Skoči na vsebino

Preventivna menjava pletenic (zajl)


Jodlar

Priporočene objave

Pozdravljeni

Odpravljam se na malo daljšo turo po balkanu. Ker sem "mehanični" analfabet se odločam o preventivni menjavi "zajle" za sklopko in gas.

Kakšno je vaše mnenje o tem? Je to potrebno? Je menjava omenjenih zajl zahtevna (če bi se odločil da jih po potrebi menjam sam)?

Imam Suzuki V-Strom

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smo imel doma komplet gas+kuplenga za rs125 (zato, ker se čaka tud 3 tedne, da dobiš nadomestno..) pa smo po 5letih dal zraven prodanga mopeda; na futur mam res sam gas zajlo, gre proti 10letom starosti, zatika se še nič... zej pa sam ocen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se pletenice ne zatikajo jih pusti in daj pod sedež komplet za popravilo pletenic, ki ga prodajajo pri Lojzu. No vsaj jaz bi naredil nekako tako.

Je pa enkrat odletela pletenica sklopke na Švistu, kar pa je bila tudi edina "resna" okvara. Se je ustavil prijazen gospod z Fiatom X 1/9 in vprašal če lahko kako pomaga. Orodje je pod sedežem.... odrešilno "luster klemo" je prispeval omenjeni ljubitelj starodobnikov. No od takrat naprej je pod sedežem nekaj pletenice in slavne luster kleme. Švist je kmalu zatem dobil novo pletenico namenjeno hondinem multikultivatorjem. Imajo v kmetijskih trgovinah cel kup teh pletenic za smešno nizko ceno. Takole na poti bi si pomagal lahko še z kakšno kolesarsko trgovino :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se pletenice ne zatikajo jih pusti in daj pod sedež komplet za popravilo pletenic, ki ga prodajajo pri Lojzu. No vsaj jaz bi naredil nekako tako.

Je pa enkrat odletela pletenica sklopke na Švistu, kar pa je bila tudi edina "resna" okvara. Se je ustavil prijazen gospod z Fiatom X 1/9 in vprašal če lahko kako pomaga. Orodje je pod sedežem.... odrešilno "luster klemo" je prispeval omenjeni ljubitelj starodobnikov. No od takrat naprej je pod sedežem nekaj pletenice in slavne luster kleme. Švist je kmalu zatem dobil novo pletenico namenjeno hondinem multikultivatorjem. Imajo v kmetijskih trgovinah cel kup teh pletenic za smešno nizko ceno. Takole na poti bi si pomagal lahko še z kakšno kolesarsko trgovino :lol:

Komplet za popravilo pletenic???? Kaj pa je to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi pomično merilo - AKA šubler in izmeri debelino pletenice na stromu. Moj dojč je bolj švoh... samo mislim, da v kompletu dobiš 1,5 in 2mm rezervno pletenico v tem kompletu.

V primeru, da poči potegneš ven pletenico in v star bovden porineš novo. Na eni strani rezervne pletenice že imaš nastavek. Na drugi strani uporabiš priložene nastavke. Odvečen del pletenice najlažje odrežeš tako, da pletenico tesno oviješ z lepilnim trakom in prerežeš z kleščami oz. presekaš z nožem (nastaviš nož na pletenico in ga mahneš z leseno palico). Pletenici moraš potem nastaviti še prosti hod in gasa dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eno neumestno vprašanje

Pa paše to na V-Stroma?

Dej nekomliciraj,ko stisnaš sklopko poglej, če je pletenica lepo cela,kajti vedno se najprej strga ena ali dve žički in nato čez kakšno leto crkne pletenica.Ti samo preglej zajlo zgoraj in spodaj lepo podmaži(najprej z oljem in nato še malo z mastjo) in pojdi brez skrbi na pot.Ravno tako preglej in podmaži pri gasu, jaz imam prevoženega z raznimi motorji že 200K kil. pa še NIKOLI nisem menjal nobene pletenice. LP

  • Ni mi všeč 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se zajle nikjer ne zatikajo, sploh ni panike. Za mirno vest pa daj rezervno zajlo v kufer. Tudi jaz imam podobne izkušnje, kot Bremzer -v 30 letih voženj z motorji še niti ena ni crknila. Bodi brez skrbi, to pravočasno začutiš, če spusti nitka ali dve. Tedaj se začne malo zatikati, ni pa kritično, niti moteče. In brez skrbi, tudi s takšno pletenico se da priti domov, pa mogoče ponoviti turo -pa bo še vedno cela.

Omenjeni Louisov komplet pa je kar pametna zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obe pletenici za plin na banditu "drzita" ze cez 100k km bp. (upam, da ne bosta naslednji teden sli *TIIInnnnnnnnngg*)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Odpravljam se na malo daljšo turo po balkanu. Ker sem "mehanični" analfabet se odločam o preventivni menjavi "zajle" za sklopko in gas.

Kakšno je vaše mnenje o tem? Je to potrebno? Je menjava omenjenih zajl zahtevna (če bi se odločil da jih po potrebi menjam sam)?

Imam Suzuki V-Strom

Hvala

V-strom ima tekočinsko upravljanje sklopke.pletenice za plin bi pa lahko natrgal le, če bi kot blesav ročko šponal do konca, pa še to vprašanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V-strom ima tekočinsko upravljanje sklopke.

Samo DL1000... DL650 ima pletenico.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!