BMWflar Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Zanimajo me vaša mnenja ozitoma priporočila ter dobre in slabe strani teh dveh motorjev.Namreč odločam se za nakup enega od teh dveh, trenutno Hond ni za dobiti_delajo jih Italijani ki bodo imeli počitnice in so dobave šele septembra,kar pa lahko seveda počakam.Prosim vas za nasvete, sploh pa lastnike teh dveh motorjev za mnenja oz. priporočila, pa tudi info o porabi goriva me zanima.Hvala! dlicen in Prevtzer 1 1
dlicen Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 (popravljeno) To sta dva dokaj različna motorja, čeprav lahko na prvi pogled zgledata tudi zelo podobna. Honda se mnogo bolje znajde na terenu (večji obroči, polterenske gume, vzmetenje,... ) medtem ko je Versys zelo cestni motor. Je tudi nekaj močnejši. Gre torej predvsem za tvoje potrebe. Poraba Versysa je okoli 4 litre, morda kak deci več, sicer odvisno od vožnje. Mnogo več podatkov boš zvedel v namenskih temah teh dveh motorjev. Tukaj pa imaš vzporeden test: klik za pdf Popravljeno Julij 19, 2010. Popravil dlicen Lowrenc, ciciban in zziga 2 1
Yoshimura Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 če bi kupoval,bi raje vzel Versys model 2010 če govorimo o novem motorju:yea2: Nizka poraba,zelo dobro gre,dobro zgleda pa verjetno je cenejši od honde. Pa še kawasaki ima za cca 200-250€ doplačila moznost podaljšanja garancije za 2 ali tri leta,nevem naj točno povejo tisti,ki so bolj na tekočem okoli tega.
ferek Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 ...Lahko ti samo povem, da je stroj, ki ga vgrajujejo v Versisa resnično vrhunski, zanesljiv, močan in varčen... Sem kupil 2007 novega er-6f, v dveh letih naklepal 32000 km... ga vozil brez kakršnihkoli problemov, s smešno poceni servisi in porabo med 3,5 in 4,5 l/100... in ta stroj je v novi verziji še izboljšan... torej KUPI NOVEGA VERSYSA... pa še barve so fenomenalne...:rolleyes: Lowrenc in dlicen 1 1
skuterist Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 (popravljeno) Če te zanima mnenje tujih novinarjev imam primerjalni test (Motorrad news 6/2010) Transalp-Versys-F650GS in (PS 5/2010) Dorsoduro-Vesys-Hypermotard 769-690 Duke. ker nimam skenerja ti lahko "dam" kopije (pošlji PM). Aja obakrat zmaga Versys Drugače bi našel še nekaj testov Versys-a če te zanima (Slo, Hr) ter primerjava ER6-Versys (nemški) Popravljeno Julij 20, 2010. Popravil skuterist korencek38 1
BMWflar Objavljeno Julij 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Ja zanimovo, res!Kaj pa pravite na BMW F 650gs zadnji modeli, sedaj imajo nekje še lansko zalogo pa spuščajo cene, kako je s tem motorjem ali se splača ali je precenjen za ta denar , v osnovi je od vseh dražji kar za ene dva jurja.
ponikipo Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Kaj pa pravite na BMW F 650gs zadnji modeli ... Hja, agregat je zagotovo boljši, ... oskubljena verzija F800GS, ... če se prav spomnim so mu očitali švoh zavore, ... Po moje je ključno, kje se boš pretežno vozil, ... če bo veliko stranpoti, potem 19 col spredaj, nizka teža, ... Če boš bolj asfalten, v dvoje, prtljaga, potem pa ... v tem segmentu (po prodajnih številkah) je zmagovalec VStrom650,... No, ne vem, meni je Versys vedno vizualno deloval igračkasto, ... Sicer pa pred nakupom se obvezno pelji!
Snečer Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Kaj pa pravite na BMW F 650gs zadnji modeli ... Hja, agregat je zagotovo boljši, ... oskubljena verzija F800GS, ... če se prav spomnim so mu očitali švoh zavore, ... Po moje je ključno, kje se boš pretežno vozil, ... če bo veliko stranpoti, potem 19 col spredaj, nizka teža, ... Če boš bolj asfalten, v dvoje, prtljaga, potem pa ... v tem segmentu (po prodajnih številkah) je zmagovalec VStrom650,... No, ne vem, meni je Versys vedno vizualno deloval igračkasto, ... Sicer pa pred nakupom se obvezno pelji! Ne vem po čem bi bil agregat boljši kot pri kawi, ima res malo več navora in 800ccm, ima pa malenkost manj moči, tako da tu neke razlike niti ni v performansah. Mokra teža obeh je zelo podobna, okoli 200kg. Tista 2 jurja v ceni ne prineseta nič kaj boljšega razen znaka Zakaj bi bil vstrom zmagovalen tudi ne vem, je našibkejši in najtežji (suga teža 190kg), tako da... Je pa res da so razlike med njimi minimalne.
