BMWflar Objavljeno Julij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Te dni bo pri meni padla končna odločitev, ki gre v smeri BMW F 650 GS, skoraj sigurno bo ta motor ta teden v moji garaži , razen če me še kdo od tule drugače prepriča z argumenti.
dlicen Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Te dni bo pri meni padla končna odločitev, ki gre v smeri BMW F 650 GS, skoraj sigurno bo ta motor ta teden v moji garaži , razen če me še kdo od tule drugače prepriča z argumenti. MIslim, ti si pa res pojava. V tej temi imaš kar precej argumentov, ki po mojem favorizirajo en določen motor. In ti, kljub temu da še vedno ne poveš, kaj in za kaj sploh rabiš, praviš, da naj te kdo prepriča z argumenti?
BMWflar Objavljeno Julij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Ta teden sem šel vse tri probat,nazadnje tudi BMW, res sem imal na začetku te teme namen kupiti ali Hondo( ki jo žal nimajo do jeseni) ali pa Versys ki na vseh testih prevladuje.Na koncu sem uspel dobiti novega BMW za isto ceno kot Versys ampka z več opreme in seveda malenkost močnejšim motorjem.Zato sem se tako odločil,mislim da bo naslednji teden pri meni.
dlicen Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Ta teden sem šel vse tri probat,nazadnje tudi BMW, res sem imal na začetku te teme namen kupiti ali Hondo( ki jo žal nimajo do jeseni) ali pa Versys ki na vseh testih prevladuje.Na koncu sem uspel dobiti novega BMW za isto ceno kot Versys ampka z več opreme in seveda malenkost močnejšim motorjem.Zato sem se tako odločil,mislim da bo naslednji teden pri meni. Aha, pol pa jasno. Če si osebno sprobal, pol sploh ni dileme. Vsi so odlični motorji in z nobenim ne boš prav dosti falil. Testna vožnja je po mojem bolj merodajna, kot številke na papirju. Srečno.
MiNa Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 (popravljeno) Kaj od opreme pa bo če ni skrivnost? Zame bi bili to kovčki, ogrevane ročice mogoče še ščitniki za roke . Vem naštel sem že za 1000€ opreme. Pa srečno na novem motorju in veliko užitkov. Tukaj veliko o tvojem bodočem mopiju. Popravljeno Julij 24, 2010. Popravil MiNa
oby Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Je pa tudi res, da očitno versys ne pride prav v poštev, saj sta oba precej bolj makedamsko usmerjena motorja. Torej je bila dilema po mojem bolj ali Honda ali BMW
dlicen Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Je pa tudi res, da očitno versys ne pride prav v poštev, saj sta oba precej bolj makedamsko usmerjena motorja. Torej je bila dilema po mojem bolj ali Honda ali BMW Kucin ni nikoli povedal, kje bo motor uporabljal. O asfaltu ali makadamu smo pač ugibali.
BMWflar Objavljeno Julij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 90% seveda po asvaltu, mogoče kdaj zaidem na hitro za dušo na kako brezpotje,ampak redko, se bojim da ne bi padel slučajno.
BMWflar Objavljeno Julij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Ja od opreme vse razen kovčkov ki jih bom naknadno kupil seveda neoriginal, drugo pa vse /ABS, gretje ročk, zaščita ročk, LED,potovalni rač.,crashbars,alarm,oba stojala-tačka in centralno..
oby Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 kot pozitivno lastnost Multistrade smo dobili bolj trail usmerjeno gumo v cestni dimenziji: http://www.pirellityre.com/web/tyres-catalog/moto-on_off_road-enduro_street/en_IT/SCORPION%20TRAIL/default.page na versys forumu jih precej hvalijo.
ferek Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 90% seveda po asvaltu, mogoče kdaj zaidem na hitro za dušo na kako brezpotje,ampak redko, se bojim da ne bi padel slučajno. Zgolj za info me zanima... kako to, da si se v tem primeru (testne vožnje) vseeno odločil za BMW, glede na to, da je Versys v tem segmentu vsekakor vodilen - tudi po rezultatih vseh testov... Malo skoraj dvomim, da si resnično na cesti sprobal vse tri (ali štiri)... ...s čim te je prepričal Bavarec? ...uapam da ne samo z imenom? :evilgrin:
BMWflar Objavljeno Julij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Če pošteno povem me je mogoče res prepričal z kvaliteto in imenom,Transalp sem se malo izogibal zaradi malo zastarelega motorja in brez 6 prestave,takoj bi vzel Versysa če ne bi potem naslednji dan preizkusil BMW ki pa je imel za podobno ceno poleg "imena in kvalitetne izdelave" še kar nekaj dodatne opreme že vgrajene in seveda 800 ccm motorja z nizkimi obrati.
ferek Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 seveda 800 ccm motorja z nizkimi obrati.... Čakaj... a ti to zdaj o 800 ccm BMWju? :unsure:...a ni blo prej govora o 650? ....kakorkoli že srečno in lepo vozi! :notworthy:
BMWflar Objavljeno Julij 25, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Seveda je ves čas govora o 800 ccm BMW oznake F650 GS.Ne razumem kaj je narobe???Ali pa mogoče nisi seznanjen da novi BMW ni 650 kubičen in je ostale le samo komercialna oznaka imena F650 GS ki pa nima veze z kubikažo.
