Skoči na vsebino

Izvoz motornega kolesa iz SLO v EU.


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

Mam kolega s Finske, ki je nedavno postal totalno navdušen nad motorji. Povprašal me je za nasvet ob nakupu rabljenega motorja in mi dal link do njihove "avto.net" strani. Tam so cene precej višje kot pri nas, pa tudi izbire je... no, ni je. Skup sva prišla na idejo genialno: pride z letalom v slovenijo, enosmerna vozovnica stane samo kake 150€, tukaj kupi bajk pa opremo in se nato sam pelje do Finske.

Zdaj pa problem legalnosti:

A obstaja kaka varianta, da bi on lahko bajk s preizkusnimi tablicami ali čemurkoli podobnem sam pripeljal nazaj do Finske?

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Zivjo!

Mam kolega s Finske, ki je nedavno postal totalno navdusen nad motorji. Povprasal me je za nasvet ob nakupu rabljenega motorja in mi dal link do njihove "avto.net" strani. Tam so cene precej visje kot pri nas, pa tudi izbire je... no, ni je. Skup sva prisla na idejo genijalnio: pride z letalom v slovenijo, enosmerna vozovnica stane camo kake 150€, tukaj kupi bajk pa opremo in se nato sam pelje do Finske.

Zdej pa problem legalnosti:

A obstaja kaka varianta, da bi on lahko bajk s preizkusnimi tablicami ali cemurkoli podobnem sam pripeljal nazaj do Finske?

mislim da s preiskusnimi ne..

lahko pa se naprimer z registriranim motorjem in temle popolnoma legalno pelje na finsko, pošlje dokumente in tablico nazaj, se tukaj odjavi motor in napiše kupoprodajna in mu to pošlješ..

Objavljeno

mislim da s preiskusnimi ne..

lahko pa se naprimer z registriranim motorjem in temle popolnoma legalno pelje na finsko, pošlje dokumente in tablico nazaj, se tukaj odjavi motor in napiše kupoprodajna in mu to pošlješ..

No, to je pa to, kar sem iskal. Zdej mam pa sam se eno vprasanje: torej on bi tle kupu motor, morala pa bi prepricat lastnika, da pusti zavarovanje al kako? Sej registrirat ga on tle ne bi mogel, ne?

Objavljeno

No, to je pa to, kar sem iskal. Zdej mam pa sam se eno vprasanje: torej on bi tle kupu motor, morala pa bi prepricat lastnika, da pusti zavarovanje al kako? Sej registrirat ga on tle ne bi mogel, ne?

tako ja..

glede na to, da se motorji ne prodajo kar tako, bi za kakih 50 evrov dodatnega plačila vsak šel to narediti..

oziroma bi ti kot njegov frend mal pomagal pri teh zadevah a ne ;)

sicer se pa da napisati neko pogodbo, da te stvari ureja..

kar pa s tem dovoljenjem niti ni potrebno, saj je v tem primeru za morebitne kazni itd. tvoj finski prijatelj odgovoren ;)

Objavljeno

oziroma bi ti kot njegov frend mal pomagal pri teh zadevah a ne ;)

Ja, sej na to sem cikal: verjetno bi moral skorajda jst kupit moped pa ga registrirat na moje ime, da bi bil mir pr bajt. To so pa spet stroski pa jajcanje na vseh mogocih uradnih okencih...

Objavljeno

Ja, sej na to sem cikal: verjetno bi moral skorajda jst kupit moped pa ga registrirat na moje ime, da bi bil mir pr bajt. To so pa spet stroski pa jajcanje na vseh mogocih uradnih okencih...

prov velik stroškov ni to a ne..pač ene 30 evrov več..pa tisto zavarovanje gor in dol in to..

Objavljeno

No, sej verjetno bomo res tko naredil.

razlike v cenah so pa res nagrauzne.

Za katano letnik 2001, k jo pr nas dobis za cca 2500€ ali manj (pa to brez da bi zasvical zraven), jo pri njih komaj najdes za 4000€. Da sploh ne omenjam, kaj se zgodi, ko zacnes gledat mopede, ki ze pri nas stanejo 4000€. Groza!!