dlicen Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Če boš bolj asfalten, v dvoje, prtljaga, potem pa ... v tem segmentu (po prodajnih številkah) je zmagovalec VStrom650,... No, ne vem, meni je Versys vedno vizualno deloval igračkasto, ... Sicer pa pred nakupom se obvezno pelji! Prodajne številke (po mojem) niso vedno merodajne, ker določen odstotek ljudi (med katerimi sem tudi sam) kupuje delno tudi iracionalno. Po občutku, ne izključno po številkah. Strom je gotovo odlična mašina, a ravno glede vožnje po asfaltu gotovo prednjači Versys. Kvečjemu Strom zmaga na kakšnem makadamu. Razen seveda, kar se tiče prtljage, tam je Strom kralj! S tistim o igračkastosti Versysa in o obveznem peljanju pa se strinjam! Tudi meni je Versys na začetku bil prav grd. Gotovo ni klasično agresivno oblikovan motor, to očitno ni bil niti njihov namen, vsaj pri 1. modelu. Potem pa sem ga slučajno imel možnost temeljito sprobat, za cel dan v dvoje po vijugastih kanarskih cestah :naughty::naughty::naughty: in čez pol leta sem si ga kupil! Je pa model 2010 temeljito oblikovno prenovljen in tokrat deluje kar precej agresivno, kar se bo verjetno poznalo tudi pri prodaji. Kar se pa tiče popustov pri lanskih modelih: vem, da se je pred časom lanskega Versysa dalo dobit kar občutno ceneje, pod 6 jurjev celo, morda je v skladišču še kakšen... :naughty:
simonsi Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Kaj pa pravite na BMW F 650gs zadnji modeli ... Hja, agregat je zagotovo boljši, ... oskubljena verzija F800GS, ... če se prav spomnim so mu očitali švoh zavore, ... f650 je enovaljnik, medtem ko sta f800 in versys dvovaljnika, kar je velika razlika. Enovaljnika je treba prej probat, ker enim paše enim pa ne. Načeloma ima dvo valjnik mirnejši tek, več moči in širši razpon uporabnih obratov/moči.
dlicen Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 (popravljeno) f650 je enovaljnik, medtem ko sta f800 in versys dvovaljnika, kar je velika razlika. Enovaljnika je treba prej probat, ker enim paše enim pa ne. Načeloma ima dvo valjnik mirnejši tek, več moči in širši razpon uporabnih obratov/moči. f650gs je že nekaj časa dvovaljnik. .) mašina je skoraj ista kot pri 800-tki, le ošvohljena. Popravljeno Julij 21, 2010. Popravil dlicen
simonsi Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 ja, pa res, zgleda živim v votlini.
ferek Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 ...vseeno mislim, da ni kaj razmišljat... v vseh testih je zmagovalec Versis... verjetno pa to tudi nekaj pomeni... pa še cena je ugodna...:notworthy: Lowrenc 1
THOMPSON Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Vprašanje je tako, kot bi se moral odločati med Zamorko in Brazilko. Obe sta po svoje odlični, ter vsestransko uporabni ! Daj bolj specificiraj, zakaj bi rabil moped. (Na enodnevnem testu sem imel oba, versysa prejšnji model, TA aktualni model) dlicen, Lowrenc in lisjak 2 1
BMWflar Objavljeno Julij 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Nekako sem začel trzati tudi na novega BMW F650 GS, res da je drag, samo ko ga kupiš ga maš pol lahko res za dolgo, je kdo tule ki ga je vozil, oziroma ima kaj izkušenj z njim, sedaj je to dvovalnik in nima več od Pegasota mašine.
dlicen Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Zakaj pa Kawe ne bi mogel imet za dolgo? Pri rednem servisiranju (ki je med drugim precej ugodno) bo mašina komot zdržala. Če si tako neodločen je gotovo najbolje, da se z vsakim posebej zapelješ in sprobaš. Če že ne moreš tu povedat kakšne vožnje si želiš. Ker se je že zgoraj govorilo o (ne)lepoti motorjev: meni je trenutni f650gs oblikovno precej neskladen. Če je 800-tka zelo lepa, mi je 650-ka kar grda. Ampak to je pač odvisno od okusov posameznika in pri tvojem nakupu ne igra neke vloge.
MiNa Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Na testni vožnji sem vozil 800GS. Najbrž je "650"" tu nekje. Praktično enak motor mogoče za spoznanje slabše zavore še manj veterne zaščite.... in odločno previsoka cena (delajo ga kitajci - sicer kaj pa ne?). Mogoče s popustom na koncu sezone ko se "žemljice" ohladijo, ali pa rabljenega od človeka ki se ga je naveličal.
dlicen Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Pa tudi vzmetenje in mere koles so drugačni.
