motornik Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 morda kdo ve kolikšna bo cena?
Avatar Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 Ker s pomočjo iskalnika nisem našel nobenih tem prav o tem motorčku, se mi zdi prav, da eno odprem. Prosim, da se razpišejo samo tisti, ki so KLX 250 (enduro ali supermoto) varianto dejansko vozili oz. ga celo imajo. Za solo "ježo" in umirjen tempo (pol na cesti, pol na terenu) se mi zdi kar lušten motor. Me pa zanima kako je v praksi s porabo (L/100 km), pospeški, potovalno hitrostjo, udobjem, terenskimi zmogljvostmi in stroški vzdrževanja. Zelo dobro bi bilo, če se lahko potegne kakšna primerjava, npr. med novim KLX 250 in recimo staro XT 600 (sicer razlika v kubikaži in končni moči, ampak vseeno), če je kdo vozil obe.
simonsi Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 hm, mogoče ne preveč relevantno, ampak vseeno. jaz sem imel dve sezoni suzukija dr 350, pa dosti vozil tudi pegaso 650. suzuki je bil enden najbolj fajnih in zabavnih motorjev za vozit, ampak samo če ga ne jemlješ resno, pač malo za afnat pa da se ti nič ne mudi. čeprav sem čist spodobno priropotal do pule recimo v tvojem primeru rajši novega kwakota kot staro xt-jko, ki isto nikamor ne gre pa še težka je, pa lahko naletiš na kako zgonjeno pa si ga nasankal na tvojem mestu bi gledal yamaho 660 xtx ali xtr.
šufer Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Ker s pomočjo iskalnika nisem našel nobenih tem prav o tem motorčku, se mi zdi prav, da eno odprem. Prosim, da se razpišejo samo tisti, ki so KLX 250 (enduro ali supermoto) varianto dejansko vozili oz. ga celo imajo. Za solo "ježo" in umirjen tempo (pol na cesti, pol na terenu) se mi zdi kar lušten motor. Me pa zanima kako je v praksi s porabo (L/100 km), pospeški, potovalno hitrostjo, udobjem, terenskimi zmogljvostmi in stroški vzdrževanja. Zelo dobro bi bilo, če se lahko potegne kakšna primerjava, npr. med novim KLX 250 in recimo staro XT 600 (sicer razlika v kubikaži in končni moči, ampak vseeno), če je kdo vozil obe. KLX 250 enduro: Na nizkih obratih(vmirjena vožnja do 4000 obratov) kuri 3 litre/100km, če ga furaš na višjih porabi več vsaj enih 3,5l. Lepo se vozi po cesti, le hitrosti nima, max 110km/h, 120 po klancu navzdol. (Govorim za originalno izvedbo brez predelav ali drugih zobniških prenosov...) Po ovinkih gre lepo ker ima nizko težišče. Za primerjavo: Stari KLR 250 je višji in se po ovinki težje "polaga", je pa občutna razlika v končni hitrosti, KLX mora imeti kako blokado ker ko pride do tistih 8000 obratov al kolk že se ustavi(115km/h cca).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se