Skoči na vsebino

Avtoelektričarji


Priporočene objave

Objavljeno

Torej, kot pove že sama tema, iščem sposobnega avtoelektričarja, po možnosti v okolici Celja ali Ljubljane. Potrebujem ga pa zato, da bo izmeril napetost v vžigalnih tuljavah na mojem ER 5 in če je mogoče tudi frekvenco "metanja isker" na svečkah. Se priporočam za naslove oziroma številke dobrih avto/moto/električarjev.

Objavljeno

Torej, kot pove že sama tema, iščem sposobnega avtoelektričarja, po možnosti v okolici Celja ali Ljubljane. Potrebujem ga pa zato, da bo izmeril napetost v vžigalnih tuljavah na mojem ER 5 in če je mogoče tudi frekvenco "metanja isker" na svečkah. Se priporočam za naslove oziroma številke dobrih avto/moto/električarjev.

Zakaj pa potrebuješ take meritve.?????

Objavljeno

Zakaj pa potrebuješ take meritve.?????

Zato, ker je ena vžigalna tuljava zjebana. Motor je slabše in bolj grobo vlekel, ko sem gledal dolžino in frekvenco isker, ta ni bila enaka na obeh kapah za svečke (pa bi okvirno morala biti). Kape + žice sem menjal, tako da je ostala tuljava. Ko sem dal gor tuljave od drugega ER 5, je motor delal normalno. Menjal problematično tuljavo (niso ravno poceni) in je veliko bolje, a se mi zdi, da še manjka tista pika na i. Zato bi rad, da mi nek profi zmeri napetost v obeh tuljavah (novi in stari), da vidim, če je enaka oz. če stara tuljava dela tako kot bi morala. Tista, ki ni delala, sem jo pa že, kot rečeno, menjal. To je odgovor.

Objavljeno

Imeli smo velikega strokovnjaka za avto elektriko,ki je zelo rad pomagal in svetoval,pa so ga zablokirali.Poskusi verbic46@gmail.com ali 040 702-370 BRUMER.lp

Objavljeno

Imeli smo velikega strokovnjaka za avto elektriko,ki je zelo rad pomagal in svetoval,pa so ga zablokirali.Poskusi verbic46@gmail.com ali 040 702-370 BRUMER.lp

Hvala za info. Ja, Brumerja se spomnim. Vmes me nekaj časa ni bilo na forumu, vem pa, da so že pred letom bile težave:) A zdaj so ga dokončno odstranili? Mu bom poslal mail.

Lp,

Avatar

Objavljeno

Še zmeraj ga najdeš pod nicki bremzer in maco47 le da sedaj ne piše vedno, ko je tečen nase in ves svet.

Objavljeno

Zato, ker je ena vžigalna tuljava zjebana. Motor je slabše in bolj grobo vlekel, ko sem gledal dolžino in frekvenco isker, ta ni bila enaka na obeh kapah za svečke (pa bi okvirno morala biti). Kape + žice sem menjal, tako da je ostala tuljava. Ko sem dal gor tuljave od drugega ER 5, je motor delal normalno. Menjal problematično tuljavo (niso ravno poceni) in je veliko bolje, a se mi zdi, da še manjka tista pika na i. Zato bi rad, da mi nek profi zmeri napetost v obeh tuljavah (novi in stari), da vidim, če je enaka oz. če stara tuljava dela tako kot bi morala. Tista, ki ni delala, sem jo pa že, kot rečeno, menjal. To je odgovor.

Torej si ugotovil sam napako nevem kaj bi še rad.

Tista pika ni i pa lahko uredi samo nekdo ki ima PC in se priklopi na elektroniko tvojega motorja.

Avto električarji imajo ponavadi testerje za splošno uporabo .Iz prve ti pa lahko povem da noben nima osciloskopa in predvsem merilca napetosti kateri bi meril 15000Kv in več če hočeš merit sekundar tuljave za primar pa so tako hitri inpulsi da bi rabu osciloskop za videt enakomernost in višino napetosti .

Meritev omske upornosti pa sploh ni točna če gre za kak medovojni stik na tuljavi namreč če je taka poškodba se zgodi samo ob ustvarjanju visoke napetosti.

lp

Objavljeno

Torej si ugotovil sam napako nevem kaj bi še rad.

Tista pika ni i pa lahko uredi samo nekdo ki ima PC in se priklopi na elektroniko tvojega motorja.

Kawasaki ER5 in PC?

Avto električarji imajo ponavadi testerje za splošno uporabo .Iz prve ti pa lahko povem da noben nima osciloskopa in predvsem merilca napetosti kateri bi meril 15000Kv in več

Verjetno ne poznaš vseh in verjetno tudi nisi bil pri vseh avtoelektričarjih na obisku, tako da tega pač ne moreš vedeti...

D.

Objavljeno

Torej si ugotovil sam napako nevem kaj bi še rad.

Tista pika ni i pa lahko uredi samo nekdo ki ima PC in se priklopi na elektroniko tvojega motorja.

Avto električarji imajo ponavadi testerje za splošno uporabo .Iz prve ti pa lahko povem da noben nima osciloskopa in predvsem merilca napetosti kateri bi meril 15000Kv in več če hočeš merit sekundar tuljave za primar pa so tako hitri inpulsi da bi rabu osciloskop za videt enakomernost in višino napetosti .

Meritev omske upornosti pa sploh ni točna če gre za kak medovojni stik na tuljavi namreč če je taka poškodba se zgodi samo ob ustvarjanju visoke napetosti.

lp

Ne, napake nisem zagotovo ugotovil. Sem le ugibal. Lahko je marsikaj drugega, npr. poškodovana žica, ki prebija el. tok, ali pa napaka v pick up coil (nimam pojma kako bi to prevedel, coil je tuljava, ampak to ni isto kot vžigalna tuljava, tisto je ignition coil), v skrajni sili celo "računalnik", ki upravlja z el. sistemom. Ampak to ni računalnik v smislu računalniških krmilnih sistemov v sodobnih vozilih, ki imajo OBD (on board diagnostics), kamor se lahko priključi zunanji računalnik in se tako ugotovi stanje sistema - ER 5 nima tega, nima OBDja, nima elektronskega vbrizga goriva, vsa elektronika je v majhni črni skrinjici, ki ima prednaložen program za doziranje toka v svečke.

Rad bi, da mi nekdo izmeri upornost (mislim, da se to meri) vžigalnih tuljav in kar je še drugega, kar bi lahko bilo narobe. Ampak glede na število konkretnih naslovov avtoelektričarjev se bom menda kmalu sam lotil tega. In resen električar bi skoraj moral imeti osciloskop, ker to ni nobena visoka tehnologija, niti pretirano dragi niso.

Objavljeno (popravljeno)

Js pelem zmarm sem.. je kr majstr in mogoče bo kej vedu..

AVTOELEKTRIKA Trček Robert, s.p., popravilo in vzdrževanje avtoelektro opreme vseh vrst motornih vozil - Ob izviru 9

1360 vrhnika

Popravljeno . Popravil gregaRS
Objavljeno

Js pelem zmarm sem.. je kr majstr in mogoče bo kej vedu..

AVTOELEKTRIKA Trček Robert, s.p., popravilo in vzdrževanje avtoelektro opreme vseh vrst motornih vozil - Ob izviru 9

1360 vrhnika

Hvala. To rabim. No, nekaj izhodišč se je že nabralo. Brumerju sem poslal mail, bomo videli kaj bo rekel. Če se tam ne bom nič zmenil, bo pa tale možakar na vrsti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!