Gorgh Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Imam eno vprašanje za vse modrovalce tukaj na forumu: 1. Koliko mednarodnih dirk ste odpeljali in kakšne rezultate ste dosegli? (Mashina, boš ti prvi odgovoril?) Za to, da dobiš povabilo za vozit dirko svetovnega prvenstva vsekakor ni dosti, da imaš motor, čelado in kombinezon in da si že kdaj peljal motor na pisti, ampak moraš v življenju že kaj pokazati. @M1ha Z vsem spoštovanjem; jaz lahko živim 300 let in imam neomejene finance, pa ne bom niti približno tako hiter kot ti. Pa vendar; na tekmi superstock 1000 v Brnu bi ti s svojim časom dosegel zadnje (17) mesto z kar nekaj zaostanka za 16. Tako da mislim da tvoj komentar ni ravno na mestu... Za tipkovnico na forumu smo lahko vsi ultra super dirkači, ampak vožnja po pisti s štoparico pa pokaže pravo realnost... In ob tem izrekam Boštjanu čestitke za super odpeljano dirko v dirki za SVETOVNO PRVENSTVO! Povabilo??? O kakšnem povabilu tu govorite? Za wild carda, se odda prošnjo, katero komisionarji pregledajo (tvoje rezultate) na podlagi katere se odločijo a si dovolj hiter za to karavano al ne in nisi na noben način niti slučajno povabljen, edin če si ikona kot schumacher pa še to ne vem če bi šlo tako.... Supersport motorji so na 90% pist hitrejši od superstock 1000 motorjev tomkruz, logarr in Zoki461 3
Cartman Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 (popravljeno) Povabilo??? O kakšnem povabilu tu govorite? Za wild carda, se odda prošnjo, katero komisionarji pregledajo (tvoje rezultate) na podlagi katere se odločijo a si dovolj hiter za to karavano al ne in nisi na noben način niti slučajno povabljen, edin če si ikona kot schumacher pa še to ne vem če bi šlo tako.... Supersport motorji so na 90% pist hitrejši od superstock 1000 motorjev Jure ne seri! Schumacher se piše z veliko začetnico!!! Jaz sem za Skubica zelo vesel, da se vsake tolko pelje tam kjer mu je všeč. Morda mu tudi Gaber pri tem malo pomaga! Čudi me, iskreno čudi, da do letos na Brnu še ni vozil. IMHO se pelje dobro, vendar moštvo za kakršno se inoterm predstvlja (spomnimo se ekskluzivnih pirelli gum etc etc) so to (pod)poprečni časi. Skubic pač ni Mamola. In to je vse. Popravljeno Julij 30, 2010. Popravil Cartman tomkruz in ImenitnaPriložnost 2
Igorr Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 (popravljeno) Samo nekaj me pa grozno moti zakaj se vedno išče opravičila!? Vročina, nekonkurenčen motor... vročina je za vse ista, motor je pa predvsem dober izgovor... Pa še nekaj, bil je samo dve mesti od točk in samo eno mesto do zadnjega! Predvsem je pa žalostno da velecenjeni dirkač z zares vrhunskim motorjem, ekipo mehanikov, ogromno gumami... doseže enak čas kot ga popoln amater na popolnoma serijskem motorju brez ekipe mehanikov na amaterski dirki... To pa je žalostno! Verjamem, da Skubic stoji na realnih tleh. Novinarsko delo je po mojem mnenju Boštjanu pisano na kožo in pri uveljavljanju na medijski sceni mu bodo tovrstni nastopi (poznanstva) še kako prav prišli. Popravljeno Julij 30, 2010. Popravil Igorr
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 Verjamem, da Skubic stoji na realnih tleh. Novinarsko delo je po mojem mnenju Boštjanu pisano na kožo in pri uveljavljanju na medijski sceni mu bodo tovrstni nastopi (poznanstva) še kako prav prišli. Oprosti, ampak - kaj pa je on "novinarskega dela" delal in kje? tomkruz, Cartman, Igorr in 1 other 2 2
Brdaus Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 Khm... mogoče malo neumesnega komentarja. A kdo sploh vzame v zakup, da ima Skubic star moped? Bil v Brnu, videl na pisti, da je konkurenca veliko hitrejša od njega. Glede na omejena sponzorska sredstva je sploh lepo vidit kakega slovenskega tekmovalca na takih dirkah. Zato tudi z moje strani pohvala in čestitke.