THOMPSON Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Mali GS ima zveneče ime! Glede kvalitete pa osebno mislim, da žal ni primerljiva z TA ali Versysom. Pa nasplošno deluje zelo "oravbano". Me je pa prijetno presenetil lepo tekoč motor! V vsakem primeru Dober nakup in veliko varnih KM!
skuterist Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 Če pošteno povem me je mogoče res prepričal z kvaliteto in imenom,Transalp sem se malo izogibal zaradi malo zastarelega motorja in brez 6 prestave,takoj bi vzel Versysa če ne bi potem naslednji dan preizkusil BMW ki pa je imel za podobno ceno poleg "imena in kvalitetne izdelave" še kar nekaj dodatne opreme že vgrajene in seveda 800 ccm motorja z nizkimi obrati. Nemci so na testu napisali da jih motor BMW-ja ni nič bolj navdušil kot tisti v Kawasakiju, pričakovali so "večjo" razliko. Je pa res da Kavasaki ne ponuja "toliko" dodatne opreme. Bi bilo pa zanimivo da napišeš "tvojo" primerjavo med Versys in F650GS, bomo videli koliko se razlikuje od "specializiranih" novinarjev. Dober nakup in "varno" vožnjo. Gloga in suhi 1 1
oby Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 no ja, edino kar na versysu ne moreš imet je centralno stojalo... Vse ostalo pa je možno. Res pa, da ne kot orig dodatna oprema... Ampak tudi mene zanima razlika nekoga ki je vozil. Ko sem jaz kupoval, sem kolebal med cestnim Versysem in Hondo, BMW mi je bil predrag; no overall sem se potem odločil za Versysa ker mi je bolj agilen kot Honda, pa tudi bistveno več časa se preživi na asvaltu. Bom pa ob menjavi nataknil gor Scorpion trail gume, da bo bolj vodljiv po neasvaltu.
dlicen Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 no ja, edino kar na versysu ne moreš imet je centralno stojalo... no, nek američan je tudi to naredil , vendar mislim, da stvar ni v prodaji. naredil je le kakšen komad, tako, za hec. ni pa blo posebej lepo. tako, domače pač.
Snečer Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 Ja, to glede centralnega stojala je lahko majnši manjko, to je davek zaradi nizke montaže lonca, ki pa je zelo posrečena zadeva. Sicer pa doma maš itak lahko štender, drugje ob poti pa zna manjkati takšno stojalo v primeru okvare, za parking je stransko povsem dovolj (tudi npr. na trajektu).
Cartman Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 Taglavn adut za kawasaki se pa včasih pozabi. Enkat sm slišal, "Kawasaki, nije to motor, to ti je bolest." Glede na to de sm na svoji hondi zelo vesel, pa še vedno zelo pogrešam zeleno, sem mislil da sm sam mal subjektiven. Ko pa sm vidu zapriseženga hondaša ki je mel doma že vse japonske stroje in vedno vsaj eno hondo pr bajti, kako si kupi zelene natikače, vem da je to res!! Kawasaki! sam da mine ta demokracvija, al recesija HEHE. . . . .
BMWflar Objavljeno Julij 28, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Stvarca je že pri meni- novi 800 ccm BMW F650 GS twin, super zadeva, krasno se pelje, res umirjena taprava uživaška vožnja, do sedaj sem le na nekaj jezen kar pa piše tudi na forumih-premajhna vetrobranska zaščita, treba bo menjat plexi.Drugo pa res fantastično, ni mi žal nekaj 100 eurov več od ostalih konkurentov.In poraba- res takom kot piše : pri 90 km dobre 3 litre in to ne po računalniku ampak po tankanju na Petrolu.
skuterist Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Stvarca je že pri meni- novi 800 ccm BMW F650 GS twin, super zadeva, krasno se pelje, res umirjena taprava uživaška vožnja, do sedaj sem le na nekaj jezen kar pa piše tudi na forumih-premajhna vetrobranska zaščita, treba bo menjat plexi.Drugo pa res fantastično, ni mi žal nekaj 100 eurov več od ostalih konkurentov.In poraba- res takom kot piše : pri 90 km dobre 3 litre in to ne po računalniku ampak po tankanju na Petrolu. Kaj pa primerjava s versys-om? Po testni vožnji, to me še zanima, hvala.
BMWflar Objavljeno Julij 28, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 (popravljeno) Versys je super za vožnjo, sploh za tako bol "gibčno" bi rekel, je bol okreten, nekako bi ga lahko primerjal z Pegasotom, z BMW pa je vožnja izredno umirjena, gre malo "težje v zavoje " kot Versys,tudi občutek ti daje kot bi bil malo večji-težji motor, čeprav po teži sta blizu, po dolžinin pa je BMW kar malo večji.Oba sta super,mene je pač malo bol prepričal BMW. Popravljeno Julij 28, 2010. Popravil kucin dlicen in skuterist 2
ferek Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 ... smo o tem že razpravljali... in bo točno tako kot si napisal... podobno so ugotovili tudi na testih, kjer Versys sicer zmaga... a pomembno vprašanje je zakaj se motor uporablja... Versys je CESTNI motor... BMW pa že fajn diši po enduru...
korencek38 Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Mogoče ni ravno primerna tema ampak vseeno: Kaj bi pa dejali v primerjavi Versys (ali F650GS) in XJ6 Diversion (ali CBF600)? Za nekoga ki bo prvič sedel na motor
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se