Skoči na vsebino

Versys 650 ali TDM 900 ?


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Opazil sem, da zgornji link, ki sem ga pripel ne deluje. Ne dovoljuje link, čeprav ni bila reklama! :headbang:

V googla vpiši recimo Yamaha TDM900 pa klikni na motomagazin , kjer boš našel test.

Še to bi rad dodal ... vozil se boš več ali manj sam, ker tvoja ženska ni glih za motor?

A si morda razmišljal, da se da zgodit, da se bo drugo leto zagrela in se bo hotela vozit zraven?

A boš v tem primeru spet kupoval recimo močnejši, udobnejši motor?

Motor ne kupuješ iz danes na jutri, ampak je to dolgoročna investicija. Zato premisli dobro, se z žensko malo posvetuj .... potipaj jo, če se da zgodit, da si premisli .... itd.

Večina jih reče ne, potem pa jih ne dobiš več dol ........ z motorja mislim, da ne bo pomote. :winkiss:

Popravljeno . Popravil BREITNER
Objavljeno

Vidim da je večina odgovorov le s strani voznikov Versysa in so kar dosti subjektivni. Sam sem vozil oba in moram reči da je TDM veliko boljši motor. Za začetek že 900ccm ti pove da bo motor pri nižjih obratih vlekel bolje, plus tega pa ima še več konjev in se ga ne boš tako zlahka naveličal kot Kawo. Nevem od kje so pobral da ima Kawa lepši zvok, saj ima TDM res fantastičen zvok, če pa boš dal gor še Devile se temu reče zmaga :D Overall bi se sam prej odločil za TDM-a že iz tega vidika ker bi se Versysa prej naveličal in po kakšni sezoni bi že razmišlal o novem, močnejšem motorju.

Ne vem kakšne TDM vi vozite ampak moja (2005) pri 2000 obratih še v četrti ne potegne v redu ampak klopota in trese, kaj šele v šesti.

Prav tako ne vem kako se obnaša Versys pri nizkih obratih, vem da da 500 kubični Kawasakijev motor lepo vleče iz nizkih obratov (nima prave moči, ampak vsaj pelje in pospešuje) S TDM pa se niti brez obremenitve ne morem peljati v nizkih obratih.

Objavljeno

Ne vem kakšne TDM vi vozite ampak moja (2005) pri 2000 obratih še v četrti ne potegne v redu ampak klopota in trese, kaj šele v šesti.

Prav tako ne vem kako se obnaša Versys pri nizkih obratih, vem da da 500 kubični Kawasakijev motor lepo vleče iz nizkih obratov (nima prave moči, ampak vsaj pelje in pospešuje) S TDM pa se niti brez obremenitve ne morem peljati v nizkih obratih.

Pri 2000 ga res mal zatrese, to so res nizki obrati. Itak motor tud ni dobr na tako nizkih obratih vozit.

Men se zdi, da od 2500 obratov naprej prav lepo vleče. Je pa res, da moreš motor tud mal z občutkom vozit pa s sklopko delat, ne da pri 2000 obratih na polno odpiraš plin.

Drgač je pa TDM super motor, se ga takoj navadiš in ti tud takoj zleze pod kožo :)

Pa rookie007 ne prodajaj bučk, da Versys poseka TDM.

Objavljeno

Kako gre ali ne gre Versys lahko pogledaš tukaj :krneki:

Objavljeno

Sicer nisem ravno objektiven, ker imam Hondo CBF 1000, vendar pa sem pred nakupom prebral precej testov in po prevoženih cca 1000 km ti lahko zagotovim, da je v cenovnem rangu TDM-ke ravno Honda CBF 1000 absolutni zmagovalec, tako po lahkotnosti upravljanja kot po zveznem podajanju moči že od nizkih obratov naprej. V navoru poseka tako TDM-ko kot seveda Versys, po mestu je lahkotna kot Versys, na potovanjih pa je zagotovo vsaj v rangu TDM. Malo v premislek.

Objavljeno

versys pa tdm sta v drugem razredu kot cbf, tako da primerjava ni ravno primerna.

Objavljeno

versys pa tdm sta v drugem razredu kot cbf, tako da primerjava ni ravno primerna.

Možakar gre iz skuterja na moped. Po mojem še sam ne ve kaj bi rad. Ovirajo ga le finance.

L.p.