Cartman Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 V zadnjem motosiju se Gaber razpiše o ekipi, (dva mehanika, dva citiram :ki družno skrbita za elektroniko, nastavitve, branje telemetrije in vsa ostala računalniška dela, v ekipi je še kaka deklica za vse in PR oddelek Gaber+fotomojster+poptv kamerman) motorju (lani tovorniški motor za BSB sereis). Za povzetek, to se mi zdi Boštjanov ključ do uspeha še en citat: lahko rečem da smo ena najbolj zglednih ekip pod Alpami, veliko vlagamo v medije. in to je najbrž TO. Priznat je treba da se Boštjan najbrž premalo vozi in premalo dirka, da bi na takih one-off dirkah peljal boljše kot vozi. Če so rezultati primerni infrastrukturi, to pa. . . naj oceni vsak sam. Jaz jim dam čisto 10, za izgled, urejenost in dejstvo, da res z veselejem in radi počnejo to kar počnejo.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 V zadnjem motosiju se Gaber razpiše o ekipi, (dva mehanika, dva citiram :ki družno skrbita za elektroniko, nastavitve, branje telemetrije in vsa ostala računalniška dela, v ekipi je še kaka deklica za vse in PR oddelek Gaber+fotomojster+poptv kamerman) motorju (lani tovorniški motor za BSB sereis). Za povzetek, to se mi zdi Boštjanov ključ do uspeha še en citat: lahko rečem da smo ena najbolj zglednih ekip pod Alpami, veliko vlagamo v medije. in to je najbrž TO. Priznat je treba da se Boštjan najbrž premalo vozi in premalo dirka, da bi na takih one-off dirkah peljal boljše kot vozi. Če so rezultati primerni infrastrukturi, to pa. . . naj oceni vsak sam. Jaz jim dam čisto 10, za izgled, urejenost in dejstvo, da res z veselejem in radi počnejo to kar počnejo. V medije vlagajo to, da Gabru in fotomanu častijo potovanje zraven v ZDA, onadva pa potem razlajata naokoli in uporabita vse svoje kontakte ... sluzavci, pač .... nisem še recimo videl kakega plačanega oglasa kje, ki bi ga Inotherm ali pa ekipa plačali kje, da bi to bilo tisto 'vlaganje v medije' ... Gre zgolj za friendly navezo Gaber+Dobrin + mal Ališič pomagal včasih, dokler ni bil odžagan ... radirka 1
Rude Boy Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 . Gre zgolj za friendly navezo Gaber+Dobrin + mal Ališič pomagal včasih, dokler ni bil odžagan ... šport = politika = lobiji :fredy:
billy Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 V zadnjem motosiju se Gaber razpiše o ekipi, (dva mehanika, dva citiram :ki družno skrbita za elektroniko, nastavitve, branje telemetrije in vsa ostala računalniška dela, v ekipi je še kaka deklica za vse in PR oddelek Gaber+fotomojster+poptv kamerman) motorju (lani tovorniški motor za BSB sereis). Za povzetek, to se mi zdi Boštjanov ključ do uspeha še en citat: lahko rečem da smo ena najbolj zglednih ekip pod Alpami, veliko vlagamo v medije. in to je najbrž TO. Priznat je treba da se Boštjan najbrž premalo vozi in premalo dirka, da bi na takih one-off dirkah peljal boljše kot vozi. Če so rezultati primerni infrastrukturi, to pa. . . naj oceni vsak sam. Jaz jim dam čisto 10, za izgled, urejenost in dejstvo, da res z veselejem in radi počnejo to kar počnejo. Da majo vesele pa dnar ,da lahko hodjo dirkat po Ameriki,jim ne gre oporekat,z rezultati pa Jermanu recimo,ne sežejo niti do kolen!Pa če primerjaš Markotov strokovni tim al pa Skubicev.... :wacko:
sjeng Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 No da dodam še moje mnenje.. sej fino da je Boštjan tam nastopil itd... samo a ni škoda vloženega denarja za starega dirkača, ki nima nobenega potenciala. Ravno danes sem se spomnil na Helmuta in kako je v enem letu brez ogromnih vložkov prišel pod 1:35 na Grobniku, letos pa ga ni nikjer, ker ni denarja. Pri nas pravijo da ni denarja za dirkanje, še tisto kar je pa gre za dirkače v letih, ki imajo dobre veze in si marsikaj zrihtajo. Men se zdi da bi bil recimo Skubic veliko bolj frajer, če bi pomagal z svojimi vezami kakemu mlademu nadarjenemu dirkaču, ki lahko še kaj naredi in se kam prebije. Velik "prispevek" k neznimanju za slovensko dirkanje pa imate tudi novinarji slovenskih moto revij ter spletnih portalov. Časi ko si v devetdesetih v vsaki izdaji (Avtomagazin, Grand Prix) bral intervjuje z našimi dirkači so mimo.... Intervjuji so redki mogoče samo s kakim res top dirkačem, ki se je že prebil(Irt, Jerman, Nastran....). Tu na motosvetu se ne spomnim zadnjega...... tudi prispevki z dirk so v večini samo zbrani PR-i ekip. Če ekipa ali dirkač ne pošlje prispevkov, ga skoraj ni (se ne zavedate da je nekaterim pač treba malo pomagati, da so bolj vešči motorja, kot retorike?), res je da se je najlažje iti novinarja doma iz kavča (govorim o športnih novicah, ne o testih) in čakati da ti pridejo domov s pripravljenim tekstom, ki ga potem samo kopiraš v revijo ali na internetno stran. Bi bilo res težko poklicati Štibilja, Pečnika, Pleškota, se zmeniti za kavo, pripraviti nekaj vprašanj in objaviti intervju? Talentiranih mladih fantov je veliko...... in rabijo malo vaše pomoči... da se jih spravi v medije in tako bodo tudi lažje iskali sponzorje. Saj niso neke mednarodne zvezde da bi bilo ne vem kako težko priti do njih... mislim da bi bili še veseli. Kako za hudiča naj jih podprejo sponzorji, če jih še novinarji ne in jim ne dajo prostora v revijah. Pa ne mi govorit da ni zanimanja ljudi.... vi ste tu da jih spromovirate in jim pomagate. Smešno je to da ko napišem v iskalnik na domači strani Motosvet "leslie portefield" mi najde tri direktne članke o njej....... o Tini Katrašnik pa dve novice, kjer je samo omenjena...... Res je, lažje je od doma povzemati tuje novice, kot narediti svojo.... radirka, roko, MetodT in 5 others 8
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Men se zdi da bi bil recimo Skubic veliko bolj frajer, če bi pomagal z svojimi vezami kakemu mlademu nadarjenemu dirkaču, ki lahko še kaj naredi in se kam prebije. Recimo Pintarju? Saj res, kaj se je zgodilo, da ga ni več v Inotherm ekipi? Premalo vez & poznanstev? Pa tako talentiran ... Lowrenc 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 (popravljeno) Intervjuji so redki mogoče samo s kakim res top dirkačem, ki se je že prebil(Irt, Jerman, Nastran....). Tu na motosvetu se ne spomnim zadnjega...... tudi prispevki z dirk so v večini samo zbrani PR-i ekip. Če ekipa ali dirkač ne pošlje prispevkov, ga skoraj ni (se ne zavedate da je nekaterim pač treba malo pomagati, da so bolj vešči motorja, kot retorike?), res je da se je najlažje iti novinarja doma iz kavča (govorim o športnih novicah, ne o testih) in čakati da ti pridejo domov s pripravljenim tekstom, ki ga potem samo kopiraš v revijo ali na internetno stran. Bi bilo res težko poklicati Štibilja, Pečnika, Pleškota, se zmeniti za kavo, pripraviti nekaj vprašanj in objaviti intervju? Talentiranih mladih fantov je veliko...... in rabijo malo vaše pomoči... da se jih spravi v medije in tako bodo tudi lažje iskali sponzorje. Saj niso neke mednarodne zvezde da bi bilo ne vem kako težko priti do njih... mislim da bi bili še veseli. Kako za hudiča naj jih podprejo sponzorji, če jih še novinarji ne in jim ne dajo prostora v revijah. Pa ne mi govorit da ni zanimanja ljudi.... vi ste tu da jih spromovirate in jim pomagate. Smešno je to da ko napišem v iskalnik na domači strani Motosvet "leslie portefield" mi najde tri direktne članke o njej....... o Tini Katrašnik pa dve novice, kjer je samo omenjena...... Res je, lažje je od doma povzemati tuje novice, kot narediti svojo.... Moraš vedeti, da bi tudi novinar lahko bil plačan za tisto, akr dela. In tu se najpogosteje vse konča. Dirke so ob nedeljah, torej tudi novinar ne bo najbolj vesel, če bo za vikend delal nekaj - po možnosti za eno mizerijo ... 