Guota Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Pozdravljeni. Prosil bi za pomoč. Trenutno posedujem skuter TMAX500, katerega prodajam za nakup motorja. Nekako se nagibam med Versysom 650 in TDM 900. Motor rabim za vsakodnevni prevoz v službo in občasne izlete po Sloveniji in sosednjih državah. Pomembno mi je, da motor povleče tudi pri nizkih vrtljajih. Vsako mnenje je dobrodošlo!
lukabogo Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 prvo kot prvo so teme za ta dva motorja že odprte. drugo pa: med versysom in tdm ni primerjave.:evilgrin:
Guota Objavljeno Avgust 14, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Vem da motorja nista prav primerljiva, sta pa oba dvocilindraša, narejena za vožnjo po cesti in se da oba kupiti rabljena v cenovnem razredu 4000 do 5000 €, kar je meni zelo pomembno, ker je količina evričev omejena.
dlicen Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 To, da med motorjema ni primerjave ni res. Tudi jaz sem se odločal med tema dvema. Na koncu sem vzel Kawo, mi je bolj ugajal motorjev karakter, poskočnost, okretnost. Pač odvisno od okusa. Verjetno je TDM bolj primeren za daljša potovanja, posebej v dvoje, za krajše vsakodnevne fure pa Versys. Z nobenim ne moreš prav veliko falit, odvisno od tvojih potreb in tudi od tega ali potuješ sam ali v dvoje. Probaj se zapeljat z obema in ti bo takrat največ jasno.
dlicen Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Če gledaš tudi na €, potem vedi, da sta poraba bencina in servisiranje Versysa denarnici precej prijazna. Za TDM pa ne vem.
Guota Objavljeno Avgust 14, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Vozil se bom pretežno sam, saj punca ni preveč ljubiteljica motorjev. Versysa sem probal in mi je bil zelo všeč, me je pa strah, da ni mašina mogoče malo "švoh", saj imam svojih 110 kg. Zato sem začel gledat še za TDM-ja, katerega pa še nisem uspel probat.
rookie007 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 (popravljeno) Vozil se bom pretežno sam, saj punca ni preveč ljubiteljica motorjev. Versysa sem probal in mi je bil zelo všeč, me je pa strah, da ni mašina mogoče malo "švoh", saj imam svojih 110 kg. Zato sem začel gledat še za TDM-ja, katerega pa še nisem uspel probat. Sam imam Versysa in ni nobenega problema za tvojo težo... Jaz imam 95 kg, skupaj z mojo drago 165, v opremi. Motor kot da ne vidi razlike, če sem sam ali oba. Zadnjič sem v eni dolgi ravnici pri 90 prehiteval avto, šaltal v 5. in na števcu je že bilo 180(2 na motorju). Hitro sem spustil gas in dal v 6. ter normalno peljal dalje. Sva že skupaj tudi naredila furico od 150 km po Poljanski dolini in okoliških hribih, pa je poskočen kot žrebec! Ne sekiraj se, dovolj konjev ima. Mislim pa, da tudi TDMa pusti za sabo... lp Popravljeno Avgust 14, 2010. Popravil rookie007
dlicen Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Vsekakor sprobaj tudi TDM, mogoče ti bolj ustreza. Je pa res, da je Versys za svoje skromne konje zelo poskočen. In ne skrbi, jaz sem težji od tebe.
rookie007 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Pod motocikli forumašev si poglej mojega v pripravi za na pot... Hehehe... Mal, da se ti sline pocedijo... :naughty:
Guota Objavljeno Avgust 14, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Še eno vprašanje. Kako se pa Versys obnese pri nizkih obratih. Če stišneš gas pri 2000 rpm, motor zatrese ali gladko potegne?