Objavljeno

versys pa tdm sta v drugem razredu kot cbf, tako da primerjava ni ravno primerna.

Posebej TDM in CBF se mi zdita bližje, kot bi lahko sklepal na prvi pogled. Versys se sicer predstavlja kot nekakšna endura, pa s tem razredom nima nič kaj dosti skupnega. Res je TDM dvovaljnik in nekaj višji od CBF, vendar pa je občutek na obeh precej podoben.

Objavljeno

jaz se ne strinjam, sem imel oba tipa motorjev, pa je kar občutna razlika v občutku med vožnjo.

Objavljeno

Ne vem kakšne TDM vi vozite ampak moja (2005) pri 2000 obratih še v četrti ne potegne v redu ampak klopota in trese, kaj šele v šesti.

Darko, to pa malce pretiravaš, če tako voziš kot pišeš!? 2000 obratov in potem v četrti potegneš gas in se čudiš, da ga trese pa kaj še vse.

To je pri dvovaljnem motorju itak razumljivo. Si se vprašal, kot ti je nekdo že omenil, če je to početje zdravo za motor? Stopi do Klemenčiča ali pa do Zorana na Yamaha servis pa se pozanimaj če se ti motorji tako vozijo kot ti pišeš.

2500 ali 3000 v četrti izredno lepo teče (prede kot muca), ko potrebuješ pa hitrost, ga klikneš dol, ter pospešiš kot se spodobi.

Konec koncev pa je TDM potovalnik z športno dušo. Udoben, zanesljiv in hiter motor. :yea1:

Objavljeno

Sicer nisem ravno objektiven, ker imam Hondo CBF 1000, vendar pa sem pred nakupom prebral precej testov in po prevoženih cca 1000 km ti lahko zagotovim, da je v cenovnem rangu TDM-ke ravno Honda CBF 1000 absolutni zmagovalec, tako po lahkotnosti upravljanja kot po zveznem podajanju moči že od nizkih obratov naprej. V navoru poseka tako TDM-ko kot seveda Versys, po mestu je lahkotna kot Versys, na potovanjih pa je zagotovo vsaj v rangu TDM. Malo v premislek.

ne gre tole skupi pa kakorkoli obrneš-štiri cilindraš se obnaša drugače od dvo cilindrašev.

Objavljeno

pa kaj tolk modrujete? a je kdo pelal oba motorja? al je to sam teorija? ste prebrali kaj bo PRIMARNA naloga motorja? se vozit v šiht!!! tle boste pa izumli bel smodnik namest de bi bli vsaj tiho, če že pomagat ne znate neeee prepričavat en druzga kdo ima bol prav. . . obup.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

a je kdo pelal oba motorja? al je to sam teorija?

jaz sem vozil oba. in svoje sem že na začetku napisal.

najbolje je oba probat in se na podlagi tega odločit. ker sta oba odlična motorja, le nekoliko se razlikujeta med sabo.

Objavljeno

jaz se ne strinjam, sem imel oba tipa motorjev, pa je kar občutna razlika v občutku med vožnjo.

Res bi rad zvedel, kaj je tako drugačnega? Sam nimam dosti izkušenj, vozil sem pet motorjev, poleg CBF 1000 še Yamaho FZ6, TDM 900, Bandita 1250 in BMW 650 GS. Edino z banditom eno daljšo vožnjo. Če sem iskren ne vidim niti ene prednosti TDM-ovega dvovaljnika pred hondinim štirivaljnikom, ki ga lahko dejansko pelješ od 2000 obratov in se odzove brez cukanja ter lepo pospešuje. Dopuščam možnost, da pač zaradi pomanjkanja izkušenj ne znam dovolj dobro oceniti.

Objavljeno

agregat je brez dvoma boljši v cbf in tudi sam ne maram preveč dvovaljnikov.

v mislih sem imel predvsem višji in bolj pregleden položaj sedenja na tdm.

Objavljeno

agregat je brez dvoma boljši v cbf in tudi sam ne maram preveč dvovaljnikov.

v mislih sem imel predvsem višji in bolj pregleden položaj sedenja na tdm.

Bo držalo, čeprav je za višjerasle nekaj več prostora na CBF. Zanimivo, da je na internetu kar nekaj primerjav med tema motorjema in kar nekaj tem po raznih forumih, katerega od teh dveh izbrati. Se mi zdi da ljudje vidijo podobno namembnost obeh motorjev.