100 ali 150 evrov za novinarski dan + še kakih 100 evrov ali več za fotografa + stroški prevoza ... pa ne bo nihče plačal, vprašanje pa je tudi, ali bi bile ekipe vseh dirkačev pripravljene zbrati toliko, da bi se tega novinarja "pokrilo" ... Tudi dirkači in njihove ekipe imajo namreč, v glavnem, roke obrnjene zelo k sebi ... Skratka - pr dnarju se vse konča. Za gume, bencin in komponente se zmer najde, za novinarje in PR pa mal manj. "Novinarska podpora" je tako omejena na prijateljske usluge ... novinarjem velikih časopisov (Delo itd) ter TV hš pa se za "tako nepomembne dirke" itak nikamor ne da iti ... A si kdaj videl Gabra Keržišnika recimo na dirki državnega prvenstva? razn takrat, ko se je kot dirkač brukal z TL1000 ... Popravljeno Avgust 31, 2010. Popravil mashina hilton 1
sjeng Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Da tudi njemu..... hvalabogu da je bil vsaj on v tej ekipi, ki edina nekaj vlaga... podpora Skubicu pa je po mojem mnenju stran metanje denarja. Lahk bi rajš podprli Štibilja ali koga drugega.....
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Da tudi njemu..... hvalabogu da je bil vsaj on v tej ekipi, ki edina nekaj vlaga... podpora Skubicu pa je po mojem mnenju stran metanje denarja. Lahk bi rajš podprli Štibilja ali koga drugega..... Nekoč sem nekaj nekje slišal, da itak ekipa obstaja sam zarad Skubica, ker so to neke družinske "veze" ... ne vem pa, ali je to res ali ne. No, če je to res, potem je itak lucky guy, jaz takih vez nimam na srečo
sjeng Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Moraš vedeti, da bi tudi novinar lahko bil plačan za tisto, akr dela. In tu se najpogosteje vse konča. Dirke so ob nedeljah, torej tudi novinar ne bo najbolj vesel, če bo za vikend delal nekaj - po možnosti za eno mizerijo ... 100 ali 150 evrov za novinarski dan + še kakih 100 evrov ali več za fotografa + stroški prevoza ... pa ne bo nihče plačal, vprašanje pa je tudi, ali bi bile ekipe vseh dirkačev pripravljene zbrati toliko, da bi se tega novinarja "pokrilo" ... Tudi dirkači in njihove ekipe imajo namreč, v glavnem, roke obrnjene zelo k sebi ... Skratka - pr dnarju se vse konča. Za gume, bencin in komponente se zmer najde, za novinarje in PR pa mal manj. "Novinarska podpora" je tako omejena na prijateljske usluge ... novinarjem velikih časopisov (Delo itd) ter TV hš pa se za "tako nepomembne dirke" itak nikamor ne da iti ... A si kdaj videl Gabra Keržišnika recimo na dirki državnega prvenstva? razn takrat, ko se je kot dirkač brukal z TL1000 ... Mislim da je zadeva taka, če se odločiš da boš moto novinar, se ne odločiš zato zaradi tega da bi obogatel, temveč predvsem zaradi zanimanja in interesa novinarja samega.Tukaj si pa že v osnovi zgrešil, če razmišljaš samo koliko boš od tega "potegnil". Marsikaj se da tudi malo improvizirati... ne vem kako tisti gospe uspe iti na vsako enduro tekmo in povsem spodobno poročati (mislim da za moto.si)..... malo pa je tudi v odnosu..... O Gabru pa ne bi kej dosti... meni se tisto ne zdi hujša bruka nekaterih vseznalcev o motorjih, ko jih vidim v praksi.