Objavljeno

Sam pozanimajte se kake papirje vse rabite, kak motor lahko on sploh pripelje gor (EURO norme in to) in koliko davka mu bojo nabil gor (če)..

da ne bo potem dražji kot gor ;)

Objavljeno (popravljeno)

Sam pozanimajte se kake papirje vse rabite, kak motor lahko on sploh pripelje gor (EURO norme in to) in koliko davka mu bojo nabil gor (če)..

da ne bo potem dražji kot gor ;)

na uc je reku, da pride na 3000€ vreden moped se 600€ davka. Euro norme so pa take k pr nas, kolikor vem.

itak se pa da na kupoprodajno napisat nizjo ceno od dejanske, pa mas s tem mir.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

na uc je reku, da pride na 3000€ vreden moped se 600€ davka. Euro norme so pa take k pr nas, kolikor vem.

itak se pa da na kupoprodajno napisat nizjo ceno od dejanske, pa mas s tem mir.

da ne bojo vzel za osnovo ceno po eurotaxu..

no, dobr zrihtejte

Objavljeno

da ne bojo vzel za osnovo ceno po eurotaxu..

no, dobr zrihtejte

Pr avtih to redno delajo, pr mopedih pa vecinoma ne, ker vejo, da ni pomemben letnik in kilometrina, ampak stanje ohranjenosti, ki dolocata vecino cene.

Objavljeno

Živjo!

Mam kolega s Finske, ki je nedavno postal totalno navdušen nad motorji. Povprašal me je za nasvet ob nakupu rabljenega motorja in mi dal link do njihove "avto.net" strani. Tam so cene precej višje kot pri nas, pa tudi izbire je... no, ni je. Skup sva prišla na idejo genialno: pride z letalom v slovenijo, enosmerna vozovnica stane samo kake 150€, tukaj kupi bajk pa opremo in se nato sam pelje do Finske.

Zdaj pa problem legalnosti:

A obstaja kaka varianta, da bi on lahko bajk s preizkusnimi tablicami ali čemurkoli podobnem sam pripeljal nazaj do Finske?

Kaj če bi fant od nizkocenovne letalske družbe kupil povratno vozovnico, naložil motor (ali dva) na kakšen šleper, ki gre na Finsko in si mogoče še pocenil zadevo!

Objavljeno

Finska je v EU. In znanec kupi motor, se nardi kupoprodajna pofodba, motor se odjavi in se pridobijo začasne izvozne preizkusne tablice in to je to.

Na kupoprodajni pogodbi pa itak - cena mora biti brutto, se prav z davkom - isti šmarn kot či bi slovenceljn kupoval bike v EU.

Objavljeno

Če je taprav prijatelj, naj napiše motor nate in ga registriraš/zavaruješ v SLO, njemu pa daš pooblastilo za uporabo - vožnjo. Vsako leto da za večerjo in pride na obisk na tehnični. Tako se izogne finskim dajatvam, pa še frajer bo z našo tablico. Edino skregat se ne smeta.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če je taprav prijatelj, naj napiše motor nate in ga registriraš/zavaruješ v SLO, njemu pa daš pooblastilo za uporabo - vožnjo. Vsako leto da za večerjo in pride na obisk na tehnični. Tako se izogne finskim dajatvam, pa še frajer bo z našo tablico. Edino skregat se ne smeta.

To je res najboljša varianta ... najcenej bo skoz prišel ... seveda je potrebno mal spisat, da mu je dan motor v uporabo in za vse "neumnosti" odgovarja on.

Objavljeno

Pooblastilo za uporabo ti spise na vsakem amzs-ju, stane pa manj kot 10e. Ce vzameta dosti nov motor, pa se tehnicnega ne bo treba vsako leto.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kako je pa z izvozom iz Slovenije na Hrvaško?

Motor ni registriran, ima odjavljeno italijansko prometno dovoljenje in kupoprodajno pogodbo.

Objavljeno

najbolj ziher za tebe ,je če odjaviš motor, on ga pride iskat z prikolico ali kombijem itd, naloži in pelje.končano in varno.

Objavljeno

Kako je pa z izvozom iz Slovenije na Hrvaško?

Motor ni registriran, ima odjavljeno italijansko prometno dovoljenje in kupoprodajno pogodbo.

Izvoz ni problem, samo kako ga boš uvozil na hrvaško?

lp

Franc

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!