

Mi hočemo organizirat tako prvenstvo, da bodo vsi imeli kaj od tega, tako tekmovalci kot organizatorji in gledalci.

Poglej kaj si tuki mapisu....MI HOČEMO...ti bi, ampak ne zdaj ko je vse v razsulu??????....kdaj pa..... potem ko ti bo nekdo pripravu ves teren.......mislim res si ljubitelj športa!!!

V takšnem stanju kot vlada zdaj si nebi nit upal pomislit da bi organiziral dirko, ker bi blo to metanje denarja proč!

Če jaz prav razumem tale tvoj stavek so vsi organizatorji Slovenskih prvenstev eni navadni cepci, saj mečejo denar stran......in mi vsi ki smo pripravljeni nekaj uložit v ta motošport z njimi. Spet ena spodbudna o motošportu in to od dirkača.....lepo lepo nas vse skup nagovarjaš....da nis ti mal z Bushom povezan???

A vidiš kaj manjka pri nas? TEMELJI!!!!!

Pridi za temelje......

Ker imaš plombiran motor ni skrbi da bi moč spreminjal, težo pa lahko preverijo pred dirko. Če pa kakšen misli da so ga nategnili pa lahko vloži pritožbo!. Je sedaj vse jasno? V kolikor pa imate ARGUMENTE za spodbijanje tega predloga pa napišite, prepričajte me!

Kar se tiče tvojih hrušk mi je vse jasno, ampak ni point v tem, evo zdej ti še tuki dokažem da se motiš. Pri merjenju moči lahko zamenjaš glavno dizo za deset številk navzgor in motor bo imel 10 ali več konj manj kot pa jih je sposoben razviti. Na dan tekme pa nastaviš motor na optimum in evo ti razlik. Aja pa če bi že merili moč po tekmah......ja enostavno, potegnem zavg (hladen vžig) in spet preveč bencina in motor ima spet slabo moč. Aja protest.....ja potem bi vedno zadnji protestiral pred tistim pred njim (prehiter motor), predzadnji bi protestiral za onim pred njim.....in tako do prvega......saj je zmagal zato ker ima najhitrejši motor, bi se pritoževali vsi povprek.

Kar se pa tiče priprave motorjev po pravilniku: če nisem že malce čez les (oz. če se od takrat ko sem delal izpit za funkcionarja ni kaj spremenilo), če nimaš motorja po pravilniku praviloma sploh ne smeš pristopit k dirki, ali pa riskiraš diskvalifikacijo in proteste. Torej?  

Več kot polovico tekmovalcev v SM za lansko pokalno prvenstvo je v svoje motorje hladilo z antifrizom in ne z vodo kot to predpisuje pravilnik. Spet en dokaz ki pove da se nas je zelo malo striktno držalo pravil.

PRED DESETIMI LETI TI NISI ŠE NITI PECIKLA ZNAL PELAT! Pa brez zamere!
Nism zameru, sm pa pred desetimi leti že delal v Nemčiji kot gasterbaiter in že takoj naslednje leto sem bil mehanik za Borisa C. ki je že takrat vozil par tekm za Nemško prvenstvo. A bo to odtehtal tist picikl???
Objavljeno

hej fantje dons ste zamudil en prekrasen sončen dan v Poreču Temperatura zraka je dosegla 13 stopinj PLUSA temperatura asvalta ob 13 uri 6 stopinj celzija najem piste bakšiš.Prisotni bili samo minimotoristi z savskim gumam gume definitivno OK.

Objavljeno
hej fantje dons ste zamudil en prekrasen sončen dan v Poreču Temperatura zraka je dosegla 13 stopinj PLUSA temperatura asvalta ob 13 uri 6 stopinj celzija najem piste bakšiš.Prisotni bili samo minimotoristi z savskim gumam gume definitivno OK.

Ti čist verjamem, nažalost mi še nismo čist pripravljeni za začetek treningov, zato tud nismo mogl pridt....sm ti pa kr mal fovš....Pravš da vam SAVA odgovarja, kdaj bo pa test še za nas ljubitelje amaterje?

Objavljeno

Jexta, priporočam ti, da greš na plac hruške prodajat, saj ta sadež res obvladaš 8) . Pa še nekaj: Ko sm jaz dirku evropskega pred toliko in toliko desetletji, si ti še po pesku risu :twisted: (saj veš s čim)! Pa ne zamerit, lepo prosim :wink: .

Objavljeno

Gidl: Za citate ti lahko kar lepo odgovorim: Reku sem da si nebi upal organizirat nič iz preprostega razloga ker v sloveniji nimamo jasno začrtanih vodil k razvoju tega športa. Tega ne vejo na AMZS ne organizatorji sami... Vsi bi radi nekaj organizirali, ampak nobeden ne ve kam to pelje! Dokler se ne uskladijo med sabo (org in AMZS) je organizacija zguba denarja (če ne že velik riziko).

To s karburatorjem je lahko rešljivo.... Karburator se plombira! Tako kot tudi izpuh! Če pa že misliš, da tisti pred tabo nekam grozno dobro potegne pol pa vložiš protest, saj noben noče riskirat 20 jurjev, Motor pa tako in tako pregledajo zunanji sodelavci, tako da fora z zrakom odpade... TRY HARDER! ... Sploh pa tam kjer meriš moč niso glih s "hruške" padli, z merjenjem izpušnih plinov hitro ugotoviš če motor ne teče s pravo karburacijo....

Tisti ki so vozili z antifrizom so pač riskirali diskvalifikacijo... takšna so pravila!

Sorry za pecikel ata!