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Mislim da je zadeva taka, če se odločiš da boš moto novinar, se ne odločiš zato zaradi tega da bi obogatel, temveč predvsem zaradi zanimanja in interesa novinarja samega.Tukaj si pa že v osnovi zgrešil, če razmišljaš samo koliko boš od tega "potegnil". Marsikaj se da tudi malo improvizirati... ne vem kako tisti gospe uspe iti na vsako enduro tekmo in povsem spodobno poročati (mislim da za moto.si)..... malo pa je tudi v odnosu..... O Gabru pa ne bi kej dosti... meni se tisto ne zdi hujša bruka nekaterih vseznalcev o motorjih, ko jih vidim v praksi. Ne gre za blazne profite oziroma "potegniti", pač pa za to, da je nekdo, kdorkoli že, dostojno plačan (kajti, kdor je dostojno plačan, običajno tudi dostojno dela). Niso dirke = Vegrad :-)
sjeng Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 (popravljeno) Ne gre za blazne profite oziroma "potegniti", pač pa za to, da je nekdo, kdorkoli že, dostojno plačan (kajti, kdor je dostojno plačan, običajno tudi dostojno dela). Niso dirke = Vegrad :-) Meni se 100-150€ ne zdi ravno malo za dan, pa ne delam ravno za minimalca. Če ti je to gušt, pa če veš da je problem z denarjem in se te ne izkorišča, narediš kaj tudi iz veselja za precej manj.Pa ok če je tako težko na dirko..... kaj pa kak intervju.. je tako težko doseči te fante... se poleg izleta z motorjem ustaviti še na kavi in sproti narediti intervju? Glej fora je da delaš nekaj z strastjo in veseljem. Če je pa glavna fora dobiti (na vsake toliko) akreditacije za GP dirke se slikati z "veliki", pozirati v testni opremi z testnim motorjem... pol pa je tko kot je.... Popravljeno Avgust 31, 2010. Popravil sjeng
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 ... ne vem kako tisti gospe uspe iti na vsako enduro tekmo in povsem spodobno poročati (mislim da za moto.si)..... malo pa je tudi v odnosu..... Ne gre za blazne profite oziroma "potegniti", pač pa za to, da je nekdo, kdorkoli že, dostojno plačan (kajti, kdor je dostojno plačan, običajno tudi dostojno dela). Niso dirke = Vegrad :-) Morda gospa tam ni 'le' kot "novinarka", ampak ima še kakšno drugo funkcijo - mama, žena kakega dirkača, ali kaj podobnega ? ...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Meni se 100-150€ ne zdi ravno malo za dan, pa ne delam ravno za minimalca. Če ti je to gušt, pa če veš da je problem z denarjem in se te ne izkorišča, narediš kaj tudi iz veselja za precej manj.Pa ok če je tako težko na dirko..... kaj pa kak intervju.. je tako težko doseči te fante... se poleg izleta z motorjem ustaviti še na kavi in sproti narediti intervju? Glej fora je da delaš nekaj z strastjo in veseljem. Če je pa glavna fora dobiti (na vsake toliko) akreditacije za GP dirke se slikati z "veliki", pozirati v testni opremi z testnim motorjem... pol pa je tko kot je.... Recimo, da želi novinar imeti plačano 10 evrov na uro, da mroa priti vsaj na prvi štart, predvidoma pa že prej, da dela še potem dolgo v noč ali še drug dan, ko je dirka že mimo ... in da ni plačan "na roko" (delo na črno), pač pa uradno z avtorskim honorarjem ali celo zaposlen ... in ker gre za nedeljo, ne pa za delovnik ... je to povsem razumljiva cifra za to, da nekdo nekaj dejansko DELA. Strast in veselje sta super - ampak poznam ljudi, ki so hoteli s tem položnice plačati, pa Telekom, Elektro in Mobitel te valute niso sprejeli :-) MetodT 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Problem slovenskega "pokrivanja motošporta" je v tem, da gre za amatersko, priložnostno novinarstvo - ki je potem tudi nekonsistentno itd. In potem je kar naenkrat Skupic skoraj že glavna zvezda, ker ga pač najbolj odmeven novinar Keržišnik "poriva naprej" ...