BMWflar Objavljeno Julij 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Delajo ga v Berlinu!!! ne kitajci, sem ravno to spraševal
ferek Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Prejšnji teden sem se v Dolomitih zagovoril z nekim jodlarjem ki skupaj s sinom vsako leto ogromno prepotuje. On vozi 2 leti starega F 800 GS, sin pa Vstroma 650. oba motorja imata v dveh letih blizu 60000! Samo to zadnje potovanje sta nabila nekaj čez 5000! In (zanimivo) da so "ata" blazno pošimfali svojega GSa ter pohvalili stroma. Razlog?:surrender: Pri Vstromu NIKOLI nobenih težav, NIČ, samo tankaš in voziš... edino popije kakšnega pol litra do liter več od BMW. Za BMW je pa pravil takole: je sicer lep in dodelan motor a tehnološko malo zgrešen. Prva zamera: ...da so v bistvu BOXER motor enostavno "postavili pokonci" v vrstni tvin... kar pomeni, da bata nihata sočasno (kot enovaljnik!) in kljub izravnalni gredi so vibracije moteče!... Druga zadeva so okvare: V 2 letih jih je baje bilo enostavno preveč... sicer nič resnega, a živce parajoče malenkosti, da je po vsakem potovanju moped za kakšen dan postal na servisu, zaenkrat še v GARANCIJI, KI pa jo je zelo pohvalil, predvsem zaradi hitre odzivnosti in dobave delov... Pa baje da za servis plača ravno dvakrat toliko kot za stroma... Pravi da za kakršnokoli brezpotje gotovo ne bi vzel GSa ravno zaradi okvar, če bi se v kaj takega podal, pravi da so zakon samo preizkušene stare japonske endure, kao africa tvin, yamaha xt... Ko garancija mine, gre moped od hiše! KO sem ga vprašal, kaj bo nabavil, sem malo namignil na KTM, pa se je ravno tako za glavo prijel in odgovoril, da takšne, tehnološko dovršene in z razno elektroniko nabite zadeve v enduri in na makadamu nimajo kaj počet... da so to odlični motorji, vozni in vse ampak samo v civilizaciji... tako da najverjetneje bo šel na preizkušeno japonsko tehniko... Morda malo , ampak zanimivo razmišljanje vsaj po mojem dost izkušenega endurista, ki je že resnično veliko prepotoval... in zgolj moje mnenje: dvovaljnik v Versysu bo gotovo več zdržal kot ROTAX v BMWju, kar se pa robustnosti tiče in uporabe na lažjem brezpotju, pa bo najbrž BMW trpežnajši... Versys je moped za asfalt!:notworthy: halls 1
ponikipo Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 (popravljeno) @Ferek Ne vem, no, ..., zadovoljstvo kupca ... pri avtih je Dacia zelo blizu top položaja, pred celo falango renomiranih, ... normalno, da je ata razočaran, saj je stisnu skoraj še 1×več soldov za bavarca, pri nas se oskubljeni F800GS začne pri 10.000, Kawl je vsaj 3.000 cenejši. Glede zgrešene konstrukcije F800 agregata ??!!, kaj ni ista osnova od celotne serije F800 (S, ST, R), ... Ta veliki GS1200 je tud vse prej kot super zanesljiv (kardan, menjalnik) pa je največkrat prva izbira. Kolik % vseh motorjev odpade v Dolomitih? 70%? Za moje pojme V-Strom ima vse kar veliki, predvsem pa ga stalno ne spreminjajo, kar je samo znak, da so že prvič zadeli v polno. Kar pa za Versys-a ne drži, prenova po 2 letih. Popravljeno Julij 22, 2010. Popravil ponikipo
MiNa Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Delajo ga v Berlinu!!! ne kitajci, sem ravno to spraševal Si prepričan? kje si vprašal?
dlicen Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Kar pa za Versys-a ne drži, prenova po 2 letih. Versys so prenovili po štirih letih (ven je prišel 2006), predvsem pa je prenove bila deležna praktično samo zunanjost: luč, karene, vetrobran, žmigavci. Kozmetika torej. Stroj je ostal enak, le drugo oblekco ima. O obliki, da se ni ravno prijela med kupci, pa smo itak že povedali. Kar pa seveda nima nobene zveze s Stromom: to je še vedno zagotovo odličen motor.
BMWflar Objavljeno Julij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Na dveh BMW salonih sem to vprašal pa sem dobil odgovor:agregat popolnoma novo razvit-dvovaljni, za BMW izdeluje Rotax v Austriji, motorna kolesa pa tovarna v Berlinu.Enovaljnike za Ameriško tržišče pa ponovno izdelujejo zaradi povpraševanja trga in sicer na Kitajskem.
MiNa Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Na dveh BMW salonih sem to vprašal pa sem dobil odgovor:agregat popolnoma novo razvit-dvovaljni, za BMW izdeluje Rotax v Austriji, motorna kolesa pa tovarna v Berlinu.Enovaljnike za Ameriško tržišče pa ponovno izdelujejo zaradi povpraševanja trga in sicer na Kitajskem. Imaš prav! Agregat 804 se "vrti" v BMW-jevih dvovaljnih motociklih. Smo pa že precej OFF-TOPIC. Glede na naslov teme bi pri meni kljub renomeju Honde zmagal Kawasaki (Kot enduro mi je precej bolj všeč stara TA).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se