Je pa res da je treba ločit evropsko in pod. prvenstva pred desetimi leti in sedanje razmere v sloveniji... o tem se namreč govori... Ne pa oporekam vašim izkušnjam v svetovni športni eliti... ste pač že veterani. Slava vam!

Objavljeno
OK, kar sme ugriznu bo treba tud pojest....grem do konca, ker vidm da si še en od tistih gostilniških dirkačev ki vse vedo.

Mi hočemo organizirat tako prvenstvo, da bodo vsi imeli kaj od tega, tako tekmovalci kot organizatorji in gledalci.

Poglej kaj si tuki mapisu....MI HOČEMO...ti bi, ampak ne zdaj ko je vse v razsulu??????....kdaj pa..... potem ko ti bo nekdo pripravu ves teren.......mislim res si ljubitelj športa!!!

V takšnem stanju kot vlada zdaj si nebi nit upal pomislit da bi organiziral dirko, ker bi blo to metanje denarja proč!

Če jaz prav razumem tale tvoj stavek so vsi organizatorji Slovenskih prvenstev eni navadni cepci, saj mečejo denar stran......in mi vsi ki smo pripravljeni nekaj uložit v ta motošport z njimi. Spet ena spodbudna o motošportu in to od dirkača.....lepo lepo nas vse skup nagovarjaš....da nis ti mal z Bushom povezan???

A vidiš kaj manjka pri nas? TEMELJI!!!!!

Pridi za temelje......

Ker imaš plombiran motor ni skrbi da bi moč spreminjal, težo pa lahko preverijo pred dirko. Če pa kakšen misli da so ga nategnili pa lahko vloži pritožbo!. Je sedaj vse jasno? V kolikor pa imate ARGUMENTE za spodbijanje tega predloga pa napišite, prepričajte me!

Kar se tiče tvojih hrušk mi je vse jasno, ampak ni point v tem, evo zdej ti še tuki dokažem da se motiš. Pri merjenju moči lahko zamenjaš glavno dizo za deset številk navzgor in motor bo imel 10 ali več konj manj kot pa jih je sposoben razviti. Na dan tekme pa nastaviš motor na optimum in evo ti razlik. Aja pa če bi že merili moč po tekmah......ja enostavno, potegnem zavg (hladen vžig) in spet preveč bencina in motor ima spet slabo moč. Aja protest.....ja potem bi vedno zadnji protestiral pred tistim pred njim (prehiter motor), predzadnji bi protestiral za onim pred njim.....in tako do prvega......saj je zmagal zato ker ima najhitrejši motor, bi se pritoževali vsi povprek.

Kar se pa tiče priprave motorjev po pravilniku: če nisem že malce čez les (oz. če se od takrat ko sem delal izpit za funkcionarja ni kaj spremenilo), če nimaš motorja po pravilniku praviloma sploh ne smeš pristopit k dirki, ali pa riskiraš diskvalifikacijo in proteste. Torej?  

Več kot polovico tekmovalcev v SM za lansko pokalno prvenstvo je v svoje motorje hladilo z antifrizom in ne z vodo kot to predpisuje pravilnik. Spet en dokaz ki pove da se nas je zelo malo striktno držalo pravil.

PRED DESETIMI LETI TI NISI ŠE NITI PECIKLA ZNAL PELAT! Pa brez zamere!
Nism zameru, sm pa pred desetimi leti že delal v Nemčiji kot gasterbaiter in že takoj naslednje leto sem bil mehanik za Borisa C. ki je že takrat vozil par tekm za Nemško prvenstvo. A bo to odtehtal tist picikl???
ZDEJ JE PA TUDI MENI ŽE VSE JASNO :0X: BRAVO G
Objavljeno
Sorry za pecikel ata!  

Nism še ata, pred desetimi leti sm biu glih dvajset.....

Objavljeno

Pol pa je že cajt da najdeš pametno babo in poskrbiš za sinove slovenskega naroda! Pa da bodo vsi motoristi, če ne pa jih utopit kot mačke!

Objavljeno

Glej Jexta, brez veze kreg kuhaš! Pravilnik že imamo in to relativno dober, samo držati bi se ga moral vsi.Pa ne zato, da bi nas kdo laži drkal, ampk zato, da se med sabo ne bi kregal. Kolikor vem je povzet po evropskem, tko da ti sigurno ne boš odkril tople vode.

Mogoče bi res potrebovali turist klaso; problem pa je v tem, da bi moral SM zaradi pomanjkanja časa v solo organizacijo, kar pa bi enormno podražilo organizacijo dirke, ker nebi bilo priliva od MM in skuterjev.

Kar pa se tiče Verbiča: kar sem peljal njegovih dirk, so bile vse na nivoju in kvalitetne, vključno s tistimi na katerih je bil s svojo ekipo samo izvajalec.To je zame kot pilota vse kar od njega pričakujem, če pa zraven vsakič še za enega mercedeza zasluži, to meni nič mar!

Sicer pa je bil ob koncu sezone sestanek na AMZS, kje pa si bil takrat s svojimi predlogi?

Objavljeno

Ko berem kaj piše ta strokovnjak Jexta mi gre na bruhanje Res škoda, da eni nimajo kaj druzga za počet ko delati prepire Glih zaradi takih gre vse v kurac ko samo pamet prodajajo pa še to nevejo kaj bi radi Mislim da je to zgolj zaradi faušije Saj zdaj bomo imeli Tomos cup pa naj vozi ta tiger da ga vidimo pa ne prodajaj več neumnosti pa žali ostale ko sediš pred tv piješ pivo pa te baba jebe

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!