Skoči na vsebino

Versys 650 ali TDM 900 ?


Guota

Priporočene objave

Ravno sem v zadnjih stadijih pred nakupom in sta mi edina zares resna kandidata TDM 900 in Versys.

Z nobenim nimam izkušenj dlje od tega da sem na obeh sedel.

Sem pa šel en manjši krog s TDM 850, pa se mi je zdela balanca mnogo preozka za tak tip motorja. Versys se mi pa zdi malenkost manj primeren za potovanje v dvoje (kolikor sem lahko ocenil na uč in popolnoma brez izkušenj).

Sladka, a težka odločitev leži pred mano... :S

Sam imam Versysa, pa se mi nič ne zdi premajhen za v dvoje...

Skupaj z mojo imava 155 in 3 kufri, pa še tank torba...

Še nisem opazil, da bi imel kaj problemov pri potovanju.Res, da ga imam komaj od avgusta, sva pa vseeno z mojo skupaj naredila cca 4000 km...

Pojdi v TC, pa si ga rentaj za par ur, pa boš videl, če je to to.

Pa še s TDMko, pa primerjaj.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Končno lahko odgovorim na svoje vprašanje. Posedoval sem oba motorja, prvo Versysa in sedaj TDM-ko in slednji je vsaj meni bistveno boljši. Zakaj? Pri Versysu mi prvo ni bilo všeč prenos tresljajev na voznika pri nižjih in višjih obratih. Pod 3000 in nad 4000 obrati so me tresljaji na stopalkah, sedežu in balanci tako motili, da sem moral zelo pogosto menjavati. Pri TDM-ki (z modifikacijo airboxa) se lepo in brez velikih tresljajev pelje od 2200 do 5000 obratov, tako da je bistveno manj pretikanja in je vožnja manj obremenjujoča. Drugo me je pri Versysu motila kratka zadnja prestava, saj sem pri 100 km/h že vozil na skoraj 4000 obratih. Pri TDM-ki je prestavno razmerje precej daljše, tako da lahko v predzadnji prestavi udobno vozim 100 km/h in imam še zadnjo prestavo za višje hitrosti. Sedež je na Versysu preveč nagnjem naprej in zato meni precej neudoben, je pa sama drža na motorju bolj pokončna in manj utrujajoča. Na TDM-ki je balanca precej nizka in oddaljena od voznika, zato moraš imeti čisto stegnjene roke in drža nekako ni naravna. To sem rešil z SW MOTECHovim nastavkom, s katerim sem balanco malenkost dvignil in približal in je občutek na motorju dosti boljši.

 

Skratka po uporabi obeh motorjev bi brez pomisleka priporočal TDM-ko. Ni, da je Versys slab motor, ima pa določene pomanjklivosti, ki jih TDM-ka nima. Oba sta zelo priročna motorja za vsakodnevno rabo, je pa TDM-ka bolj prijazna in prijetna za uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guota, ravno tole sem rabil - mnenje nekoga, ki je imel oba motorja in lahko poda svoje mnenje iz lastnih izkušenj z obema. Sam namreč kolebam točno med Versysom in TDM-ko (ta je sicer že do sedaj "vodila" za ne mišji.... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomemben faktor pri odločitvi za nakup je bila pri meni cena in ohranjenost. Dejstvo je, da je rabljen Versys bistveno cenejši in novejši, primerljive TDM-ke v istem cenovnem rangu v Sloveniji nisem našel. Ne samo da je rabljeno, ne preveč staro TDM-ko z nizko kilometražo (beri pod 40kkm) težko najti, cenovno je enaka Versysu samo pri 3-5 let starejšem letniku. Taki kilometri in letnik pa za sabo potegnejo že nekaj več vzdrževanja v obliki menjave verige, večjih servisov itd.. 

Poleg tega je TDM-ka permanentno v akciji ko gre za nov motor (cca. 8 jurjev) in ni bistveno dražja od novega Versys-a. Pri nakupu  sem tako razmišljal tudi o razliki v ceni do nakupa novega motorja in ugotovil, da so rabljene TDM-ke pri nas glede na ceno novega motorja precenjene - ali pa vsaj primerjalno gledano bistveno dražje kot je Versys. Rabljena TDM-ka je med motorji nek VW golf oz. Passat - zelo dober a žal precenjen rabljen avto - zelo težko najdeš dobrega za zmerno ceno.

Popravljeno . Popravil Wastelander
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do enakega zaključka sem v bistvu prišel tudi jaz, ko sem začel gledati, kaj se pravzaprav dobi od rabljenih.

Sedaj je v bistvu cilj kupit novega in v tem primeru bo imela verjetno TDM prednost. Če pa bo treba želje in cilje prilagodit bolj črni realnosti in bo treba pogledat po rabljenih, bo najverjetneje prevladal Versys.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi boljše cene sem tudi jaz prvo kupil Versysa, in sicer letnik 2007 z 13000 km za cca. 3600 € (lasten uvoz it Italije). Sedaj imam TDM letnik 2004 in sem za njega dal 3800 €. Imel sem nekaj sreče, saj je motor dobro ohranjen in ima dokaj malo km - 29000 ko sem ga kupil. Verigo in verižnike je zamenjal že prejšnji lastnik, tako da sem se temu strošku izognil. Ne pri enem ne pri drugem motorju nisem imel nikakršnih problem oz. stroškov razen servisov.

 

Vem, da je razlika v ceni glede na letnik očitna in mogoče res malo pretirana, vendar glede na to, kaj ob nakupu dobiš ti ni žal (vsaj meni ni).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so v igri še najbolj Versys in Transalpka.

 

TDM pa mi nekako vizulno ne potegne (motor ti mora biti tudi lep, saj gre za luksus robo, ki jo kupujemo bolj kot ne s srcem).

V-Strom, ki je tudi v tem rangu se mi zdi pa nekako preveč "razvlečen" na pogled, čeprav so to vse dobri motorji, o tem ni dvoma.

 

Tako je to, če je izbira... sladke muke. Včasih so več ali manj lahko izbirali le med MZjem in JAWO :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Versys (650) je že v moji garaži. :010  :010  :010

In sedaj lahko rečem še - ma mi je lep k'svina....

 

Glede te zadnje izjave - kdo bi si mislil, da bom kdaj to rekel, glede na to, da se mi zdi, kot da so dizajnerji udarili en 24/7 maratonc ZF filmov, potem pa sedli za mizo in z zabuhlimi očmi :eek:  nekaj narisali...še čist pod vtisom ZF...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versys (650) je že v moji garaži. :010  :010  :010

In sedaj lahko rečem še - ma mi je lep k'svina....

 

Glede te zadnje izjave - kdo bi si mislil, da bom kdaj to rekel, glede na to, da se mi zdi, kot da so dizajnerji udarili en 24/7 maratonc ZF filmov, potem pa sedli za mizo in z zabuhlimi očmi :eek:  nekaj narisali...še čist pod vtisom ZF...

 

Lepo :)

Predstaviš in nadaljuješ pa lahko v tej temi, kjer boš dal več podatkov in fotko, a ne.

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/19183-kawasaki-versys/page-51

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!