Pa nočem zdaj polemizirati, sem skušal le malo razširiti obzorje, kot ga je tudi meni nekdo, ko sem kupoval motor in za CBF, ki se nekako skrije v poplavi ponudbe še slišal nisem. B)

Objavljeno

Darko, to pa malce pretiravaš, če tako voziš kot pišeš!? 2000 obratov in potem v četrti potegneš gas in se čudiš, da ga trese pa kaj še vse.

To je pri dvovaljnem motorju itak razumljivo. Si se vprašal, kot ti je nekdo že omenil, če je to početje zdravo za motor? Stopi do Klemenčiča ali pa do Zorana na Yamaha servis pa se pozanimaj če se ti motorji tako vozijo kot ti pišeš.

2500 ali 3000 v četrti izredno lepo teče (prede kot muca), ko potrebuješ pa hitrost, ga klikneš dol, ter pospešiš kot se spodobi.

Konec koncev pa je TDM potovalnik z športno dušo. Udoben, zanesljiv in hiter motor. :yea1:

Morda res, ampak vprašanje je bilo, kako potegne iz nizkih obratov. In tukaj TDM ni najmočnejši. Težava je tudi pri vožnji v mestu od semaforja do semaforja ali v koloni, saj moraš precej prestavljati in uporabljati sklopko. Tukaj sem prepričan, da je Versys lahkotnejši. Pri prestavljanju navzdol imam težave pri previsokih obratih (škrtanje), če pa ne prestavim, pa ne morem pospešit, včasih iz druge pade v nevtralno namesto v prvo in ko dam gas samo zatuli. Sem že skoraj padel, ker sem bil nagnjen v križišču in sem potem lovil motor s sopotnico na roke. Pri Kawasakiju ne moreš med vožnjo prestaviti v nevtralno tudi če hočeš.

Če se torej ti motorji vozijo kot svetujeta Klemenčič in Yamaha servis, potem je to športen motor in ni za vožnjo v službo. In če moram pri vsakem prehitevanju prestavljati navzdol, potem to ni elastičen motor. Saj lepo teče okoli 3000 obratov, ko pa daš gas, da prehitiš pa začne tresti. Če želim hitro prehitevat (dinamična vožnja) pač prestavim navzdol, če pa želim le lagodno iti mimo, pa ne želim vedno prestavljati navzdol in tega moj TDM ne omogoča v polni meri. Tudi vožnja na poligonu (osmice) je dokaj zahtevna, saj moraš ves čas delati s sklopko.

V glavnem hočem povedati, da ni tako elastičen in da ne pospešuje tako dobro iz nizkih obratov kot drugi dvovaljniki. Nasploh mu nizki obrati ne ležijo.

Objavljeno

Morda res, ampak vprašanje je bilo, kako potegne iz nizkih obratov. In tukaj TDM ni najmočnejši. Težava je tudi pri vožnji v mestu od semaforja do semaforja ali v koloni, saj moraš precej prestavljati in uporabljati sklopko. Tukaj sem prepričan, da je Versys lahkotnejši. Pri prestavljanju navzdol imam težave pri previsokih obratih (škrtanje), če pa ne prestavim, pa ne morem pospešit, včasih iz druge pade v nevtralno namesto v prvo in ko dam gas samo zatuli. Sem že skoraj padel, ker sem bil nagnjen v križišču in sem potem lovil motor s sopotnico na roke. Pri Kawasakiju ne moreš med vožnjo prestaviti v nevtralno tudi če hočeš.

Prav to se je glede menjavanja zgodilo oz. dogajalo tudi meni Darko3g, dokler si nisem rekel, da je ročka za menjalnik zato, da klikneš nanjo in je ne božaš kot žensko (no no, ne narobe razumet, kot svinja z mehom pa tudi ni potrebno počet z njo)! Peljal sem se v četrti, lepo zmerno (ne vem na kolkih obratih) in sem kliknil dol, sem imel občutek, da se peljem prehitro, da bi lahko menjal v nižjo, ampak ne!

Sliši se pa občutek je takšen v resnici pa to ni tako, ampak je idealna hitrost in ko zaviješ gas, motor brez tresljajev lepo enakomerno pospešuje. Sam sem navajen štirivaljnika, ki laufa tekoče, brez tresljajev, ampak kaj se udobnosti tiče se moj prejšnji motor ne more primerjat z mojim prejšnjim. Pre nežen tudi ne smeš biti ... probaj si malo nastavit sklopko oz. pletenico sklopke. Malo našpanaj zadevo, se morda lahko opazi razlika. Glede na to, da TDMka ostaja iz leta v leto isti model - ne spreminjajo drastično oblike, ampak delajo predvsem na izbolšanju agregata so se posebaj potrudili pri menjalniku.

