Skoči na vsebino

kawasaki klx 250 sf


motornik

Priporočene objave

  • 1 leto pozneje...

Ker s pomočjo iskalnika nisem našel nobenih tem prav o tem motorčku, se mi zdi prav, da eno odprem. Prosim, da se razpišejo samo tisti, ki so KLX 250 (enduro ali supermoto) varianto dejansko vozili oz. ga celo imajo. Za solo "ježo" in umirjen tempo (pol na cesti, pol na terenu) se mi zdi kar lušten motor. Me pa zanima kako je v praksi s porabo (L/100 km), pospeški, potovalno hitrostjo, udobjem, terenskimi zmogljvostmi in stroški vzdrževanja. Zelo dobro bi bilo, če se lahko potegne kakšna primerjava, npr. med novim KLX 250 in recimo staro XT 600 (sicer razlika v kubikaži in končni moči, ampak vseeno), če je kdo vozil obe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm, mogoče ne preveč relevantno, ampak vseeno. jaz sem imel dve sezoni suzukija dr 350, pa dosti vozil tudi pegaso 650.

suzuki je bil enden najbolj fajnih in zabavnih motorjev za vozit, ampak samo če ga ne jemlješ resno, pač malo za afnat pa da se ti nič ne mudi. čeprav sem čist spodobno priropotal do pule recimo :)

v tvojem primeru rajši novega kwakota kot staro xt-jko, ki isto nikamor ne gre pa še težka je, pa lahko naletiš na kako zgonjeno pa si ga nasankal :)

na tvojem mestu bi gledal yamaho 660 xtx ali xtr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ker s pomočjo iskalnika nisem našel nobenih tem prav o tem motorčku, se mi zdi prav, da eno odprem. Prosim, da se razpišejo samo tisti, ki so KLX 250 (enduro ali supermoto) varianto dejansko vozili oz. ga celo imajo. Za solo "ježo" in umirjen tempo (pol na cesti, pol na terenu) se mi zdi kar lušten motor. Me pa zanima kako je v praksi s porabo (L/100 km), pospeški, potovalno hitrostjo, udobjem, terenskimi zmogljvostmi in stroški vzdrževanja. Zelo dobro bi bilo, če se lahko potegne kakšna primerjava, npr. med novim KLX 250 in recimo staro XT 600 (sicer razlika v kubikaži in končni moči, ampak vseeno), če je kdo vozil obe.

KLX 250 enduro:

Na nizkih obratih(vmirjena vožnja do 4000 obratov) kuri 3 litre/100km, če ga furaš na višjih porabi več vsaj enih 3,5l.

Lepo se vozi po cesti, le hitrosti nima, max 110km/h, 120 po klancu navzdol. (Govorim za originalno izvedbo brez predelav ali drugih zobniških prenosov...)

Po ovinkih gre lepo ker ima nizko težišče.

Za primerjavo:

Stari KLR 250 je višji in se po ovinki težje "polaga", je pa občutna razlika v končni hitrosti, KLX mora imeti kako blokado ker ko pride do tistih 8000 obratov al kolk že se ustavi(115km/h cca).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!