Skoči na vsebino

V Sloveniji največ prometnih nesreč v Evropi


Priporočene objave

Objavljeno

Ti podatki kažejo, da so planinci vseeno bolj "umrljivi". Vendar pa tu ne moremo mimo nekaterih dejstev:

- ali so vsi člani PZS tudi aktivni obiskovalci gora

- koliko je obiskovalcev gora, ki niso člani PZS, ali so člani drugih organizacij (npr SDS-ovci so bolj v Gorniškem klubu Hnbrika Tume - ja, tudi tu je delitev...), tujci....

- gorniška statistika zajema 12 mesecev, medtem ko motoristična uradno sicer tudi, dejansko pa lahko 4 mesece mirno odštejemo.....

- število obiskovalcev gora ni enako številu obiskovalcev planinskih koč (do nekaterih se preprosto pripelješ).

Kaj hočem reči...da je primerjava dokaj nesmiselna in vsi primerjamo ne jabolka in hruške ampak jabolka in banane.

Pa lep dan še naprej

Objavljeno

Ti podatki kažejo, da so planinci vseeno bolj "umrljivi". Vendar pa tu ne moremo mimo nekaterih dejstev:

- ali so vsi člani PZS tudi aktivni obiskovalci gora

Seveda - prav tako tudi vsi registrirani motorju ne vozijo po cestah (jaz vem za vsaj 2)?

Poleg tega lahko ima kdo registriranih več motorjev.

- koliko je obiskovalcev gora, ki niso člani PZS, ali so člani drugih organizacij (npr SDS-ovci so bolj v Gorniškem klubu Hnbrika Tume - ja, tudi tu je delitev...), tujci....

Prav tako se na slovenskih cestah vozi tudi precej tujih motoristov.

- gorniška statistika zajema 12 mesecev, medtem ko motoristična uradno sicer tudi, dejansko pa lahko 4 mesece mirno odštejemo.....

Mislim, da je delež 'zimskih' gornikov podoben deležu 'zimskih' motoristov.

- število obiskovalcev gora ni enako številu obiskovalcev planinskih koč (do nekaterih se preprosto pripelješ).

Kaj hočem reči...da je primerjava dokaj nesmiselna in vsi primerjamo ne jabolka in hruške ampak jabolka in banane.

Primerjamo 'nevarnost' (glede na št. smrtnih žrtev) dveh različnih (prostočasnih) aktivnosti. Prav tako bi lahko v to primerjavo vklopili še smučarske skakalce (statistično bi verjetno bil ta šport precej varen) in šahiste (statistično bi lahko ugotovili, da je šah zelo nevaren - še vsi, ki so ga kdaj igrali, so umrli ;) ).

Statistika pač... :rolleyes:

D.

Objavljeno
- po podatkih Gorske reševalne zveze Slovenije je v letu 2009 v slovenskih gorah / hribih umrlo 46 oseb.

- po podatkih Policije je v letu 2009 umrlo 28 voznikov motornih koles in 3 vozniki koles z motorjem.

Ti podatki v bistvu sploh niso presenetljivi, glede na to, da:



  • so med planinci izjemno močno zastopani ateti s klobuki, ki človeku prav nonšalantno vzamejo prednost
  • le malo planincev pohajkuje po hribih z odprtimi rori in prižganimi dolgimi lučmi
  • so mulatjere še v slabšem stanju kot naše ceste

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če bi naši politiki vozili motorje bi bilo čisto drugače.

post-13449-127780180231_thumb.gif

Preveč dobro da bi bilo resnično.

Objavljeno

A če komu na poti na Kredarco srček odpove (kar pogosta zadeva) je to tud nesreča, al samo dogodek?? Ker umrl je v gorah....

Objavljeno

A če komu na poti na Kredarco srček odpove (kar pogosta zadeva) je to tud nesreča, al samo dogodek?? Ker umrl je v gorah....

Nesreča.

Tudi reševanje jadralnih padalcev, ki bingljajo s smrek, lip, javorjev, bukev...tam na Tolminskem, zajema statistiko posredovanja gorske reševalne službe ali gorske reševalne zveze. In v primeru smrti je npr zajeto tule:

- po podatkih Gorske reševalne zveze Slovenije je v letu 2009 v slovenskih gorah / hribih umrlo 46 oseb.

Tako kot 75 let stari ata, ki se pijan prebrne z Tomos kolibrijem, letnik 66, zajame tule:

- po podatkih Policije je v letu 2009 umrlo 28 voznikov motornih koles in 3 vozniki koles z motorjem.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Če je tema o prometnih nesrečah pa povejmo še kaj o ORGANIZACIJI REšEVANJA PROMETNE NESREČE

Sprejem klica: reševalna postaja je lahko obveščena o prometni nesreči na različne načine:

regiski center 112

operativno komunikaciski center 113

Direktno na tel. linijo reševalne postaje

pomembni podatki ob klicu so : podatki o klicatelju, vrsta nesreče, lokacija nesreče, število udeleženih oseb.

Zavarovanje kraja nesrečeje pomembno zaradi varnosti udeležencem v prometni nesreči ter ostalim udeležencem kot so intervenciske službe. Pri reševanju moramo biti pozornina obstoječe nevarnosti kot so: povoženje, nalet vozil,požar,nesproženi airbagi na vozilih, strupeni plini (tunel), nevarne snovi, rasuta steklovina, ostri delci, voda( bližina ali v reki jezeru), električni tok, nasilje na mestu dogodka.......

Pomoč poškodovancem: vsaka pomoč je boljša, kot pa če samo stojimo in gledamo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!