PODATKI Z TESTOV:

Boljši menjalnik

Tisti, ki vozijo starejša modela, znajo povedati, da je bil petstopenjski menjalnik sicer trpežen, toda precej nenatančen. Japonci so pripombe upoštevali, pljunili v roke in priznati jim je treba, da so opravili dobro delo. Šeststopenjski menjalnik v novem modelu je zato mehak in natančno tekoč. Nrav motorja in menjalnik omogočata igranje - pretikate lahko že pri 3000, zmernejši bodo prestavljali pri 5000 vrtljajih, tiščači pa pri 7000 vrtljajih. Zadnji bodo ugotovili, da se je s TDM-jem mogoče peljati zelo hitro; tudi več kot 220 kilometrov na uro!

PROŽNOST OD 60 DO 130km/h:

III. prestava: 5,6 s

IV. prestava: 7,7 s

V. prestava: 8,7 s

Glede na to, da sta s sovoznico skoraj padla .... hmmm ... kaj bi to lahko bil vzrok? Si majnše rasti?

Je pa res, da so motorji višji in je težišče drugačno.

Objavljeno (popravljeno)

Test, ki ga navaja breitner se nahaja tukaj.

Popravljeno . Popravil nec86
Objavljeno

Morda res, ampak vprašanje je bilo, kako potegne iz nizkih obratov. In tukaj TDM ni najmočnejši. Težava je tudi pri vožnji v mestu od semaforja do semaforja ali v koloni, saj moraš precej prestavljati in uporabljati sklopko. Tukaj sem prepričan, da je Versys lahkotnejši. Pri prestavljanju navzdol imam težave pri previsokih obratih (škrtanje), če pa ne prestavim, pa ne morem pospešit, včasih iz druge pade v nevtralno namesto v prvo in ko dam gas samo zatuli. Sem že skoraj padel, ker sem bil nagnjen v križišču in sem potem lovil motor s sopotnico na roke. Pri Kawasakiju ne moreš med vožnjo prestaviti v nevtralno tudi če hočeš.

Če se torej ti motorji vozijo kot svetujeta Klemenčič in Yamaha servis, potem je to športen motor in ni za vožnjo v službo. In če moram pri vsakem prehitevanju prestavljati navzdol, potem to ni elastičen motor. Saj lepo teče okoli 3000 obratov, ko pa daš gas, da prehitiš pa začne tresti. Če želim hitro prehitevat (dinamična vožnja) pač prestavim navzdol, če pa želim le lagodno iti mimo, pa ne želim vedno prestavljati navzdol in tega moj TDM ne omogoča v polni meri. Tudi vožnja na poligonu (osmice) je dokaj zahtevna, saj moraš ves čas delati s sklopko.

V glavnem hočem povedati, da ni tako elastičen in da ne pospešuje tako dobro iz nizkih obratov kot drugi dvovaljniki. Nasploh mu nizki obrati ne ležijo.

kaj pa recimo Suzuki DL-650 V-Strom katerega zelo pohvalijo!?mogoče ena od opcij, pa ne zato ker imam sam V-Stroma.

Objavljeno (popravljeno)

Nikakor mi ne uspe prilepit linka, da bi delovalo :)

Popravljeno . Popravil nec86
Objavljeno

No, lahko pa tole vtipkaš v Google.

Primerjalni test: Razred 900+ Enduro

Pa boš našel test med primerljivimi motorji, kamor spada tdm.

Za versysa in primerljive pa je že nekdo dal test.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ravno sem v zadnjih stadijih pred nakupom in sta mi edina zares resna kandidata TDM 900 in Versys.

Z nobenim nimam izkušenj dlje od tega da sem na obeh sedel.

Sem pa šel en manjši krog s TDM 850, pa se mi je zdela balanca mnogo preozka za tak tip motorja. Versys se mi pa zdi malenkost manj primeren za potovanje v dvoje (kolikor sem lahko ocenil na uč in popolnoma brez izkušenj).

Sladka, a težka odločitev leži pred mano... :S

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!