marko55 Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 No da dodam še moje mnenje.. sej fino da je Boštjan tam nastopil itd... samo a ni škoda vloženega denarja za starega dirkača, ki nima nobenega potenciala... To se sliši kot da lahko vsak ki ima par EUR v žepu nastopi kot wild card na dirki svetovnega prvenstva? In verjetno si je ta nastop Skubic sam plačal (pa sigurno ne iz honorarja, ki ga dobi na POP TV). Dirkanje na tem nivoju ni samo talent, ampak tudi biznis in promocija. In za to moraš imeti ljudi za sabo, tudi take, ki znajo kaj napisati in animirati medije ter pritegniti sponzorje. Tako je življenje. Tu na motosvetu se ne spomnim zadnjega... Samo dva primera. Novic o obeh ekipah pa je kar veliko, seveda tudi od letos. http://www.motosvet.com/intervju-bostjan-skubic-in-bostjan-pintar.html http://www.motosvet.com/slovenska-ekipa-ponovno-na-svetovnem-prvenstvu.html Kako za hudiča naj jih podprejo sponzorji, če jih še novinarji ne in jim ne dajo prostora v revijah. Pa ne mi govorit da ni zanimanja ljudi.... vi ste tu da jih spromovirate in jim pomagate. To ni res. Oni se morajo sami promovirati in pripraviti zanimiv material za objavo v medijih. Če bodo to pripravili, bodo ta meterial zaqotovo (brezplačno) objavili tudi slovenski mediji. Meni tudi ne prihajajo ponudbe za delo kar same od sebe na moj domači naslov, ampak moram sam ponujati svoje storitve. Smešno je to da ko napišem v iskalnik na domači strani Motosvet "leslie portefield" mi najde tri direktne članke o njej....... o Tini Katrašnik pa dve novice, kjer je samo omenjena...... Seveda ravno zaradi zgoraj napisanega. Punca se spozna na posel in ve, da se mora promovirati in kako to početi. sjeng in roko 1 1
sjeng Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Recimo, da želi novinar imeti plačano 10 evrov na uro, da mroa priti vsaj na prvi štart, predvidoma pa že prej, da dela še potem dolgo v noč ali še drug dan, ko je dirka že mimo ... in da ni plačan "na roko" (delo na črno), pač pa uradno z avtorskim honorarjem ali celo zaposlen ... in ker gre za nedeljo, ne pa za delovnik ... je to povsem razumljiva cifra za to, da nekdo nekaj dejansko DELA. Strast in veselje sta super - ampak poznam ljudi, ki so hoteli s tem položnice plačati, pa Telekom, Elektro in Mobitel te valute niso sprejeli :-) Mislim da greva lahk tuki v nedogled, tko da bom nehal... sam še tole. Pravim da če na na dirke ne gre... bi se pa dalo definitivno z kakimi intervjuji, poflikat sceno.... samo si se malmpreveč zapičil v nekaj..... roko 1
sjeng Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 (popravljeno) Hmm Marko oba linka imata letnico 2008...... tu gor resnično ni kaj takega s katerim bi se pohvalil, razen PR-ov ekip. Lahko bi bilo dosti več......... povedati sem hotel, da bi se dalo veliko bolj spodbujati slo moto sceno...... Aja še to... jest sem podal mnenje. Me pa zanimajo tudi mnenja ljudi ki so bolj vključeni (z ene in druge strani), saj se mi zdi izpostavitev problema na mestu. Popravljeno Avgust 31, 2010. Popravil sjeng roko 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Mislim da greva lahk tuki v nedogled, tko da bom nehal... sam še tole. Pravim da če na na dirke ne gre... bi se pa dalo definitivno z kakimi intervjuji, poflikat sceno.... samo si se malmpreveč zapičil v nekaj..... nisem zapičil, ampak čisto slučajno dobro poznam to področje. Ampak, ja - več morda ob kakem piru ob priliki ... Sam še to Več se seveda da "poflikati", ampak tudi za dober intervju je treba dobro poznat področje, vedeti, kaj vprašati ... da ni to nek PR intervju. roko, Rude Boy in LRR 1 2
marko55 Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Hmm Marko oba linka imata letnico 2008...... tu gor resnično ni kaj takega s katerim bi se pohvalil, razen PR-ov ekip. Lahko bi bilo dosti več......... povedati sem hotel, da bi se dalo veliko bolj spodbujati slo moto sceno...... Aja še to... jest sem podal mnenje. Me pa zanimajo tudi mnenja ljudi ki so bolj vključeni (z ene in druge strani), saj se mi zdi izpostavitev problema na mestu. Z obema linkoma sem samo negiral tvojo trditev, da intervjujev na motosvetu ni. Ti je pa že Mashina povedal, da zastonj na tem svetu ni ničesar. Če pa si ti pripravljen za "pir ali dva" napisati kakšne zadeve te bodo v ekipi motosveta zagotovo veseli. Če bi dirkači in njihove ekipe več migali in se promovirali, bi bilo tudi več napisanega o njih. Tako kot to dela Skubic. In zato je lahko vzor vsem ostalim, kako je to potrebno delati in mu moramo glede tega dati samo kapo dol. Rude Boy, roko in tom 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se