rookie007 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Še eno vprašanje. Kako se pa Versys obnese pri nizkih obratih. Če stišneš gas pri 2000 rpm, motor zatrese ali gladko potegne? Se mi zdi, da če je v pravi prestavi kar gladko potegne, če pa je v previsoki, pa ziher malo zatrese. Lahko pa jutri preverim in ti javim... Po pravici, nisem dajal pozornosti na to. Je pa res, da malo poskoči pri nagli vožnji in hitrem prestavljanju navzgor ali pa š ne vem sinhronizirat kuplinge in gasa(ga imam šele 2 tedna) Sem pa preizkusil tudi kolegovo TDM in mi ne leži.Nekako mi je okoren, velik in neroden. Pa še zvok ma Versys veliko boljši - sploh ko spustiš gas na hitrco! :evilgrin:
TBoxer Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 ... Motor kot da ne vidi razlike, če sem sam ali oba. Zadnjič sem v eni dolgi ravnici pri 90 prehiteval avto, šaltal v 5. in na števcu je že bilo 180(2 na motorju). ... Se nočem prerekat... Ampak tle pa "malo" pretiravaš, se ti ne zdi? lp
rookie007 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Se nočem prerekat... Ampak tle pa "malo" pretiravaš, se ti ne zdi? lp Mislim, da ne... Največji navor ima okrog 6000 obratov in vsakič, ko grem v prehitevanje, se ustrašim, ker pri prehitevanju kar znori pri teh obratih.Naenkrat je 180 not. Ne vem, morda pa števec laže...
dlicen Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Mogoče ti števec res malo laže , pri prestavljanju v 5. zanesljivo ni šlo 180. Drugače pa ima Versys precej navora že pri relativno nizkih obratih in ni potrebno divje uporabljat menjalnik. Če stisneš gas pri 2000 rpm pa mislim, da ne cuka niti v 6. prestavi. Vsekakor ni tragično.
Tedybear Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 http:// Mislim, da ne... Največji navor ima okrog 6000 obratov in vsakič, ko grem v prehitevanje, se ustrašim, ker pri prehitevanju kar znori pri teh obratih.Naenkrat je 180 not. Ne vem, morda pa števec laže... Te čist razumemo.....motor maš šele 14 dni, pa maš občutek, da res "znori". Čeprav...s temi 64KM (sicer več kot dovolj) pravzaprav ne prav hudo. Boš videl čez kako sezono ali dve se ti bo zdelo, da zadeva nikamor ne gre.... gsx750f, dotem in Cartman 3
rookie007 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Mogoče ti števec res malo laže , pri prestavljanju v 5. zanesljivo ni šlo 180. Možno tud, da sem od straha pri prestavljanju v šesto videl hitrost... Ziher je bilo pa 180... Sam sem zelo navdušen nad motorjem!
Guota Objavljeno Avgust 14, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 rookie007, lepo pošlihtan motorček. Prodaš? Kaj tako v polni opravi te kej motijo kovčki med vožnjo (plesanje motorja, vibracije?)
rookie007 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 rookie007, lepo pošlihtan motorček. Prodaš? Kaj tako v polni opravi te kej motijo kovčki med vožnjo (plesanje motorja, vibracije?) Ko sem ga kupil, sem se domov peljal s kovčki, praznimi,in nisem nič čutil kakšnega poplesavanja, razen to, da sem se počutil, kot da ga že nekaj časa vozim... S polnimi ti pa javim konec meseca, ko grem na eno furo...
dlicen Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 razen to, da sem se počutil, kot da ga že nekaj časa vozim... Zanimivo, točno to sem pomislil tudi sam, ko sem prvič zajahal Versysa. Pa ga takrat še nisem kupoval, le rental sem ga, ko sem bil na počitnicah.
rookie007 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Ja, mislim, da je motor, ki ti takoj sede...
Samorai Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 Pozdravljeni. Prosil bi za pomoč. Trenutno posedujem skuter TMAX500, katerega prodajam za nakup motorja. Nekako se nagibam med Versysom 650 in TDM 900. Motor rabim za vsakodnevni prevoz v službo in občasne izlete po Sloveniji in sosednjih državah. Pomembno mi je, da motor povleče tudi pri nizkih vrtljajih. Vsako mnenje je dobrodošlo! Vidim da je večina odgovorov le s strani voznikov Versysa in so kar dosti subjektivni. Sam sem vozil oba in moram reči da je TDM veliko boljši motor. Za začetek že 900ccm ti pove da bo motor pri nižjih obratih vlekel bolje, plus tega pa ima še več konjev in se ga ne boš tako zlahka naveličal kot Kawo. Nevem od kje so pobral da ima Kawa lepši zvok, saj ima TDM res fantastičen zvok, če pa boš dal gor še Devile se temu reče zmaga Overall bi se sam prej odločil za TDM-a že iz tega vidika ker bi se Versysa prej naveličal in po kakšni sezoni bi že razmišlal o novem, močnejšem motorju.
urkoman Objavljeno Avgust 27, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2010 http:// Te čist razumemo.....motor maš šele 14 dni, pa maš občutek, da res "znori". Čeprav...s temi 64KM (sicer več kot dovolj) pravzaprav ne prav hudo. Boš videl čez kako sezono ali dve se ti bo zdelo, da zadeva nikamor ne gre.... Enakega mnenja. Prvi motor Hornet 600 98oslov, pa sm mel obcutek da na 7000 obratih in dalje ne morem vec balance zadrzat (res je velik vetrnega upora) ampak po 2 sezonah in 30.000 km, so obcutki izginili, tudi navora je zmanjkalo (65Nm je bilo res malo za dve osebi in prtljaga). Zdaj pa po 3 sezonah na Hornetki 900, ne razmisljam vec o novem motorju (razn kadar mislim o luksuzu in lenarjenju pol se mi golding pred ocmi narise, hehe), ima veliko rezerve navora, konji pa ze prej niso bili problem. Imam dva kolega, eden je aktiven na tem forumu, oba vozita TDM 900, pa sta izjemno zadovoljna z voznimi lastnostmi, kaj vec o tem motorju (izkusnje na dirkališču, okvare, itd. ) ti pa lahko Jure P. pove. Enako pa tudi lastniki Kavasakija hvalijo svoje stroje, tko da odločitev je tvoja.
BREITNER Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Mislim pa, da tudi TDMa pusti za sabo... lp To da TDMko pusti za seboj misliš samo zato, ker voziš Versys-a. Sam imam TDMko pa ne trdim, da je zdaj to naj motor na svetu. Kaj se tiče pa izbire med motorjema. Pri sebi razščisti zakaj boš motor uporabljal in se z obema zapelji pa se potem odloči. Z Versys si se peljal praviš pa je cool, ampak probaj še TDM. Če bi se peljal z BMWjem bi bil verjetno tudi navdušen, tako da ..... Preberi si nekaj testov .... poudarit pa moram, da TDMka ne zaostaja za veliko za športnimi modeli kar se hitrosti tiče, saj lahko iz nje potegnemo kar konkretno moč in nikoli te ne pusti na cedilu. Posebej všeč mi je bil eden stavek, ki sem ga prebral v testu TDMke, in sicer: TDM je izredno uporaben in ustrežljiv stroj, ki s svojimi zmogljivostmi užene v kozji rog marsikatero bolj cestno našpičeno motorno kolo. TDM je namreč nekakšna mešanica enduro potovalnika s športno noto. Odločitev je na tebi ... pa dobro in pametno izbiro v kolikor se še nisi odločil.
BREITNER Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Pa še en link na neodvisni test TDMke. Lahko, da je bil test spisan lani, saj je letošnji model za 2000€ dražji od lanskega. TEST: YAMAHA TDM900
bobiboss Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Sam imam Versysa in ni nobenega problema za tvojo težo... Jaz imam 95 kg, skupaj z mojo drago 165, v opremi. Motor kot da ne vidi razlike, če sem sam ali oba. Zadnjič sem v eni dolgi ravnici pri 90 prehiteval avto, šaltal v 5. in na števcu je že bilo 180(2 na motorju). Hitro sem spustil gas in dal v 6. ter normalno peljal dalje. Sva že skupaj tudi naredila furico od 150 km po Poljanski dolini in okoliških hribih, pa je poskočen kot žrebec! Ne sekiraj se, dovolj konjev ima. Mislim pa, da tudi TDMa pusti za sabo... lp precej slikovito opisano.ne rečem da ni res ampak potemtakem bi moral moj štrom skoraj poleteti v takih pogojihB) oba motorja sta v redu, odločitev je pa tvoja.za mestno furanje sta glede na težo oba na istem, kubikaža pa naredi svoje pri potovanjih, sploh v dvoje.ker se boš večinoma vozil sam je pred teboj težka odločitev, kakorkoli srečno vožnjo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se